Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

11/2, 2015 kl. 22:34, av Mr_Solen

Hemliga chattaren

Denna novell leder oss till tiden då chattandet på nätet var i sin linda. Några kanske känner igen sig och för vår "chattare" vart det en lite ovanlig upplevelse som trots allt slutar lyckligt.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

39 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

TG64

Vill bara tacka för längden på novellen- då de är längre så lever man sig in i historien om den är i ens smak! TACK!!!

15/7, 2023 kl. 16:23

#2

TG64

En overkligt gripande berättelse som jag fick tårar i ögonen av i slutet! Normalt tål jag inte olyckliga slut men på något sätt kunde jag acceptera denna- trots att jag förväntat mig ett trekantsförhållande som slut men ett slut måste ju till och det var ju ialf. ingen av huvudfigurerna som drabbades! Finns många skäl till att verkligen gilla novellen annars också, som att jag är 50+ och gärna skulle vilja ha barn med någon yngre tjej/kvinna (vet inte var gränsen ska dras) så att det kanske kan bli flera barn och cancer hade jag i slutskedet och av fyra olika sorter 2003 ! Läkarna gav mig inte mycket hopp men är det något som jag kan så är det att kämpa bara jag vet mot vad så efter bara två månader var jag hemskickad som i princip frisk fast det tar det flera år att man anses vara rent medicinskt! Söker på nätet gör jag självklart också, så beröringspunkterna är flera om än inte på exakt samma sätt så jag tackar så innerligt för novellen som ännu ger mig rysningar utefter ryggraden!

15/7, 2023 kl. 16:20

#1

Nosey

En vacker berättelse, ovanligt tema och välskriven.

13/2, 2015 kl. 03:40