Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

26/1, 2015 kl. 18:58, av Tången

Mötet med Jennifer

Del 1 av 1 i serien Moderna tider

Berättaren är jag, Linda, och jag tillhör den ena delen av familjen som består av mig, min bror Christer och så min mamma, Anna-Lena, förstås.
Den andra delen består av Erik och hans barn Jennifer och Rakel.
En vanlig ”modern” familj allt

 

Moderna tider.

Del 1. Mötet med Jennifer

Historien börjar med Erik och mammas möte i en park. Då var var jag elva år och jag och bodde med min bror och mamma i en trea i stans utkant. Christer och jag hade varsitt rum och mamma hade en bäddsoffa i vardagsrummet.

Två år senare flyttade dom ihop i ett hus dom köpt tillsammans.

(Erik, min blivande plastpappa, heter fortfarande Erik då han varken är gjord av plast eller är är min pappa)

Mamma har undan för undan berättat om hur det gick till när dom träffades.

Mamma var skild sedan ett par år och Erik på god väg att göra samma trista resa.

Efter mycket trugande fick jag så småningom hela bilden klar för mig.

Det var den sommar då jag fyllde elva. Solen värmde och hon letade upp den parkbänk som hon ofta besökte när hon ville vara ensam.

Hon hade varit kåt redan när hon lämnade lägenheten och värre blev det efter en stund i solen.

Att hon varit kåt när hon gick ut visste jag redan. Tecknen var ju så tydliga. Lite irriterad och rastlös och när hon trodde att jag inte märkte något så försökte hon smyga sig undan för sig själv för att kunna onanera i fred.

Det var länge sedan hon fått sig ett riktigt knull senast. Jag kunde ju inte vara helt säker men hon hade kommit hem mitt i natten med en man hon fastnat för när hon hade ute och dansat med ett gäng väninnor. Att dom i hamnat mammas soffa och knullat högljutt för kunde jag höra in till mig. Och de vanliga ljuden från henne när det gick för henne kände jag igen från alla de gånger hon onanerat för sig själv. Ett flyktigt möte med en man som egentligen inte varit särskilt lyckat för han hördes aldrig av igen.

Hon hade inte tagit på sig några trosor heller och gett sig iväg bara klädd i en tunn sommarkjol som var knäppt framtill med en rad knappar.

Hon tog kortaste vägen till sin favoritplast. En undanskymd bänk som var vänd mot en liten solig glänta. Hon var redan lite svettig och på vägen fram till bänken började hon knäppa upp knapparna i kjolen. Hon skyndade sig till bänken, stannade till och lutade sig mot ryggstödet och kunde äntligen söka upp fittan med fingrarna.

Hon lutade sig framåt med stöd av ryggstödet för att nå bättre och började sakta smeka fittan. När hon rätade på ryggen igen kunde hon se fina fingrar glänsa i solen.

Hon slickade av fingrarna och knäppte upp de sista knapparna kjolen . Den svaga vinden grep tag i klänningen och hon var tvungen den översta knappen igen för att inte stå helt naken inför hela världen.

Hon fuktade fingrarna i fittan igen och började massera sina bröst. Vårtorna stod styva som alltid när hon var riktigt kåt. Hon kände att hon började närma sig så hon gick snabbt runt bänken bänken och satte sig bredbent, lutade sig tillbaka och fortsatte med att nypa sig i bröstvårtorna.

Sakta försvann hon in i sina drömmar om en kuk.

 

Det var då som Erik upptäckte mamma för första gången.

En främmande kvinnan som satt halvt dold på en bänk och var djupt försjunken i något som han direkt insåg var något som de flesta sysslar med i det fördolda.

 

Mamma hade inte märkt att Erik upptäckt henne, inte heller att han tagit fram sin ståkuk och börjat runka medan han sakta smög fram mot henne.

För att komma åt bättre hade mamma satt upp hälarna på kanten på bänken och nådde därmed ända till anus med ett finger. Hon dagdrömde för sig själv om en rejäl kuk medan hon knullade sig själv i anus med ena handens pekfinger och med hjälp av den andra handen masserade klitoris.

 

På några meters håll hade Erik stannat och betraktade mammas aktiviteter snett bakifrån. Han kunde inte se alla detaljer men insåg att det var nära för henne nu.

Erik var också våt och han fortsatte ett par steg till med det blanka ollonet som ett svärd framför sig.

Mamma upptäckte honom i ögonvrån när han nästan var framme vid bänken. Hon vred på huvudet men såg honom inte, bara hans stora härliga kuk som tittade stint tillbaka på på henne.

 

  • Ursäkta. Stör jag ? Sa han artigt.

  • Inte alls.

 

Mamma var för första gången modig i sitt sexliv. Hon ville ju så gärna ha hans kuk. Eller snarare vilken kuk som helst just då.

Sen hade han bara rundat bänken och utan krusiduller satt sig bredvid henne och fortsatt att smeka sin magnifika kuk.

Mamma glömde bort sig för sig för ett ögonblick och koncentrerade sig helt på Eriks kuk när han obesvärat fortsatte att runkade.

 

  • Inte behöver du sluta för min skull. Fortsätt du med ditt. Nu när du gjort mig så här kåt så vore det väl synd att avbryta när vi är så nära finalen.

 

Mamma gled ned igen, vände sig mot honom och låg snart på rygg med benen hängande på vardera sidan om bänksätet. Vänd mot honom och med särade ben och fittan svullen och våt fortsatte hon där hon blivit avbruten.

Medan mamma smekte sig själv tog Erik av sig shortsen och baxade sig så nära mamma han kunde. Lyfte upp mammas ben över sina egna.

Kuken stod rakt upp och det rann lite saft från ollonet och vidare ner längs hans pung. Mamma försökte dra honom närmare med ett fast grepp om kuken men hon fick ge upp. Han hjälpte inte till alls.

  • Fortsätt nu. Jag kan hjälpa dig.

Han samlade lite smörjmedel från ollonet på pekfingret och kunde lätt glida in i hennes fitta med tre fingrat och börja knulla henne.

Sen hade det gått fort.

Hon masserade klitoris intensivt med hela handen tills hon fick sin efterlängtade orgasm. Hon hann aldrig hämta sig för Erik hade snabbt dragit ner henne från bänken och snart stod hon på knä framför honom och väntade på Eriks kuk.

Erik tog ett fast tag om mammas höfter samtidigt som hon lutade sig ner över bänken.

Erik behövde inte ens sikta utan gled lätt in i det varma våta. Han stötte till ett par gånger innan han exploderade i en fontän av sperma.

Medan han fyllde hennes fitta med sperma gick det för henne igen. Dom väntade medan han slaknade och kuken gled ut och sperman rann nerför hennes lår

 

  • Hej. Jag heter Erik.

  • Hej på dig. Och jag heter Anna-Lena men alla säger bara Lena.

 

Mamma visste direkt att hon hittat rätt man.

 

Första gången hon hade berättat hela historien från början till slut var jag fjorton år och mamma märkte att jag hade blivit kåt redan innan hon berättat färdigt.

Vi hade suttit i soffan tillsammans och tittat på en av hennes många filmer tillsammans. Filmen hade några erotiska inslag och jag visste att hon brukade titta på sånt när Erik inte var hemma. Hon hade hon druckit ett par vin och låg hopkurad i ena änden av soffan under en filt. Jag visste att hon smekte sin fitta samtidigt som hon berättade och lotsades titta på filmen samtidigt. Hade ju sett henne förut när hon trodde att jag inte såg.

Tror inte att jag var medveten om vad jag själv sysslade med förren hon frågade.

  • Blir du också upphetsad när du tittar på sån här ?

Mamma tittade frågande på mig där jag satt naken så när som på ett par trosor.

Trosorna var våta i grenen och visst var jag upphetsad. Jag hade till och med en hand djupt begravd i min egen fitta. Inte så att jag satt och onanerade helt öppet inför mamma. Handen hade bara hamnat där ofrivilligt.

Jag svarade inte utan drog snabbt fram handen ur trosorna och försökte se oskyldig ut.

 

  • Det var inte meningen. Det var nog din berättelse om mötet Erik som gjorde att jag glömde mig fortsatte jag.

 

Jag såg nog lite skamsen ut för mamma fortsatte.

  • Att du blir kåt är väl inget att skämmas för. Jag blir ju det bara av minnet.

 

Titta får du se. Mamma vek undan filten och jag tittade storögt på hennes svullna sköte där

hon med två våta fingrar satt och rytmiskt masserade sin klitoris.

 

  • Så här blir jag när jag smeker mig själv. Men det har du ju sett förut eller hur ?

 

Jag var helt förstummad och kunde inte släppa hennes fitta med blicken. Mellan blygdläpparna kunde jag skymta något blåaktigt och kunde svagt höra ljudet av något som surrade.

 

  • När jag är på humör så använder jag en så här också. En massagestav.

 

Mamma drog ut en kort och tjock stav ur sin fitta och nu kunde man höra surrandet tydligt.

Massagestaven var jättestor. Inte så lång men väldigt tjock.

Naturligtvis hade jag smygtittat på henne när hon onanerat förut men det här var nästan för mycket.

Igen hade min hand landat i mitt eget sköte samtidigt som jag inspekterade staven samtidigt som jag insåg att jag sett den någonstans tidigare.

 

  • Det här är faktiskt en avgjutning av Eriks kuk. Lagom stor och perfekt passform för mig. Han tyckte att jag behövde något att trösta sig med när han inte kunde eller ville.

  • Vill du prova den ? Sa hon och räckte fram odjuret mot mig.

 

Nu kom jag ihåg. Visst var den en avgjutning av Erik. Det borde jag ha sett direkt. Visserligen hade jag aldrig sett den i det tillståndet på nära håll men jag hade ju sett dom knulla flera gånger.

Jag tog emot kuken med en hand men släppte inte taget om min fitta.

Den var mjuk och len och mammas safter gjorde den hal också.

Tittade skrämt på den och sa.

 

  • Mamma. Den är ju alldeles för stor !

  • Javisst är den stor men men du kan ju leka med den ändå Ta av dig trosorna så ska jag visa.

Jag reagerade inte direkt så mamma makade sig närmare och ställde sig på knä framför mig. Trosorna fick hon av mig blixtsnabbt.

 

  • Nu får du luta dig tillbaka och slappna av. Sära på benen också.

 

Jag lydde och hon makade sig in mellan mina ben. Hon tog min hand som jag höll kuken med.

 

  • Du kommer åt bäst om du håller den med båda händerna vid roten och sedan för den fram och tillbaka i springan. Om du vill kan du stanna och bara njuta av vibrationerna där det känns som bäst.

 

Mamma flyttade sig tillbaka till sin hörna och med särade ben fortsatte hon att massera sin klitoris igen.

Jag började försiktigt föra den lena kuken fram och åter i springan men jag var tvungen att stoppa efter några sekunder. Det höll på att gå för mig direkt och det ville jag inte.

Jag låg alldeles stilla och väntade.

Mamma hade börjat mumla för sig själv. Hon var helt försjunken i sig själv och jag visste att hon var på väg mot sin orgasm.

Jag gjorde ett nytt försök samtidigt som jag tryckte kuken hårt mot min fitta.

Sakta sakta vidgade sig fittan för trycket och jag kunde till slut konstatera att jag lyckat nå botten. Stilla igen lyssnade jag på mammas final.

Som vanlig låg hon i en båge lyft från soffan och vilande bara på nacken och hälarna.

Hon jämrade sig tyst och höll andan tills hon med ett rop föll ihop och andades häftigt när orgasmen sköljde genom hennes höfter och lår.

Hon låg stilla en stund tills hon upptäckte mig med den stora kuken begrav i min fitta.

 

  • Men lilla vän hur i herrans namn fick du in den där ? Gör det inte ont ?

  • Fick in den till slut. Lite öm bara. Svarade jag tappert.

 

Jag började knulla mig själv igen. Försiktigt, sedan lite snabbare och när jag närmade mig så släppte jag kuken med ena handen och började intensivt massera klitoris.

Det var över på ett ögonblick och jag fick min intensiva orgasm så långt i livet.

Mamma påstod efteråt att jag lät precis som hon när det gick för mig.

Sedan tog hon filten, svepte den om oss samtidigt som hon tog mig i famnen.

 

  • Nöjd ?

  • Hmm. Var allt jag fick fram som svar.

 

Jag kände hennes hand på mitt lår när hon trevade sig fram mot min fitta.

 

- Efterrätt ? Frågade hon när hon hittat hela vägen fram

 

Jag brydde mig inte om att svara. Särade bara på benen så att hon skulle komma åt bättre. Hon började smeka mig försiktigt mellan blygdläpparna och växlade till att knulla mig med fingrarna. Hon fortsatt enträget till det gick för mig igen. Inte alls som första gången. Mera som en böljande värme som vandrade genom underlivet.

Mamma kysste mig på munnen och sedan somnade vi nöjda och utmattade.

 

Från mötet i parken går det nästan ett år innan alla träffat alla.

Erik och mamma hade beställt teaterbiljetter till en lördagskväll i slutet juli och det strulade redan kvällen före.

En nyskild Erik hade flyttat till en liten etta i stan och han skulle vara "barnfri" den helgen när hans ex ringde och meddelade att hon var att var tvungen att jobba natt och undrade om han kunde ta hand om Jennifer under helgen.

Efter mycket om och men kom dom överens om att det bästa alternativet var att Erik och Jennifer kom till oss till att början med.

Mamma pratade mig samma kväll och frågade om jag kunde ställa upp genom att ta hand om Jennifer. Christer skulle bort till en kompis så jag hade egentligen inga alternativ. Dessutom var jag nyfiken på henne så jag sa ja.

Och jag skulle "vara så snäll så" vilket visade sig vara ett understatement.

Mamma kom tillbaka senare på kvällen för att berätta berättare lite mer om Jennifer.

Säkert Eriks version för handlade rätt mycket om pappas lilla oskyldiga prinsessa så jag trodde inte på ett ord. Blyg skulle hon vara. Fåordig också så jag skull vara förberedd på att behöva tina upp henne.

 

Erik och Jennifer anlände på eftermiddan och jag följde min egen hemliga plan.

Först till dörren för att välkomna Jennifer hem till oss. Så ut igen för att hämta en madrass till henne i källaren. Full fart från början alltså alltså så hon inte hann fundera alltför mycket.

Och alla förberedelser visade sig vara onödiga. Lika gamla, lika långa, hon blond, jag svarthårig, nästan samma erfarenheter och samma funderingar frågor.

Efter kort visning av lägenheten bäddade vi Jennifers säng och lade på en skiva ur min lilla samling. Vi pratade om ditten och datten och jag upptäckte snart att hon hade både humor, var snabb i knoppen och pratglad.

Jag reste mig och gick mot dörren.

 

  • Ska bara hämta popcorn och nåt att dricka.

 

Jag tog vägen via vardagsrummet och överraskade mamma och Erik som satt och hånglade i soffan. Dom samlade sig snabbt och mamma sade lite lamt..

 

  • Ni verkar komma överens ?

  • Ni med ser det ut som, sa jag och och tittade illmarigt på Erik. Åsså är ni väldigt fåniga.

  • Hurdå fåniga ?

 

Men jag var redan på väg mot köket så hon fick inget svar.

Tillbaka i mitt sovrum dukade jag upp till fest. Popcorn, cola och lösgodis.

En gemensam nämnare till. Lösgodis skall salt eller surt och mjukt.

 

  • Vad pratade ni om där ute ?

  • Inget viktigt, dom satt bara i soffan och hånglade så jag passade på att retas lite.

  • Hånglade ? Hur då menar du.

  • Som man brukar antar jag. Kyssas och och så. Och jag tror att din pappa smekte mammas lår också men jag är inte säker. Förresten, har du någon pojkvän ? Du är ju så söt så du borde väl ha ett helt harem.

  • Nä, jag äter mest salt och surt svarade hon och skrattade till. Har du ?

  • Nej inte nu. En kille hängde efter mig någon månad och vi kysstes några gånger men jag tröttnade på honom.

  • Var han jobbig som dom brukar va ?

  • Ja, han skulle alltid tafsa på mig. Ta mig mellan benen och och så men han var så klumpig så det det kunde jag sköta själv. Men han kunde ju kyssas så hade han lugnat sig lite hade jag hunnit lära honom.

 

Erik och mamma försvann vid halv sex och skulle vara tillbaka vid tio.

Det finns lasagne i kylen när ni blir hungriga var det sista vi hörde from dom.

Jennifer och jag hade för länge sedan tröttnat på sällskapet och vi lyssnade nöjt på ljudet från ytterdörren när den smällde igen efter dom.

 

  • Phuuu

  • Jag verkligen. Mat ?

 

Vi flyttade till köket och plockade fram mammas lasagne och mer cola.

Vi åt och diskade och sen flyttade vi till vardagsrummet lastade med godis.

Vi hade en VHS-spelare stående vid tv`n så vi skulle titta på film hade vi bestämt.

 

  • Vad vill du se ? Anständigt eller eller vågat ?

  • Vad är det för skillnad ?

  • Anständigt är mest humor medan det som är mer vågat är allt sådant som mamma tror att hon lyckats gömma. En del våldsamma filmer och andra som mest handlar om erotik.

  • Erotik ? Menar du porrfilm ?

  • Ja dom festa kallar det nog porr men dom är så snälla så i bland är dom bara roliga. Christer tittar gärna på dom när han är ensam hemma. Och annars också förresten.

 

Jag satte mig ned på knä och rotade i skåpet under tv`n. Alla ”vågade” filmer låg gömda bakom en bokrad på nedersta hyllan men efter en stunds rotande hade jag fiskat fram två filmer som jag tyckte var bra.

 

  • Lite porr från Sverige kanske ? Då behöver man inte läsa texten.

  • Spelar väl ingen roll sa Jennifer. Testa nått som du tycker är bra bara.

  • Alla utan text då så man kan koncentrera sig på handlingen om man vill pilla lite på sig själv.

 

Jag tryckte in den ena rullen och startade filmen. Jag kunde den utantill men jag var nyfiken på hur Jennifer skulle reagera.

 

  • Det är något från en ö i skärgården.

 

Sen sa jag ingenting på en lång stund och sneglade samtidigt på Jennifer. Till att börja med tittade hon bara intresserat på vad somt hände på skärmen men så småningom började hon röra oroligt på sig. Till slut la hon benen i kors och blev till slut sittande så.

 

  • Vad tycker du ? Är det något att se ?

  • Jennifer ryckte till. Jo den är helt ok.

  • Jag tycker att det är en dom bättre. Blir du inte lite upphetsad också ? Det blir jag.

 

Egentligen behövde jag inte fråga för jag kunde se hennes ben röra sig rytmiskt när hon använde lårmusklerna för att massera sitt sköte.

 

  • Ja lite grann faktiskt. Kolla den där killen. Visst är han snygg ?

  • Han blir ännu snyggare strax när han knullar brunetten som kommer runt hörnet.

  • Det är ok röra sig själv när man tittar också. Är det ok för dej om jag gör det ?

  • Humm....Det är väl du sim bor ju här.

 

Jag reste mig upp och tog av mig linnet och fortsatta med jeansen och trosorna i ett svep.

Jennifer tittade storögt på mig.

 

  • Du missar snyggingen. Han trängde just in i brunetten fitta bakifrån och började knulla henne. Kolla på hans stjärt. Rätt fin va.

  • Han får gärna kladda på mig sa jag och började smeka mig på lårens insidor.

 

Han var snart klar och levererade sperman över brunettens rygg i tre omgångar.

Kunde se att Jennifer var förvirrad så jag försökte uppmuntra henne.

 

  • Om du inte vill blöta ner trosorna borde du nog ta av dom. Blir lite bekvämare också.

 

Jennifer tvekade först men följde sedan mitt exempel. Linnet tog hon av sist och vi stod där och tittade på varandra. Enda skillnaderna mellan oss var hårfärgen och att hon hade lite större bröst. Min svarta hårfärg gjorde nog att jag såg lite äldre ut trots att det bara skilde ett par månader mellan oss. Hennes ljusa buske var så gles att jag kunde skymta hennes våta blygdläppar. Jag fortsatte att smeka mig själv medan hon inspekterade mig.

 

  • Du är vacker.

  • Du med kontrade jag. Särskilt dina bröst och höfter. Du ser mera vuxen ut helt enkelt.

  • Ska vi fortsätta och titta på filmen nu ?

 

Men vi tittade inte så mycket på filmen utan mera på varandra.

Jag hade lagt mig upp i soffan med en fot i golvet och ett ben över ryggen på soffan.

Vidöppen, våt och med fri insyn för Jennifer när jag smekte mig själv.

Hon följde mitt exempel direkt och la sig i samma ställning som och började massera sin klitoris intensivt.

När jag närmade min orgasm höll jag fast hennes blick.

Jag kom först med ljudliga stön och små skrik. Hon nästan ljudlöst men desto mer kramper och sammandragningar i underlivet.

Vi vilade en stund och till slut reste sig Jennifer sig och lutade sig över mig och gav mig en kyss med tungan i min mun.

Vi var alltså väldigt lika och ändå så olika. Jag undrade för ett ögonblick vad hennes pappa skulle säga om sin prinsessa om han sett det här.

 

Vi stängde av tv`n och gick till mitt rum igen.

Extrasäng som Jennifer skulle sova i var skulle sova i var placerad mot väggen som vetter mot mammas sovrum så jag hade varit lite orolig för hennes reaktion när dom började föra oväsen inne hos henne. Nu visste jag att det inte var något att oroa sig gör.

Att det skulle höras när dom knullade var jag helt övertygad om. Till råga på allt så var det nästan två veckor sedan dom träffats senast.

 

  • Du behöver inte oroade om du blir väckt av en massa oväsen från mammas rum i natt. Det är rätt lyhört i huset så dom kommer säkert att höras när dom kommer hem och börjar pippa. Förresten har du hört din pappa knulla någon gång ?

 

Det blev alldeles tyst en stund och sen kom ett ett tvekande svar

 

  • Nä, det tror jag inte. Rakel påstår att hon sett mamma och pappa någon gång men det var länge sen.

  • Ja, idag lär det höras i all fall. Jag tänker i alla fall lyssna på dom. Brukar bli lite upphetsad av det och då passar det ju bra att smeka sig själv samtidigt.

 

Jennifer stod naken framför mig och försökte få rätsida på ett nattlinne som haft med sig. Själv satt jag naken på sängkanten och funderade på hur man gjorde för att förföra någon på allvar.

 

  • Sover du alltid naken.

  • I den här värmen behövts inte ens trosor. Dessutom är det ju enklare att komma åt allting när dom kommit igång där inne och jag börjar bli kåt

  • Blir du alltid kåt av att bara lyssna ?

  • Javisst. Det kan ju bli väldigt spännande efter en stund.

 

Jag reste mig upp och gick och öppnade fönstret. Det var fortfarande varmt ute och vindstilla.

När jag vände mig stod Jennifer naken vid sin säng och såg villrådig ut.

Jag gick fram till henne och kupade händerna runt de vackra brösten.

 

  • Jag får väl känna hur dom känns ?

  • Jodå men bara försiktigt. Dom är så ömma ibland.

  • Vad menade du med att Christer tittar på porr ibland. Att han gör det när han är ensam hemma förstår jag men ibland gör han det ”annars också” tror jag du sa.

  • Det bara slank ur mig. Trodde inte att du skulle minnas det. Jag menade med mig naturligtvis.

  • Så ni tittar på porr tillsammans. Men sen då ? Blir inte det incest till slut ?

  • Ja, kanske, men jag visste ju inte vad man fick eller inte fick göra om man är syskon. Men det började för bara några månader sedan. Orkar du lyssna ?

  • Javisst sa Jennifer och såg förväntansfull ut.

 

Det är fortfarande varmt ute och i rummet sommarljust.

Vi lade oss tillsammans i min säng och jag kan se hennes vackra kropp bredvid mig. Hon sträcker fram en hand och medan hon smeker mina bröst börjar jag berätta.

  • Så här var det..

    En kväll kom han in i mitt rum utan att fråga precis när jag hade droppa olja på mig och låg på sängen och smekte mig mig mellan benen.

    Han blev ju lika överraskad som jag men satte sig ändå vid fotändan och tittade.

    Jag ville bara låna oljan fick han ur sig men fortsätt du jag kan vänta tills du är klar.

    Jag hade ingen aning om hur jag skulle göra så jag bara fortsatte.

    Så medan jag smekte sig mig själv så tittade han på. Till slut blev han kåt och kuken reste sig i kalsongerna.

    Från början visste jag inte ens att han var kåt och att ståkuken berodde på mig.

    Hursomhelst, jag fortsatte med mitt tills han reste sig upp och drog av sig kalsongerna.

    När han satt sig igen så började han runka medan jag smekte mig mellan bena.

    När det gick för mig så ökade han takten och det slutade med att han sprutade sperma över mina ben.

    Men han slutade inte runka utan flyttade sig bara närmare mig och fortsatte tills han sprutade igen och nu fick jag alltihop i håret.

  • Och sen fortsatte ni bara av gammal vana eller ?

  • Inte enbart. Jag tyckte om det också men viss blev det en vana. Han kom in till mig varje gång han var kåt och frågade snällt om jag ville hjälpa honom. Om jag sa nej gick han in till sig och runkade men jag kunde ju höra honom ändå.

    Och sedan blev det så att vi började titta på film tillsammans. Och till slut hjälpte vi varandra med händerna han smekte mig och jag honom.

    Ibland använde hans kuk som hjälpmedel då jag satt på honom och gled fram och tillbaka på honom.

    Det gick nog lite för långt när jag bad honom visa hur det gick till när Erik slickade mamma.

    Då blev han ju tvungen att slicka mej på samma vis och det självklart att jag skulle suga av honom som tack för hjälpen. Längre än så har vi aldrig gått även om det varit nära ett par gånger.

  • Så för incest återstår väl bara att ni knullar så ni är väldigt nära just nu.

 

Plötsligt hör vi någon skramla med en nyckelknippa och strax därefter stoppade någon en nyckel låset. Mamma och Erik var hemma igen.

Min sovrumsdörr var inte helt stängd men det var inte mycket vi kunde göra så vi lotsade sova. Mamma och Erik försökte vara tysta men lyckades inget vidare.

 

  • Dom verkar sova viskade mamma.

  • Jo, men är det inte ovanligt tidigt viskade Erik tillbaka.

 

Dom försöket passera min dörr utan att höras men mamma lyckades inte utan vi märkte ju att dom stannade utanför min dörr och tittade in.

Dom fortsatte några steg och sen kom mammas kommentar.

 

  • Kände du doften av fitta. Dom har nog haft fullt upp verkade det som.'

  • Tror du verkligen det ?

  • Kom nu dummer nu tänker vi på oss i stället.

 

Och mer ska det bli tänkte jag för mig själv.

Jag hämtade min flaska med barnolja och lade mig bakom hennes rygg.

 

  • Vill du se din pappas kuk när den står ?

 

Hon hann inte svara för vi kunde redan höra vardagsdörren gnissla när dom tassade iväg mot badrummet. Genom min dörr kunde vi se mamma precis när hon öppnade badrumsdörren och tände lampan. Strax efter kom Jennifers pappa med sin kuk i högsta hugg. Jag hörde Jennifer dra efter andan och jag förstod hennes reaktion.

Erik försvann och dörren stängdes. Vi försökte höra vad dem gjorde men dom hade satt igång duschen.

Jag la mig på rygg och började olja in händerna., min mage och låren. Sen sträckte jag mig mig runt henne och började smeka hennes bröst.

Duschen tystnade och dörren öppnades och Erik kom ut först, fortsvarande med ett präktigt stånd. Efter kom mamma som försökte se vad vi sysslade med.

Jag mötte mammas blick men fortsatte obekymrat att smeka Jennifers bröst och dom fortsatte tillbaka till vardagsrummet och jag hörde dörren stängas.

Någon öppnade fönstret i vardagsrummet och jag tror att det var mamma som av någon anledning ville att vi skulle höra bättre.

 

  • När tror du att dom börjar väsnas där inne då.

  • Borde inte dröja så länge till nu. Vi har ju varit så tysta så dom tror säkert att vi sover. En lögn förstås.

  • Dessutom står ju våra fönster på vid gavel så när dom börjar knulla så lär vi nog märka det.

    Känns det bra ? Jag tänkte hälla på lite mer olja.

  • Känns jättebra så gör som du vill.

 

Jennifer vände sig på rygg och hällde olja över hennes bröst och skvätte lite på hennes mage.

Jag fumla med flaskan så det rann lite för mycket olja över brösten, nedför magen och vidare in mellan in mellan låren.

 

  • Attans också. Nu fick du olja överallt.

  • Gör väl inget. Den är väl enkel att få bort för dig.

 

Och det var den ju.

Så jag började nerifrån och tryckte in handen mellan hennes lår och hon hjälpte mig genom att dra upp benen så att jag kom åt hennes sköte bättre. Jag sträckte mig så långt jag kunde och började smeka hennes fitta, Hon var våt. Inte bara av olja kände jag när jag fått in ett finger i hennes fitta.

Jag fingerpullade henne en stund och sökte med den andra handen upp hennes klitoris och jag kunde höra att andning blivit tyngre.

Hon var helt enkelt stenkåt.

Just då började oväsendet i rummet bredvid. Vi hörde mammas röst klart och tydligt när hon instruerade Erik. "Du måste slicka min fitta ren först vet du väl".

  • "Börja längst ner" sa mamma. Börja slicka här menar hon och jag tryckte ett finger mot Jennifers anus för att visa.

    Det var tyst en stund och jag passade på att trycka in mitt pekfinger när jag ändå hade chansen.

  • "Sen vidare upp". Hon vill bli skickad runt fittan, inte i eller på. Det var det här jag var tvungen att fråga Christer om.

    Mamma ligger på rygg. Antagligen med en kudde under stjärten och har särat på benen så mycket hon kan. Din pappa ligger på mage med armarna under hennes knän så hon inte ska behöva lyfta benen själv.

  • "Och så i mitten" Mamma vill att Erik skall slicka hennes klitoris eller kanske knulla hennes klitoris med hela munnen men då lär det gå för henne direkt och det vill hon nog inte.

  • Jennifer hade inte rört sig alls men vände sig plötsligt på sida och tryckte baken mot mig. Jag tog lite mer olja på handen tryckte in två fingrar i henne.

  • "Stopp. Din tur" Mamma igen. "Vad vill du göra" flämtade mamma fram.

  • "Att du suger av mig naturligtvis" svarade Erik.

  • Vill han alltid att Lena suger av henne ? Hon var andfådd nu och hade svårt att få fram orden.

  • Inte alltid och han kommer att stoppa henne i tid. Annars vore det en snabbis.

  • "Nu kör vi" Din pappa kan inte hålla sig nu vill han knulla mamma.

  • Nu lyssnar vi på när dom knullar

  • "Ligg kvar" sa mamma. Hon ville rida honom tills hon får orgasm förklarade jag.

 

"Vilken härlig kuk Erik" och sedan började den gamla soffan gnissla rytmiskt. Hon började långsamt och ökade takten tills hon började gurgla och gnälla som hon alltid gjorde precis innan hon fick den orgasm hon väntat på hela dagen.

"Nu går det för mig. Fyll mig Erik" ropade hon högt och sen blev det tyst några sekunder medan Erik fyllde hennes fitta med sperma. Båda andades häftigt efter ansträngningen men till slut blev det helt tyst. Dom ligger nog alldeles stilla nu och Erik smeker nog mamma över ryggen försökte jag förklara.

Jag tittade på Jennifer och frågade tyst.

 

  • Vill du fortsätta nu ?

 

Som svar vände sig Jennifer och jag var snabbt över henne och sökt upp hennes klitoris med munnen. Började med att slicka men gick snabbt över till att knulla henne med stängd mun.

Som väntat gick det för henne på en gång och jag hasade och sög mig fast vid hennes mun och grenslade hennes ena ben och och red henne i allt det blöta tills det slut gick för mig också.

Jag fortsatt att kyssa henne tills alla rester av orgasmerna ebbat ut och vi låg alldeles stilla och tittade på varandra.

Jag förväntansfull hon förundrad.

Vi somnade till och vaknade av att det blöta blivit kallt.

Jennifer såg generat på mig och vände bort blicken. Jag tyckte lite synd om hennes och tog henne i famnen och höll henne hårt en stund.

 

  • Skäms du ? Frågade jag. I så fall är det väl rätt onödigt tycker jag. Jag såg ju att du hade det skönt. Visst hade du ?

  • Är du lesbisk

 

Jag blev ställd av frågan. En fråga som jag inte ens ställt mig själv.

 

  • Vet inte. Har aldrig funderat på det. Säkert inte. Jag tycker ju om att göra det skönt för mig och drömma om din pappa när han är här. Kela med Christer när vi är på det humöret. Osså vi förstås. Men du kanske har blivit smittad av någon lesbisk bacill i alla fall eftersom du frågar försökte jag skämta bort det hela

  • Det var ju första gången jag blivit smekt av någon annan och det kändes mycket bättre än när man gör det själv.

 

Jennifer flyttade sig till sängens huvudände hade började smeka sin fitta igen så jag följde hennes exempel och flyttade till fotändan och gjorde likadant.

 

  • Klart det blir bättre med någon. Då slipper man jobbet med att fantisera.

  • Så är det nog för jag har nog inte tänkt så lite någonsin. Bara slappnat av och njutit. Hon log mot mig och vi somnade i varandras famn.

 

Vi vaknade sent och Erik och mamma var redan uppe och rumsterade om i köket.

När jag slog ögonen möttes jag av ett solskensleende och en kyss. Jennifer var tydligen på ett strålande humör.

 

  • Dusch o frukost ?

 

Jennifer studsade ur sängen och försvann. Jag lomade efter och hittade henne i duschen.

Jag har aldrig varit någon morgonmänniska men Jennifers glädje smittade av sig.

Att vi fick tillfälle att tvätta varandra noggrann i duschen bidrog säkert till att jag också var på bättre humör när vi gick för att äta frukost.

Vi möttes av två hurtiga åldringar som satt vid resterna av sin frukost vid köksbordet..

 

  • God middag mina unga damer. Började Erik hurtigt.

  • God morgon min herre och min dam. Och ni mår bra förstår jag. Kontrade Jennifer och log mot sin pappa.

 

Mamma tittade forskande på mig men jag följde Jennifers exempel.

 

  • God morgon mamma. Du ser bekymrad ut. Gick det inte bra i natt ? Med betoning på gick.

 

Jag kände genast att jag gått lite för långt men mamma tog det bra.

 

  • Jodå, och gick det bra och för er också hörde jag.

 

Mamma såg bara road ut och släppte ämnet när hon fått bekräftelse på att vi mådde bra.

 

Och där slutar mitt första möte med Jennifer. Det skulle bli så många fler...

  • Del 1: Mötet med Jennifer.

26 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

Mr_Solen

Mysig novell. Undrar hur många som sett eller hört andra knulla och inspirerats av det.

27/1, 2015 kl. 17:17