Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

29/7, 2015 kl. 20:01, av Archeolog

Provrum/provhytt

Del 1 av 4 i serien Public Places

Till skillnad från mina tidigare noveller så är dessa helt sanna och mina egna upplevelser...

Jag hade sex med den här tjejen i flera provrum (provhyttar kanske är mindre) under vår tid tillsammans, första gången var i ett av de större provrummen på H&M på fältöversten vid Karlaplan, vi struntade i en föreläsning (på högskolan vid den tiden och jag var 20 år (hon var 24 år) och beslöt oss för att kolla på kläder. Vi gled in på underklädesavdelningen och både hon och jag hade ett intresse för mode och underkläder (I still do), vi tog några kläder och underkläder till provrummet längst in bland alla och då var det nästan helt tomt i affären förutom de som jobbade där, dessutom fanns det en dörr till provrummet istället för ett skynke (det hindrade oss inte vid andra tillfällen).

Först njöt vi av att få strippa för varandra och se varandra nakna för att sedan smeka varandra och kyssa varandras kroppar. Jag kysste henne nerför hennes hals och bröst (hon hade storlek 65C i kupa), stannade vid de mörkröda bröstvårtorna som jag tog in i min mun och sög girigt på medan jag smekte hennes slida med min ena hand. Samtidigt lät hon sina händer smeka sig över min rygg och ner till min rumpa som hon lekfullt gav en dask på innan hennes händer gled ner runt till min framsida och omfamnade min då hårda kuk. Hon kunde nästan få sina fingrar runt min hårda lem.

Efter att vi hade smekt och värmt upp varandra satte jag mig ner på stolen som fanns i det större provrummet och hon vände sig med ryggen mot mig, sakta sänkte hon sig ner över mig tills vi båda kände att allt var på plats. Hon satte sig lugnt och stilla ner och lät min hårda kuk fylla upp henne ju längre in jag kom. Hon stönade lågt, vi var fortfarande medvetna om att vi var på en offentlig plats och inte hemma hos någon av oss där vi kunde stöna och frusta hur mycket och hur högt vi ville. Jag lyfte mig upp lite för att stöta mig själv längre in i henne och hon satte sig emot tills hon tryckte ner mig på stolen.

Hon började sakta få upp ett tempo av att höja och sänka sig ner över mig med kuken sakta inträngande i sig själv. Allt detta gjorde vi så tyst som möjligt och inte med för mycket rörelser och svängrum.
Till sist började jag resa mig upp och tog tag i hennes lår, jag lyfte upp henne och höll henne halvt balanserad halvt lutande mot mig med bara mitt ollon inuti henne när jag till slut stod rakt i provrummet.
Jag höjde och sänkte henne ner över mig lite hårdare den här gången eftersom det var jag som styrde och hon var min lilla knulldocka som jag fyllde upp helt och hållet med min hårda kuk som snabbare trängde in i henne.

Vi avslutade dock inte den heta stunden med något från en porrfilm som t.ex. att jag släppte ner henne på hennes knän och fick henne att suga av mig tills jag sprutade hela min sats över hennes ansikte och bröst. Det slutade även inte med att jag knullade henne hårdare och vildare tills hon skakade till och flämtade fram sin orgasm med händerna för munnen för att inte släppa ut ett ljud medan jag fortsatte att knulla henne tills jag fyllde henne helt och hållet, inte bara med min kuk utan även med min varma säd utpumpandes från kuken långt inuti henne.
Det slutade med att vi kände att vi var nära men vågade inte fortsätta i provrummet utan vi bestämde oss för att fortsätta när vi väl kom hem till någon utav oss.

Så vi avslutade allt utan att prova något som vi hade valt ut och klädde raskt på oss, vi var som sagt fortfarande väldigt kåta och sexhungriga...

2 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.