Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

25/1, 2015 kl. 10:38, av Mr_Solen

En kvinnas lustfyllda liv

Efter skilsmässan hade hon just flyttat in i sin nya lägenhet. Avsaknaden av sex fick henne att kika på alla nätdejtingsidor och på en där folk sökte nya sexpartners hittade hon många trevliga män. Var hon en slampa eller bara naturligt kåt

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

39 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#5

TG64

Jag kommer aldrig att kunna anse ett samhälle jämställt innan kvinnor tar för sig som männen och får samma positiva bemötande! Jag kan bara inte med män som ser ner på tjejer som testar sig fram bland alla uppvaktande karlar utan längtar efter att mot alla odds få umgås med en sådan tjej som kanske även vill något utöver det normala som jag gärna skulle ställa upp på självklart nog! Då gilla knappen inte fungerar så nästan måste man skriva lite tacksamhet för att fått läsa novellen så TACK!

10/6, 2023 kl. 06:57

#4

Mr_Solen

Hej Huldran ja visst är det skillnad på män och kvinnor i hur man skriver och läser. Sen vilket som är mest spännande är alltid svårt att säga. För min del försöker jag skriva något som tilltalar både kvinnor och män, och ibland lyckas man och ibland inte. sen är det som alltid upp till individen vad den gillar och inte . Vissa vill ha pang på med superdetaljerade beskrivningar på allt medan vissa kan läsa en mening som beskriver en hel älskog och ändå känna en lusta.

Ha det ...Solen

9/2, 2015 kl. 23:45

#3

Huldran

Hej, Mr_Solen. Ja, livsbejakande och lättläst, skriver Oddball. Javisst. Men som kvinna läser jag den kanske på ett annat sätt, än vad män gör.

Varför har Du så bråttom? Jag är i ungefär samma situation som 'din kvinna' och har även aptit utanför bordet. Kanske är det därför hon inte hinner få på sig trosorna? Det där med språket tar jag inte upp här.

8/2, 2015 kl. 23:32

#2

denglade

????

30/1, 2015 kl. 11:55

#1

Fille90

Härlig novell om en härlig kvinna! :-)

25/1, 2015 kl. 14:49