Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

7/3, 2015 kl. 00:27, av Mr_Solen

Jag en kvinnlig exhibitionist

Hon hade alltid njutit av att visa upp sig och med en sexlust, lite mer än vanligt sökte hon nya utmaningar. Men att knulla på tunnelbanan trodde hon bara kunde ske i fantasin.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

33 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#6

TG64

Den var verkligen i min smak! Jag undrar om författaren som jag brukar leva sig in i kvinnans känslor efter bästa förmåga då han skriver så oerhört bra? Det är väl den största nackdelen att bo avlägset på landet eftersom det inte är lika lätt att råka ut för oväntade kontakter? Att jag sedan alltid är naken hemma och inget hellre önskar än en likasinnad yngre tjej så var ju bara ytterligare plus! Det som kunde ha varit bättre i min smak är om den varit längre och fått följa med till badets överraskningar tex... Tackar för novellen ärligt mycket- det är sådant som behövs för att inte bli galen av ensamheten som jag av respekt för tjejerna inte vågar ta kontakt som "gubbe"

6/8, 2023 kl. 09:29

#5

Melini

Mycket upphetsande! :) Tycker om ditt språk, det känns personligt. Var förvånad när jag sedan såg att du är en "Mr" och inte en "Ms" haha kände igen mig i tjejen på något vis.. :)

11/4, 2015 kl. 13:58

#4

Mr_Solen

Hej alla tack för fina kommentarer. Att fånga de spännande oväntade mötena är nog det mest kittlande att skriva om. Och visst finns det många som gjort det innan så kreativiteten är att hitta något som är oskrivet eller iaf inte tagit upp på länge.....

Solen

8/3, 2015 kl. 03:38

#3

Huldran

Killen där kan jag träffa. Har samma läggning för naturen som han. Lättsamt. Vilken tur att jag åker buss och alltid får sittplats!

8/3, 2015 kl. 03:17

#2

Nosey

Skön berättelse, nog är det skönt att "oavsiktligt" få närkontakt i trängseln på bussar och tunnelbana! Som Oddball sagt, fantasieggande berättelse.

8/3, 2015 kl. 02:05

#1

lp521813

Fantastiskt bra ide med scenen på T-banan, gillade den skarpt! :)

7/3, 2015 kl. 12:52