Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

22/1, 2015 kl. 21:02, av Drakir

Nu har jag knullat, nu kan jag dö

Min fruktan som tonåring: att dö utan att ha upplevt hur det är att knulla. Det var så nära att jag fick uppleva det med Lollo, där nere i källaren. Nu var det Olofs mamma som räddade livet på mig och gav mig en upplevelse som önskas alla.

Det var mellan 40 och 50 som sexlivet fullständigt exploderade för mig. Jag hade haft många kvinnor under  de första 25 åren; debuten skedde när jag var 15 år.

Jag hade runkat i flera år. Snott min brors porrtidningar. FIB Aktuellt och Lektyr. Den helt grymma Cats, som sen började med porrvideo. Privata inspelningar från läsare. Kåtare kunde det inte bli. Den riktiga porren hängde jag faktiskt inte med på. För stora bröst. För mycket falskt stönade. För perfekta modeller. Men när det bjöds halvtaskiga inspelningar i hemmamiljö och man verkligen såg att det var vanliga människor som agerade, ja då fanns det ingen hejd på mitt runkande. Toppen var när jag och Olof hittade porrtidningar i soprummet och upptäckte att en av modellerna påminde om en kvinna i samma trappa som hans familj. . . Inte vem som helst.

Vi tyckte att hon såg ut som en eldig zigenerska på bilderna. Ja, då visste få något om romer, vandrarfolkets historia. Det var zigenare. Vi bodde i Rinkeby, ett av miljonprogrammen. När vi flyttade in, från en trång lägenhet nära centrum, var det för att mamma ville ha mer plats. Jag hatade det. Skulle börja i nian. Men det var inte som idag, då mer än 80 procent av de boende har invandrarbakgrund. Då var vi vanliga svenskar. Nåja, farsan var finne. Såg honom sällan. Han var på sjön. Delvis sant, mellan resorna satt han på torken. Allt det här upptäckte jag i takt med att jag sökte mig från vantrivseln i Rinkeby.
Olof levde tillsammans med sin pappa, som skaffat en ny kvinna. Först när vi såg porrtidningen, tänkte vi: det är ju Rita. Men, nej, så kan det väl inte vara. Visserligen var den säkert 10 år gammal, men att Olofs pappa skulle vara tillsammans med en före detta porrmodell var väl lite övermaga.

Men, det gnagde. Olof försökte ta tidningen, som om han skämdes. Istället kom vi överens om att slänga den. Vilket vi gjorde. Trodde han. Jag smög senare ner och plockade upp den, gömde den noga i garderoben, under skyddspappen. Det fanns skyddspapp överallt.

I smyg, självklart, plockade jag fram tidningen. Jag hade fyllt 14 och runkade varje dag. Den sexuella aptiten var  omättlig. Kuken var alltid hård. Jag fantiserade om hur det skulle vara att tränga in i en kvinna och besattheten var så total, att jag i de värsta stunderna var livräd för att jag skulle dö utan att ha knullat! Tänk att dö och inte ha knullat. Tänk om min kuk inte räckte till. Att den var för liten! Jag provknullade i toalettrullens papprör. Kollade diamatern. Mina tonårsfingrar nådde runt. Längden var 14-15 centimeter. Jag kollade i böcker och såg att det var ett genomsnitt. Kände mig ändå jävligt osäker.

Kunde inte släppa Olofs styvmamma. Han var lite reserverad mot mig. Vi pratade aldrig mer om det som hänt i källaren. Intresset för andra tjejer hade vi gemensamt, men han var inte lika het som jag på att upptäcka. Det var ett annat gäng. Där fanns Rune och hans syster. Lollo. Hon var 15. Ouppnåelig kändes det som. Lockigt hår. Smal. Alltid glad. Rune och jag spelade i samma fotbollslag i Rinkeby. Vi var också i skollaget. Lollo spelade en liten roll i mitt sexuella uppvaknade. Vid ett tillfälle, när vi var nere i hobbyrummet i källaren i deras hus fick jag för första gången känna på en tjejs kropp. Detta var innan vi lämnade det gamla mysiga området, där det fanns skyddsrum och massor av gömställen.

Lollo gick andra året i högstadiet, jag i första. Leken gick ut på att gömma oss som par. Vi var tiotalet ungar. Lollo och jag hamnade i par. Vi kom ifrån dom andra.

Hon tog mig i handen, ledde mig i mörkret in i ett utrymme som var helt avskilt. ”Sätt dig”, viskade hon och jag kände hennes händer på mina kinder. Hon kysste mig. Jag höll på att dö.

”Var det bra?” frågade hon. ”Vi måste vara tysta. Har du varit med någon tjej?” Jag skakade på huvudet.

”Vill du?”

Mitt hjärta studsade, hela kroppen darrade. Detta var verklighet.

”Jaaa”, stammade jag.

Hon tog min högra hand och förde den till hennes bröst. För första gången tog jag på en tjejs bröst. Jag hade haft en grej med ordförande i elevrådet, när vi låg på hennes säng. Jag med ståkuk och hon gnagande med sitt underliv. Hon styrde allt och hon fick orgasm, vilket jag inte fattade. Det var några veckor tidigare. Jag ville mer och hon hade vara svarat, kanske senare. Hångel.

Nu hade jag min hand under Lollos tröja. Jag kände ett bröst. En hård vårta. ”Smek mig försiktigt”, viskade Lollo, släppte min hand och tog av tröjan. Hon la sig ner. ”Kom!” Jag var inte sen. Gick på upptäcktsfärd med båda händerna.

”Inte så hårt. Slicka mina bröstvårtor. Bit, men försiktigt.”

Det var helt mörkt. Jag befann mig sjunde himlen. En halvnaken kropp, bröstvårtorna och en tjej som tyst stönade. Det bultade i byxorna.

Plötsligt reste sig Lollo. Bestämt, men försiktig vände hon mig på rygg. Jag kände hennes nakna hud.

”Sssss, ligg stilla.” Hon satte sig gränsle över mig. Även om vi varit länge i mörkret var det svart. Men jag tog på henne. Höll hennes bröst i mina händer. Nu satt hon på kuken. Som var stenhård. Hon rörde sig fram och tillbaka. Fitta mot kuk, med tyg emellan.
Hon flyttade sig sakta neråt. Händerna på min bröstkorg. Hon lyfte på tröjan. Hon smekte min pojkkropp. Vidare ner.
”Hmmm, har du knullat?” Lollo viskade hest i mitt öra.

Jag skakade på huvudet.

”Vill du knulla?”

Jag visste att Lollo varit tillsammans med killar, men som jag nämnt: hon var ouppnåelig för mig. Mitt självfötroende var inte det bästa. Många år senare, ja i tid med att jag tecknar ner dom här minnena såg jag att jag, den lille Mikael, var ganska söt. Glad, vackert leende. Oskuldsfull. . . .

Och då, i den där källaren, i en värld som jag fruktat att aldrig få upptäcka: kvinnans kropp. Knulla. Kuken i en fitta.

Jag fick inte fram ett ord. Hennes händer var nu på mitt kön. Hon tryckte, la sig över mig, munnen alldeles intill mitt öra: du behöver inte säga något.

Hennes kind mot. Hennes läppar mot mina. Tungan som ville öppna min mun och så kyssen. Den första riktigt heta kyssen. Det svindlande och svindlar 50 år senare vid tanken. Jag minns verkligen den första kyssen. Jag hade kysst Anita en gång. Vi tränar, sa hon. En kyss? Detta, med Lollo, var en kyss. Hon kysste mig så att jag knappt fick luft. Våra tungor smakade på varandra och hela tiden smekte hennes hand kuken.

Hon satte sig upp. Backade bakåt. Knäppte upp min livrem. Först lite problem med knappen och sedan gylfen. Hon tog tag i baksidan av jeansen och drog ner byxorna. Sedan tog hon kalsongen och släppte ut kuken i frihet.

Att inte se, bara känna är en upplevelse som går utanpå det mesta. Känna hennes fingrar försiktigt ta på kuken. Utforskande. Som om det var ett test på att den duger.

Hon började runka. Försiktigt. Det var kladdigt. Den unga försaften, eller vad man kallar det, skapade en lite frän doft i det lilla utrymmet.

”Jag älskar att känna en kuk i min hand”, viskade hon. ”Din kuk är skön, Mikael."

Jag bara stönade. Pulsen ökade. Jag försökte förklara att jag kommer, men det gick inte.

”Kom, kom, kom!” Hon la ena handen på min mun för att inte avslöja oss. Jag kände hur hela kroppen skakade och så kom jag.

”Oj, det här har du längtat efter”, sa hon lite retligt.

Plötsligt hörde vi röster.

”Tyst!” Ta på dig byxorna.

Jag märkte hur Lollo drog handen mot väggen för att bli av med satsen. Jag kände på min mage, att det var kletigt. Drog ner tröjan och upp med kalsonger och byxor. Kuken var fortfarande hård.

Jag var lycklig och samtidigt besviken. Det blev inget knull. Varken då eller senare. Åtminstone med Lollo. Vi blev avbrutna i äventyret, tog oss ut och sprang till dom andra. Hon strålade med sitt leende och iver. Jag kände mig som en skyldig. Sa inget, märkte bara hur Rune tittade konstigt på mig. Han visste att hans syster var rejält intresserad av sex. Men hon var diskret. Inte som Monica, en av de andra i gänget. Monica, ja hon är ett kapitel för sig. Tragiskt. Hon bjöd in oss småkillar i ett soprum och för 25 öre fick vi känna på hennes fitta. Hennes rykte var inte det bästa. Om hon gjorde det för pengarna eller för att bli populär vet jag inte.

Det blev ingen debut med Lollo. Det blev Rita, Olofs mamma, zigenskt vacker och eldig, som tog min oskuld. Jag var 15, hon måste ha varit i 35-40-årsåldern. Vacker, med kurvig kropp. När jag besökte Olof för att lyssna på 10 i topp, kvällstoppen eller se sport på teve försökte jag alltid i smyg kolla in Rita. Nakenbilderna - det var ingen porr, bara avancerat naket - var på min näthinna. Hon hade kläder på sig fysiskt, men för mig var hon naken. Min mamma var inte mycket äldre. Har inget minne av henne som kvinna. Det hände att hon och farsan knullade. ”Tyst. Väck inte, barnen.”

Jag älskade att ligga på golvet på morgnarna med DN utsträckt framför mig och alltid utsikt mot fåtöljen där mamma ofta satt i morgonrock, drack kaffe och läste. Jag placerade mig alltid strategiskt, så att jag fick en blick upp mot hennes skrev. Målet var att kunna se hennes fitta. Jag visste att hon var naken. Så absurt, att ligga på golvet med drömmen att få lite, lite insyn till trekanten. En stor buske, där jag ibland kunde skymta hennes blygdläppar.

Jag hade sex på hjärnan.

Det var Rita som räddade mitt liv, att få knulla och sedan vetskapen att jag upplevt det viktigast och kunna dö i frid. Knull och bort med dödsångesten.

Du skrattar. Det var så. Jag var livrädd. Inte för att dö, utan att inte ha knullat innan döden tog mig.

En dag när Olof och jag bestämt 10-i-topp-omröstning med utgångspunkt från våra egna skivsamlingar var han inte hemma.

”Olof och Bengt har åkt till stugan för att fixa en frusen vattenledning”, förklarade Rita.

Jag stod där med mina 10 singlar i påsen. Hon frågade vad vi skulle gjort, jag förklarade. ”Kan du inte spela skivorna för mig? Jag vill gärna veta mer om era intressen. Gå in på Olofs rum. Det är säkert ok för honom. Jag lagar lite varm choklad.”

Det kändes lite konstigt, men varför inte? Gick in. La upp skivorna och började spela den första. Min absoluta favorit: Yesterday. The Beatles. Idolerna. Vi, några i gänget, brukade klä ut oss, gjorde instrument av vad vi hittade och drömde om att vi var Beatles. På väggarna hängde idolbilder från Bild-journalen. Hepstars med Svenne Hedlund var mina svenska idoler. Där fanns Tages. Gonks. Jag minns inte helt i vilken ordning. Eleanor Bodel med One way ticket. Och så Pelé mitt i allt. Den bilden hade jag fått av pappa. VM 1958. Brasilien världsmästare.

Nu satt jag och drack choklad med Rita. Min kompis mamma.

”Dom kommer inte tillbaka i dag. Värmen i huset måste komma igång, så att inte fler rör spricker,” förklarade hon.

”Har du bråttom?”

Nej, det hade jag inte. Olofs och mina träffar kunde pågå till sent på kvällen och dagen efter var det ingen skola. Dessutom bodde han bara ett hus från mitt, med stenöken mellan.

Jag vet inte vad vi pratade om den kvällen. Vi spelade skivor, drack choklad och hon rökte och drack något glas vin.


För andra gången på kort tid fick jag frågan:
”Har du haft någon tjej?”

Jag tittade förvånat. Vad menade hon?

”Har du älskat med någon flicka? Eller som ni unga kanske säger: har du knullat?”

Jag tittade generat ner i golvet och skakade på huvudet. Stämningen i rummet hade helt förändrats. Det pojkaktiga intresset för dåtidens popstjärnor var nu borta. Skivspelaren snurrade runt, runt; låten var slut sedan länge.

”Genererar jag dig?” Rita fortsatte.
”Jag har sett hur du tittar på mig. Ibland känns det som Olof också försöker klä av mig. Jag är inte hans mamma och det är naturligtvis konstigt när en ny kvinna kommer in i ens pappas och egna värld.”

Jag tittade på henne och stammade fram:
”Rita, är du modell?”
”Varför?”
”Vi hittade porrtidningar i källaren och i en av dom var det en kvinna som liknade dig.”

Jag måste ha varit knallröd i ansiktet. Tänkte, nu blir hon arg.

”Bengt! Slängde han inte tidningarna någon annanstans?!”
Rita skrattade.
”Det stämmer att jag varit modell. Det visste Bengt. Vi träffades första gången på en porrklubb där jag dansade naken. Blir du chockad?”

Jag visste inte vad jag skulle svara. Rita lutade sig fram mot mig, log och sa:
”Jag visste nästan att det var något. Du har hela tiden sänt blickar mot mig, nästan stirrat. Som om jag inte skulle märka. Faktiskt smickrande. Du är faktiskt en söt pojke.”

Det kändes som om jag satt i förhör med min klassföreståndare efter att ha hittat på bus. Det var tyst i rummet.

”Jag ska nog gå hem”. . . försökte jag.

”Förlåt om jag gjorde dig generad. Det var inte meningen. Jag är bara nyfiken. Med Bengt pratar jag om allt. Faktiskt också sådant som handlar om er grabbar, om ni haft tjejer, om ni runkar mycket. Ja, hur män - och pojkar - tänker.”

”Runkar du?”

Jag blev helt ställd. Nickade.

”Ofta?”
Ny nick.

”Vad tänker du på när du runkar? Har du någon porrtidning?”

Ny nick. Jag kände hur jag stirrade, blev febrig.

”Har du tittat på bilder på mig och runkat?”

Tiden stannade. Mitt hjärta bultade så Rita måste ha hört det. Jag kunde inte svara. Nickade förläget.

”Jag älskade att bli fotograferad naken. Det är ett tag sedan. Tyckte du om min kropp? Är jag sexig?”

”Jaaaa”, nästan flämtade jag fram.

”Vill du se den i verkligheten? Nu? Vill du att jag lär dig lite om sex?”
Frågorna haglade. Jag minns den dimmiga, overkliga känslan. Hur många har haft sin sexdebut med en äldre kvinna? tänker jag idag.

Rita reste sig upp. Hon tittade mot mitt skrev.

”Kom!”

Jag ville inte resa mig. Inte för att jag inte ville, utan för att hon skulle se att jag hade stånd.

Hon bröt förlägenheten.

”Det är bra att du blir upphetsad. Jag känner mig smickrad. Kom.”

Hon sträckte fram handen.

"Res dig."

Vi gick mot badrummet. Hon hade en vit klänning. Utanför badrummet stannade hon. Släppte min hand. Vände på sig.

”Hjälp mig. Dra ner blixtlåset.”

Jag gjorde som hon sa. Det gick hela vägen ner till hennes bak. Hon vände sig om. Tog tag i fållen och drog av sig klänningen.

Hon var naken under!

Jag flämtade till. Det var som i tidningen, på bilderna. En kurvig kropp. Inte så stora bröst. Mellan benen hade hon en hårsträng, som gick nästan upp till naveln.  Resten var rakat. På den här tiden var det inte många som rakade sitt kött, definitivt inte männen.

Hon tog tag i mina händer, förde dom till kroppen. Nästan som Lollo gjort. Men Lollos kropp såg jag inte. Rita stod framför mig, en drygt 15-årig kille med den största drömmen, att få knulla.

Jag tog på henne som om det vore porslin, som om jag inte ville förstöra något, utan mer minnas varje detalj. Om jag nu skulle dö, eller aldrig få knulla. Då skulle jag minnas det här ögonblicket. Hon hade stor vårtgård och själv vårtan var som en ärta. Hård. Jag smekte hennes bröst, rullade bröstvårtorna mellan fingrarna, så som Lollo lärt mig.

”Det här har du gjort förr”, log Rita.

Nu hade jag samlat mod. Berättade kort om Lollo medan jag fortsatte min upptäcktsfärd. Rita tog handen, förde ner den till könet. Hon tog mitt pekfinger, särade på benen och sa:

”Känn försiktigt. Det är en fitta. Nu är den din. Jag är din. Bara idag. Bara för att jag vill lära dig lite om sex. Och för att jag är kåt."

Jag drog fingret i sprickan. Kände hur fuktigt det var.

”Tryck lite.”

Blygdläpparna gled isär. Det var blött.

”Vänta lite. Vi ska klä av dig. Jag vill se dig naken. Tycker du jag är hemsk? En pojke och ja, vad är jag, en tant?”

Tant var det sista jag tänkte på. Det bara halkade ur mig:
”Jag tycker du är en sexbomb!”

Ritade skrattade högt, tittade på mig och sa att det var den bästa komplimang hon fått och att hon tyckte om att vara en sexbomb. Hon älskade sex, kunde aldrig få nog av det.

”Fråga Olofs pappa! Nej, förresten, gör inte det. Du lovar mig att detta är vår hemlighet.”

Jag nickade. Rita tog av mig tröjan. Smekte mig över bröstkorgen. Nöp lite i de små vårtorna. Ilningarna rusade genom min tonårskropp. Hon lutade sig fram. Kittlade vårtorna med tungan, spelade över bröstkorgen. Satte sig på huk. För andra gången i mitt liv var det någon som knäppte upp livremmen, lossade knappen och drog ner gylfen. Jeansen var nu vid fötterna. Hon lyfte kalsongen över den bultande kuken som stod snett uppåt.

Rita stönade.

”Detta är förbjudet, men jag njuter att se din unga, villiga kuk.”

Hon tog handen försiktigt om kuken. Rullade förhuden bakåt. Fångade dropparna av kåthet och lät nu tungan spelade över ollonet. Plötsligt tog hon hela kuken i munnen. Det tog inte många sekunder. Jag spände kroppen, kände hur orgasmen kom. Inte som när jag runkade, utan med full kraft så att jag nästan svimmade. Jag sprutade. Rita drack. Jag darrade i hela kroppen. Hon höll mig om min bak, fortsatte att suga. Det snurrade i huvudet. Detta var inte sant!

Drömde jag?

Jag tittade ner. Hon föll fortfarande kuken i min. Den hade slaknat.

”Var det skönt, Mikael?”

Jag bara log. Tittade ner på henne. En naken kvinna, som nu fortsatte att leka och smeka min kuk och samtidigt ha en hand mellan sina ben. Hon smekte sig själv.

”Det är inte klokt så kåt jag är. Det var enormt att känna din unga kuk i min mun och få smaka dig. Tycker du jag är konstig? Jag har aldrig gjort så här förut, alltså med en ung pojke, men ångrar inget.”

Hon fortsatte att prata. Lyfte först mitt ena ben, sedan det andra för att befria mig från jeans och kalsonger.

”Kom! Vi går in i badrummet.”

Jag hade inte sett deras dusch innan. Men trots att detta var Rinkeby och knappast någon högre klass hade man satt in en specialdusch. Rita vred om kranen, lät vattnet bli varmt och så gick vi in i duschen tillsammans.

”Först ska jag tvätta dig, sen är det din tur. Om du vill.”

Jag kunde inte släppa henne med blicken. Ville minnas varje del av hennes kropp. Medan hon tvålade in mig, gick mina händer på upptäcktsfärd. Jag smekte brösten. Tummarna över vårtorna. Jag sög, bet och njöt. Det var magi för en 15-åring som närmade sig det sextonde.

Ner över hennes mage, som hade en liten rundning, vidare mot det nästan rakade könet. Långfingret som letade sig neråt, mellan blygdläpparna och sedan in i fittan. Den känslan, att känna hur fingret gled in i grottan, hur jag kunde känna väggarna och sakta, sakta kör det in och ut, var och är obeskrivlig.

Rita hade slutat tvätta mig. Hon lutade sig bakåt. Blundade.

”Fortsätt. Knulla mig med din fingrar. Upptäck mig.”

Nu hade jag både långfinger och ringfinger upp i henne. Jag gick ner på knä. Vet inte varför, men jag la kinden mot hennes fitta, som om jag ville ge den en kram. Kände den upphöjda mjukheten.

Rita tog tag i min hand. Höll om pekfingret och förde det uppåt i skåran.

”Känner du den lilla tappen? Det är clitoris. Mitt kukhuvud. Som en ärta. Känn hur hård den här. Smek mig där också. Försiktigt.”

Jag kände. Nu hade jag ansiktet framför hennes fitta. Med ena handen särade jag blygdläpparna. Nu hade jag tummen på clitoris. Jag lutade mig fram. Smakade med tungan. Salt. Jag försökte fånga tappen med läpparna. Tog om hennes bak och tryckte munnen mot fittan och drack min första kvinna.

”Mmmmmm. Du kommer att bli världens bästa älskare och tänk alltid på att det var jag som öppnade dörren. Din första fitta. Slicka mig, Mikael, slicka."

Hon tog om mitt huvud. Böjde det bakåt och nu kunde jag knulla henne med min tunga. Hon var blöt. Jag slickade och jag drack. Bokstavligen. Saften rann ur henne. Plötsligt började hon skaka. Hon tryckte så hårt att jag nästa kvävdes. Och så kom skriket. Först som en flämtning, sedan högt.

”Herregud, det är inte klokt så jävla skönt det är. Ååååååh!!!”

Rita släppte taget. Hjälpte mig upp. Kysste mig och slickade mig runt munnen.

”Jag tycker om mina egna safter. Ibland har jag velat älska med en kvinna. Få slicka fitta, så som du gjorde. Tycker du jag är hemsk? Jag älskar sex. Jag verkligen älskar sex. Gud må förlåta mig, men detta är livet, detta är allt.”

Hon kramade mig. Tog sin hand runt min kuk, som var hård igen.

”Tvätta mig Mikael. Snabbt. Jag vill in i sovrummet.”

Det dröjde inte länge. Vi torkade varandra. På nytt tog hon min hand och ledde mig, den här gången in i hennes och Bengts sovrum. Förbjuden plats.

Jag var i en annan värld. Rita fick mig att släppa en tonårings alla hämningar.

”Lägg dig på sängen. Jag vill titta på dig. Så jag kommer ihåg och kan minnas när jag blir kåt och vill smeka mig själv.”

Jag låg på rygg. Kuken stod rakt upp.

”Ligg bara stilla. Gör inget. Rör mig inte förrän jag säger till.”

Rita började vid mina fötter. Kittlade mig med brösten. Lät händerna följa mina ben, upp mot skrevet. Jag kände tummarna mot pungen. Hon masserade låren. Fortsatte runt kuken utan att röra den. Vidare upp mot bröstet. Nu var hennes fitta i jämhöjd med min kuk, som befann sig centimeter från grottan. Hon fortsatte uppåt. Gned fittan retfullt mot kukhuvudet. Vidare. Kände hur blöt hon var. Rita tog tag om mina armar. Nu var fittan nära ansiktet. Hon rest sig, vände sig om och nu såg jag rakt in i hennes fitta. Blygdläpparna. Skåran. Den rosa fuktigheten. Hon sänkte sig över mitt huvud. Jag började slicka och kände i nästa ögonblick hur min kuk försvann in i munnen för andra gången den här kvällen.

Än idag älskar jag att slicka fitta. Låta tungan ömsöm leka med kittlaren, ömsom skjuta in och ut som en minikuk i fittan. Och sedan glupskt försöka ta hela fittan i munnen och bara suga och slicka så djup jag kan komma. En sextionia är något ljuvligt.

Hon reste sig, lyfte ena benet över mitt huvud. Kysste mig igen. Som om hon ville dricka sina egna safter, vilket hon säkert ville.

”Mikael, nu ska du få knulla.”

Jag tittade förundrat när hon flyttade sig bakåt. Hur hennes fitta var precis ovanför mitt spett till kuk och så sänkte hon sig. Förhuden som rullade bakåt. Kuken som centimeter för centimeter försvann in i grottan. Hur Rita lutade sig bakåt.

”Se. Din kuk är i min fitta. Jag knullar dig.”

Hon höjd och sänkte sig. Red mig. Sakta, sakta, för att jag skulle känna, för att hon skulle känna.

”Är det inte skönt?”

Jag nickade. Befann mig i himmelriket. Den pirrande känslan i kuken, som strömmade genom hela kroppen.

”Det finns inget bättre än att knulla. Jag tycker så synd om dom som inte förstår hur fantastiskt det är, som inte släppt hämningarna. Fast jag tror alla vill knulla. Tror inte du det?”

Jag bara stönade. Hon red mig, hon pratade och så kunde jag inte hålla mig. För andra gången gick det för mig. Jag tömde mig i Rita. Hennes fitta kramade min unga kuk och till slut gled hon ur, kröp neråt och tog kuken i munnen, sög och slickade. Kröp upp och kysste mig.

”Smaka. Våra safter. Din säd, min fittsaft.”

Jag kunde känna smaken av sperma. Konstigt, och djuriskt.

Rita la sig bredvid mig. Lät fingrarna spela över kroppen och bara känslan av att känna huden nära fick mig att krypa tätt intill. Värmen, lusten, den erotiska lyckokänslan. Jag blundade.

Rita lekte med kuken. Hennes naglar rev längs pungen och handen smekte längs strängen på baksidan och för tredje gången vaknade jag till liv.

Hon log.

”Vill du knulla mer? Jag vill.”

Hon la sig på rygg. Särade på benen.

”Kom. Nu ska vi älska som vanligt. Ser du. Jag är öppen för dig.”

Hon särade blygdläpparna. Jag la mig ovanpå henne. Lät kuken glida in. Nu var det jag som knullade. För första gången förde jag min kuk in och ut i en kvinnas fitta. Jag kunde inte släppa blicken. Tittade på hur kuken försvann djupt in. Rita lyfte på benen, la dom på mina axlar.

”Mikael, knulla mig hårt. Kör din kuk i mig. Knulla mig!”

Och det gjorde jag. Kuken gled in och ut i allt snabbare tempo. Det var grymt. Men nu tog jag mod till mig:

”Jag vill knulla dig bakifrån, får jag det?”

Jag stönade fram orden.

”Jag älskar att bli knullad bakifrån. Lyssna nu, Mikael. När du känner att du är på väg att komma, stanna upp, håll igen, ha inte för bråttom. Precis när orgasmen är på väg, ska du sluta. Jag vill att vi ska komma samtidigt. Du ska lära dig att kontrollera dig och göra kvinnor lyckliga. Klarar du det?”

Jag förstod inte helt. Rita vände på sig. Svankade. Jag styrde kuken in i fittan bakifrån. Rita stönade.

Nu red jag jag. Pumpade. Det var en grym känsla att luta sig över henne, ta tag i bröstet och känna kuken i henne och hennes bak.

När jag var på väg att komma gjorde jag som Rita sagt. Kände hur jag kontrollerade min orgasm. Jag fortsatte att knulla och igen var det när.a Rita stönade mer och mer. Pratade. Och så plötsligt:

”Snart, snart. Gud. Det är inte klokt. Knulla mig. Jag koooooommmmer! Mikael släpp din sats i mig.”

Det var som en total explosion. Jag sjönk samman över henne. Hon skakade. Jag skakade. Föll på sidan. Hjärtat, hela kroppen bultade och darrade av efterdyningarna. Detta var inte klokt.
”Tack, Mikael. Jag borde skämmas. Förföra en tonåring. Men jag skäms inte. Tycker du jag är hemsk? Jag tyckte det var fantastiskt. Du kommer att göra många kvinnor lyckliga. Tro mig.”

Att ha knullat Olofs styvmamma kändes lite underligt, men jag var lycklig.

”Detta var den bästa dagen i mitt liv. Tack. Nu kan jag dö.”

Hon reste sig hastigt. Spärrade upp ögonen.

”Vad sa du? Dö? Är du sjuk? Du ska väl inte dö.”

Plötsligt skämdes jag. Hade jag sagt det? Att jag kunde dö.

”Lova mig att du inte berättar? Men, jag har varit rädd för att dö utan att ha upplevt hur det är att knulla. Jag är inte sjuk. Det var bara som jag sa.”

Rita skrattade och kramade mig.

”Jag lovar och du får lova mig, att detta är vår hemlighet. Vi vet inte om det blir fler gånger, men jag kommer aldrig att glömma den här dagen. När jag räddade livet på dig.”

Hon log. Och jag var kär i en MILF. Men det är annan historia.

Självklart och till dagens datum har det varit min, och Ritas, hemlighet hur jag introducerades i det mesta fantastiska som finns: sex i verkligheten, inte genom runkobjekt och högerhanden.

 

29 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#11

go4it666

Känner igen mig i min första gång med en kompis till min styvmor.
Härligt skrivet om den där gången man aldrig glömmer.

17/9, 2021 kl. 14:28

#10

Brazil63

Ja fina bilder kommer fram när man tänker tillbaka när man förlorade oskulden av grannen under oss hon var änka i 40år hon lärde mig mer en man fick lära sig i skolan. Stort + av mig bra skrivit

22/3, 2018 kl. 11:52

#9

y

Du skriver fantastiskt. Rita har rätt i sina tankar om sex,och du berettar om det för våra liv så fundamentala saker på et underbart sätt.

24/7, 2017 kl. 11:09

#8

denglade

Bra!
Du får en 5:a av mig med :)

13/3, 2015 kl. 11:04

#7

Drakir

Tack för alla fina ord. Det blir kanske fler berättelser :-).

25/1, 2015 kl. 09:15

#6

Fille90

Älskar när det är en MILF inblandad. Fullpott!

24/1, 2015 kl. 16:04

#5

Deep

Helt underbar. Känsla. Massor av känsla. Nu kan jag somna lycklig, god och glad. Tack!

24/1, 2015 kl. 01:30

#4

Huldran

Att få rädda livet på någon är säkert underbart bara det. Att sedan få göra det på detta vis är ännu bättre. Nostalgi och jag ler inom mig! 5p.

23/1, 2015 kl. 20:52

#3

Salah ad-Din

Fantastiskt Bra! Lite annorlunda och målande skapar du en underbar bild över en förgången tid. Tycker att du fått lite snålt betalt i poäng. Den är absolut värd en femma!

23/1, 2015 kl. 11:57

#2

lp521813

Toppnovell, målande beskrivet, vackert! 5p

23/1, 2015 kl. 09:56

Läs in fler