Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

31/7, 2015 kl. 15:25, av Archeolog

Toaletter/badrum

Del 4 av 4 i serien Public Places

Till skillnad från mina tidigare noveller så är dessa helt sanna och mina egna upplevelser...

Nu när vi hade provat de olika storlekarna på provhytter och allt från att inte alls bli upptäckta till att nästan bli det kände vi att det kapitlet var avslutat, det fick ett fint slut i alla fall. Nästa gång vi var ute på stan var faktiskt i samband med en kurs som hon hade, det var på Medelhavsmuseet vid Operan nära Kungsträdgården som vi nu bara råkade känna för dessa "förbjudna" känslor.

Det var ett tag efter att hon var klar med kursen och samtliga kurskamrater och lärare hade gått och hon skulle visa mig runt. Det var först som en vanlig dejt och vi gick omkring och tittade på mumier och sådant smått och gott, som vanligt under våra dejter tog det inte lång tid förrän någon av oss inte kunde hålla sig ifrån den andra med en hand som diskret smekte den andres skinkor eller smög upp en hand innanför den andres tröja och smekte ryggen.

I det här fallet var det hon som inte kunde hålla sig längre utan smög en hand innanför mina byxor och greppade tag om min ena skinka, jag försökte se så oberörd som möjligt för det fanns fortfarande några få personer på museet. Jag kastade en blick ner på henne och såg hennes sluga och kåta min speglas i hennes ansikte, hon gick före och ledde mig med sin hand i min till en slags kub mitt i museet där man kunde sätta sig högt upp på trappsteg, ungefär som en föreläsningssal fast helt svart (förutom den sida av kuben som var öppen mot den ljusa insidan av museet). När vi väl var högst upp och längst in satte jag mig ner mot väggen och hon mellan mina ben så att hon lätt kunde känna min smått hårdnande kuk mot sitt ryggslut, jag var helt kåt nu och började först smeka hennes mage utanpå hennes kläder.
Jag rörde händerna långsamt uppåt över magen till hennes bröst. Jag smekte och klämde så gott jag kunde genom tröjan och behån för att hon skulle kunna njuta av det. Till slut förde jag in händerna innanför hennes tröja och upp till brösten än en gång, smekte hennes behåbeklädda bröst medan hon stönade lätt och tryckte sig mot mig och min hårda kuk som ville mer än gärna bli befriad från sitt fängelse i byxorna.

Jag lade märke till att det var rätt så tyst i kuben som vi satt i, det verkade som att ljudet nådde inte ut till den stora salen.
Hon sträckte sin ena arm bakom sig och smög ner sin hand innanför byxlinningen på mig och smekte min nu stenhårda lem, hennes lilla och något kalla hand var så härligt sval och skön när den var någorlunda helt omsluten runt min grova och heta lem. Jag drog ner ena kupan som täckte hennes härligt lena och mjuka bröst för att kunna nypa i den lilla erigerade bröstvårtan, såsom jag visste att jag hon älskade. Som väntat gnydde hon till och sträckte lite på sig samtidigt som hon drog lite efter andan.

Hon böjde bak huvudet och såg in i mina ögon, hennes blick var lite svajig och dunkel (ni vet sådär man blir när man är riktigt kåt och vill verkligen knulla eller göra något liknande på studs).
- Jag vill ha dig i mig, nu! Viskade hon hest till mig.
Jag tittade lite extra vaksamt mot öppningen av kuben.
- Här kan det bli lite svårt. Svarade jag.
Hon tittade bort som för att tänka ut en lösning.
- På toaletten då? Sa hon lite otåligt.
Jag nickade till svar och drog upp kupan för hennes bröst och drog ifrån mina händer från henne, hon höll dock kvar sitt grepp om min lem ett ögonblick innan hon släppte taget och reste sig upp.
Vi gick med bestämda steg mot toaletterna som var vid museishoppen, väl utanför dörrarna såg vi oss omkring innan vi valde handikapp-toaletten som fanns (mer utrymme tänkte vi) och låste dörren efter oss. Väl inne på toan drog hon av sig sin tröja och byxor direkt utan att ödsla en sekund. Hon började knäppa upp sin behå när mina byxor och boxerkalsonger landade på golvet. Fastän hon hade sett mig hård så många gånger innan så bet hon sig i underläppen och stönade lågt med ett utdraget: Ååhh baby...

Snabbt som attan åker behån och trosorna av samtidigt som min tröja landar på golvet bredvid mina byxor och kalsonger.
Hon går fram till mig och vi möts i en het tungkyss innan jag smeker hennes ljuvligt våta sköte och glider lätt in med ett finger så att hon drar efter andan igen och avslutar kyssen.

Jag tar tag i hennes ena arm och vänder henne hårdhänt om och trycker upp henne mot den kalla vita kakelväggen, hukar mig ner framför hennes lilla söta stjärt och särar på skinkorna för att se den droppande våta slidan. Smeker den lite lätt med tre fingrar innan de körs hårdhänt in i hennes trånga inre, hon stönar till och trycker sig ner lite mot mig som för att jucka tillbaka mot mig. Jag fingrar henne snabbt och kort innan jag reser mig upp och riktar in mitt ollon (som är vått av försats) mot hennes öppning. Hon gnyr bedjande till mig att knulla henne, jag vill inte vara den som inte ger henne vad hon vill ha.
Jag kör hårt in min 20cm långa kuk i hennes trånga inre utan att stanna upp tills jag känner att ollonet stöter emot hennes inre vägg. Vi börjar knulla i ett lugnt tempo tills jag får nog och drar bort henne från väggen som nu blivit fuktig av hennes svettiga kropp, jag lyfter upp henne med lätthet (i och med att hon är ganska liten) och höjer samt sänker ner henne över min stenhårda lem med hennes rygg mot mitt bröst, hon håller sig fast med händerna mot mina skulderblad som jobbar frenetiskt med att hålla henne uppe. Nu var det som att min kåthet hade tagit överhanden och hade ansvar för både kropp och själ, ni kanske vet hur det känns när kåtheten är så stor att ni känner att ni kan göra nästan vad som helst.

Jag vänder mig mot spegeln så att hon ser sig själv bli penetrerad i spegelbilden, det blir så mycket för henne att hon får sin orgasm. Hennes inre muskler kramar åt min grova kuk långt inne i henne och hon börjar stöna högre än innan. Hittills hade vi hållit vår ljudnivå ganska lågt, men nu tappade hon behärskningen och började gny och stöna lika högt som om hon vore hemma. Jag sätter snabbt ner henne på toalettstolen och håller för hennes mun med min hand utan att kunna få henne att bli tyst, i ett snabbt (och kanske lite väl ogenomtänkt) beslut tar jag bort handen och ersätter den med min fortfarande hårda kuk. Den proppar igen hennes lilla mun och stoppar hennes stön och gnyenden, hon spärrar upp ögonen och ser överraskat på mig innan jag känner att hennes tunga börjar slicka ivrigt mot min lem och mitt blodsprängda ollon. Jag lägger min ena hand på hennes bakhuvud men utan att trycka på.

Det tar inte lång tid förrän jag känner att min orgasm är på bristningsgränsen och känner hur satsen snabbt strömmar genom lemmen och plötsligt exploderar ut i toppen av ollonet in i hennes mun och gom, rakt ner i halsen. Utan att stoppa suger hon ivrigt på min kuk, nu våt av hennes saliv, och lyckas svälja hela min sats.
När jag drar ut min fortfarande hårda kuk ur hennes lilla söta mun gapar hon stort och räcker ut tungan som för att slicka en sista gång på staken. Jag skulle gärna velat fortsätta där och då men hon ville hem. Så vi klädde på oss och sedan var det bara att se till att gå ut därifrån utan att någon skulle se oss tillsammans. Lyckligtvis var det ingen i närheten och vi gick åt varsitt håll utanför museet.

Det här ville vi verkligen göra igen.

3 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

Mr_Solen

Hej

Underbar ide med sex på spännande ställen. Är det flyget och tåget nästa?

28/9, 2021 kl. 16:49