Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

2/3, 2015 kl. 09:40, av griffin

Kvinnan på macken

Del 1 av 1 i serien En bikers liv

Den här novellen handlar om när jag träffade en kvinna på macken och hur vi hade sex när hennes man var borta.

Jag är en biker på 32 år som kommer skriva ner lite olika sexmöten jag haft genom åren. Det mesta i mina noveller är sant men självklart så har jag bytt ut namn på personer och platser. För att beskriva mig så är jag 190cm, vältränad, väldigt tatuerad (händer,armar,bröstkorg,mage,ryggtavla,hals,lår,vader,fötter) rakad skalle och skäggstubb. Mörkblond och bruna ögon med mörk röst. Lämna gärna kommentarer efter er....

 

Det var en varm sommardag och jag var på väg söderut med min harley chopper. Jag var någonstans i värmländska skogen när hojen plötsligt började gå dåligt. Som tur var så dök det upp en liten mack så jag svängde in där för att lösa problemet. Jag stannade till vid sidan av macken och insåg rätt fort att en tändkabel var dålig och skulle behöva byta den. Jag hängde av mig hjälmen och gick in på macken för att se om det fanns några delar där inne.

Där inne bakom kassadisken står en kvinna i övre 40 års åldern med brunt tjockt hår ett väldigt vackert leende och ögon som får en att le. Hon ser ut att vara kring 175cm, c kupa och en mullig men fast kropp.

-Hej säger hon och ler. Kan jag hjälpa dig med något? Jag förklarar mitt problem och undrar om hon har tändkablar i lager. Tyvärr inte svarar hon men ropar på en man som kommer ut från lagret. Han är lång och mager med en kulmage och grått hår. Gissar att han är kring 55 år. Hon förklarar mitt problem för honom och undrar om han kan hjälpa mig. Han förklarar att dom inte har såna saker men att han är på väg in till stan och kan gå in till den lokala mc affären och köpa delarna åt mig men självklart för en större summa pengar sen.

Han granskar mig från topp till tå och säger att han hoppas inte det blir nå problem att lämna mig själv där i affären. Jag skrattar till och säger att jag ska sköta mig medans han hämtar delarna åt mig. Han ger kvinnan en puss på kinden och jag förstår att det är hans fru innan han ger sig av mot stan i sin bil.

-Vill du ha en kaffe medans du väntar? frågar kvinnan.

-Jag köper gärna en kall dricka, det känns mer lockande i denna värme. svarar jag.

Vi tar varsin dricka och går ut för att avnjuta den i sommarvärmen. Vi slår oss ner på en bänk som står längs sidan av husväggen och börjar prata. Det visar sig att hon heter Marianne och fått ärva macken av sin pappa när han gick bort och att hon och hennes man nu driver den ihop. Vi har ett trevligt samtal ihop men jag känner att solen värmer mig för mycket så jag ställer mig upp och tar av mig skinnjackan.

-Jag hoppas det är okej om jag tar av mig tshirten? säger jag och ler mot henne.

-Absolut säger hon och ler tillbaka Jag tar av mig tröjan och har nu bara boots och ett par jeans på mig. Ser hur hon sneglar på mig och granskar mig. Jag sätter på mig mina solglasögon och tittar på henne.

-Gillar du vad du ser? Frågar jag och flinar.

-Det är inte varje dag en kille som du stannar till och klär av sig framför mig säger hon och vi börjar skratta.

-Du har en hel del tatueringar säger hon och frågar om hon får kolla närmare.

-Absolut säger jag och står kvar framför henne. Hon lutar sig fram och börjar titta på alla tatueringar både på bröstkorgen, magen och armarna. Jag vänder mig om så hon kan se ryggen och nacken oxå. Jag känner hur hon smeker över min ryggtatuering och frågar om dom känns.

-Bara när dom är nya svarar jag och vänder mig igen. Nu tittar jag ner på henne och ser in i hennes urringning på tröjan. Hon tittar på min mage igen och är bara några cm ifrån mig med ansiktet.

-Vill du känna en ny frågar jag och innan hon svarar så knäpper jag upp mina jeans och låter dom falla till knäna. Hon har nu ansiktet väldigt nära mina svarta boxer och tittar mig i skrevet. Jag är fortfarande slak men med 25cm så är det svårt att dölja en bula iaf. Hon gapar lite och jag ler ner mot henne.

-Titta på låret istället så ser du en nygjord tatuering säger jag till henne. Hon tittar upp på mig och ler lite innan hon tittar på mitt vänstra lår där jag har en ny tatuering. Hon smeker med sin hand över den och hon har verkligen mjuka händer.

-Jag har aldrig kännt en tatuering säger hon och tittar upp på mig igen medans hon fortsätter smeka mitt lår. Jag känner hur hon smeker högre upp och nu över kalsongtyget. Sen tar hon bort sin hand och tittar ner i marken. Jag tar hennes hand i min hand och för den till min kuk. Hon tittar upp i mina ögon men säger inget. Jag börjar sakta smeka hennes hand över kuken och ingen säger något. Jag släpper hennes hand nu och hon fortsätter smekningarna. Hon greppar sin hand försiktigt runt kuken och jag känner hur blodet börjar fylla den och det spänner mot kalsongerna nu. 

Jag smeker bort håret ur hennes ansikte och håller i det som en hästsvans bakom hennes huvud. Med min vänstra hand drar jag ner kalsongerna och kuken sprätter fram och ollonet nuddar hennes haka och näsa. Hon drar ett djupt andetag och stirrar på den innan hon greppar den och sakta börjar runka den först med en hand och sen med båda händerna. Jag för hennes huvud mot kuken och hon gapar och tar ollonet i munnen. Hon leker med tungan runt ollonet och tar cm för cm in i munnen. Hon leker med mina kulor med en hand och håller den andra runt kuken medans hon suger mig.

-Fan så skönt du suger stönar jag och börjar sakta knulla hennes mun. Först försiktigt men sen djupare och djupare låter jag henne ta kuken i munnen.Jag ser hon särar på benen och kjolen har glidit upp för låren.

-Smek dig medans du suger kuken stönar jag och hon gör som hon blir tillsagd. Hon drar upp kjolen och för dom svarta trosorna åt sidan och smeker sig. Jag ser att hon är rakad men sparat en sträng med hår ovanför och det glänser redan från hennes våta fitta. Hon smeker sig fortare och intensivare medans jag låter min kuk knulla hennes mun. Vi stönar båda rätt högt nu och njuter verkligen. Hennes fingrar är alldeles våta av safter och jag bara måste få smaka henne.

Jag drar ut kuken och ställer mig på knä framför henne. Börjar slicka henne med långa drag över fittan och sen snabbt över clittan. Hon smakar gudomligt och stönar nu av njutning. Jag för in två fingrar i henne och hon nästan suger in dom i fittan. Jag slickar hennes clitta medans fingrarna knullar henne snabbare och hårdare hela tiden. Hon stönar högt och när jag tittar upp på henne sitter hon med slutna ögon och smeker sina bröst under tröjan.

-Du är underbar, kent har aldrig slickat mig så här. Jag kommer komma om du inte slutar stönar hon. Dom orden gör mig bara kåtare och jag ökar takten med tungan över clittan och knullar henne med fingrarna så fort och djupt jag kan nu. Hon spänner sig och kan inte sitta still nu. Hon ålar sig fram och tillbaka och stönar väldigt högt. Jag smeker hennes anus med ett finger från andra handen.

-Jag kommer, jag kommer stönar hon och jag borrar in tungan och ansiktet över fittan medans jag trycker in ett finger i hennes anus. Hon skriker till och spänner hela kroppen i en båge när hennes orgasm sköljer över henne. Jag känner hur hon är plaskvåt och de sprutar fittsaft ur henne och in i min mun och över mitt ansikte. Jag slutar inte slicka henne och hon ålar och vrider sig nu på bänken.

-Snälla snälla vänta jag svimmar stönar hon, nästan skriker. Jag ställer mig upp och är nu kåtare och hårdare än nånsin. Jag drar några runktag framför hennes ansikte och hon försöjer återhämta sig från orgasmen.

-Förlåt, förlåt men Kent har aldrig fått mig att komma sådär. Jag vet inte vad som hände mig. Stönar och suckar hon fram. Jag tittar på henne och ler och håller kuken i handen.

-Är du redo att bli knullad nu säger jag och utan att hon svarar för jag in den i hennes mun igen. Hon suger nu av mig och nästan kväver sig själv med den. Hon runkar och suger samtidigt och tittar upp på mig hela tiden. Jag drar ut kuken ur hennes mun och sätter mig på bänken bredvid henne.

-Kom och gränsla mig, låt kuken glida in och fylla dig nu. Hon reser sig upp och drar upp kjolen runt midjan och trosorna åt sidan sen sjunker hon ner över kuken och låter cm för cm fylla henne. Hon är verkligen trång och det är tur hon är så blöt. Känner hur det rinner fittsaft ner för kuken av dom cm som inte är i henne. Hon börjar rida mig upp och ner och ökar takten hela tiden och kuken glider in mer och mer hela tiden tills hon är helt fylld av den i fittan.

-Ja knulla mig, knulla mig som aldrig förr. Jag vill känna dig djupt i min mus nästan skriker hon medans hon rider mig som en galning nu. Jag smiskar hennes rumpa och hon stönar och skriker om vartannat av njutning. Jag känner att jag vill knulla henne hårdare nu och jag drar ut kuken och slår den över hennes fitta lite. Hon ställer sig sen på marken och lutar sig ner med händerna på bänken så hon står med rumpan i vädret och svankar mot mig.

-För in den igen, jag vill ha den i mig djupt stönar hon och drar trosorna mer åt sidan. Jag drar några runktag och ställer mig nära henne. Lägger mitt ollon mot hennes fitta och trycker in den hårt och djupt i henne direkt. Jag håller i hennes höfter medans jag tar henne hårt bakifrån i fittan. Jag hör hur det smaskar från hennes safter och ser hur det glänser över hennes lår av alla safter som runnit ur henne. Jag tar tag i hennes hår och drar bak huvudet och smiskar hennes rumpa. Låter kuken åka in och nästan ut ur henne. Jag ökar takten och vi stönar högt båda nu när vi knullar. Jag säger åt henne att smeka sig och så fort hennes fingrar tar i clittan så skriker hon i en orgasm igen och jag håller i henne så hon inte faller ihop. Jag lägger henne i gräset och lyfter hennes fötter upp mot himlen. Tar en hand runt kuken och särar på hennes ben så mycket det går.

-Jag orkar inget mer, jag klarar inget mer stönar hon och ser på mig med glansiga ögon. Jag tittar på hennes blöta fitta och trycker sen in kuken snabbt. Hon skriker till när jag fyller henne med kuken nu och jag knullar henne snabbt och hårt.

-Jag kommer snart, jag kommer snart stönar jag och knullar henne som en galning. Vi stönar/skriker ihop och jag känner hur ilningarna och muskelna drar ihop sig. Jag drar ut kuken och säger åt henne att smeka sig igen. Hon gör som jag säger och synen av henne där hon ligger och smeker sin sjöblöta fitta blir för mycket för mig och jag kommer över hennes fitta och trosor. Ser hur stråle efter stråle med sperma sprutar ner hennes fitta och trosor och jag frustar högt när jag kommer. Hennes hand är nersprutad med sperma och hon smeker/gnuggar clittan tills hon kommer en tredje gång. Hon får en kraftig orgasm och det riktigt rinner ur henne och blandar min sperma med hennes safter över fittan och låren hennes. Vi andas tungt och ser på varandra.

-Tack det där behövde jag säger hon.

-Kent är den enda jag haft sex med före dig och han har aldrig fått mig att komma så där eller så många gånger.

-Kanske inte var sista gången jag stannar till här då säger jag och ler. Vi reser oss på svaga ben och klär på oss och försöker rätta till kläderna. Vi går in på macken och hon sköljer av sig inne på toa och jag tar en dricka till.

-Undra hur det går för din man med mina delar? ropar jag åt henne och tittar ut mot hojen. Just då ser jag hur en bil åker in på parkeringen och kent parkerar och kliver in. Marianne kommer ut från toa samtidigt och är röd i ansiket fortfarande.

-Hoppas han varit snäll med dig medans jag var borta säger han och pussar Marianne på kinden. -Ja han har varit väldigt trevlig säger hon och ler. Kent tittar på mig lägger delarna på disken och suckar innan han går ut på lagret igen.

Jag tittar på Marianne och frågar vad jag blir skyldig för delarna.

-Inget alls om du lovar att komma förbi fler gånger säger hon och ler. Jag tar hennes nummer och lovar att vi ses igen innan jag går ut och byter kablarna och åker vidare söderut.. ..

  • Del 1: Kvinnan på macken.

24 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

Ronneby

En riktigt trevlig novell!

21/12, 2023 kl. 00:54