Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

4/8, 2015 kl. 12:15, av Sweperv

Hos sjukgymnasten - Andra besöket

Del 2 av 2 i serien Hos sjukgymnasten

Sanna är förväntansfull och nervös inför sitt andra besök hos Niklas men det blev inte riktigt som hon tänkt sig.

Klockan visar kvart i 8, tydligen har han blivit försenad. Det är bara jag kvar i väntrummet, visserligen skulle jag ju vara hans sista patient, men de andra sjukgymnasterna hade gåt för en kvart sen. Tanken på att vi var ensamma kvar fick mig att åter minnas vad som hände sist.

Till slut kom Niklas ut och bad mig komma in, ledde mig in till ett behandlingsrum och han frågade hur det varit sedan sist och hur jag tyckte om behandlingen.
– Den var helt underbar sa jag och han tittade på mig lite undrande och sa men du har ju fått akupunktur innan, vet inte vad jag gjorde annorlunda? Tankarna snurrade i mitt huvud… hade det inte varit Niklas som munknullat mig förra veckan????
Han sa att vi kan prova något nytt idag, vi skulle sätta lite fler nålar för att försöka komma åt det bättre. Han bad mig ta av mig och jag drog av mig toppen och behån och la mig ner, då bad han mig även ta av byxorna då han skulle sätta nålar ända ner längs benet. Jag drog sakta av mig mina byxor och han fick nu se mina små stringtrosor jag hade på mig och jag la mig åter ner och kunde riktigt känna hans blickar på min nu nästan nakna kropp.
Så började han med ryggen och sedan ner över baken och flyttade mina ben lite mer isär för att komma åt bättre och så satte han fler nålar längs lårets insida och ner längs hela benet. Han frågade om det kändes bra och jag svarade att det gjorde det. Han satte sig på en stol lite bakom mig och hade då full insyn mellan mina särade ben och jag kände hur jag började bli våt av tanken på att han kunde se det.
Vi pratade om min olycka och behandling och kom snart in på lite mer personliga frågor. Vi kom bra överens och när jag skrattade till så kändes det en stöt genom kroppen och jag gnydde till. Han sa att jag fick ligga stilla, snurrade på några av nålarna och den sköna smärtan återkom. Han undrade om jag hade någon kille och när jag sa nej undrade han varför inte en så snygg tjej som jag inte hade kille, jag tackade för komplimangen och frågade om han hade tjej.
Det hade tagit slut några månader innan när han flyttade hit för att jobba och hon hade inte velat flytta med, det hade tydligen varit på gång ett tag och så nu var han singel och hade inte haft tid att gå ut med allt jobb.
Undrade om jag kunde tipsa honom om några ställen vilket jag gjorde, men undrade om det inte fanns gott om snygga sjukgymnaster på jobbet, vilket han sa att det gjorde med det funkade sällan om man arbetade ihop.
Vi fortsatta prata och jag märkte att hans röst blev mer släpande och anfåd, försökte vrida huvudet, men det gjorde för ont. Han vred på några nålar och då jag sa att det inte kändes sa han att han skulle flytta dom och särade åter lite mer på mina ben och lade handen högt upp på insidan av mitt lår och den dröjde kvar där lite längre än nödvändigt och mitt hop om att det varit Niklas började tändas igen.

Sen sa han att han hade lite pappers arbete att göra men att han snart var tillbaka, jag kände nu hur våt jag var och att han måste ha sett det, men ändå inte gjort någonting, han var ju singel och inte haft någon tjej på några månader vilket ju kunde förklara den stora mängden sperma jag fåt i munnen förra veckan. Så knackade det åter på dörren och Niklas började plocka bort nålarna och sa att om jag hade tid så kunde han ge mig en lätt massage efteråt vilket jag tackade ja till.
Han börjad mjukt massera rygg och ben och när han var nästan klar och stod framanför mig kände jag något mot mitt bakhuvud, reagerade inte först, men kände det sen igen när han lutade sig fram över min rygg, slog jag upp ögonen och ser att han inte har några byxor på sig och förstår att det är hans kuk som studsar mot mitt huvud.
Då undrade han om det var bra så eller jag ville ha lite mer massage och jag svarade ja tack. Då går han bakom mig och ryckte av mig mina trosor, drog upp mig i knä stående och tryckte in sin stora kuk i mig bakifrån. Jag stönade högt och han undrade om det var den här typen av massage jag ville ha, jag stönade ett ut draget ja och han fortsatte att knulla mig i ett rasande tempo, det gjorde lite ont då jag är ganska trång, men det kändes även helt underbart.
Plötsligt drog han ut kuken och jag kände hur han kom över ryggen på mig och kände mig otillfredstäld då jag inte kommit ännu, men jag behövde inte vänta särskilt länge fören han på nytt tryckte kuken djupt in i mig igen. Han hade inte slaknat och fortsatte att knulla mig i ett rasande tempo. Jag började närma mig och när han tryckte in ett finger i analen på mig kom jag i en jätte orgasm och blev helt lealös, men Niklas höll mig i ett kraftigt tag runt midjan och fortsatte knulla mig. Jag fick ytterligare två mindre orgasmer innan han återigen kom över ryggen på mig. Vi pustade båda ut och när jag vände mig om satt Niklas där med ett leende på läpparna. Han sa att han längtat efter att för göra det sedan förra veckan då jag sugit av honom, vilket varit helt underbart.
Jag fattade vinken och gick fram till honom och sjönk ner på knä och tag hans kuk i munnen, den smakade av salt sperma och fittsaft vilket jag inte hade något emot och började suga honom.
Han var lite seg efter två stora sprut men snart började han växa i munnen på mig och jag sa åt honom att lägga sig på britsen. Han la sig ner och jag grenslade hans kuk och red honom i ett långsamt tempo medan han smekte och sög mig på brösten. Jag kom snart i en ny orgasm och föll ihop ovan på honom.
Han lyfte av mig och drog ut mig från britsen så att bara överkroppen låg på den.
Han körde några juck i mig innan han satte ollonet mot mitt bakre hål, jag stelnade till och försökte komma loss och sa,
– Nej, nej inte där jag har aldrig gjort det, jag är för trång där, men han brydde sig inte utan tryckte på, men kom inte in. Han släppte mig en sekund och jag började resa mig upp, men trycktes snabbt ner igen och jag kände något kallt mot analen och förstod att han tagit fram någon massage olja. Han tryckte in kuken i fittan igen och knullade mig långsamt samtidigt som han smorde in analen på mig, började pulla mig med först ett finger sen ett till, jag gnydde och bad honom sluta, men han tryckte in ett tredje och jag börja snyfta och det gjorde fruktansvärt ont. Hon tröstade mig och sa att bara slappna av så känns det bättre. Jag försökte slappna av, men det gjorde fortfarande ont trots att jag började vänja mig vid den ovana känslan. Han pullade och knullade mig i sakta tag och jag försökte fokusera på det sköna när han slutade och drog ut kuken ur mig och åter satte den mot analen.
Jag gnydde igen, men han sate resolut huvudet mot mitt bakre hål och pressade på och huvudet gled in. Jag skrek till, men inte av smärta utan mer av förvåning, och det gjorde inte så ont som jag trodde det skulle göra. Han drog ut kuken och pressade in den igen och gjorde så ett par gånger innan han pressade in den en bit till. Varje gång han tryckte in den gled han in en bit lägre och så fortsatte han tills han hade fåt in hela. Smärtan hade övergåt till något annat, kände mig bara uttänjd på ett konstigt sätt, men ändå inte obehagligt. Han började knulla mig långsamt och ökade taken efterhand som det gick lättare och jag började jucka emot så gott jag kunde där jag låg.
Då kände jag hur han tryckte något mot fittan på mig och något kallt gled in vilket visade sig vara flaskan med olja och han körde flaskan in och ut samtidigt som han knullade mig i häcken. Först kändes det som om jag skulle spricka, men jag vande mig fort och började njuta. Det tog inte många minuter innan jag kom med ett skrik, och det var tur att vi var ensamma annars hade dom nog ringt polisen.
Då jag aldrig haft analsex innan hade jag aldrig blivit tagen i båda hålen och det var en helt otrolig upplevelse, både smärtsamt, men mest skönt. Vet inte hur många gånger jag kom, men när han kom i baken på mig med ett rosslande kom jag också i en av mina skönaste orgasmer någonsin.
Vi sa inte mycket efteråt medan vi klädde på oss och jag fick en lapp när vi slides åt vid dörren, det var en bokning med samma tid nästa vecka.
Jag var helt slut i kroppen när jag tog mig hem utan trosor och föll direkt i sömn och sov fram till middag dagen efter, men som tur var jag ledig då.

Detta hände för ungefär 1 år sedan och jag är bra i min rygg, men har fortfarande sista tiden en dag i veckan hos Niklas.

5 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.