Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

8/5, 2015 kl. 16:17, av Huldran

Längtan – Herr XL går vilse

Del 6 av 11 i serien Längtan!

”Never let your man leave the house hungry or horny!”
Så sant så, tänkte herr XL. Slog ihop tidningen Playboy och såg sig förföra cyberkvinnans andra dotter. I stället skulle han nästan komma att dö av både hjärtslag och kvävning.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

6 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#5

Huldran

Tack, Deep. Jag skall hälsa förebilden det!!

10/6, 2015 kl. 17:14

#4

Deep

Underbar flicka, det där... ;-)

7/6, 2015 kl. 13:18

#3

Huldran

Kommentaren raderad av artikelförfattaren.

20/5, 2015 kl. 14:34

#2

Huldran

TACK, Nosey, för att Du läste och gillade fortsättningen av den fantastiske herr XL's äventyr. Fortsättningen finns i minst två avsnitt till. // Huldran.

19/5, 2015 kl. 16:16

#1

Nosey

Nu börjar jag att förstå, Huldran, med sin gedigna erfarenhet av att förföra och fånga vandrare! Det är denna erfarenhet som skapar dessa fantastisk alster, dessa intensiva, detaljrika berättelser som förför läsaren till att önska mera, mera!
Jag är så faschinerad av dina alster, vill bara läsa fler, de är så rika på de detaljer som få klarar av att förmedla och som ger upplevelser som upplevs som en film inom mig.
Du är verkligen sagolik, Huldran!

10/5, 2015 kl. 02:08