Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

1/4, 2015 kl. 07:37, av Mr_Solen

Nyckelhålet - Hemsamariten

Bidrag till Bubblans novellutmaning

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

35 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#7

TG64

Jag har faktiskt lite svårt att förstå varför inte även sådan service kunde få tillåtas om viljan fanns? De äldre kunde även vara bra lärare för oskulder av bägge könen åtminstone de som har lärt sig något hur man nu ska kunna avgöra det? Sexköpslagen som visat sig vara värdelös och som de prostituerade motsatte sig måste förstås ändras men annars tror jag att den skulle göra gott för välmåendet! Övergrepp sker även idag och där borde man nog fundera på eventuella lösningar då de med minnessjukdomar har det svårt och säkert även andra grupper! För vem skulle ärligt talat våga uppvakta någon på ett boende? Med den relativt nya forskningen som visat att ensamma män dör i förtid medan kvinnorna inte gör det så visar på att något borde tänkas över för ensamhet nöter ner ens hälsa mer än vad jag trodde var möjligt! Jag tackar ödmjukt för novellen som väckte enligt mig viktiga frågeställningar, tyvärr saknar jag utförliga svar då alla är olika bla.

6/8, 2023 kl. 12:12

#6

yeti

helt fantastisk.... betyg 5.0 från mig

1/9, 2015 kl. 04:42

#5

Huldran

Bra, mr_Solen. Berättelsen är snabb och verkligen flytande. Jag flyttar gärna till 'ditt ställe' på ålderns höst.
Vem vet, det kan mycket väl finnas möjlighet i verkligheten. Om så där 30 - 40 år...

Du få en fyra (4) p av mig. Det tycker jag den är värd.
Tyvärr verkar det som om någon klåfingrig pillrat på betygsknapparna - igen, utan att informera varför betyget blivit sänkt!

3/4, 2015 kl. 07:01

#4

kjelle

Underbar novell. Träffar själv kvinnor över 60. Dom vet hur de ska tillfredställa en man, och njuta själva.

2/4, 2015 kl. 21:32

#3

Mr_Solen

Tack för fina kommentarer. Att hitta ett ämne i en tävling var inte det lättaste så det vart att gå tillbaka till situationer som man själv gärna skulle vilja upplevt/uppleva och då brukar man hitta massa spännande fantasier.

Glad Påsk till er alla.

2/4, 2015 kl. 19:54

#2

Nosey

Vilket drömjobb! Du har verkligen visat att mogna kvinnor kan ta för sig när det blir uppdukat. Bra berättat.

2/4, 2015 kl. 12:51

#1

Thegibz

Självklar femma! Johanna misslyckas aldrig när det kommer till upphätsande noveller!

1/4, 2015 kl. 22:53