Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

10/7, 2015 kl. 06:59, av Mr_Solen

Oväntat strandmöte

En kvinna som åker till solen för att få ordning på sitt liv möter en annan kvinna hon inte trodde hon skulle möta. Det var verkligen kärlek vid första ögonkastet och när de sen möts igen växer den sig starkare.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

14 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

Nils

Ja den var lagom som en kort roman.Och de lyckades med att vara på samma planet när det gällde lustens höjder.Men vad tyckte då din son om att du gillade en tjej.Berätta.

13/12, 2015 kl. 18:39

#2

Mr_Solen

Hej

Tack för recensionen, Jag håller med om att det vart ett "happy ending" på slutet men berodde mycket på att jag i tanken hade ytterligare uppslag för mer händelser. Marion får upptäcka Stockholms alla smultronställen och även Marias familj.....Men kände att jag behövde avsluta denna novell/del för att den inte skulle bli för lång... Semestern är här och kanske blir ett par sidor....om regnet håller i...:-)

13/7, 2015 kl. 23:53

#1

Nosey

En lång berättelse! Börjar välskriven men slutet är lite slarvigt. Du brukar vara bättre! Samtidigt är det en fin historia med happy ending.

13/7, 2015 kl. 14:51