Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

19/2, 2015 kl. 13:14, av Mr_Solen

Aupair i Tyskland

En ung tjej hamnar som aupair i en familj i Tyskland. Redan första kvällen händer det spännande saker, strax är hon invig i föräldrarnas alla lustar och på nudistcampen får hon en ny upplevelse. Mammans kärlek är ändå det som gav mest.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

46 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#5

Ronneby

En riktigt mysig novell.

2/2 kl. 00:04

#4

TG64

Återigen en härligt lång novell som man lever sig in i med stor njutning! Vad som nästan är kusligt är hur så många ämnen berör mina erfarenheter och drömmar- ibland mitt emot som två kvinnor och en karl då jag kunde tänka mig det motsatta, en kvinna och flera karlar eller tex. ett gruppboende och hemma är jag alltid naken! Även att ta med små barn till ett nakenbad har jag gjort och för barnen verkar det inte som att det skulle vara något speciellt med att gå förbi ett knullande par medans jag hade större moralproblem som jag däremot inte visade något av utan gick i samma takt och riktning som vi hade valt förut. Och jag har alltid försökt att fostra min dotter till ärlighet på alla sätt och det viktigaste att vara sann mot sig själv och inte låta andra påtvinga henne en annan uppfattning! Tror mig ha lyckats någotsånär men nog är det svårt att stå emot direkta grupptryck men även smygande sociala normer och värderingar! Så återigen ett stort TACK till författaren som verkar ha en skicklig förmåga att väcka både känslor och minnen till liv samt värderingar av dem så här i backspegeln!

15/7, 2023 kl. 17:28

#3

glennswe

Väldigt bra! Precis vad jag uppskattar.

5/7, 2021 kl. 09:04

#2

MalmöLars

Bra skriven, riktigt bra med en härlig handling.
Låter nästan självupplevd (L)

22/2, 2015 kl. 12:10

#1

aksvn

Denna var mycket bra__toppen

21/2, 2015 kl. 23:38