Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

6/1, 2015 kl. 22:22, av Mr_Solen

Paret på Videoklubben

Som ung kille är man konstant kåt. Vår vän tar mod och upptäcker alla spännande ställen på stan där man utan att någon far illa kan runka öppet och träffa andra hetsade av skön porr. Han lär sig att möten kan få de mest spännande avs

~~Paret på videoklubben

Denna historia är ett antal år gammal, innan Internet hade kommit och om man var sugen och ville se porrfilm var hänvisad till alla porrbiografer som fanns.
Jag var då en kille på 16 som ända sen jag börja runka haft ett stort behov och en nyfikenhet på allt vad sex innebar. Just när jag fyllt 15 vågade jag mig in på en porrbiograf och kunde njuta av den sköna filmen. Jag satt med konstant stånd men vågade inte ta fram kuken och runka. Filmen var ”nonstop” och när jag sett hela staplade jag mig ut fortfarande kåt och med ett ordentligt stånd. Jag såg toaletten och styrde stegen dit. Väl inne vid pissrännan tog jag fram kuken och började runka.

Jag njöt av minnet från filmen och drog ut på runkande i det längsta, just innan det skulle gå kom en äldre man in och raskt tog fram kuken och pissade, Hans stönade och sa ogenerat att det var nära ögat att han inte han fram. Jag stod fortfarande med kuken i handen och han sa att det var Ok att runka. Jag började dra i kuken och kåtheten var nu total igen. Mannen kikade intresserat och jag kunde se att han runkade i kapp. Han hade en klart större kuk även om in inte var liten ja stönade högt när jag sköt iväg satsen mot rännan och strax kom även mannen med ett stön.

– Skönt att runka ihop sa han bara och torkade sin kuk och försvann. Jag tvättade och torkade min kuk innan jag gled ut på gatan. Väl hemma insåg jag hur skönt det var att se på en kuk och mina tankar om killsex tog fart. Jag kände att jag var nog bisexuell efter som jag även tände på tjejer och speciellt att få se på fina bröst. Innan jag somnade vart det ytterligare en runkstund med en skön orgasm som följd.

Helgen därpå lästa jag tidningen och såg att det var ett nytt ställe som annonserade i tidningen. Jag memorerade adressen och på eftermiddagen tog jag mod att besöka stället. Eftersom det var sommar tog jag bara på mig ett par shorts och en T-shirt och gav mig iväg. Jag hittade stället och samlade kraft och öppnade den svarta dörren. När jag kom in såg jag att det inte var en stor salong som jag var van vid utan en massa mindre salonger med olika typer av porrfilm. Jag trevade mig runt och försökte bilda mig en uppfattning om hur det såg ut och längre ned i lokalen var det rader med mindre rum med en stol och en TV. Det fanns även rum med sängar i. Jag insåg att detta var ett paradis att kika på porrfilm i.

Jag såg att det var en massa män som gick omkring och spanade. Jag gick in i ett rum där TVn visade två killar som höll på. Jag satte mig på stolen och kände hur kåtheten kom direkt. På TVn fanns en toapappersrulle och förstod att det var små runkbås. Kuken åkte fram och jag smekte min styva kuk till filmen. En av killarna sög den andra och strax bytte de ställning och han som var avsugen ställde upp sin rumpa. Den andra tog sin kuk och började pressa på mot anuset. Ganska direkt gled hela kuken in och nu började ett knullande.

Jag hade inte sett att det var hål i väggen och när det började bli som skönast såg jag hur den stor kuk kom ut genom hålet. Först blev jag lite skärrad men kåtheten fick mig att bli nyfiken. Jag hade aldrig hållit i en kuk och nu kände jag sån lust och sakta greppade jag om den och runkade sakta. Känslan var så härlig att känna den varma kuken. Kille verkade gilla det för han juckade lite lätt. Ett tag fick jag en stark lust att smaka på den men vågade jag? Åter fick kåtheten avgöra och jag öppnade munnen och sög in ollonet. Det var en härligt ny upplevelse att känna de lena ollonet. Killen verkade gilla det för han juckade lite intensivare och nu satt jag med ansiktet mot väggen och kände hur han knullade min mun. Innan jag han tänka kände jag hur han stötte lite extra och strax fylldes min mun med hans sperma. Han stötte ett par extra gånger och jag kände hur jag reflexmässigt börja svälja allt. Smaken var lite speciellt men det smakade inte illa, jag runkade min kuk och strax sprutade jag min sats ut på golvet.

Tog lite papper och torkade kuken och runt munnen där det skvätt sperma. Jag kände en stor klump av kåthet och busighet och lite skam över att jag just sugit en kille. Jag öppnade och lommade ut och tänkte att jag skulle ta mig upp till en av de små salongerna för att lugna ner mig lite. Hittade en rad med tre säten och satte mig närmast väggen. På filmen var det ett par som knullade och strax kom det in en kille till. Jag kände hur det åter började rycka i kuken. Satt och smekte den genom byxtyget. Hela tiden var det andra som gick förbi. Jag kände att jag vill sitta ifred en stund till.

Satt djupt insjunken i filmen, kuken var hård och jag fick ta det lite lugnt för att inte spruta i byxorna. Då kom det till min förvåning in ett par och de stod och spanade runt lite i salongen och på filmen. Båda var klart över 50 men kvinnan som var blond såg otroligt sexig ut. Hon hade en vit blus som var knuten på magen och en röd kort kjol. Mannen stod snett bakom och jag kunde se hur han smekte hennes rumpa. Jag vågade inte röra kuken som låg stenhård i byxorna. Rätt som det var möttes kvinnan min blick och jag såg hur hon log till med ett förföriskt leende. Jag vågade inte kika mer utan vände blicken mot filmen. Jag kände hur bänkraden gungade till och nu satt paret bredvid med kvinnan närmast mig.

Jag kände hur spänningen ökade och när mannen efter en stund började smeka hennes nakna lår kunde jag inte låt bli att kika. Genom blusen kunde jag se hennes styva bröstvårtor avteckna sig jag uppfattade inte att hon hade någon BH på sig. Mannens smekningar vart mer intensiva och nu hade kvinnan särat på låren.
Jag rätade upp mig i soffan så jag kunde överblicka spelet mellan dem. Kvinnans blick var fokuserad på filmen och hennes andnings ökade tempo bekräftade att hon gillade allt. Mannen vek upp kjolen samtidigt som hon gled ner lite och nu kunde jag se hennes könshår. Hon särade lite mer och nu råkade hon stöta till mitt nakna knä. Känsla var så häftig och jag kände hur den sköna kåthetsklumpen växte i magen. Mannen fingrar smekte hennes fitta och hon gav till ett skönt stön.

Våra knän var hela tiden pressade mot varandra och jag såg hennes arm liksom vickandes på armstödet innan den ramlade ner och landade på mitt lår. Hon vände sig mot mig och våra blicka sa allt och åter kom det sköna leendet. Mannen hade nu fått in ett finger i henne, jag kände hur det började lukta kvinnokön vilket hetsade mig ännu mera. Hon pressade sitt knä lite hårdare och snart vart det som en lek mellan oss. Mannen viskade något till henne och hon gav ifrån ett leende och nickade till. Hennes hand kramade nu om mitt lår och drog den sakta upp och ned. Jag insåg att jag kanske skulle få va med om något väldigt spännande men vågade inte göra något som kunde bryta spänningen.

Hennes hand låg nu farligt nära min kuk och innan jag han reagera hade hon lagt sin hand på den styva kuken och kramade den lite lätt. Att jag inte sprutade då var ett under. Jag såg hur viskade till honom och han nickade. Hennes hand låg kvar en stund, mannen hade slutat smeka fittan hon satte sig lite på snedden vänd mot mig. Jag såg att även hans såg ok ut, ganska solbränd med ett snällt leende. Han smekte hennes bröst utan på blusen och jag fick sådan lust att smeka det andra. Kvinnan såg min längtan och böjde sig fram mot mig och viskade att jag fick smeka henne. Jag vart alldeles tafatt av erbjudandet, hon tog min hand och la den på sitt lår för att hjälpa till. Jag återfick sansen och njöt av att känna värmen från hennes lår. Hon stönade lätt när handen glid på insidan av låren. Varsamt smekte jag närmare fittan och jag lät ett finger glida längs skåran. Jag kände hur hennes safter flödade och med lätthet gled fingret in Jag kände hur mannen smekte min hand och fick mig att smeka henne lite fortare.

Åter viskade de något och nu vände sig kvinnan mot mej och sa kort, - följ med oss. De reste sig och jag hängde på Runt om såg jag flera andra män som måste ha kikat på, några hade sina kukar framme. Vi gick neråt i lokalen och de gick in i ett rum med en stor säng. Mannen låste dörren och kom fram till mig. Han förklarade att de båda ville leka med mig och frågade om det var OK. Jag tänkte efter en kort stund och fick fram ett svagt jakande då kåtheten tog över. De presenterade sig som Siv och Kalle och jag berättade att jag hette Hans.

Kalle tog fram ett lakan ur en påse och bredde ut på madrassen. Siv började knyta upp sin blus och jag stod som förstenad och såg hens bröst komma i frihet. Vårtorna var enormt stora och var redan styva. Kalle kom och ställde sig bakom mig och viskade att vi nu skulle ha skönt alla tre. Han frågade om jag tyckte hon va sexig just som hon lät sin kjol falla till golvet. Kalle hade sina händer runt min mage och nu kände jag hur han började smeka min kuk utanpå byxorna. Siv satte sig på sängen och smekte sina bröst, hon särade på låren så jag kunde se safterna glittra. Kalle knäppte upp min shorts och jag kände hans han greppa och kuken som nu va ute i det fria. Siv såg det och var snabbt framme och sög in den direkt. Kåt som jag va så sprutade jag henne full direkt. Jag ursäktade mig lite men båda sa att det var helt ok, bara jag kunde ladda om. Siv sög lite till och det var som att kuken inte hade en chans att slakna.

Hans hjälpte mig att få av mig shortsen och T-skirten, han smekte min rumpa och lät ett finger glida mellan mina stjärthalvor. Jag kände hur kåtheten var total, Siv slutade suga och bad mig sätta mig bredvid henne. Kalle hade nu fått av sig sina byxor och visa upp en kuk och stånd jag aldrig sett förut. Siv tog tag i skaftet och runkade lätt, hon vek den åt mitt håll och den var nu nära min mun. - sug på den lite vännen viskade hon. Jag tog ett djupt andetag och lät ollonet glida in i min mun. Hans stönade till och pressade in de lite extra. Siv satt och beskrev hur jag skulle suga och berömde mig när jag gjorde rätt. När jag hade ollonet inne började hon slicka skaftet och våra tungor gick på gemensam upptäcktsfärd. Kalle höll om våra huvuden och styrde så att våra munnar sög på halva ollonet var.

Just innan han skulle komma drog han bort kuken, Siv och min tunga fortsatte i en kyss som vart hetare och hetare. Hennes händer smekte mina bröst och mage för att landa på kuken i ett stadigt grepp. Jag hade aldrig känt sån kåthet som nu och kuken var givetvis stenhård igen. Siv ställde upp sig med rumpan mot mig och ledde kuken mot hennes fitta. Med lätthet gled hela kuken in i den sköna grottan. Jag fattade ett stadigt tag och började knulla henne med jämna tag, Kalle kom upp bakom mig och fick mig att lugna mig lite. Åter kände jag hans fingrar mot mitt anus och hur en kall gelé smetades in. Kalle viskade att han tyckte min rumpa var så sexig och inbjudande och nu kände jag hur hans kuk gled mellan mina lår och nästan var på väg in i fittan.

Han drog tillbaka så den gled upp mellan mina skinkor och när den gick över rosetten riste det av njutning i hela mig. Hans bad mig slappna av och njuta och nu kände jag ollonet börja pressa mot min stjärt. Känslan när ollonet kom in var obeskrivlig långsamt lät han resten av kuken komma in. Han började sakta jucka men på ett sätt att min kuk gled in och ut i Sivs fitta. – Nu gumman, känner du? Väste han fram. Ja min kåtis knulla mig nu svarade hon.
Hans ökade takten och jag kände att jag skulle spruta när som helst. Siv han före och skrek ut sin orgasm samtidigt som hon drog ihop fittan. Jag tömde mig i henne med ett stön. Nu kände jag hur Kalle knullade mig i stjärten och att jag nästa vart styv på nytt. Jag hade inte tänkt på att det skulle göra ont å nu var det en så himla skön känsla att känna en kuk där. Hans drog ut kuken och satte sig på sängen. – kom och rid mig sa han och höll upp kuken. Jag gränslade honom och satte mig så det bara var att låta kuken glida in. Kalle stönade förnöjt och jag började rida honom lite långsamt för att sen öka takten. Siv ställde sig bakom och smekte vår pungar och kukar. Han började stöta emot och ökade tempot Nu skrek han innan han med en djup stöt tömde sig i min stjärt. Jag var fortfarande kåt och började runka kuken för ytterligare en orgasm, siv såg det och övertog runkandet och strax sköt jag iväg satsen på hans mage.

Vi pustade ut alla tre en stund innan Siv klappade mig på kinden och sa att jag verkligen vart skön och uppfyllt en av deras drömmar. Han klappade på min rumpa och satt det var den skönaste han knullat. Kände mig ganska stolt och svarade med att jag aldrig vart så kåt och upplevt något så skönt. Vi var alla ganska svettiga och jag önskade att man kunde duscha. Siv var den som kom med invitationen om att följa med dem hem. Vi fick på oss kläderna och på vägen ut kändes det som jag hade allas blickar på mig. Väl ute på gatan tog Siv ett armtag och vi gick mot deras lägenhet.

Som ni förstår vart vår vänskap väldigt speciell och jag fick lära mig allt inom njutningarnas värld.

14 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#4

TG64

Precis vad man drömde om att hitta i ungdomens besök på olika porrvideobiografer! Tyvärr såg jag aldrig en enda kvinna där men nog villiga karlar i överflöd...

10/6, 2023 kl. 05:15

#3

Krister

Härligt!
Läser gärna mera :)

8/7, 2021 kl. 10:09

#2

Janne_f

mmmm...vilken skön och uppkåtande novell

12/4, 2015 kl. 22:51

#1

andersbara

sånt blir man väldigt kåt av *ler*

20/3, 2015 kl. 10:37