Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

19/7, 2015 kl. 18:25, av njnj

Helenas överraskning

Del 4 av 4 i serien Styvmamman Helena

Styvmamman Helena del 4 av njnj

Läs gärna de andra delarna först.

Innehåller som ni säkert förstår anspelningar av det förbjudna slaget. Ni som inte gillar kan sluta här. Ni som gillar..

Trevlig läsning!

—————————————————————

Efter älskogen på förmiddagen följde Anders efter Helena hela dagen för att hjälpa till i huset, han ville inte vara ifrån henne en enda sekund. Ibland stannade dem upp för att kyssa och smeka varandra. Anders hade verkligen sitt livs dag. Helena lagade hans favorit-mat till middag och när de hade ätit sig mätta hade de båda återigen sex i tankarna.
Helena kände sig precis lika kåt som hennes styvson gjorde. Hon hade inte upplevt så bra sex på väldigt länge och kunde knappt bärga sig för att hoppa i säng med Anders igen. Det enda hon kunde tänka på var hans outtröttliga, stenhårda tonårs-kuk och den fantastiska njutning den gav henne. De stoppade disken i diskmaskinen, Helena kände en gnagande kåthet inom sig och med tanke på hur Anders strök sig mot henne så var han säkert minst lika kåt.

- Vill du se på lite TV älskling? Frågade hon retande.
- Jag ser hellre på dig. Svarade Anders med en trånande blick.

Helena sneglade mot hans gren och såg att den buktade. Hennes lilla pojke hade stånd för henne och hon fylldes av en varm, eggande känsla. Hon närmade sig honom och med ens svepte han in henne i sina armar, kysste henne hungrigt och utforskade trevande hennes mun med tungan. Hon tryckte sig mot hans svullna stånd, kände hur han darrade av kåthet och gav ifrån sig ett dovt stön. Hon svarade hans tunga och lekte med den med sin egen medan hon fortsatte gnida sig mot hans styvnande kuk. Hon kände hur den bultade och försökte ta sig igenom kläderna. Helena kände hur hennes bröstvårtor svullnade av de lustfyllda känslorna och pressades mot hans bröst. Fittsafterna började rinna till mellan hennes ben och blötte ner trosorna.
Det var hög tid att sluta skoja runt och sätta igång att knulla på riktigt.

- Vi går till mitt rum älskling. Spann hon när de avslutade sin heta kyss.
- Bra idé mamma. Log han.

Anders noterade att hon inte sade “vårt rum”, som i hennes och pappas. Hon hade inte nämt honom en enda gång sedan de inlett sin nya relation. Det var som han var ute ur bilden. Det fick honom att fundera på hur de skulle bli när han väl kom tillbaka.  Skulle det här ta slut? Det ville han inte oroa sig mer om nu. Nu ville han bara njuta av varenda tillfälle som erbjöds medan han var den enda mannen i huset.
I sovrummet lät de snabbt kläderna falla, de såg på varandra med stora ögon medan plagg efter plagg hamnade på golvet och mer och mer hud blottades. Till slut var de helt näck, Anders stående kuk och Helenas drypande fitta var ångande bevis på hur mycket de ville ha varandra. De kastade sig sig i sängen för att omedelbart börja kyssa och smeka. Helena slöt sina fingrar kring sin sons styva kuk och runkade den retsamt lätt så att den klara slippriga försatsen spreds över hela hans kuk och hennes fingrar. Anders förde in sin hand värmen mellan hennes lår och retade hennes heta, drypande fitta. De smekte varandra glupskt, passionerat.
Helena tänkte för ett ögonblick vilken shock det skulle bli för hennes man om han skulle komma på dem så här.
Nån gång förut hade han kommit hem innan det var planerat. Det hände inte ofta, men det hade hänt. De gångerna gjorde det ju inte så mycket, men nu kunde han lika gärna kunna få komma hem senare än planerat. Vad skulle han tänka om han fann sin fru och son nakna i sängen, Helena ivrigt ryckande i Anders kuk medan han lekte med hennes våta mottagliga fitta? Det skulle helt klart inte vara en välkommen syn för honom.
Helena ville inte tänka mer på det utan riktade återigen sin uppmärksamhet mot Anders som retsamt smekte hennes sköte så att det nästan skrek efter kuk. Nu var förspelet slut, bestämde hon, nu behövde hon sin sons underbart stenhårda kuk inrammad i sin svultna fitta. Hon rullade över på rygg och särade på benen med armarna utsträckta mot honom.

- Knulla mig älskling. Bad hon hest. Jag behöver det.

Med ett frustande kastade han sig över henne och hon jämrade sig lustfyllt när han först tryckte sitt svullna ollon mot hennes öppning och sen plöjde in i henne. Han trängde in ända till botton i en enda girig rörelse, fyllde upp henne så att hon nästan tappade andan. Hon älskade hans giriga grovhet och klängde sig fast vid honom och stönade ut sitt välbehag.

- Ja, vad skönt älskling, ge mig din kuk, knulla min fitta. Knulla mammas kåta fitta. Pep hon.

Anders kunde praktiskt taget spruta bara genom att lyssna på henne. Hon hymlade inte med att hans kuk kändes skönt inuti henne, inte heller med att hon tände på att han kallar henne för mamma. Medan han började knulla henne blev det ännu tydligare. För varje snabb och djup stöt i hennes glödheta fitta läckte fittsafter ut runt hans kuk och hon stönade uppskattande. Anders knullade henne med snabba ivriga drag som skapade ett obscent ljud när kuken tvingade ut hennes safter.

- Så ja älskling, knulla mig hårt, jag älskar att bli knullad. Älskar att bli knullad av min egen lilla älskling. Stönade hon.

Anders kände ingen stress. Han kunde säkert fortsätta knulla henne hela natten om hon bad om det. Precis som henne, var han girig. Han ville frossa i njutningen och önskade att det aldrig skulle ta slut. Nu knullade han henne som en maskin, hans kuk rörde sig som en pistong, outtröttligt i hennes varma sköte. Helena rörde sig för att försöka ta hans kuk så djupt det bara gick.

- Mmm, älskling, knulla mig djupt. Stönade hon.

I ett försök att ta hans kuk djupt så kastade hon upp sina ben runt hans kropp och låste fast dem. Nu kunde han köra in kuken ända tills det tog stopp och hans pungkulor slog emot hennes nakna stjärt. Anders frustade och knullade henne allt snabbare, sängen gnisslade och knakade.

- Ohhh, gud, vad skönt. Snyftade hon.

Anders ojämna andning och rödflammiga ansikte vittnade om att han var på väg att komma. Girigt gnuggade hon sin svullna klitoris mot hans knullande kukskaft. Hon slöt ögonen och kände att även hon kastades närmre och närmre orgasm. Stöt efter stöt av sköna känslor strålade ut i hennes kropp och fittsafterna flödade okontrollerat.

- Mmmmm, älskling, fortsätt knulla mig. Mamma kommer! Flämtade hon.

Anders som även han var nära bet ihop tänderna och lyckades hålla ut, han ville komma tillsammans med mamma. Han hamrade in sin styva kuk med så mycket kraft han kunde uppbåda. För ett ögonblick frös Helena till och stönade, sen kände han hur hon grep tag så hårt hon kunde med benen omkring honom så att kuken pressades djupt in i henne och hur hennes fitta spasmiskt sög tag om kuken. Hennes kropp skakade och skälvde under honom.

- Mmmmm, ja, jag kommer! Jämrade hon sig.

Bara sekunden senare brast det även för Anders, oförmögen att hålla tillbaka strålarna av ångande sperma.

- Ta min säd mamma, ta den! Ropade han.
- Ja, älskling, spruta i mamma! Snyftade Helena.

Flodvågen av hans heta sperma gjorde fick hennes klimax att dubblas i intensitet och hon flåsade i extas när hon kände hur hans säd fyllde hennes fitta. När han sprutat klart föll han ihop på henne utan att dra ut. Helena älskade det. Att känna hans bultande kuk i hennes tillfredsställda fitta. Hon kramade tillgivet om honom och gav honom en kyss. Fortfarande med benen om honom.

- Det var underbart älskling. Suckade hon.
- Mmmhmm. Svarade Anders. Kan vi göra det igen?
- Självklart älskling, vi kan fortsätta knulla hela natten om du vill. Hon kände hur hans kuk fortfarande var styv inuti henne och stönade av upphetsning.

Anders ville ha Helena, andra tjejer i hans ålder fanns inte ens i hans tankar. Han hade redan sin svällande kuk i den sexigaste kvinnan på jorden, hans egen underbara mamma. Hon såg passionerat på honom medan hon kände hur hans kuk svullnade till full erektion och återigen fyllde upp hennes giriga fitthål. När Anders sakta började jucka släppte hon taget med benen signalerade hon att han skulle vänta.

- Vi provar nåt nytt. Log hon.
- Ok, visa mig. Svarade Anders ivrigt.
- Håll i mig och rulla runt. Instruerade hon.

Anders gjorde som hon sade och fann sig i en ny spännande sex-position. Helena var överst och Anders hade en fantastisk vinkel. Hon red hans kuk och han kunde se hur den gled ut och in i hennes drypande sköte. Han kunde se alla hennes lustfyllda ansiktsuttryck och kunde se och smeka hennes stora svällande bröst.

- Fantastiskt. Log han.

Helena bara log åt honom och ryckte otåligt till med höfterna för att tala om för honom att hon var redo. Han tog tag om hennes höfter och hon började genast knulla honom, hon runkade kuken med hjälp av sin kåta fitta, Anders fascinerades av synen han hade. Varje gång hans stenhårda stånd smällde in i henne tvingades mer av hennes fittsafter ut och blötte ner såväl Helenes lår som Anders mage och hans kastande pung.

- Gillar du det mamma? Frågade han.
- Jag älskar det älskling. Jag älskar hur min lilla pojke knullar mig. Stönade hon fram och rullade ögonen bakåt.

Anders njöt av att se på hur hennes bröst slängde omkring när hon red hans ståkuk som lätt gled ut och in i henne, Helena kontrollerade takten och knullade precis så snabbt och hårt hon ville. Hon stönade, saktade in när kuken var på väg ut och sjönk snabbt ner igen på vägen in. Hennes passion och lust tog uttryck på alla möjliga vis. Fittan rann hjälplöst, lusten syntes i hennes vackra lätt rödflammiga ansikte, hennes röst var hes och hennes bröstvårtor var svullna och styva. Hon var helt uppenbart en kvinna som höll på att brisera av sexuell upphetsning. Helena knullade hårt och ivrigt sin son.

- Ja, knulla hårt. Knulla mamma hårt Anders. Flämtade hon.

Anders såg beundrande på henne. Han hade kunnat knulla henne hur hon hade velat bara hon frågade om det. Ingen gav honom upphetsning så som hans mamma gjorde. Hennes fitta var härligt trång men ändå smidig runt hans knullande kuk. Han knullade henne snabbare och snabbare och såg hur hon slöt sina ögon och grimaserade så att hennes vita tänder syntes. Mamma var nära att komma och han skulle ta henne över kanten.

- Knulla mig, knulla in den i mig. Din kuk är så skön i mammas fitta. Stönade hon.

Helena hade inte njutit så här mycket av ett knull på länge. Hon hade inte fått den här sortens uppmärksamhet på månader. Hon var trött på sin mans själviska snabbisar och de ändlösa ensamma, kåta nätterna när han var borta. Hon kunde inte längre neka sig själv njutning och tillfredsställelse, inte ens om hon fick lov att vända sig till sin egen tonårsson för att få det. 

- Älskling, du knullar mig så bra, så jävla bra! Stönade hon hest.

Anders hade greppat om hennes rumpa och höll fast henne, hälarna grävde sig ner i madrassen och han knullade in kuken i hennes läckande springa. Han sög på hennes bröstvårtor och kämpade för att samtidigt kunna se hennes lustfyllda ansikte. Han älskade makten han för tillfället hade över henne, makten att driva henne in i extas med sin bultande kuk. Fittsafterna flödade ur henne och fittan blev stadigt allt trängre och trängre tills hon till slut stönade högt och skakade spastiskt.

- Ohhhh, älskling, du gjorde det, jag kommer! Ylade hon.

Den här gången var Anders inte i farozonen för att komma. Han hade kommit in i andra andningen och kände att han kunde knulla Helena hela natten. Han låg och njöt av att känna hur hennes fitta krampade, klämde och läckte fittsafter runt hans hårda lem. Han var stolt över att ha fått mamma att komma så hårt.

- Mmmmmm, Anders, älskling, det var skönt. Flämtade hon.
- Nu provar vi en annan ställning. Svarade han ivrigt.
- Aaah, låt mig pusta ut bara. Svarade Helena med ett leende.

Helena tänkte att nu skulle hon äntligen bli ordentligt tillfredsställd. Anders verkade outtröttlig. Hans unga energiska kuk var fortfarande stenhård inuti henne, bultande och redo för mer. När hämtat andan gled hon av hans styva stånd och ställde sig på alla fyra, knäna och armbågarna. Anders fattade galoppen och skyndade sig att ställa sig bakom henne.

- Skynda dig älskling, stoppa in den där stora kuken i mig. Knulla mig igen. Manade Helena på.

Med ett lustfyllt morrande körde han in sin hårda kuk i henne och lät den glida ända tills det tog stopp i hennes osande fitta. Med ett fast grepp om hennes höfter började han knulla henne hårdhänt och ivrigt, precis så som hon ville ha det. Helena fick lov att hålla fast sig för att inte knuffas omkull av hans frenetiska juckande.

- Ahhhhhh, mhmm. Stönade han.
- Älskling, jag vill aldrig att det här ska ta slut. Snyftade Helena.

Varje hård stöt från hennes sons kuk var som ett rus för henne. Anders ivriga ungdomliga knullande gjorde henne vild.

- Knulla hårt älskling, knulla min fitta. Stönade hon.

Anders njöt av positionen, han kunde se hur hans kuk penetrerade henne. Han frustade och körde in kuken så djupt han kunde i mammas drypade knullhål, sen drog han ut för att i nästa sekund dunka in den igen. Han oroade sig inte över att göra henne illa. Han hade redan lärt sig att ju fortare och hårdare han knullade ju mer gillade hon det.
Han ryckte alla spärrar, knullade henne så hårt och fort han kunde så att hans mage smackade högljutt mot hennes upphöjda rumpa. Hon klöste i lakanen och stönade, fittsafterna läckte ur hennes rammade fitta och rann ned för insidan av hennes lår. Ganska snart kände Anders återigen att hennes sköte drog åt kring hans kuk och han visste att hans mamma var nära att komma. Hennes fitta blev trång och alldeles glödhet.

- Uuumm, älskling, jag kommer snart. Gnällde hon.

Hon tog tag om hans hand och förde in den under sig för att visa att han skulle massera hennes klitoris. Anders lärde sig snabbt och fortsatte dunka in sin hårda kuk i hennes sjudande fitta medan han lekte med hennes svullna klitta. När han gled över den med fingrarna kastades hon in i ett skakande klimax så att hon dränkte hans kuk med skållheta fittsafter.

- Oooooo, mmm, jag kommer! Gnydde hon.

Hennes fitta låste sig om hans kuk, sög och masserade den med sina fittmuskler. Anders som inte var på väg att komma ännu fortsatte jucka in sin kuk i hennes vibrerande hål. Helena red på orgasmens höjd ända tills hennes kramper till slut släppte och hon flämtande föll ner på sängen.

- Kan vi testa en till ställning, mamma? Frågade han ivrigt.

Helena fick ett syndigt leende på läpparna som han inte såg för hon låg med ansiktet tryckt mot madrassen.

- Självklart älskling. Spann hon.

Hans agerande var så självsäkert, som om han kunde knulla hela natten lång, men hon hade ett ess i rockärmen. I nästa position skulle han säkert inte kunna hålla sig ifrån att spruta, vare sig han ville eller inte. Helena tog hans hand och ledde honom till den stora spegeln som hängde på väggen där hon ställde sig bredbent och återigen lät honom begrava sin kuk djupt i hennes kokande fitta. Anders höll henne mot sig, kupade händerna över hennes svullna tuttar och kände på dem. I spegeln kunde de båda se hans kuk åka ut och in i hennes omättliga hål. Helena log mot honom, mötte hans blick i spegeln.

- Knulla mig, älskling, visa att du älskar att knulla med mamma. Sa hon hest.

Anders stönade. Han såg hur sin mammas ansikte lyste av lust där han stod och knullade in kuken i hennes väloljade sköte och han såg också hur det droppade ner fittsafter på golvet när han rammade in sin kuk. Det började bli alldeles för mycket stimulans för den unge mannen. 

- Jaaaa. Stönade hon fram. Älskling, knulla skiten ur mig. Knulla min kåta incestfitta.

Anders spann utom kontroll och knullade henne så hårt han någonsin kunde förmå. Båda två var lika tända på den perversa situationen som utspelade sig. Bara på någon minut var Helena på väg igen, hennes fitta skulle återigen spasmiskt knyta sig om hans borrande kuk. Anders fick lov att spruta den här gången kände hann, han var alldeles för upphetsad för att kunna hålla tillbaka, speciellt inte när han kände att mamma var på väg att komma, hennes kramande fitta som greppade och sög på hans kuk. Han utstötte ett högljutt stön när hennes fitta till slut tvingade honom att komma. Han drog hårt i hennes höfter och tryckte in kuken så djupt han kunde och började okontrollerat pumpa sin säd rakt in i mammas mottagliga livmoder.

- Mamma! Jag komm.. jag sprutar! Ropade han ansträngt.
- Ja, Anders, fyll mig! Fyll mitt kåta mammahål. Jämrade hon sig.

Yrt såg hon på sig själv och sin son i spegeln medan de bådas orgasmer skenade och nådde klimax. Hennes sons sperma dunkade mot de trånga väggarna, svämmade över i hennes kukfyllda fitta och rann ner för hennes lår som skakade krampaktigt. Hela hennes kropp skälvde av kraften i pojkens bultande kuk. Efter en liten stund hade Anders stånd lagt sig, han var helt tömd på både krafter och sperma, han drog ut, lite av hans vita säd följde med och landade på golvet som ett bevis på vad som hänt.
Det var ett perverst skådespel, skandalöst rent ut sagt, en mor som gnyr i orgasm när hennes egen son sprutar hennes fitta alldeles full med potent sperma. Helena kände sig dock inte skyldig, inte för en sekund.

—————————————————————

Tack för att du har läst! Glöm inte att lämna en kommentar, betyg eller ett PM om du gillade den.

29 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#7

DG

Helena och Anders vilka underbara kåta personer
Njnj du skriver helt underbart
Blir så kåt och hård

16/3 kl. 14:20

#6

go4it666

Underbar serie.
Vill veta fortsättningen. Knullar dom lika hett? Blev Helena gravid med sin styvson?

3/2, 2022 kl. 14:52

#5

roljoh

Nu har det gått ett år.
Mycket sperma har sprutat.
Men din berättelse är lika bra.
Fortsätt att skriva och sköt om mig. Jag behöver dej..

1/1, 2018 kl. 10:28

#4

Nils

Vilket underbart incest knull.Men mamman efter vad jag kan förstå ännu fertil så hon kan ju mycket väl bli gravid med sin styvson.Nu när de älskade helt utan hämningar så sköt han sin sperma rakt in i hennes livmoder.Blev hon gravid? Det måste hon bli med de mängder som hon blivit fylld med?Gjorde hon slut med sin man & gifte sej med sin unge styvson?Och hur många barn han de producera innan där inte kunde bli fler? Berätta vidare om det omaka paret i ålder räknat som bar älskade & älskade till de orkade mer.Snälla fortsättning.

21/10, 2016 kl. 10:29

#3

Anteswede

Mmmm...
Nästa gång får hon lära honom att använda hennes bakre hål :)

15/1, 2016 kl. 23:56

#2

roljoh


"Hennes fitta var härligt trång men ändå smidig runt hans knullande kuk."
Mycket välskrivet

1/1, 2016 kl. 16:07

#1

skogs mulle

En sådan styvmamma skulle man ha haft i ungdomen. Vilken sexbomb!

15/11, 2015 kl. 18:54