Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

15/8, 2015 kl. 10:41, av Sweperv

En dag på stranden

Marias sol njutning blev en annan sorts njutning

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

5 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

Sweperv

Vet att den är kort, men vill inte förlänga den och därmed fantisera om vad som kunde hänt, då tappar den ju sin "äkthet" och då är det inte lika kul.
Finns även risken då att "Maria" inte gåt med på att jag la ut den här.
Vill ju inte svika förtroendet och gå miste om eventuella händelser i viken. :)

23/8, 2015 kl. 12:40

#1

Morgonrodnad

Det är alltid trevligt att få ta del av "riktiga" berättelser och inte enbart fiktiva (även om denna inte var självupplevd av just författaren). Säkerligen var det ett jättetrevligt möte där i viken, men i mitt tycke kommer det inte riktigt fram i novellen eftersom allting sker så snabbt! Mitt tips är att inte ha så bråttom... Många gillar att läsa om ageplay och förbjudna relationer, och jag tror att de flesta gärna skulle stanna kvar i novellen en stund till. Storyn är nämligen stark och stabil, den tåler att sträckas ut en aning till.

Se också upp med tempusbyte! Det är lätt hänt att det först HÄNDE något, och sedan HÄNDER något.

Tack för läsningen!

16/8, 2015 kl. 19:38