Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

2/2, 2015 kl. 10:02, av Olivian

Min barnvakt Henke - Oskuld

Del 1 av 1 i serien Min barnvakt Henke

Det här är min första novell på sidan, så jag uppskattar om ni vill ge lite konstruktiv kritik och tips. Hoppas att ni uppskattar den!

Jag halvligger i min säng och tänker tillbaka på diskussionen jag hade haft med min mamma bara någon halvtimme tidigare. Hon och pappa ska på en lyx-weekend i Skåne, och jag ska få stanna kvar hemma i Göteborg. Att de sedan hade anlitat grannen som barnvakt så att jag ”inte skulle hitta på någonting dumt” var det som hade diskuterats. Jag hade försökt övertala mamma att jag skulle få sova hos min pojkvän, men så hade det inte blivit. 

 

Trots det att jag är femton år gammal tror mamma att jag inte kan klara mig hemma själv under två nätter och två dagar. En annan anledning var nog att de inte riktigt litade på att jag inte skulle bjuda hit min pojkvän Adrian (som enligt dem inte var tillräckligt trevlig för att ha mig som sin flickvän). Att de tror att han skulle kunna göra någonting syndigt med mig. Och det vill vi ju inte, eller hur?

 

Mina föräldrar har tron att man inte ska ha sex för ens man har gift sig, så istället för att låta mig ha en lugn helg med lite läsning och Netflix-tittande så ska grannkillen få komma hit och vakta mig tills mina överbeskyddande föräldrar kommer hem.

 

Hursomhelst, nu är det fredag eftermiddag – mina föräldrar Lena och Thomas skulle åka vid 19-tiden, och grannkillen Henrik, som aldrig kallas något annat än Henke, skulle komma hit vid klockan 18.30 för vidare information.

 

Henke är egentligen inte jättemycket äldre än jag, 21 år är han, men han är väldigt tillitsfull och mina föräldrar är vänner med hans, de har känt varandra sedan de flyttade till den här förorten.

 

Efter ytterligare lite surande bestämmer jag mig för att det här kan bli kul. Henke är snygg – ljusbrunt rufsigt hår, mörkbruna vackra ögon, lagom muskulös kropp och säkert minst huvudet längre än jag. Jag var även lite smått förälskad i honom när jag var i 9 års-åldern. Nu mer är jag inte det, men lite kan man väl få fantisera när han har bar överkropp och klipper gräsmattan om sommaren.

 

Glider lite längre bort i tankarna – undrar vad som skulle kunna hända i helgen, när det bara är han och jag ensamma, vilket aldrig har hänt tidigare. Märker att jag blivit lite fuktig i trosorna och att handen har smugit sig ner innanför dem… Men nej, det var bara en dum tanke. Det finns inte på världskartan att en sådan hunk som Henke skulle vilja ligga och ”leka” med lilla jag.

 

Klockan börjar sakta närma sig 18.00 och tänker att jag lika gärna kunde ta en snabb dusch och byta till några fina fräscha kläder. Sagt och gjort, tio minuter senare kommer jag ut ur duschen i ett moln av ånga och doftande hallon. Torkar mig, smörjer in mig i lite body-lotion och tar på lite maskara.

 

Kläderna för i kväll blir ett par ljusrosa string i spets med matchande bh, löst vitt linne och en svart veckad kjol som går till lite mer än halva låret. Inget konstigt klädval i början på en ovanligt varm maj.

18.32 ringer det på dörren. Jag går ner till hallen och öppnar för Henke, och visar honom till vardagsrummet på nedervåningen där mina föräldrar är.

”Henke, hoppas att det inte gör någonting att du sover här också, i soffan. Liv, du ska också sova här”, säger Mamma.

”Det är lugnt för mig”, svarar Henke henne och tittar lite på mig. Blinkade han mot mig nyss?

Att min mamma vill att han och jag ska sova i samma rum var inget konstigt, då hon säkert vill att han ska se till att jag inte smyger in Adrian. Paranoid på hög nivå, alltså. (Adrian och jag har som mest kysst varandra lite oskyldigt på kinder och mun, då jag är ganska blyg som person.)

 

Vinkar av mina föräldrar tjugo minuter senare, de säger att jag kan ringa när som helst om det är någonting.

”Ja ja, okej. Det ska jag göra”, svarar jag.

 

”Så vad vill du äta till middag ikväll?” frågar Henke mig när vi har gått upp till köket.

”Pasta carbonara, kanske?”. Han verkar tycka att det var en bra idé då han frågar vart vi har pastan.

 

Vi börjar fixa i ordning maten, jag kokar upp vatten och lägger i spaghettin, och Henke steker bacon. När maten är klar bestämmer vi att vi ska äta där nere i vardagsrummet och titta på någon film.

Det blir en romantisk komedi som blir valt. Jag tittar ibland på filmen, och ibland på Henke. Vi äter under tystnad, maten är väldigt god, faktiskt.

 

När både pastan och filmen är slut är klockan strax efter 23.00 och jag hämtar några kuddar och två täcken från gästrummet intill. Vi bäddar i varsin del av hörnsoffan och sätter oss under varsitt täcke. Jag är inte den enda som märkt att det blivit en stel stämning, och försöker därmed öppna ett samtal med Henke.

”Så vad gör du när du inte sitter barnvakt åt dina grannars dotter?” frågar jag.

”Tja, jag pluggar, äter och sover. Kollar kanske efter heta tjejer…”, blir hans svar. Han flyttar lite närmare mig och tittar mig i ögonen. ”Heta tjejer som du…”. Han böjer sig fram och kysser mig mjukt och oväntat direkt på munnen. Jag blir helt ställd, och Henke drar sig generat tillbaka. ”Förlåt”

”Det är lugnt”, svarar jag viskandes.

 

Reser mig upp från soffan och går till badrummet och låser dörren. Jag borstar tänderna, tvättar bort sminket, tar av mig alla mina kläder förutom spetsstringen, och drar ett kort rosa nattlinne över huvudet.

 

Smyger tillbaka till soffan där Henke halvligger. Han har tagit av sig sina kläder och har nu bara på sig ett par mycket välsittande boxers. Han har inte dragit täcket över sig så jag kan se hans precis lagom muskulösa överkropp.

 

Henke har märkt att jag står och ser antagligen ut som en fisk – med munnen lite öppen. Jag känner hur värmen stiger till ansiktet och säger försiktigt till honom ”Badrummet är ledigt nu, du kan använda den gröna tandborsten om du vill”. ”Tack”, säger han enkelt. När han går förbi mig smeker han min arm lite lätt.

 

Jag ligger och låtsas-sover när Henke kommer tillbaka, jag vill inte att någonting mer pinsamt ska hända. Men istället för att bara gå förbi och lägga sig på sin del av soffan smeker han min kind mjukt och viskar ett ”God natt” till mig. Jag kan inte andas igen för ens jag hört att han har lagt sig och andas tungt.

 

Morgonen efter vaknar jag innan han gör det. Märker att mitt täcke har glidit av delvis under natten, och att mitt korta nattlinne har åkt upp så att min putande stringklädda rumpa har blivit blottad. Jag försöker att dra i täcket för att skyla mig, men hör att Henke börjar vakna och släpper det. Kan nog vara lite kul att se hans reaktion på min blottlagda ända.

 

Hör hur han flämtar till och reser sig lite, och sedan ett litet prasslande när han för undan sitt täcke. Känner sedan hur en hand smeker min rumpa som putar mot honom. Jag fortsätter låtsas som jag sover och undrar hur långt Henke egentligen kommer att gå.

 

Han drar mina trosor lite uppåt så de stramar in på ett lite sexigt sätt i min bakdel. Han viker dem lite åt sidan och exponerar där med min lilla rakade rosa mus. Smeker min springa fjäderlätt och jag känner att jag börjar bli smått våt. Hans sköna smekningar fortsätter framåt och han gnuggar försiktigt min lilla känsliga pärla. Jag andas tyngre och bestämmer mig för att ”vakna” innan Henke gör någonting mer.

 

Rör på mig lite, och börjar resa mig upp. ”Jag vet inte om du borde…”, hinner jag säga innan han tystar mig med sina läppar. Har till en start munnen stängd, men efter att ha känt hans tunga mot mina läppar då och då öppnar jag min mun lite grann.

 

Henke drar ner axelbanden på mitt korta nattlinne så mina ganska små uppnosiga bröst blir synliga. Jag blir plötsligt blyg, då ingen har sett mina bröst sedan de började utvecklas tidigare. Drar mig flämtande tillbaka, men Henke följer efter och gör så att jag halvligger mot några kuddar. Nu drar han av mig mitt nattlinne - jag är helt naken förutom ett par små trosor som sitter på sniskan.

 

”Du är så vacker”, viskar han fram och kysser mina toppiga bröst. De små rosa vårtorna har blivit styva av min upphetsning. ”Ditt gyllene blonda hår… dina söta bröst… dina fina gröna ögon… din härliga lilla kurviga kropp… Hela du är underbar”, viskar han mellan kyssarna på min kropp.

 

Jag fnittrar till. ”Du är rätt så underbar du själv. Jag har gillat dig ganska länge, Henke”, säger jag och rodnar lite. Han var verkligen en vacker kille. Morgonsolen som kommer in genom panoramafönstret färgar hans hår till brons och får hans mörka ögon att glittra.

Han fortsätter att kyssa nedför min platta mage och när han kommer till mitt skrev tittar han upp mot mig för tillåtelse. Jag nickar mot honom. ”Du kan ta av dem om du vill”. Det gör han, och slänger dem sedan till andra delen av rummet. Han pussar sin väg över mitt släta venusberg och särar lite på mina små blygdläppar med fingrarna. Slickar i skåran, i min öppning och på min klitta. Han nafsar lite i den och jag ger ifrån mig ett stön av njutning.

 

Han ler upp mot mig. ”Så det gillar du?”

”Mhm… ja, det gör jag”, svarar jag honom försiktigt. Han fortsätter att slicka och nafsa, börjar sedan stoppa in sitt ena pekfinger i min mynning. Han för det försiktigt in och ut, han har slutat att slicka, men gnuggar fortfarande min klitta med tummen. Han börjar långsamt föra in ytterligare ett finger i mitt trånga hål. Jag gnyr lite då det blir trångt.

 

Efter ett tag känns hans fingrar skönare när han stöter dem in och ut. Jag stönar ljust, ber om mer, fast vet inte riktigt vad ”mer” är ännu.

 

Utan att jag har märkt det har Henke fått av sig sina boxers, och han tar sig sakta upp över mig. ”Jag tänker knulla dig nu, sötnos”, säger han till mig. Jag känner någonting stort och trubbigt som trycker mot min öppning och flämtar till. ”Snälla, var försiktig. Jag är oskuld…”, viskar jag till honom.

 

Han tittar mig djupt i ögonen och startar trycka på med sitt ollon hårdare. Toppen hans kuk hade nu åkt in en bit. Han börjar sakta stöta in och ut, och för varje juck gled den längre in i min trånga tidigare orörda fitta. När han kommer in till roten med sin lem låter han mig vänja mig vid den. Det spänner ut rejält, den var både lång och grov, verkar det som. ”Känns det okej?” frågar Henke. ”Åh ja… Det känns fantastiskt, jag har aldrig varit så här fylld tidigare”, svarar jag honom flämtande.

 

Efter någon minut rör sig Henke utåt, nästan så att den glider ur helt och hållet. När bara toppen är i mig så stöter han in igen, jag skriker till då det plötsligt gör väldigt ont. Men smärtan går över fort och det blir bättre. Stönar lågt av hans rörelser i mig, och även Henke suckar djupt. En stund senare ber han mig att ställa mig på alla fyra. Hans kuk glider ur mig helt när jag ställer mig upp. Känner sedan hans pulserande påle som trycker mot min öppning.

 

Den här gången är han inte lika försiktig, utan stöter snabbt och hårt in den. Jag ger ifrån mig ett högt utdraget stön, och det gör även han. Han knullar mig bakifrån med taktfasta, djupa drag. Med händerna på mina höfter kommer han in ännu djupare och jag kan inte låta bli att ge ut många stön av njutning.

 

Han tar mig fortare och fortare, och jag känner hur någonting byggs upp inom mig. Våg efter våg av njutning kommer över mig och jag stönar och skriker om var annat. Hör hur Henke ger ifrån sig ett dovt stön när min lilla fitta krampar om hans kuk. Känner hur någonting varmt fyller mig och han faller ihop över mig.

 

Lägger oss på sidan, jag i Henkes famn där jag känner mig så liten men samtidigt säker. Han kysser mig i nacken, och jag smeker hans varma kropp. ”Jag tror att jag älskar dig, Liv”, viskar han fram.

”Jag tror att jag älskar dig också, Henrik”, viskar jag tillbaka.

 

Sedan somnar vi om där på soffan, nakna. Jag med en varm, pirrande känsla i kroppen. Det här är mycket bättre än vad jag hade trott att det skulle vara…

  • Del 1: Min barnvakt Henke - Oskuld.

42 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#7

John

Denna var mjuk och fin. Håller med @RuterEss, hoppas du kommer tillbaka och fortsätter skriva.

2/12, 2022 kl. 20:51

#6

RuterEss

Så ... Det blev bara en? Jag hoppas verkligen att Du tar upp pennan igen någon dag. För det är väl synd att avstå helt bara för att "första gången" inte riktigt blev som man tänkt sig.

Det här var lugnt, fint och vackert berättat om ett skört och ömtåligt ögonblick.

Tack!

28/10, 2021 kl. 05:50

#5

yonilover

Mmmm, ger mersmak

13/10, 2021 kl. 12:02

#4

snickaren

Bra skrivet

27/8, 2020 kl. 20:26

#3

Huldran

Denna söta, men korta novell ger verkligen erotisk mersmak. Ibland önskar jag verkligen att det skulle gå att vrida tiden tillbaka och få en söt pojke till efterrätt. //Huldran.

23/9, 2018 kl. 20:54

#2

Sixten

En underbar och välskriven novell. Den är värd högst betyg. Om det är din debutnovell så önskar jag och ber dig att du skriver fler noveller.
Sixten
som också skriver noveller här hos Bubblan

6/3, 2018 kl. 16:51

#1

Huldran

Hoppsan! Den här har jag missat. Av det jag skummat igenom bådar den gott. Återkommer lite senare (hm, en annan kväll) med en bättre kommentar.

8/1, 2017 kl. 03:23