Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

25/5, 2015 kl. 11:02, av chatta

Malin i stadsparken

Del 4 av 4 i serien kompisars barn

Malin och hennes kille har varit på bio när jag träffar henne nästa gång

Det går några veckor och vi hör inget från Malin. Men en kväll då vi är inne i byn på bio så när vi kommer ut från bion så springer vi på henne. Hon har också sett filmen i sällskap med en kille i samma ålder. Vi hälsar och pratar med varandra. Malin är på gott humör och kramar sin kille när vi går gatan fram. Jag är förbaskad på mig själv för jag anar att hennes oskuld har farit all världens väg och nu är bara ramen kvar.

 

När vi kommer fram till stadsparken, Malin bor på andra sidan, så pussar hon sin kille och tar farväl av honom. Sedan frågar hon oss om vi vill följa henne hem genom parken. Vi gör det.

 

En bit in på den mörka stigen så känner jag hennes hand när den först söker min för att därefter röra vid mitt ben och söka sig upp i grenen. Hon tar i pungen, kramar den och jag lägger armen runt henne, klämmer på hennes bröst först utanpå hennes tjocka tröja sedan får jag handen under tröjan och linnet. Hittar hennes fasta bröst med en styv bröstvårta.

 

Som vuxen ska man ju kunna behärska sig men fortfarande irriterad för att hon troligen inte är oskuld längre och jag mist chansen att ta den så stannar jag upp och vrider henne mot mig. Jag lyfter upp hennes kläder så att brösten kommer fram, börjar slicka och suga på hennes styva bröstvårtor. Min fru hejdar mig och säger vi går längre in. Vi gör så och när jag på nytt drar upp Malins tröjor så känner jag samtidigt min fru knäppa upp mina byxor och dra ner dem. Då tar jag av Malin på ovan kroppen och knäpper sedan upp hennes byxor, min fru böjer sig ner och hjälper till att dra av Malin kläderna så hon står helt naken klädd bara i strumpor och skor.

 

Vi står inne i ett buskage en bit från stigen, bakom mig finns stora gatan genom byn där billjusen glimmar till med jämna mellanrum. Framför mig finns en rad med hus som kantar parken. Dessa vänder sin baksida mot oss och det finns träd och buskage emellan. Det lyser i fönstren i vissa av husen och ett av dem är där Malin bor med sin pappa och bror.

 

Men framför mig står unga Malin naken och ögonen glittrar för hon förstår att jag är svartsjuk på hennes pojkvän. Min fru har fått fatt i mitt kön och hon sitter på huk och masserar igång kuken så den växer, hon slickar och suger samtidigt som hon också intresserar sig för Malin som så villigt står bredbent och låter henne sära på blygdläpparna så att fingrarna kan smeka ingången och pärlan som också vill ha uppmärksamhet.

 

Jag koncentrerar mig på Malins mun och bröst. Malin viskar till mig

-Min kille tyckte om att suga på dem, känner du smaken från honom?

-Vad har han mer gjort, frågar jag

-Är du sotis?

-Ja och nej men jag har ju förväntat mig att få ligga med dig.

-Jag har väl legat hos dig.

-Jo men jag vill ha dig, ligga med dig fullt ut.

-Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge säger Malin.

 

Jag ser lampor tändas i Malins hem och ser hennes pappa ställa sig i fönstret och titta ut mot parken och oss.

 

-Malin, din pappa står och tittar på oss.

 

Hon vänder sig desperat runt och ser också sin pappa titta ut.

 

-Du behöver inte vara orolig han kan inte se oss säger min fru.

 

Hon tar också av sig, jacka och klänning läggs på marken. Blus, behå och trosor ovanpå. Ställer sig på alla fyra framför Malin som nu står med ryggen mot träd. Tina använder sin tunga och slickar längs lårens insida, särar på Malins ben så att hon kommer till. Jag ser henne spetsa sin tunga och dra den i springan. Malin skjuter fram sin mus och den särar sig så Tina kan slicka på insidan av blygdläpparna. Malin njuter för fullt, hon är kåt och tacksam för den behandling hon får.

Jag försöker tränga mig in emellan för nu vill ja ha mus eller ska vi säga fitta.

 

-Du får ta mig, säger Tina, för jag vill ha henne först.

 

Jag går bakom Tina där hon står på alla fyra med rumpan högt och benen isär, Både rumphålet och fittan blottad. Hon står i en perfekt position för att bli betäckt. Jag placerar min kuk i rumpvecket och glider bakifrån och fram. Smörjer henne med min försats. Det är skönt att stå bakom och glida fram och tillbaks, känna hur våra kön blöter ner oss. Att Malin står framför mig och visar upp sin nakna kropp för mig är ju bonus. Jag sträcker mig över Tina så att jag når fram till de så lockande unga topparna som så gärna vill bli smekta. Två styva spenar pekar mot mig från två bröst som ännu inte nått den runda mognad som de om några år ska få. Ännu är de konformiga och på sätt tydligt påminner de om dess ägares unga kropp.

Denna kropp som är så lockandes, som jag så gärna vill ta i full besittning. Denna hona som jag vill para mig med, få lov att göra en fullständig betäckning av. Känna när min sperma forsar in i henne. Hoppet att få vara först är nu inte så stort men jag vill fortfarande hoppas att mitt spjut ska vara det första som öppnar hennes kön så att andra sedan ska kunna njuta av henne.

 

Men nu är det Tina som får smaka min kuk när hon slickar vår unga flickas mus. Jag står still och spänner min lem inne i Tina känner när mjölkar lemmen fastän hon har tungan i en mus och har sin koncentration riktad på att Malin ska få sin njutning. Få hennes pärla att styvna till en pojkpitt. Få känna när denna mus trivs i kontakten med Tinas tunga, trivs så mycket att den ger sig så att min fru får smaka på Malins orgasm och hennes safter.

 

När jag ser Malin blunda och stegra sig på tårna, hennes upphetsning färgar ansiktet högrött så även hals och bröst, dessa är spända så mycket det går. När jag ser henne få orgasmen, en våldsam utlösning i stadsparkens buskage med fadern tittandes ut genom fönstret 50-60 meter bort och hör henne stöna ut sin njutning då släpper jag min sats i Tina.

 

-Jaha, säger Tina, då har man fått ett i denna parken också.

-Vad fina ni är och skitskönt att se er hålla på säger jag.

-Jag måste gå för det är mig pappa spanar efter, jag lovade att gå hem direkt efter bion.

 

Det är bara att klä på oss och gå ut på stigen för att skiljas åt från Malin. Hon kysser mig och så kommer det,

-Han har bara känt på min mus med handen utanpå trosorna, han är inte lika framåt som du så jag är kanske fortfarande oskuld nästa gång vi träffas, eller vad tror du. Han har inte sett mig naken men har velat att jag skulle visa mig.

 

Hon fnittrar när hon med handen kollar upp att jag fick ståkuk av hennes ord. Denna lilla unge har förstått att jag inte kommer att ge mig förrän jag tagit hennes mödom som hon har reserverat för mig. Hon har sedan månader tillbaks valt ut mig till att bli den första hannen att ta hennes kön i besittning utan att jag är medveten om detta. Det är Lars hon vill ska betäcka henne även om det inte blev denna kväll som det skedde

 

Vi följer henne med ögonen när hon går stigen fram till hemmet och pappan som ovetandes har haft hennes nakna kropp bara 50 meter framför sig när hon blev slickad av min lika nakna fru som i sin tur blev påsatt av mig.

Vi vänder hemåt och Tina frågar om jag är besviken för att jag fortfarande inte fått tränga in i henne.

Både och, men nu har jag fortfarande detta att se framåt mot, det är klart att det är en dröm för en kille att få ta en oskuld, visst skulle det vara hetsande att känna motståndet, känna när det ger sig och könet tar emot min kuk. Få se när en tår rinner ner längs hennes kanske av smärta men troligare för att hon i den stunden blivit kvinna, att hennes oskuld för all tid var borta och att det därmed bara är att förkovra sig och lära det som går att lära sig om sex.

 

Vad tycker ni läsare. Ska vi tro på Malin att hon fortfarande är oskuld och kommer jag att få den eller kommer hennes kille att hinna före?

 

Kommentera gärna så ser vi om ni gissar rätt. Jag och Tina vet ju vem som ta henne till slut.

Glöm inte bort att verkligheten överträffar ofta fantasin.

 

 

 

9 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

roljoh

Chatta,
vart har du tagit vägen?
Så här kan vi inte ha det.
Här har du bjudit in till ett "vad" och vi får inget svar på frågan.
Aha, du fick inte, du blev helt utan nya möjligheter.
Killen tog Malins oskuld och du fick inte komma tillbaka!! Haha, så är det. Eller??
Skriv nu och erkänn eller har jag fel?
Det finns en helt oskriven sida reserverad för dej. Jag vill få svar på vadet ..... hoppas du kom först.
Berätta om alla detaljer, jag vill vara med när du tar oskulden.

13/8, 2016 kl. 01:03

#1

roljoh

Chatta
Jag tror att du "tar henne"
Du har visat den äldre mannens kvalitéer, och förtroende som gör att hon slingrar sig från killen tills du har gjort en fullständig betäckning av henne.
Du skriver bra.
Du använder ett språk som jag tycker om, mustigt och ur en hanes perspektiv.
Jag kommer att läsa vidare vad du skriver.
Dina noveller ger mej tillfredsställelse.

18/6, 2016 kl. 00:37