Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

27/8, 2015 kl. 06:31, av Silicon Messiah

Miljardärens fall

Livet är som en dans på rosor för tvåbarnspappan, miljardären Stephen Miller. Men livet tar en vändning när barnvakten Michelle kommer emellan, och Miller ska lära sig att vem som helst kan fås på fall. Hur långt är han beredd att gå?

Lördag

Stephen Miller satt i bilen på väg hem. Han svettades trots den kyliga luftens starka vinddrag i håret. Suffletten var nedfälld. Han körde Porsche, och han var en av världens rikaste män, så varför skulle han inte göra det. Det var lördag eftermiddag och solen var på väg ner framför honom. Han hade solglasögon på sig för att inte bländas. Hans så kallade "ovårdade" yttre fick alltid en surmulen blick från de övriga styrelseledamöterna. Han hade långt hår, som han satt i hästsvans för dessa viktiga möten men som nu var utsläppt och fladdrade i vinddraget, och helskägg. Knappt mer än stubb, men för de andra herrarna var allt annat än helrakat likställt med att vara luffare. Men hans stil var noga utvald därför att den gav honom känslan av att vara starkare. Manligare än fjollorna i företagets toppskikt. Han hade på sig en helsvart kostym, med svart skjorta och svart slips. Slipsen hade han tagit av sig så fort mötet tagit slut och slängt den i första papperskorg. Han hatade slipsar. Ett nödvändigt ont.

Där satt han, i sin vita Porsche 911, en bil som hade en särskild plats i hans hjärta. Den första bil han köpt när han blev rik. Den var glimrande ren och han höll den alltid sådan. Den var hans ögonsten. Han tog den sällan till kontoret, men idag hade de haft en videokonferens med ett japanskt företag med vilket de snart skulle komma att skriva miljardkontrakt. Och det var lördag, en perfekt dag att köra Porsche i L.A.

Miller var 40 år gammal och hade blivit rik för femton år sedan, när företaget han startat som artonåring och byggt upp under flera års tid lyckats få ett stort kontrakt med NASA. Företaget hade börjat med att tillverka speciella datorchips, men hade med tiden ökat starkt i omfattning och var nu mer världens ledande företag inom forskning inom kvantfysik och kvantdatorer. När han var 30 år hade han sålt 49 procent av företaget och blivit miljardär över en natt, tack vare ett patent som han då skaffat sig som lät datorchips fungera med ökad kraft på kraftigt minskat utrymme. Nu var den produkten förlegad.

Det hade börjat mörkna när han svängde upp på uppfarten till sitt vackert belägna hus i Malibu. Han hade ytterligare ett hus i Bel Air, ett i vildmarken i Montana (som han vanligtvis hyrde ut till rika knösar som ville uppleva "naturen" på riktigt) och ett i Frankrike, samt en enorm lyxlägenhet i Manhattan. Det var juni och därför spenderade han och hans familj den mesta av tiden i Malibu. Ungarna älskade stranden och allt det där, även om Miller själv inte hade mycket till övers för sådant. Men han älskade sina ungar, och de skulle få allt de ville ha.

När han klev in genom dörren hade Rosie, husan, middagen klar på bordet. Rosie var en utmärkt kock och med hennes obegränsade budget åt Miller som en kung, eller snarare kejsare, varje dag. Martha Miller var hans hustru och hon satt redan till bords med de båda barnen, Jennifer och Mark, som var åtta respektive sex år. Han skattade högt att han aldrig behövt försumma barnen till förmån för jobbet. Han hade gift sig med Martha för tolv år sedan. Hon var fem år yngre än han, och mycket vacker. Hennes askblonda hår var uppsatt så att hennes ansikte inte täcktes av så mycket som ett hårstrå. Hennes drag var rena och släta. Hon hade plastikopererat näsan, men allt annat på henne var äkta. Hon log mot honom. Ett vackert leende.

Ja. Livet lekte för Stephen Miller.

---

Han gick till sängs den kvällen och lade sig intill Martha, som läste någon av hennes otaliga kärleksromaner. "Du minns väl att jag åker imorgon bitti?" sade Martha när han lagt sig tillrätta intill henne.
"Ja, käraste."
"Och du ser väl till att Michelle är här innan du åker på ditt möte?"
"Ja, käraste." Michelle var barnvakten.
"Jag kommer att åka en timme tidigare än planerat, vi tar ett tidigare flyg."
"Ja, käraste." Martha och ett par av hennes kollegor skulle åka till New York för en modevisning. Hon jobbade i modebranschen och även om hon för det mesta var baserad här i Los Angeles måste hon göra vissa resor. Över hela världen. Den här gången bara till New York och det gladde Miller att hon kunde titta in i lägenheten där. Ynglingen som hyrde den var nyrik och tog både det ena och det andra preparatet. Där kunde mycket väl finnas både det ena och det andra som Miller helst inte ville att någon skulle hitta i en lägenhet han ägde. Martha skulle komma tillbaka på onsdag. Han skulle få en hel del tid tillsammans med Jennifer och Mark.

Söndag

När han väcktes nästa morgon av Marthas väckarklocka beslöt han sig för att göra henne sällskap till frukost. De gick upp och han lagade omelett åt henne. Rosie var ledig på söndagar. Och hon hade ändå inte varit där än. Klockan var innan sex. De drack sitt kaffe när taxin började tuta utanför dörren. Hon tog en klunk kaffe, gav honom den halvtomma koppen och kysste honom på kinden. Så försvann hon ut genom dörren och ner till taxin. "Kom ihåg att ringa Michelle!" ropade hon innan hon försvann ur synfält.

Men klockan var inte ens halv sju och han behövde inte sätta sig bakom ratten förrän om tre timmar, så att ringa barnvakten var inte bråttom. Han tog sin morgondusch, borstade tänderna, såg till att skägget var perfekt och kammade igenom håret. Sedan slog han sig ner på verandan med en kopp kaffe. Han tittade ut över Stilla Havet, som låg stilla och blått som ett enda stort fält. Helt orörligt. Det var alldeles vindstilla. Och varmt.

Michelles telefonnummer stod uppskrivet på en post-itlapp på kylen. Klockan åtta ringde han och väckte henne. Hon lovade att komma så snart hon kunde, men Miller vägrade höra på henne. Han ville bestämt hämta upp henne, nu när hon skulle komma över en söndag och allt. Strax innan klockan nio stod Porschen utanför hennes hus. Hon hade beskrivit ganska noga exakt var hon bodde och han hittade utan några problem. De som bodde här var välbärgade utan att vara rika. Fina hus, vackra trädgårdar. Han parkerade bilen och väntade bakom ratten. Efter tre-fyra minuter såg han hur en figur uppenbarade sig i dörröppningen.

Michelles mor stod i morgonrock bakom henne i dörren och tittade ut. Det såg verkligen ut som om Stephen Miller i egen hög person. Det var minsann inte varje dag en av världens rikaste och mest inflytelserika män kom och hämtade barnvakten så här. Visserligen var det inget legitimerat jobb. Martha hade bara råkat läsa en annons i tidningen om en ung tjej som ville extraknäcka som barnvakt. Och Miller hade råd att betala bra.

Han steg ur bilen och mötte henne vid passagerarsidan. Han skakade vänligt hennes hand och öppnade dörren. Hon kände sig alldeles utanför sitt element när hon slog sig ner i lädersätet. Miller kunde inte placera henne i minnet precis, men förstod att hon måste ha passat ungarna några gånger förut. När han körde därifrån sade han: "Vi har väl träffats förut?"
"Ja, Mr. Miller", mumlade hon, "en gång."

Hon var blyg och svarade kort när han ställde nyfikna frågor. Hur gammal hon var. Vilken skola hon gick i. Vilka betyg hon fick. Om hon gillade Justin Bieber. (Sexton. Winston High. Mest B och C. Ett bestämt nej!) "Vad gillar du för musik då?"
"Ehm... typ hårdrock och sånt."
"Åh, jag också", sade han. Han hade inte mycket tid att lyssna på musik nu för tiden. "Vilka band gillar du?" Därpå radade hon upp flera olika band som han aldrig hört talas om. Och några som han inte skulle kalla hårdrock. "Jag tycker om Blind Guardian", sade han när hon var klar med sin lista. Men hon verkade inte veta vilka de var.

Miller släppte in henne i huset i Malibu och sa åt henne att ta för sig av vad som helst och att låta barnen sova tills de vaknade. När han lämnade henne hade hon full kontroll på läget. Michelle såg honom åka därifrån i den vita Porschen. Hon hade känt sig så fånig och tafatt när hon inte kunde få ur sig någonting när han ställt frågor. Hon hade tagit med sig sin laptop för att göra läxor, så hon kopplade upp den på Millers wi-fi och gjorde sedan allt annat än läxor tills Mark vaknade. Klockan var då strax efter halv tio. Hon hade passat Jennie och Mark förut, så de kände henne och tyckte om henne.

Det kändes helt okej att lämna ungarna med Michelle. Hon verkade veta precis vad hon gjorde. Han hade inte haft mycket bättre betyg i hennes ålder, och han hade hört bra saker om Winston High. Kompetenta lärare. Hon hade till och med tagit med sin laptop för att göra läxor. Och hon var ung och söt. Hon hade långt mörkblont hår med ljusröda slingor, uppsatt i hästsvans när han mötte henne. Och typiskt flickaktiga kläder; en vitt topp, tajta jeans och ett par ljusblå Converse som såg alldeles nya ut. Hennes ansikte var ungdomligt och vackert, med släta drag. Hon hade höstaktigt grönbruna ögon, en flickig näsa och fylliga läppar, och kroppen hade verkat liten och petit. Han hade nästan... nej.

---

Mötet hade varit långt och inte väldigt produktivt. De hade inte hunnit ta paus för lunch och när han till sist parkerade Porschen utanför sitt hem var han grinig. Han var hungrig och svettig. Och Rosie var ledig, så någon mat stod knappast på bordet och väntade. Han svor tyst för sig själv och klev in genom dörren. Han möttes genast av Mark, som med ett leende hälsade sin pappa välkommen hem. Strax därefter dök barnvakten upp framför honom. Hon såg lite sliten ut. Som om hon haft en lika jobbig dag som han. "Mr. Miller", sade hon och lät helt utmattad, "jag visste inte att ni skulle komma hem redan, jag tänkte städa."
"Det går bra", svarade Miller bryskt. "Du får städa imorgon."
"I-imorgon?"
"Ja. Imorgon måste jag åka klockan sex och jag vill att du är här då. Ungarna har sommarlov." Michelle nickade. Hon hade också sommarlov, men att stiga upp klockan sex...

"Kom", sade Miller. "Jag skjutsar hem dig." Hon nickade igen. Mark stod fortfarande kvar och väntade på sin fars uppmärksamhet. "Jag kommer om en stund", sade Miller till honom, "ni kan väl uppföra er så länge, så ska vi köpa pizza sedan."
"Yay! Pizza!" Mark sprang kvickt iväg för att berätta för sin syster.
"Kom", sade Miller kort till barnvakten.

En kort stund senare stannade han utanför hennes hus igen, på precis samma ställe. Hon skulle precis öppna dörren när han hejdade henne och stoppade handen i fickan. Han tog fram sin plånbok och gav henne två hundradollarsedlar, som hon stirrade storögt på. Han gav henne ytterligare tjugo dollar. "För dem tar du dig hem till mig imorgon bitti", sade han. Och så gick hon. Michelle hade bara träffat honom så kort. Och ändå hade hon blivit som förtrollad av honom. Hon hade förväntat sig en direktör, men han var något helt annat. Så lik henne, och ändå så ouppnåeligt främmande.

Måndag

Tidigt nästa morgon plingade hon på dörren till Millers hus i Malibu. Miller öppnade dörren iklädd helsvart kostym; svart kavaj, svart skjorta och svart slips. Håret var bakåtkammat och uppsatt och skägget trimmat och snyggt ordnat. "God morgon, Mr. Miller", sade hon och neg, nästan så att det knappt syntes.

"God morgon", han släppte in henne. Han verkade vara på bättre humör. Han talade om för henne att Rosie skulle komma efter någon timme. Hon skulle ta hand om matlagning åt dem, men resten av dagen sysslade hon med hushållssysslor. Miller ville att Michelle skulle ta ut ungarna. "Kan du köra bil?" Hon nickade, men hon hade inte körkort. Det berättade hon inte. "Bra", sade Miller och räckte henne en bilnyckel. I nyckelringen satt också en läderbit och på den fanns Porsches logotyp. Hon tittade storögt på den. Miller blinkade med ena ögat och försvann ut och iväg till sitt möte.

Hon fann sig själv ensam i det stora, vackra huset. Det var helt tyst där inne. Utanför kunde hon höra vågorna från havet. Att bo här, tänkte hon, måste vara underbart. Hon tog av sig skorna och gick omkring ljudlöst. Hon hade aldrig varit här helt ensam. I vardagsrummet stod den enorma tv:n, större än hon någonsin sett innan hon kommit hit. På varenda plan yta stod också massvis av fotografier i fina ramar. Fotografier av de båda barnen, svärföräldrar, bröllopsfoton, vanliga fotografier. Vardagsrummet var stort. Längs hela bortre långsidan löpte den stora balkongen som vette ut mot havet. Hon tittade i köket, kikade in i kylskåpet och alla skåpen. Det fanns massor av mat här, tänkte hon.

På övervåningen fanns de båda barnens sovrum. Där gick hon inte in. Men hon gick in i det tredje rummet. Millers arbetsrum. Hon vågade inte röra någonting, förutom lysknappen. Till hennes förvåning lystes det inte upp i taket, utan på skrivbordet och i fönstret bakom det. Också här fanns fotografier. Ett gammalt omslag till Time Magazine hängde inramat. Millers ansikte prydde det. Man of the year, läste hon. De betydligt mer intressanta bilderna föreställde Miller själv och George W. Bush på det ena, och Miller tillsammans med en storleende Barack Obama. Michelles pappa hade varit ursinnig när Obama vann. Han röstade på den andra killen.

Sedan vände hon sitt intresse mot skrivbordet. Det pirrade till i magen när hon lade handen mot skrivbordslådans handtag. Hon tvekade. Sedan drog hon ut den. Tänk om han hade kameror här inne. Det låg papper där. Mest papper och en och annan tidning om datorer och forskning. De litade på henne i sitt hus. Hon tittade i den andra lådan. Mappar. Det stod classified i stora röda bokstäver på allihop. Hon tvekade ett ögonblick och öppnade den översta. Hon rotade i en av världens mäktigaste mäns hemligstämplade mappar. Hur kunde det vara så enkelt? De var så klart gamla och inte så viktiga längre. Då skulle han inte ha lämnat dem här. De litade på henne med sina barn. I den tredje och sista lådan låg en pistol. En nio millimeters Taurus. Den blänkte och hon tog upp den. Den var så lätt. Det satt inget magasin i, och det låg inget i lådan heller. Hon lade tillbaka den precis som den låg och lämnade rummet.

På markvåningen låg Millers och hans hustrus sovrum. Där hade hon inte heller varit. Där fanns inte ett enda fotografi. Inte på väggarna, inte på sängborden, inte på byrån. Men så stort rummet var! Och det här var typ Millers sommarstuga, tänkte hon. Hon visste att han hade ett hus i Bel Air och hon kunde bara föreställa sig hur stort det var. Hon rotade igenom deras grejer. På höger sida var sängen obäddad. Millers sida. Han sov ensam. Hans fru var i New York. Två dörrar fanns i rummet, den ena ledde till ett kolossalt badrum med jacuzzi. Den andra ledde till en stor garderob full av Martha Millers kläder. I ett hörn av sovrummet hade de en tv, vänd in mot hörnet. Framför den längs de båda väggarna stod två små soffor och precis i hörnet ett litet bord med vackra gula blommor. Sängen var den största hon någonsin sett. Det såg ut som om fyra personer kunde sova intill varandra i den. Sängkläderna var vita med abstrakta mönster i beige och grått. På sängens båda sidor stod makarnas sängbord. De hade skåp med lås. Nycklarna satt i låsen. I Millers låg en hög med tidningar som de hon hittat i hans arbetsrum, samt ett par biltidningar och - hon fnissade till - serietidningar med Kalle Anka.

På hans hustrus sängbord låg en välläst kopia av Fifty Shades of Grey. Hon fnissade igen, "kan du inte tillfredsställa din hustru, Mr. Miller?" Skåpet var låst, men eftersom nyckeln satt i öppnade hon lätt skåpet. Där fanns några liknande böcker, en del romantik och en del betydligt mer barnförbjudet. Men hon häpnade när hon hittade en skolåda med fru Millers sexleksaker i. En stor, knottrig, rosa dildo med massagefunktion. Använd, dessutom. En buttplug, som inte såg lika använd ut. Hon rörde den inte. En vibrator i silver. Glidmedel. Handbojor i stål, exakt sådana som poliser hade. Nere i hörnet av lådan låg en usb-pinne. Hon var så nyfiken. Vågade hon? Och så tog hon den. Just som hon tittade på den hörde hon hur någon gick omkring i huset. Hon ryckte till som om hon bränt sig och skyndade sig att stoppa allting snyggt i lådan - förutom usb-pinnen, som hon stoppade i fickan - och in i skåpet, som hon låste.

Hon smög ut, och kusten var klar. Ingen kunde veta att hon varit där inne. I köket fann hon en äldre kvinna. Det måste vara hemhjälpen, tänkte hon. Först tyckte hon att det var underligt att inte husan var barnvakt också, men efter att ha utforskat det stora huset var det inte så konstigt. Att hålla allt det här rent och snyggt och passa barn samtidigt måste vara omöjligt.
"God morgon", sade Michelle och steg fram.
Husan hoppade till, men vände sig om och lugnade sig. "Ah", sade hon, "du måste vara barnvakten. Mr. Miller varnade mig för er." Husan synade henne. "Han sa att ni var söt, men inte att ni var så vacker."
Michelle rodnade. "Michelle", sade hon och sträckte fram handen.
"Rosie", svarade husan och tog hennes hand med ett brett leende som smälte Michelles hjärta, "skulle du vilja hjälpa mig med frukosten?" En stund senare åt de frukost tillsammans - barnen hade inte ännu vaknat - och Rosie berättade allt om sig själv, fru Miller och - mest intressant tyckte Michelle - Stephen Miller.

---

Millers dag blev kortare än han förväntat sig. Han kom hem redan halv ett på dagen. En av fördelarna med att vara miljardär och huvudägare var att han inte behövde jobba när han inte ville. Och nu ville han inte det. Rosie upplyste honom om att Michelle och Jennifer var ute i Millers Porsche - något som Rosie tyckte var extremt underligt, men inte sagt emot. Han hittade Mark i sitt rum och slog sig ner intill honom på golvet en stund för att titta när pojken tecknade.

Efter att ha spenderat närmare en timme med Mark hade Michelle och Jennie inte kommit hem. Han hoppades att allt var bra, men eftersom att Martha litade på Michelle så gjorde han det också. Han fann sitt arbetsrum oordnat och insåg genast att Michelle varit där. Han log för sig själv. Klart hon hade. Ungarna visste att de inte fick gå dit och Rosie var pedantiskt noga med att lämna allt exakt som hon hittat det. Det gjorde inget att Michelle varit här. Det fanns inget viktigt. Allt som fanns här var gamla papper, från den tid han försökt bygga upp sitt företag, Omega Futuristics. Men... han tittade i nedersta lådan. Jodå, pistolen låg kvar. Han försäkrade sig om att den enda kulan låg kvar i omloppet och att den var säkrad. Magasinet låg i ett låst metallskrin i ett kassaskåp bakom bokhyllan i rummet. Det hade nog inte Michelle hittat.

Han gick ut till vardagsrummet. "Rosie", sade han, "kan du be Michelle, ah, barnvakten, att komma in till mig när hon kommer, jag tänker ta en lur."
"Ja, Mr. Miller." Rosie fortsatte att damma en lampskärm. Miller gick in till sovrummet och fann det bäddat och blommorna i hörnet vattnade. Rosie hade också sprejat det med doftsprej. Det luktade svagt av exotisk citrus. Inte i Millers smak, men Martha hade sina idéer. Han tog av sig sin kavaj och slängde den i en av sofforna och så lade han sig, som han var, på sängen. Han började genast dåsa till.

---

Hon knackade försiktigt på sovrumsdörren. Efter ett par sekunder hörde hon Mr. Miller mumla åt henne att komma in. Hon öppnade dörren och kikade in. "Mr. Miller?"
"Kom in." Hon klev in och fann honom där med sömndruckna ögon, på sängkanten.
"Jag blev ombedd att väcka er?" Han tittade på henne. Hennes vågiga hår såg perfekt kammat ut där det hängde längs hennes axlar och rygg. Han hoppades att hon inte kunde se att han i sitt nyvakna tillstånd sportade ett massivt stånd.
"Ja..." mumlade han. "Hur mår ungarna?"
"De mår bra."
"Hur mycket är klockan?"
Hon tittade på sin mobil. "Strax över tre." Miller nickade och indikerade att samtalet var över.

När Michelle lämnat honom klev Miller upp och tog av sig kläderna. I byrån letade han fram rena jeans. Någon t-shirt hittade han inte. Jo, där, längst ner. Han tog upp den och tittade på den. Han stod där helt naken och såg sin säkert femton år gamla Blind Guardiantröja. Urblekt, nästan grå och trycket var svagt. Den luktade lite unket. Han skulle be Rosie tvätta den. Han hade träffat Hansi Kürsch en gång, mindes han. Han hade varit full då.

Miller gick in till badrummet och duschade. Han hade fortfarande stånd. Han hade inte haft sex med Martha på några månader. Det var inte så ofta längre. Men när han stod i duschen och runkade fantiserade han inte om sin hustru. Han såg barnvakten framför sig. Michelle. Hennes söta ansikte, fylliga läppar. Hennes flickaktigt unga kropp och små bröst. Hon var fortfarande ung, de skulle växa till sig. När han föreställde sig henne naken, kom han.

Klar med dusch och onani ställde han sig framför spegeln för att borsta tänderna och fräscha till sig. Fortfarande naken tittade han på sin kropp. Lite rund. Men han var 40 år. Skägget var perfekt tyckte han, och håret var lite slitet, exakt som han ville ha det. Han ville aldrig bli som andra direktörer. Den nu halvslaka kuken var hårig. Han vände på den och tittade på håret. På en impuls rakade han av allt det håret. Till sist betraktade han resultatet i spegeln. Den såg större ut. Alldeles slät och len. Han sköljde av den i duschen och kände med fingrarna över pungen och kuken. Han hade faktiskt aldrig rakat den förr. Det kändes skönt.

---

Miller åt middag tillsammans med Michelle och barnen. Rosie hade lagat den. En svampstuvning som lille Mark inte fann särskilt aptitlig, men som de tre andra åt hjärtligt av. "Hur har dagen gått", undrade Miller när de ätit och satt vid bordet.
"B-bra, Mr. Miller", svarade Michelle förläget.
"Jag förstår att du och Jennie tog en tur i Porschen."
Michelle rodnade. "J-ja, Mr. Miller."
"Du behöver inte kalla mig det. Hur går bilen? Det är min favorit."
"Eh, den går jättebra, sir. Jag har aldrig- aldrig kört en sådan förut."
"Michelle", sade han, "jag vill inte att du kallar mig sir, eller Mr. Miller. Jag vill att du pratar med mig som du pratar med din far."
Hon nickade. "Ja, Mr. Miller." De avbröts av Rosie, som kom in i matsalen för att säga adjö.
"Och imorgon, Mr. Miller", sade hon, "gifter sig min dotter, jag vill bara påminna."
"Jag minns", sade Miller och reste sig, "jag beklagar att jag inte kan komma, men jag har affären med Kobayashi och Martha är i New York... hälsa Eliza med all min kärlek. Marthas också." Rosie lämnade dem.

Efter middagen såg Jennifer och Mark på tv. Något barnprogram. Miller ägde kanalen. Miller satt på balkongen och tittade ut över Stilla Havet. Solen gick ner borta i horisonten. Han drack ur en flaska Miller öl. Han ägde inte det företaget, men han gillade ölen. Han hade bjudit Michelle på en flaska också och hon tog en sparsam klunk då och då. Hon låg tillbakalutad i en solstol. Det kändes lite mer bekvämt med Mr. Miller nu.

"Undrar du inte hur jag kan bo så här", sade Miller efter en lång stunds tystnad, "så här, enkelt. Inte en massa folk som ringer, inte en massa oväntade möten, bara att ha det enkelt och lugnt hemma med mina barn?"
"Jo, lite... men det är inte min sak att fråga."
"Nonsens. Det är det visst."
"Okej." Hon hade druckit halva ölen. Lite lättare att prata var det. "Hur kan du bo så?"
"Jag är miljardär", sade han och tystnade. De drack sina Miller. När solen gått ner gick de in och Miller ville skjutsa hem Michelle. Han bad barnen vara snälla under tiden. Michelle undrade varför de egentligen behövde barnvakt. Kanske bara för att ha något att göra om dagarna. De var så väluppfostrade och snälla båda två. För att de fick allt de pekade på, tänkte hon.

De tog Porschen igen. De pratade inte så mycket när han körde. Hon vågade inte fråga något. Men han smygkikade hela tiden på henne. Bilbältet hade lagt sig mellan hennes bröst och framhävde de runda formerna. Han försökte låta bli att titta, men hon var så förbjudet sexig, den lilla tjejen. Michelle märkte inte ens att han tittade. Han stannade utanför hennes hus igen, som han gjort tidigare, och tog fram sin plånbok. "Vad blir jag skyldig idag?" sade han.
"Öh... tio dollar i timmen kom jag och Mrs. Miller fram till..."
"Tio dollar? Det blir du aldrig rik på." Han gav henne tre hundradollarsedlar. "Lägg dem i spargrisen så fort du kommer in."
Hon tackade och klev ur bilen. "Jag kommer imorgon klockan nio som vi bestämde", sade hon och gick in. Porschen gasade iväg så det skrek om däcken.

När Michelle kom in väntade hennes mamma på henne. Hon märkte att hon hade druckit. Michelle kanske var lite småfull. Hon var ju bara sexton år. "När världens rikaste man bjuder så tackar man inte nej", sade hon och visade upp pengarna hon tjänat. När hon kom upp till sitt rum satt hon sig genast vid sin laptop och pluggade in usb-pinnen hon hittat i Martha Millers sängbord. Hon hade varit så nyfiken hela dagen. Så in i helvete nyfiken på vad som kunde finnas på den. Hon hade antagit, och försökt intala sig själv, att det var tomt. Inget spännande. Inget kul. Men hon hade hoppats på något annat. Och hon blev inte besviken. Det var bara en enda fil på usb-pinnen. En filmfil.

Hon startade upp den i Windows Media Player och väntade medan den laddade. Efter en allt för lång stund dök bilden upp och hon tryckte på play. Hjärtat bankade i halsgropen. Det hon såg var filmat med en handhållen kamera. Kanske en mobiltelefon. Hon såg en kvinnas rygg. Utan tvekan Martha Miller. Hon stod naken på alla fyra. Bakom henne stod en man, han som höll kameran och filmade neråt. Hon kunde se hans kuk när han knullade henne. En stund var det allt hon såg; hur Miller knullade sin hustru doggy style, medan bägge två stönade lätt. Efter ett par minuter drog Miller ut sin kuk och sprutade över hennes rumpa och rygg. Det sista hon såg i filmklippet innan det tog slut var hur han vände kameran mot sig själv och filmade sitt eget stora leende. Hon fick en chock. Det var inte Stephen Miller, utan någon helt annan.

---

Miller tänkte på Michelle hela kvällen. Han stoppade själv om sina båda barn och ringde Martha borta i New York. Han råkade väcka henne. Tänkte inte alls på tidsskillnaden. I hans huvud figurerade bara en sak. Michelle. Och hennes söta lilla tonårskropp. Hur brösten markerats så där i bilen. När han låg ensam i sin säng runkade han igen och beslöt sig.

---

Hemma i sin säng låg Michelle naken. Hon hade bilder av Mr. Miller i hjärnan. Bilder av hur han tog henne. Bilder av hur hans stora kropp låg över henne och hur han knullade henne. Inte bara hur han tog henne i fittan, utan hur hans kuk fyllde hennes stjärt och hur hon sög av honom. Hon hade alltid känt sig underlägsen. När hennes kille tagit hennes oskuld för ett år sedan hade hon redan då velat vara i underläge. Men det hade inte han fattat, utan bara kört på.

Mr. Miller skulle fatta, tänkte hon. Han skulle ta henne i sin ägo och göra alla möjliga snuskiga saker med hennes nätta lilla tonårskropp. Hon nöp i bröstvårtorna och gjorde juckande rörelser uppåt. Den vibrerande dildon trillade nästan hela tiden ur fittan och hon måste lägga tillbaka den. Till slut började hon istället knulla sig själv med den. Det rann om hennes fitta när hon fyllde den med dildon. Med andra handen smekte hon klitoris.

Hon tänkte på hur det var Mr. Millers kuk som fyllde henne. Hon kunde nästan känna hans tyngd över sig, nästan känna hans andedräkt. Och slutligen kom hon i en allomfattande orgasm som fyllde hela hennes kropp, från topp till tå. Den spred sig från hennes rosa tonårsfitta ut till fingertopparna. Hon stönade genom sammanbitna tänder. Och sedan gjorde hon om det igen. Efter sin andra orgasm skakade hon och föll ner i sängen, där hon somnade med ett stort leende.

Tisdag

 När morgonen kom var allting fortfarande färskt i Millers minne. Klockan åtta ringde han Michelle och bad att få komma och hämta henne. Hon kunde inte säga nej. Mark hade vaknat precis innan han stack, så han fixade flingor åt pojken och satt honom framför tv:n. Mark hade bara nickat när han sa att han skulle hämta Michelle. Mark skulle uppföra sig, tänkte Miller. Det gjorde han alltid. Jennifer sov fortfarande.

Ungefär kvart i nio stod Porschen utanför Michelles hus och väntade. Det såg ut att bli ännu en vacker dag i L.A. Tio i nio kom hon ut genom dörren och skyndade sig till bilen. Hon klev in på passagerarsidan och satt sig. "God morgon, Mr. Miller." Men hennes solskenshumör försvann när hon såg att han inte tittade på henne. Hans ögon var vända rakt fram. Sedan vände han sig plötsligt mot henne och stirrade in i hennes med sina mörka, auktoritära ögon.
"Jag vet att du har min hustrus usb-sticka", sade han och sträckte fram handen, "ge mig den. Hon vet inte att jag vet." Han såg arg ut. Hans ögon penetrerade hennes. Penetrerade hela hennes kropp.
Det tog en stund innan Michelle förstod. Sedan stoppade hon handen i fickan och gav Miller usb-pinnen. "V-vad..." började hon. "Vad tänker du göra? Förlåt mig, Mr. Miller."

Blixtsnabbt ryckte Miller till med högerhanden och lade den om hennes bakhuvud, i ett hårt grepp om hennes hår. Hon blinkade och hoppade till. Hjärtat bankade. "Mr. Miller!"
"Jag vill ha dig", sade han med tänderna hårt sammanbitna.
"V-va?"
"Jag tvingar dig inte till någonting... jag utpressar dig inte... jag vill bara ha dig." Hans ögon brann i hennes. "Och du vill ha mig också." Med de orden lade han vänsterhanden mot sin gylf och drog ner den. Därpå lirkade han med kalsongerna tills han fick fram sin kuk ut i morgonluften. Den var så hård.

De satt i Porschen, med suffletten uppfälld, utanför Michelles hus. Upp genom gylfen på Millers byxor stack hans stenhårda kuk. Bultande, väntande. Han höll i den med vänsterhanden, men runkade inte. Michelle tittade på den, sedan på honom. Hon skakade på huvudet. En så subtil rörelse att den inte märktes. Med handen i hennes hår tryckte han till, lätt. Så lätt att hon inte märkte hur hennes ansikte kom närmare den massiva manslemmen. Hon lade högerhanden mot hans lår, kämpade emot lite grann, men ansiktet närmade sig ändå. Hur mycket hon än kunde kämpa, visste hon, så ville hon närmare. Ännu närmare.

Till sist var hennes ansikte bara ett par centimeter från Millers stora kuk. Ollonet var stort och glansigt av försats. Hon sträckte ut tungan och vidrörde ollonet. Miller suckade. Han höll fortfarande i hennes hår. Det var inte så farligt, tänkte hon. Hon slickade igen. Och igen. Och så lade hon läpparna mot ollonet och smackade med dem. Hon lät kuken sjunka in en bit. Tog hela ollonet i munnen. Miller släppte ur sig ett högt stön. Hon hoppades att inte hennes mor eller far tittade ut och såg dem. Hon tog mer av kuken i munnen hela tiden. Kände hur den fyllde hennes mun och hur hon själv blev kåtare. Det pirrade i hennes fitta när hon sög honom.

Under sig kände hon hur Miller startade bilen och körde iväg. Hon släppte inte hans kuk, utan fortsatte suga. Hela tiden sög hon mer intensivt, moraliserad av hur mycket Miller verkade gilla det. Han släppte inte taget om hennes hår, utan höll det tvärt om i ett hårdare grepp. Det lät som om han körde fort. Hon sög snabbare.

Miller blev helt tagen av hur bra kuksugerska Michelle var. Och den här tjejen skulle vara oskuld? Det trodde han inte på. Hon hade gjort det förr, var han säker på. Hennes fylliga läppar smekte om skaftet medan insidan av hennes mun och hennes tunga hårdhänt och småklumpigt, men likt förbannat otroligt skönt, virvlade kring hans ollon. Hon smekte med tungan runt längs ollonet, så gott hon kom åt, och stötte till den där extra känsliga punkten då och då. Just att det var så otillgängligt och så på måfå, det gjorde hela skillnaden, tänkte Miller.

Han körde fort på motorvägen. Upp i 160 kilometer i timmen redan. Men det var inte det som utgjorde ruset. Det var sextonåringen som sög hans kuk som en liten gudinna. Han kunde inte vänta tills de kom hem. Så hårt han skulle ta henne då. Nu stönade han högt och regelbunden. Också hon släppte ur sig ett ljud eller två. Hon sög honom snabbare, tryckte läpparna mot kuken hårdare. Hans grepp om hennes hår hårdnade.

Michelles tunga smekte över ollonet och det blev till sist för mycket för Miller som koncentrerade sig på vägen så hårt han kunde. Med högerhanden höll han fast Michelle så att hon inte kunde komma loss när han kom. Han sprutade, flera strålar varm sperma, rakt ner i hennes hals, och till sist svalde hon.

Smaken av sperma fyllde henne. Hon fick panik inom sig och försökte komma loss, men Miller släppte henne inte. I sitt järngrepp höll han fast henne och sprutade hennes mun full i sperma. Det rann ut längs kuken för hennes mun var helt fylld. Men det var inte smaken, utan situationen som inducerade paniken. Han släppte greppet om henne och hon släppte ut kuken ur munnen och tog ett djupt andetag. Hon kände fortfarande smaken av hans säd längs tungan. Hennes ansikte var nästan skräckslaget, men han log. Ett varmt leende. Det var då det slog henne att hon inte på något sätt kände sig felaktigt behandlad. Inget hade känts fel i det som hänt. Det var bara helt rätt. Och hon rodnade när hon insåg att hon hade älskat att tvingas suga miljardärens kuk. Och älskat att tvingas svälja hans sperma. "Duktig flicka", sade han.

Han körde hem. Under hela bilfärden blev han mer och mer medveten om att han inte kunde ta henne där och då. Han måste till jobbet och i vilket fall som helst var ungarna vakna. Michelle var helt tyst under färden. Han körde upp på uppfarten och stannade. Solen var helt uppgången och den var en fantastisk morgon, varm och skön, vindstilla till och med så nära havet, och inte ett moln på himlen.
Han sa: "jag borde inte ha gjort så."
"Förlåt mig, Mr. Miller."
"Jag är en gift man."
"Mr. Miller..."
Han tittade ut i luften en stund. "Ja?"
"Jag", började hon, men avslutade med att lägga handen på hans kuk. Den var fortfarande framme, men nu var den slak. Det kittlade i hela kroppen när hon lade sin lilla hand på den. I det ögonblicket var Miller fast.

När Michelle klev in genom dörren och hörde Porschen dundra iväg kände hon fortfarande smaken av Millers kuk och sperma. Leende för sig själv tog hon av sig skorna.

---

"Mr. Miller", sade Liz, "du har fyra missade samtal och ett som väntar på linje två." Liz var Millers sekreterare. En söt kvinna i trettioårsåldern. Han nickade och slog igen dörren om sig och försvann in på sitt kontor. På linje två väntade Thompson, som hade hand om Kobayashiaffären.
"Mr. Miller. Äntligen", sade Thompson i andra änden av luren.
"Vad är det, Henry?"
"Jag är på flygplatsen. Kobayashi är på väg hit!"
"Idag? Men han skulle ju komma först nästa vecka!"
"Han kommer idag."
"Fan. Okej. När han kommer, se till att underhålla honom. Håll honom sysselsatt, gå på zoo, vad fan som helst, tills jag hinner få hit de andra" - han menade företagsledningen, som höll till i olika delar av landet.
"Sir. Ska jag...? Jag menar..."
"Ja, du. Du kan affären utan och innan. Vill han börja snacka affärer måste du veta vad du snackar om, men se för helvete till att hålla honom sysselsatt!"
"J-ja, sir."
Miller slängde på luren. Han såg sig omkring i kontoret. Det var ett enorm rum, på översta våningen i en trettio våningar hög byggnad. På glasskrivbordet stod ett inramat foto av Martha. Hennes ögon stirrade in i hans och dömde honom. Han kunde inte släppa det med blicken.

Men för sitt inre öga såg han hur Michelle klev in i rummet iklädd skoluniform. En vit skjorta under tajt sittande svartgrå kavaj, en veckad, rutig kjol i samma svartgrå färg som kavajen och en ljusare grå. Slipsen som satt löst kring hennes hals gick i samma mönster som kjolen. Hon hade knähöga vita strumpor och ett par glänsande svarta skor. Det mörkblonda håret var uppsatt i höga råttsvansar. Hon blåste en rosa bubbla av ett tuggummi hon hade i munnen och bubblade spräcktes med ett poppande ljud. Hon gick förföriskt fram till skrivbordet och slet upp kavajens knappar. Den gled av längs hennes armar och det visade sig att skjortan hade korta ärmar. Nu slet hon i slipsen och drog öglan över huvudet. Hon kastade den på honom och han tog den förläget i handen medan han såg henne börja knäppa upp skjortans knappar. En efter en...

Det knackade på dörren. "Mr. Miller?" Det var Liz. Han vaknade ur sin dagdröm. Han vinkade in henne. "Mår ni bra?" frågade hon.
"Jadå, jadå, bara..." han sa inget mer.
"Er fru är på linje ett, sir." Liz lämnade honom ifred. Han svarade inte genast på Marthas samtal. Men efter ett par sekunder satt han på högtalartelefonen.
"Miller."
"Stephen, det är jag."
"Hej älskling, hur är det." Han sa det utan någon som helst känsla i rösten.
"Det är bara bra. Hur mår ungarna? Har Michelle skött sig?"
"Ja, Michelle... har skött sig jättebra." Det ryckte i kuken bara han tänkte på henne.
"Bra. Lägenheten här ser bra ut."
"Bra, bra..."
"Jag ville bara höra av mig. Kommer imorgon."
"Puss, älskling." Utan att hon hann svara lade han på. Han lutade sig bakåt i stolen och slöt ögonen. Återigen kom Michelle in på kontoret klädd i skoluniform och blåste tuggummibubblor. Den här gången störde inte Liz honom i dagdrömmarna.

---

Han träffade Kobayashi på eftermiddagen, just som han var på väg ut. Kobayashi var storvuxen för att vara asiat, och nu stod han inför Miller och krävde att få veta varför han skjutsas runt till två zoo och en nöjespark.
"Mr. Kobayashi-san", han sträckte ut handen. Kobayashi tog den inte, utan blängde bara på honom genom hoppressade ögon. Helvete, tänkte Miller och sänkte handen. En förklaring. Snabbt. "Mr. Kobayashi-san", sade han igen, "jag kände inte till att ni var i stan redan, följ mig så går vi in på mitt kontor--"
"Vill middag", sade Kobayashi på sin brutna engelska.
"Eh, middag, självklart, självklart." Han vände sig till Liz, "boka bord på Providence."
"Ja, Mr. Miller."
Kobayashi såg nöjdare ut. Han log. "Bra. Vill träffa fru Miller."
"Fru Miller. Just det. Så klart." Hur fan skulle han göra nu? Han var tvungen att hitta någon som kunde låtsas vara hans fru. Liz? Nej, Kobayashi hade träffat henne. Bara ett enda namn gick att finna i hans huvud: Michelle.
"Mr. Kobayashi-san", sade han, "jag ska se till att ordna det."

---

Han hade fått Thompson att motvilligt gå med på att hålla ett öga på ungarna några timmar medan han var på middagen. Svårare vore det att få Michelle att spela med. Hon var bara sexton år. Kobayashi skulle fatta att hon inte var hans fru. Han sjönk djupt ner i sätet när limousinen närmade sig huset i Malibu och vågade knappt titta. Thompsons bil stod parkerad på uppfarten. Och utanför huset stod Michelle. Hon såg ut som en filmstjärna. Miller häpnade när han såg henne genom rutan. Han hade förklarat sin plan för Thompson som skyndat sig att hämta Michelle och köpa henne den elegantaste klänning de kunde få tag i på så kort varsel. Under tiden hade limousinen kört omvägar till Millers hus, medan han skyllde på att det var hans policy. Kobayashi hade köpt det förvånansvärt lätt. Kanske hade den långa flygresan lämnat honom trött. I så fall kanske det här skulle kunna funka. "Jag gör beslut om affär ikväll, under middag", hade Kobayashi sagt.

Limousindörren slogs upp och Miller klev ut, följd av Kobayashi själv. "Mr. Kobayashi-san", sade Miller, "det här är min fru... Michelle." Kobayashi synade henne. Det går åt helvete, tänkte Miller, det går åt helvete, det går åt helvete. Men han kunde själv inte låta bli att stirra på henne. Hon var röd om kinderna - hon var verkligen ute på djupt vatten. Och det var Miller också. Han var en av världens rikaste och mest igenkännliga män. Han skulle aldrig komma undan med det här. Han insåg det, mer och mer. Men satan så vacker Michelle var. Miller hoppades att Thompson hade förklarat.

Michelles klänning var av silke och elastantyg. Den satt tajt kring hennes kropp och var skuren så att bysten framhävdes men inte visades allt för mycket. Längs sidorna var den öppen. Där hade den designats med för stora, silverfärgade säkerhetsnålar som såg ut att hålla ihop kreationen. Den var svart med silverdetaljer och kanske en aning i överkant. Men den var elegant. "Hon alldeles för ung för att vara fru", sade Kobayashi kritiskt.
"Eh, nejnej, Mr. Kobayashi-san", sade Miller nervöst, "hon är i modebranschen och..."
"Mr. Kobayashi-san", avbröt Michelle och sträckte fram handen med ovansidan mot honom, som fina damer gjorde på film. Hon lät världsvan på rösten och verkade plötsligt mycket äldre inte bara i Kobayashis ögon, utan också i Millers. Kobayashi verkade också slagen av hennes skönhet och trots att det inte var japansk sed tog han försiktigt hennes hand och skakade den lätt.
"Mrs. Miller", sade han, "mina många ursäkter."
"Det är alldeles ingen fara, Mr. Kobayashi-san", sade Michelle och log stort. Lyckades de med det här skulle Miller vara skyldig henne allt.

---

Det var inte allt för mycket folk på restaurangen. Fler än vad Miller hoppats på, men han borde kunna klara det. De visades till ett bord för tre och beställde förrätt. Kobayashi ställde intresserade frågor till Michelle, som när hon inte förstod (och det var ofta) talade i gåtor. Det konstiga var att Kobayashi verkade förstå henne. Eller åtminstone tro att han gjorde det. Och han verkade nöjd. Det gladde Miller, som satt nästan helt tyst. Det var den mest bisarra kvällen i hans liv. Han höll handen på Michelles nakna arm och strök den kärleksfullt. Det kändes inte ens konstlat. När han kastade en blick på henne såg han hennes söta ansikte, och när hennes ögon mötte hans for en sorts trånande blixt genom honom.

Efter förrätten ursäktade sig Michelle och gick med bestämt sexiga och förföriska steg mot damrummet. Exakt sådana steg som hon tagit i Millers dagdröm. Båda männen tittade efter henne. "Ni har mycket vacker fru, Mr. Miller."
"Tack, Mr. Kobayashi-san. Ursäktar du mig, jag måste också..." han pekade mot toaletten. Kobayashi tittade missbelåtet på honom, men nickade. Det var oförskämt, det visste Miller, men han kunde inte hålla sig. Han försäkrade sig om att ingen såg, och sedan slank han in på damtoaletten.

Michelle tvättade just händerna som Miller kom in. Den helt svartklädda mannen såg nervös ut, men brast ut i ett leende när han fick syn på henne. "Michelle", sade han och sträckte ut armarna, "han älskar dig! Du sköter dig utmärkt!" Han lade händerna på hennes nakna armar. "Om den här affären går i lås blir jag skyldig dig, jag vet inte hur mycket. Om det här går i lås är det din förtjänst." Han lutade sig fram och kysste hennes läppar.
"M-mr. Miller!" viskade hon, när han släppte kyssen. Han såg uppspelt ut. Som en tonåring. Trots det utstrålade han den manliga auktoriteten som han gjort på morgonen. Hans skäggstubb lika perfekt som alltid, håret uppsatt i hästsvans. Michelle ryckte tag i hans kavaj och tryckte sig mot honom. Hon tvingades ställa sig på tå, men bara lite grann. Den gången var det hon som kysste honom. Han lade händerna om hennes midja och besvarade kyssen.

Huvudrätten var deliciös och Kobayashi var mycket nöjd. Om än inte lika nöjd som Miller, som nu fick fler sylar i vädret. Trots sina inlevelsefulla samtal med Kobayashi släppte han nästan aldrig Michelle med blicken. Och hon släppte inte hans. Hur kunde han, en 40-årig miljardär, ha fjärilar i magen när han tittade på en sextonåring. Så sjukt som han än kände att det var, djupt inuti, ville ha inte hindra det. Han visste att han borde. Att om det kom ut fanns bara en utväg. Men han hindrade det inte.

Efter efterrätten satt de alla tre kring det lilla bordet och Miller visste redan innan vad som skulle hända. Kobayashi var som tagen av både honom själv och Michelle och han skulle vilja skriva kontrakt med Miller. Han bara väntade på att Kobayashi skulle säga det. Till sist kom det: "Mr. Miller."
"Ja, mr. Kobayashi-san?"
Kobayashi log stort och sträckte ut axlarna. "Ni och fru är förtjusande par och Kobayashi vill gärna göra affär." Miller kunde inte sluta le efter det. Inte Michelle heller. Hon förstod inte riktigt vad som pågick, men hon kände sig duktig.
"Mr. Kobayashi-san, ni kommer inte att ångra er!"
"Jag tror inte. Imorgon skriver vi kontrakt på kontor!"

---

"Jag önskar hotell", sade Kobayashi.
"Mr. Kobayashi-san", svarade Miller, nöjd med att affären gått i lås, "vad ni än önskar, ska ni få." Limousinen rattades till Los Angeles mest exklusiva hotell där Miller själv följde Kobayashi upp till presidentsviten. Där tog de i hand och Miller lämnade mannen ifred. Väl tillbaka i limousinen fann han Michelle väntande på honom. Hon andades tungt och verkade lättad över att hon överlevt aftonen.

Michelle var som förtrollad av Miller. Han var en sådan vanlig människa, trots att han var multimiljardär. Och han var så karismatisk. Han var så stilig och precis en sådan man som Michelle åtrådde. Hon satt ensam bak i limousinen - hon åkte limousin! - och väntade på honom utanför hotellet. Han hade visat sin auktoritet samma morgon när han tvingat henne, trots att hon var mer än villig, att suga av honom. Allt var så surrealistiskt. Sexigt och porrigt, men glamoröst och romantiskt på samma gång. Hon kände hur hjärtat hoppade till när han klev in hos henne i limousinen igen.

---

Hemma i Malibu möttes de av Thompson. De fick låtsas som ingenting hänt mellan dem när han var med. Han och Miller skrattade och kramades. Imorgon skulle de skriva kontraktet med Kobayashi. Några timmar senare lämnade Thompson dem, körandes hem trots att han var något överförfriskad. Barnen hade gått och lagt sig och Miller och Michelle skålade i champagne. Han hade lovat att köra henne hem efteråt.

Miller började känna sig smått lurig och mer än smått kåt. Han sneglade hela tiden på flickan, som mer och mer började bli en jämlik. Hon rörde vid hans arm. Fan, hennes sexiga kropp gjorde honom så kåt. Till sist tog hon upp kyssen. "Mr. Miller... inne på badrummet i restaurangen..."
"Ja?"
"Betyder det något?"
"Jag vet inte. Gör det det?" Han strök med handen över hennes arm. Hennes långa hår var utsläppt och gick i vågor neråt. De röda slingorna stack ut och fick henne att se så flickaktigt söt ut. Det var Michelle som gjorde närmandena den kvällen. Hon lade handen mot hans skrev och strök. Det ryckte genast till i kuken.
"Och imorse", sade hon, "vad betyder det?"

Miller lutade sig fram och kysste henne. Hon besvarade kyssen och lade händerna om hans breda axlar. Han knäppte upp sin kavaj och slängde den på trägolvet. När kyssen bröts tog han tag i hennes handled och ledde in henne. När de kom till sovrummet knäppte hon upp klänningen och den gled av lätt som en fjäder. Hon hade ingen bh under, så hennes unga bröst blottades inför honom. Hon rodnade, men han stirrade med häpnad. De var fylliga och stora för hennes ålder. Runda och med små rosa bröstvårtor, som var styva redan. Hon tog sedan av sig trosorna och blev naken framför honom.

Miller hade stånd under byxorna. Han lyfte henne upp och lade henne på sängen. Han stod framför henne och hon tittade på honom. Hennes bröstkorg höjdes och sänktes. Hon andades tung. Med fumliga fingrar knäppte han upp byxorna som genast föll till golvet. Hon såg hans stora kuk avteckna sig mot kalsongerna, som snart också de hamnade på golvet. Iklädd endast den svarta skjortan kröp han upp på knä i sängen och lutade sig över henne och kysste henne. 

Han kysste hennes hals flera gånger. Hennes nyckelben. Hon kände sig konstig, som bara låg stilla. Men han verkade veta vad han gjorde. Miller kysste sextonåringens ena bröstvårta, sög in den i munnen samtidigt som han smekte med ena handen läng hennes sida. Sedan sög han in den andra bröstvårtan och bet försiktigt i den. Han kysste hennes navel och hennes venusberg. Hon var rakad, men lämnade alltid lite hår på venusberget. Sedan, just som hon trodde att han skulle kyssa hennes väntande fitta så satt han sig upp på knä. Han tog tag om hennes ena ben och lyfte upp det. Lät tungan snudda vid låret, kysste henne därifrån och upp mot fittan ett par gånger. Och när han kom nära igen vände han istället uppmärksamheten mot hennes fötter. Han lyfte upp också det andra benet och lät dem böjas vid knäna, så att han kom åt att kyssa hennes tår och fötter bättre.

Michelle tog emot hans sköna behandling och blev hela tiden kåtare. Hon andades tungt och betraktade honom när han kysste hennes fötter. Och så började han vandra uppåt med läpparna igen, längs ena benet. Han nådde hennes lår och smekte det varligt med fingrarna och tungan. Han lade ner benen igen och särade på dem, lade sig ner mellan dem. Miller lade tungan mot sextonåringens fitta. Hon skakade lite i kroppen när han började slicka. Hans tunga letade sig först in i henne, penetrerade, bara så smått, så smått. Hans läppar nuddade vid blygdläpparna och tungan snuddade vid klitoris. Varje gång den gjorde det stönade Michelle till, med sin söta, flickiga röst. Hon hade sina ena handen i hans hår, som släpptes ut mer och mer ur hästsvansen. Med den andra nöp hon sin egen bröstvårta. Hon gjorde små, rytmiska rörelser med kroppen, mot Millers ansikte. Hela tiden allt kåtare.

Smaken av Michelles fitta mot tungan och hennes fittsafter i munnen kunde få Miller att explodera. Men han hade haft gott om tid i livet att lära sig hålla orgasmen inne för att maximera dess kraft när den väl kom. Och han ville inte heller låta henne komma för tidigt. Han ville ge henne njutning så som hon skulle ge honom. Han smackade med läpparna och satt sig upp på knä, än en gång. Han lade handen om sin kuk. Den bultade i handen. Han runkade till så att förhuden släppte fram ollonet ordentligt. Michelle tittade upp mot honom, men släppte inte sina bröstvårtor som hon hela tiden nöp och smekte. Till sist lade han sig till rätta över henne.

Precis som hon fantiserat om kände hon hans tyngd. Men det mest slående var känslan av hans stora kuk inuti henne. Hon kände hans andedräkt mot ansiktet och hörde honom stöna. För första gången gled han in i henne. Han tryckte in kuken en bit. Började knulla henne i ett sakta mak. Han tittade på henne, lite orolig. Han visste inte att hon inte var oskuld. Och det kunde hon lika gott inte ha varit. Men han såg henne njuta kraftigt och började knulla lite snabbare. Michelles röst blev gäll och hög när hon fylldes så som Miller fyllde henne nu.

Hans kuk pulserade och bankade, med allt blod som fyllde den. Hennes bröst klämdes något mellan dem. Hennes mun låg precis intill hans öra och han hörde henne suga in luft med kippande andetag och sedan smått stönande släppa ut dem. Själv stönade han redan varje gång han tryckte sig djupt in i henne. Varje gång hans kuk gick djupast in i hennes våta tonårsfitta. Han höjde ansiktet för att se henne. Hennes söta ansikte. De otroligt feminina dragen som fick henne att se ut nästan som en porrstjärna när hon fick kuk.

För att komma åt att smeka hennes fitta stödde han sig på vänstra handen. Han fortsatte hela tiden att i ett allt raskare tempo knulla henne. Högerhanden lade han mot hennes fitta. Med fingrarna började han göra cirkulära rörelser över hennes klitoris. Först fjäderlätt, men allt eftersom han knullade blev också de rörelserna mer ofina och grovhuggna. Michelles egna händer låg om hennes bröst och hon nöp i bröstvårtorna. Miller lade munnen mot ena bröstet och hon flyttade handen. Hon kände hans skäggstubb mot bröstvårtan innan han öppnade munnen och började nafsa och bita smått i den.

Det kom närmare för Michelle. Kuken fyllde henne snabbare. Hennes klitoris vibrerade av vällust och det gick blixtar från de styva bröstvårtorna vilka Miller skiftade att slicka och suga och bita i. Orgasmen byggdes upp djupt inne i henne. Efter vad som kändes som en evighet kom den. Michelle tryckte huvudet uppåt när hon kom, så att pannan gneds mot hans axel. Hon bet ihop tänderna men stönade högt genom dem. Hela hon tycktes skaka. Till sist sjönk hon ihop i hans grepp och flåsade tungt och med ett leende.

Han tog hennes höfter och lyfte henne, utan att kuken lämnade henne. Han ställde sig således upp och höll i henne. Ena handen lade han om hennes rygg. Hela tiden knullade han henne. Flickan lade händerna om hans rygg och borrade in naglarna så att de lämnade djupa rivmärken. Han lade henne ner på sängen igen, mot kanten så att han kunde stå på golvet och knulla henne. Han grymtade själv ljudligt och hon stönade högt.

Också Miller började närma sig och kände orgasmen närma sig. Men han fick. Inte. Komma. I henne. Fick inte! Han bet ihop tänderna så hårt att de kändes som om de skulle spricka och knullade henne så frenetiskt och så snabbt att han närapå exploderade. Ända tills han inte längre kunde hålla emot. I sista ögonblicket drog han kuken ur hennes trånga fitta. Utan att han behövde röra vid den började den pulsera och vita strängar sperma sköt ur den med vådlig fart. Han sprutade över hennes fitta och mage. Hon lade fingrarna i det och kände. Smetade lite med det och smakade på sperman. Han höll hela tiden handen på hennes midja och andades nu tungt, alldeles utmattad.

Michelle log upp mot honom och han log tillbaka. Han lutade sig ner och kände hennes bröst tryckas mot honom. De kysstes. Tungorna möttes och gick hand i hand. När de bröt kyssen tog han hennes hand och hjälpte henne upp. Hon fick på sig kläderna hon haft tidigare under dagen, innan middagen med Kobayashi, som nu kändes så avlägsen. Och så skulle han köra hem henne.

---

Miller fattade inte vad han hade gjort. Det gick inte att ändra. De åkte i tystnad i hans Porsche hem till Michelle. Klockan var mycket. Han betalade henne som han gjort tidigare och hon lämnade honom ensam i bilen. Han kunde inte sluta le. Den här tjejen var så livlig. Och hon var allt som han någonsin behövt. Ung och söt, porrig och het. På vägen hem fick han stånd igen när han tänkte på henne. Hennes fitta var det enda han ville ha kring kuken någonsin igen.

Han tittade till ungarna, som sov sött när han kom hem. De var sådana duktiga barn. De borde ta upp all hans vakna tid, men allt han kunde tänka på var Michelle. Någonting var på väg att hända som ingen kraft i världen kunde förmå att stoppa. Miljarden som knullade en sextonåring.

Onsdag

De skrev på kontraktet med Kobayashi med några utvalda medlemmar ur pressen närvarande. Allting gick precis som det skulle och Millers stora leende skulle pryda några tidningar under morgondagen. Kobayashi togs sedan tillbaka till hotellet och därefter till flygplatsen. Men det som Miller bävat för kom också att inträffa. Kort efter att Kobayashi lämnat dem började telefonerna ringa. Miller mindes det knappt efteråt. Hela eftermiddagen blev ett disigt töcken. Foton hade börjat florera i media. Någon hade fotograferat honom, Kobayashi och Michelle på restaurangen.

Allt skulle komma upp i dagen. Allt var kört. Han hade trots allt haft sex med flickan. Han hade haft sex med henne. Och nu var media på honom för att han hade varit oförsiktig och tagit henne med till en restaurang och låtit henne posera som hans fru. Det första samtalet som han tvingades ta kom från Martha. Han berättade sanningen; att hon låtsats därför att Kobayashi krävde att få träffa hans fru. Men han utelämnade allt annat. Han visste att hon trodde honom, och att hon visste hur viktig Kobayashiaffären var. De litade trots allt på varandra. Efter det samtalet gick det upp för Miller att ingen kände till hur det verkligen låg till. Ingen, förutom han själv, Thompson, Michelle, Kobayashi och nu Martha. Om han...

---

Omega Futuristics höll en presskonferens med otroligt kort varsel. Ändå hade alla stora tidningar och mediautbud en representant där i god tid. Frågorna började hagla och Miller hade krävt att få svara på allting på egen hand. "Vem är kvinnan?"
"Kvinnan är min praktikant." Svarade han kort.
"Men vem är hon? Varför är hon med på en så viktig middag?"
"Hur ska hon annars lära sig?"
"Mr. Miller! Förklara varför din så kallade praktikant har en så avslöjande klänning för en vanlig affärsmiddag!"
"Hon är ung och som sagt, min praktikant. Hon lär sig. Klänningen var kanske lite i överkant, men både Mr. Kobayashi-san och jag själv är gifta män. Vi känner inga behov av att bry oss om petitesser som en praktikants annorlunda klädval."
"Vad är hennes namn?"
"Om det här ska bli ett ramaskri vill hon nog helst hemlighålla sitt namn. Om vi kan se det här för vad det är - en helt vanlig affärsmiddag - så ska jag tala om att hennes namn är Michelle Perkins. Hon är ursprungligen vår barnvakt. Hon är en mycket intelligent ung kvinna. Och mycket begåvad, på mer än ett sätt" - han ändrade spår - "det råder mig inga tvivel om att det är hennes förtjänst att Omega Futuristics idag kunnat signera ett miljardkontrakt med Kobayashis firma. Och det är där den verkliga nyheten ligger. Det här kontraktet kan komma att innebära tusentals nya jobb på många platser runt om i Amerika. Det har ingenting med min praktikants klädsel att göra."
"Mr. Miller, du och kvinnan ska ha setts kyssas..."
Han avbröt reportern. "Ms. Perkins är sexton år gammal. Hon går fortfarande i high school. Var försiktig med vad du anklagar mig för."
"Men mr. Miller..."

Frågorna fortsatte att regna en bra stund, men Miller hanterade dem allihop. Han kände hur allihop så småningom började falla i linje och köpa hans historia, även om den inte var sann. Thompson, som satt intill, bekräftade alltihop. Liksom Martha skulle komma att göra för de reportrar som ringde. Han hade också bett Michelle att bekräfta hans historia och inte säga något annat. Fängslad som hon var av honom, lydde hon.

---

Han bjöd in henne, oavsett hur dumt det var. Han hade naturligtvis massor av rådgivare, men han avfärdade allihop. De sa att det var dumt, men han bjöd in henne helt öppet. Thompson och en reporter - en kvinna som jobbade för en tidning som i grund och botten Miller ägde - var medverkande. Vad han inte hade planerat var Michelles entré. Liz, sekreteraren, visade henne in på Millers kontor. Reportern skrev ner alltihop medan Miller och Thompsons tappade hakorna.

Skoluniformen såg ut nästan precis som Miller mindes den ur fantasin. Hon hade vit skjorta under en tajt, mörkblå kavaj och en helfärgad veckad kjol i samma mörkblå färg. Slipsen som hon hade var svart, och liksom i fantasin hade hon knähöga, vita strumpor och ett par lågklackade skor i den mörkblå färgen. Håret var satt bakåt med hjälp av ett diadem på vilket det satt en mörkblå rosett. Hon stannade genast till när hon insåg att det inte bara var Miller som var där.

Miller tvingade fram en klar tanke. "Michelle", sade han, "välkommen. Det här är Henry Thompson, ni har ju träffats. Och det här är Winona Friedman. Hon är reporter." Michelle tog dem tafatt i handen. Miller fortsatte: "du vet ju att det blev lite uppståndelse kring den där middagen igår" - han tittade henne djupt i ögonen - "så jag tänkte att du kunde få förklara hur det ligger till." Han vände sig till Friedman, reportern. "Som jag sa så har hon en klädstil för sig. Skoluniform på sommarlovet. Ungdomar." Han log och såg låtsat obrydd ut. Michelle kände sig klämd. Men hon visste med sig att hon var en duktig skådespelerska. Hon hade visat det igår för Kobayashi och hon kunde visa det idag, för den här reporterslampan.

Friedman var klädd i en mycket kort kjol och från Michelles vinkel kunde man tydligt se att hon inte hade några trosor. Friedman lade benen i kors. Hon såg nöjd ut. Hon trodde säkert att hon hade bra stoff. Michelle skulle krossa henne. Men Friedman var en bra reporter. Professionell. Trots att Michelle gjorde så gott hon kunde - och hon gjorde bättre än någon annan hade klarat började hon skaka. Men hon berättade inte allt. Höll sig till storyn, även om Friedman insåg att hon ljög. Friedman skulle luska ut det. Miller hade sett allting. Han såg hur Michelle blev mer och mer nervös. Efter en lång intervju tackade Friedman för sig och reste sig. Michelle satt kvar i stolen. Hennes ben skakade. Thompson skakade reporterns hand och därefter sträckte hon ut handen till Miller, som istället erbjöd att följa henne ut.

De gick mot hissen. Ingen sade något. Medan de väntade på hissen blev tystnaden pinsam. Till sist kom den fram och med ett pling öppnade sig dörrarna. Friedman klev in och vände sig om så att hon stod mitt emot Miller. "Hur mycket?" sade Miller resignerat.
Hon svarade inte direkt. "Jag är ingen girig kvinna, mr. Miller. Hundratusen dollar i månaden för min tystnad." Miller nickade. Friedman fortsatte: "säg mig en sak bara. Hade ni sex med henne?"
"Nej." Miller skakade på huvudet. Friedman tryckte på knappen och hissdörrarna stängdes.

---

När han kom tillbaka till sitt kontor såg han att Michelle satt ensam kvar där inne. Han tittade på Liz, som fått svara i telefoner hela dagen. "Liz", sade han, "jag behövde faktiskt någon som kunde spela min fru. Du vet hur viktig Kobayashiaffären är." Liz tittade upp på honom och mötte hans blick.
"Jag vet det, mr. Miller." Han hörde en flyktig längtan i hennes röst. Han suckade och gick in på kontoren. Han stängde dörren noggrant efter sig.

"Michelle", sade han. Hon vände sig om, överraskad, och ställde sig upp. All nervositet verkade som bortblåst. Som om hon bluffat för reportern. Hon tog ett par steg mot honom och vickade sexigt på rumpan när hon gick. Hon lade en sensuell hand mot hans arm, men han drog sig undan. "Vi", han tittade sig omkring - kontoret hade glasväggar - "vi kan inte. Inte här, inte nu." Men hon gick närmare igen. Han backade, men hon fortsatte komma. Hon log retfullt. Miller tittade på klockan. Det var sent redan. Han tog tag i henne, såg henne strängt i ögonen och så sträckte han på sig och harklade. Sedan steg han ut ur rummet.

---

Miller stod på toaletten och såg sig själv i spegeln. Han tittade på sig själv en lång stund innan han beslöt att han ändå måste skjutsa hem Michelle. Försöka prata med henne på vägen. Han kom ut från toaletten och fann hela våningen tom och mörk. Klockan måste vara över sju. Lysena släcktes automatiskt då. Han suckade. Hur skulle Michelle ta sig hem? Hon var långt hemifrån. Han gick mot kontoret för att ringa henne. Hans steg var snabba och han muttrade för sig själv att han hade låtit allt som inträffat ske. Men när han tände lampan inne på sitt kontor insåg han varför.

Där, på skrivbordskanten, satt Michelle. Klädd i sin skoluniform satt lolitan och väntade på honom. Han häpnade alldeles. Fick inte fram ett ord. Hon såg in i hans ögon och så särade hon på benen. Hon vinkade fram honom med ett finger. Bara en minut innan hade han varit så bestämd att avsluta det. Nu föll han igen. Han tog ett steg mot henne, tvekade ett halvt ögonblick, och så for han fram och sjönk ner på knä mellan hennes ben.

Han lyfte upp kjolen på henne och särade hennes ben ytterligare. Han såg hennes söta små trosor och lade fingrarna i linningen. Hon fick lyfta lite på rumpan för att de skulle komma av. Han lade dem i sin byxficka. Hennes fitta var våt och väntade ivrigt på hans hungriga tunga. Utan att dröja tryckte han ansiktet mot henne och lät tungan dansa sin blöta dans över hennes ungdomliga sköte. Hon flämtade till, överraskad av den omedelbara intensiteten.

Miller tryckte tungan in i Michelle. Penetrerade henne med den, så djupt han kunde, innan han utan pardon började vicka tungspetsen över hennes klitoris. Han skiftade mellan att tungknulla henne och att smeka klitoris så snabbt att det hade gjort Michelle upprörd om hon inte varit fullt upptagen med att njuta.

Hon kom närmare och närmare det slutliga målet. Hon ville inte annat än känna orgasmen sprida sig genom varenda nerv i hennes kropp. Millers tunga smekte, knullade, exalterade och drev hela hennes petita varelse närmare orgasm. Hennes stönande andetag blev till rytmiska flämtningar och hennes hårda grepp om skrivbordskanten gled så att hon var nära att trilla ner. Hon lyckades hålla sig uppe, men lade högra handen i Millers hår. Samtidigt lutade hon överkroppen bakåt och slängde med huvudet. Inom henne började den första krevaden. Det rann kraftigt om hennes fitta och hon måste ha bitit ihop tänderna skrämmande hårt.

Miller hade lagt till ett finger till sin behandling. Med det pullade han henne snabbt, medan tungan koncentrerade sig på klitoris och att behandla den med utsökt varlighet. När det andra fingret också började pulla henne gick det. Hon exploderade och kom i en massiv orgasm som skakade varenda cell hon bestod av. Den gick genom hennes kropp som en chockvåg av lust och sköljde hennes sinnen med ren njutning. Hennes gälla skrik ekade i kontoret och ut till myriaden av kontor som utgjorde överstå våningen i Omega Futuristics kontorskomplex.

Miller ställde sig upp igen och slet av sig kavajen så att han bara hade sin svarta skjorta kvar på överkroppen. Sedan knäppte han upp byxorna och lät dem falla till golvet. Under kalsongerna hade hans kuk redan hunnit bli hård. Han tog bryskt tag om Michelles midja och drog till, så att hon kom ner på knä på golvet framför honom. Hon tvekade inte, utan lade genast högerhanden om kuken och den vänstra på Millers lår. Hon runkade bak förhuden och slickade sedan på ollonet. Hon kände smaken av försatsen och lade märke till att Miller lade handen i hennes hår. Hon sög in ollonet i munnen och smakade på det. Hon gned tungan mot dess undersida och vickade med tungspetsen mot den känsliga lilla punkten.

Fan, hur kunde hon vara bara sexton år! Miller flämtade till av Michelles gudomliga behandling och lutade överkroppen framåt i rena extasen. Han stödde sig mot skrivbordet och råkade slå ner sin pennhållare på golvet. Den andra handen tog ett hårdare grepp om tonåringens hår. Han slet loss rosetten och hennes vackra, vågiga kalufs bredde ut sig över hennes axlar och rygg. Michelles fylliga läppar slöt sig hårt om hans kuk och hon lade till precis rätt nivå av smackande. Hon lade båda händerna om hans midja och tog mer av kuken i munnen för varje sekund.

Först hade hon bara tagit ollonet, och sedan lite mer och lite mer tills hon hade munnen full av Millers kuk. Till slut tog det stopp och hon kunde inte få i mer. Hon sög den livligt så en stund och Miller insåg att det var bara ett par centimeter kvar till roten. Fylld av en plötslig adrenalinkick lade han också den andra handen i Michelles hår. Greppet hårdnade och han tryckte till. Michelle flämtade till när hon kände hur kuken trycktes ner i halsen på henne. Instinktivt stretade hon emot, men hon skulle aldrig kunna komma loss.

Miller började munknulla henne. Hon kväljde och hulkade när han fyllde hennes mun och hals med kuken, men han var noga med att låta henne andas en sekund eller två emellanåt. Sedan tryckte han in kuken i munnen på henne igen och desperat flämtade hon till igen. Tårarna rann längs hennes kinder. Känslan av tonåringsflickans trånga hals som kramade ollonet var intensiv och olik allt annat han känt förr. Och snart började också kuken att pulsera allt eftersom den närmade sig sin bristningsgräns. Han skulle snart brisera ner i hennes hals. Den tanken eggade honom vidare, och med ännu hårdare grepp om hennes hår tryckte han ner kuken i halsen så att hennes näsa nuddade vid roten och gneds mot stubben som var på väg att växa ut.

Han exploderade med ett fasligt grymtande. Ett gutturalt läte som ekade längs korridorerna på hela den mörklagda våningen. Han tryckte henne hårt mot sig och lät kuken tömmas. Gång på gång kände han tjock, kletig sperma lämna den för att fylla hennes hals. Och medan den första paniken hade lagt sig för henne kämpade hon för luft och var ändå en sådan duktig flicka som svalde all sperma som hans kuk kunde uppbringa i hennes trånga hals.

Utmattad ända in i själen släppte Miller taget om Michelles huvud och flämtande efter luft släppte hon i sin tur ut hans kuk ur munnen. Den var alldeles klibbig av sperma och saliv. Michelle drog tunga andetag och torkade tårarna från kinderna med baksidan av handen. Hon tittade upp mot honom med en sårad blick. Han strök kärleksfullt handen mot hennes kind. "Vill du göra rent, är du snäll", sade han och syftade på den hela tiden lika hårda kuken. Michelle sade inget men nickade så smått, samtidigt som hon flämtade. Men hon gjorde ingen ansträngning att göra rent. "Nå?" Fortfarande inget. Miller blev otålig. "Gör rent, sa jag." Michelle nickade bara. Hon ville fortfarande hämta andan. Men hon tittade ner, bort från honom. Nu blev Miller mer än otålig. Han blev arg.

Han gav henne en örfil som kom att lämna ett stort rött märke på hennes kind. "Lyd", sade han medan hon snyftade. Nu var hon inte sen att göra som han sagt, och lade händerna om kuken och började slicka den ren. Efterdyningarna av Millers orgasm gjorde att kuken trots behandlingen slaknade en aning, men det gjorde inget. Han var långt från klar med henne. När kuken var ren och han nöjd bad han henne sluta. Den gången lydde hon genast. Medan hon satt kvar på knä på golvet gick han runt skrivbordet och rotade i den stilistiskt inredda bokhyllan som stod bakom. Längst ner på bokhyllan fanns några skåp, med lås. Han öppnade ett, som han höll olåst. Michelle undrade efteråt varför han hade sådana saker på kontoret, men kom fram till att det säkert hade att göra med att liva upp sexlivet med hustrun. Om hon kunde se vad Miller gjorde med barnvakten nu...

Ur skåpet tog han en låda som han lade på skrivbordet. I den hade han flera par handbojor, de flesta med olika former av ludd som skulle göra dem skönare för händerna. Men han tog fram de enda bojorna som var helt utan någon sorts ludd. Det var, precis som de Michelle hittat när hon snokat i hans sovrum, precis som en polis handklovar. Det var dem han tog med sig till henne. Han räckte henne handen och hjälpte henne upp. Utan ett ord fäste han den ena kloven runt hennes handled och ledde henne bakom skrivbordet. Allting skedde utan att någon av dem pratade. Miller drog den andra kloven bakom en polerad metallstång på bokhyllan. Bokhyllan hade flera sådana, och de var enbart dekorativa. Till och med Michelle skulle kunnat slita loss dem från skruvarna om hon försökte. Men hon lät honom sätta fast henne där. Han satt på henne den andra kloven och nu kunde hon inte komma någonstans. Metallstången löpte längs hela bokhyllan, nedifrån och upp, så hon kunde både stå och luta sig långt ner.

Hon stod där, tyst, och väntade på att han skulle göra något. Men han bara betraktade henne under en lång stund. Sedan upptäckte hon vad han gjorde. Han hade tagit fram sin mobiltelefon och nu fotograferade han henne! Hon hade rent av ovilligt poserat både stående och sexigt framåtlutad. Han vände sig sedan mot skrivbordet igen medan han muttrade för sig själv. I nästa ögonblick såg hon en sax. Hon kände metallen mot ryggen när han fullständigt trasade sönder den långärmade vita skoluniformsskjortan hon hade på sig - kavajen hade hon tagit av redan innan han hittat henne inne på kontoret. När skjortan efter många om och men var av gjorde han samma sak med bh:n. Kjolen gick lättare. Den bara gled av när han drog ner den och hon vickade lite på stjärten. Så när som på de knähöga vita strumporna var hon nu helt naken. För sin del hade han bara sin svarta skjorta på sig. 

Nu poserade hon medvetet, när han fortsatte fotografera henne ur massor av olika vinklar. Han gick nära och fotograferade hennes fitta noggrant. Den var våt igen, efter hennes tidigare orgasm. Hon ville ha mer och när han var klar med fotograferandet tänkte han ge henne mer. Och efter en god stund var han klar. Han hade massvis av bilder att njuta av vid något senare tillfälle, då inte hon var med. Det dröjde och Michelle han tröttna på att posera, men till slut var han färdig. Han lade ifrån sig telefonen och lämnade den på skrivbordet.

Hans kuk hade åter vuxit till sig och pekade nu hård och stolt ut från kroppen med hela sin längd. Han klatschade med handen på hennes skinka för att få hennes uppmärksamhet. Dödligt kåt efter den långa väntan särade Michelle på benen, böjde sig framåt och putade ordentligt med rumpan. Miller lade handen mot hennes skinka och höll kuken med den andra. Han styrde den målmedvetet mot hennes våta fitta. Den gled in så lätt.

Och trots det gjorde fittan motstånd. Hon var ung och fittan trång. Den kramade så hårt kring kuken att han genast började stöna när han tryckte sig in. Efter ett par sekunder var hela hans längd inuti henne och han började dra sig ur. Michelle flämtade. Miller märkte det inte genast, men överallt runt omkring dem tändes alla lampor. Hjärtat stannade ett ögonblick och paniken började komma. Men lyckligtvis var han kvicktänkt och drog sig ur Michelle. Han sprang så fort han vågade till andra änden av kontoret och släckte. Det lyste visserligen in utifrån, men om någon tittade in skulle personen inte se att det var just Michelle. Det skulle kunna vara vem som helst. Han gick tillbaka till Michelle och lade kuken mot hennes fitta som om inget hänt.

De kunde höra att någon gick utanför kontoret. Miller hade börjat knulla henne igen. En svart skepnad avtecknade sig mot ljuset och han såg att det var Liz. Hon lade inte märke till dem. "Var tyst", viskade han i hennes öra. Hon nickade. Liz rotade efter något i sitt skrivbord. Hela tiden knullade Miller sin unga partner. Spänningen eggade dem båda två och fick dem att känna sig kinky. När Miller insåg att Liz tittade började han mumla. Först ohörbart, men sedan hörde Michelle att han nämnde sin frus namn. Hon var helt tyst. Snart hörde hon Liz klackar mot golvet och efter ytterligare några sekunder släcktes alla lampor.
"Tror du hon gick på det?" viskade Michelle flämtande.
"Nej", svarade Miller med ett stön, "men det skiter jag i."

Kuken fyllde Michelle så väl. Som om det var den som var ämnad att fylla henne. För Millers del var Michelles fitta så himla trång. Så himla tajt kring kuken, som pulserade mer och mer för varje sekund som gick. För Michelle gick det ganska snabbt. Tanken på Liz som sett dem, tanken på hur de tvingades smyga, tanken på hur han riskerade allting för att vara med henne, de fick henne att komma. Med fittan fylld av hans pumpande kuk fick hon orgasm. Hon stönade högt ut sin extas och gjorde kraftiga motjuck. Det rann om hennes fitta och den kramade som aldrig förr kring hans kuk i hennes kraftiga orgasm.

Miller fortsatte knulla henne genom hela hennes orgasm. Och sedan drog han plötsligt, utan förvarning ut kuken. Hon hörde honom rota i lådan på skrivbordet, men kunde inte se ordentligt. "Nu ska du vara en lydig flicka", sade Miller när han vände sig om. Han visade henne en tub glidmedel. Hjärtat hoppade upp i halsgropen. Hon ville komma loss, men det gick inte. Snart kände hon den kalla krämen mot stjärten och hur han smorde in hennes hål. Det ilade till och hon pep när han stack in ett finger. Han var så försiktig med hennes lilla stjärthål.

Med både stjärt och kuk inoljade i glidmedel var Miller redo att knulla Michelles tonårsstjärt. Han ställde sig bredbent bakom henne och lade ollonet mot hålet. Det krävdes viss övertalning innan det ville in. Och sedan, plötsligt, var det inuti henne. Michelle stönade, ett utdraget ljud. Sakta gled kuken djupare in i hennes rumpa. Miller gav ifrån sig ett dovt ljud när han gled inåt. Efter ett par centimeter drog han ut, satte på mer glidmedel och gjorde om. Han upprepade det ett par gånger och till sist var han nöjd med glidet.

Michelles sextonåriga tonårsrumpa var det trängsta han någonsin haft kuken i. Det kramade så hårt. Han var varlig och fin i början, men redan innan han fått in hela sin längd hade hans tempo ökat och hans frenesi hetsats upp ordentligt. Han knullade henne redan snabbt och hon stönade högt. Det gjorde ont, så ont, av hans kuk. Men det var faktiskt skönt ändå. Mest gjorde det ont, men eftersom Miller samtidigt smekte hennes klitoris med ena handen och nöp i hennes bröstvårta med den andra njöt hon kraftigt.

Han knullade hennes röv hårdare för varje ögonblick. Det tajta tonårsarslet var så underbart trångt och det var bara hans. Han grymtade högre hela tiden. Han hade inte knullat hennes röv länge innan han insåg att det inte var fråga om långa tider innan han skulle komma igen. Han fortsatte knulla hennes rumpa, men något saktare. Hans knän skakade och han kunde knappt stå upp. Det kom närmare hela tiden. Michelle njöt också, trots att Miller i sin extas inte längre smekte henne. Hon njöt av situationen, njöt av att tillfredsställa och hon njöt till och med av kuken som knullade hennes ömma stjärt.

Han hittade våtservetter i lådan och gjorde rent kuken med några stycken. Det verkade inte riktigt behövas, men han ville vara säker. Det hjälpte kanske inte helt, men lite gjorde det åtminstone. I lådan låg också nycklarna till bojorna. Med dem släppte han loss Michelle. Medan han runkade med högra handen tryckte han ner henne på knä med den vänstra, som låg på hennes axel. Hon fattade vad han tänkte göra och ville undan, men han lät henne inte. "Såja, såja", sade han, "var en duktig hora nu..." han grymtade och stönade.

Kuken riktade han mot hennes ansikte. När Michelle insåg hur porrigt det var och hur gärna hon ville tillfredsställa Miller så mycket som möjligt öppnade hon munnen och sträckte ut tungan - hon hade ju smakat hans sperma förut. Hon slöt ögonen hårt och väntade. Miller brast, med ett dovt stön, och sperman började skjuta ut över Michelles söta uppenbarelse. Hennes vackra ansikte täcktes av flera strängar tjock, varm sperma. Det hamnade i munnen och hon smackade förtjust; det hamnade på kinderna; det hamnade i håret. Det hamnade överallt. Miller tog mobilen igen och fotograferade det spermaglaserade ansiktet. Han andades tungt och pustade hårt. Hon var så vacker, till och med täckt med hans sperma. Fy fan.

Han sjönk tungt ner i skrivbordsstolen och tittade i lådan efter fler våtservetter. Med dem hjälpte han Michelle att torka av ansiktet. Till sist var hon ren och fin, men fortsatte att smacka med läpparna. Hon hade svalt allt hon fått i munnen. Han hjälpte henne upp och hon satt sig i hans knä. Båda två flämtade, fullkomligt utmattade. Hon kysste honom och det var då Miller verkligen insåg hur det låg till. Han hade gått och förälskat sig i henne.

För Michelles del hade hon redan givit upp. Hon hade insett att hon idoliserade den här mannen redan första gången de träffades. Och under de senaste dagarna hade den idoliseringen gått över till ett stadium av att vara fullständigt likställda. Han var sexton lika mycket som hon var det. Det var nu hon insåg hans känslor, utan att han behövde säga ett enda ord. Och hon hade blivit kär i honom också.

Miller hade ett litet skåp i bokhyllan bakom skrivbordet som han alltid höll låst. Nu öppnade han det med en nyckel som han strategiskt placerat i översta skrivbordslådan. I skåpet fanns inget allvarligare än ett par whiskeyflaskor. Två stycken 1926 års Glenfiddich. De var helt orörda. Nu slet han ut en och som en segergest öppnade han den och halsade direkt ur flaskan. Han tömde en fjärdedel genast och räckte den sedan till Michelle. Flickan hade ont i baken och sperma i ansiktet. Hon tvekade ett ögonblick, sedan tog hon flaskan och gjorde som han. Hon halsade, och fick i sig en god mängd, om än inte lika stor som han.

---

De hade inte ens tömt den första flaskan när de öppnade den andra. Efter en kort stund hade dock båda tagit slut och det fanns inte mer att dricka. På något magiskt sätt hade de på fyllan hittat till Millers Porsche i garaget, massor av våningar ner. De mindes det inte, men det hade tagit en lång stund (och en mutad poliskonstapel) innan Michelle hittade sin dörr. Michelle hade stapplat omkring i huset, trampat på hundens svans och väckt alla innan hon kom i säng. Och då hade det ändå varit soffan. Hennes pappa bar henne upp till hennes rum, men när hon hamnade i sängen hade hon redan somnat.

Det tog sedan ännu längre innan Miller kom till sin säng i Malibu. Till sist låg han där intill Martha och han somnade innan huvudet träffade kudden. Han hade mobilen med alla fotografier säkert förvarade i kavajbyxorna. Och han somnade med ett leende. Trots det kände han också en viss rädsla. Hur hade allt det här hänt? Hur hade han kunnat bli kär i en sextonåring? Gud, han kände sig som en sextonåring själv. Men han var full, och allt sådant fick vänta. Åtminstone tills imorgon. Då var det nya tag. Då skulle han ta reda på vad han skulle göra åt situationen som höll på att utveckla sig omkring honom som en tornado.

Torsdag

Miller låg i sängen, bakfull, nästan hela dagen. Han hade inget minne av att han druckit så mycket på kvällen. Martha var hemma och barnen behövde ingen barnvakt. Det var kanske bra. När han vaknade sade Martha att telefonen ringt nästan oavbrutet. Reportrar. Självklart skulle de inte släppa allting så snabbt. Friedman hade också ringt. Med snurrande skalle ringde han upp henne, medan han fortfarande låg i sängen. Hon ville få bekräftat att de kommit bra överens, annars skulle världen snart veta allt om Miller och Michelle. Efter att samtalet var över hade hon lovat honom att artikeln var skrotad. Han visste att den inte var det. Han skulle tvingas betala henne varje månad en mycket lång tid.

Han mådde inte bättre när Martha inledde grälet, heller. Hon tog så klart allt väldigt hårt. Även om hon förstod vad han gjort och sympatiserade med henne - hennes sätt att tänka var något Miller alltid beundrat, hur hon kunde se allas synvinklar med en objektiv lins och först efter att hon visste vad andra tyckte och tänkte, skapa sin egen synpunkt - så var det han gjort klumpigt och ogenomtänkt. Han tog inte upp vad han visste om henne och hennes eskapader. Det skulle han aldrig göra. Och nu mådde han alldeles för dåligt för det.

---

Michelle hade aldrig varit bakis förr. Fy fan att må så jävla illa. Den huvudvärken! Hon kräktes en gång, och tackade sin lyckliga stjärna för att hon hunnit till toaletten först. Även hos henne hade telefonerna ringt och hennes föräldrar visste inte vad de skulle göra. De tärde hårt på dem båda två. På eftermiddagen skällde de ut Michelle efter noter.

De sade till henne att hon aldrig skulle få jobba hos paret Miller igen. Det var bäst om hon inte träffade karlen mer. Det kändes nästan som om de visste, tyckte hon. Men det gjorde de inte. Och de skulle aldrig få veta något. De hade redan smugit och de kunde fortsätta smyga. Ingen skulle ta Miller ifrån henne nu.

Fredag

Han behövde få se henne. Han hade inte träffats henne sedan de skilts åt natten till torsdagen. Och då hade de varit rejält berusade båda två. Under torsdagen hade minnena om onsdagskvällen sakta kommit tillbaka och nu, på fredagsförmiddagen, satt han i sitt arbetsrum och begrundade händelserna. Han behövde en utväg och han sökte den febrilt. Men han insåg också att han hade letat efter den på fel ställe. Det var inte alls så att utvägen behövde vara att säga upp bekantskapen med Michelle.

Miller satt bakåtlutad i den sköna stolen framför sin privata laptop. Han hade en kopp rykande kaffe i händerna. Genom fönstret såg han att det verkade växa till en halvmulen dag. Solen sken, men molnen hopade sig borta vid horisonten. Himlen fortfarande blå och han var på topphumör. På datorskärmen gick ett bildspel. Fotografierna han tagit av Michelle på onsdagskvällen. Han tittade på hennes spermatäckta ansikte och kände kuken reagera. Men han skulle inte göra någonting åt det. Han hade en alldeles för skön ung tjej att ta hand om det, för att slösa bort sin energi på att runka.

Men nu formulerade han sin plan. Och det började formas idéer i hans huvud. De skrämde honom. Det svåraste skulle bli att genomföra dem, för de skulle inte gå att ändra särskilt enkelt. Han tvekade. Ville han verkligen gå så långt? Varje gång han kom till den tanken blev den slutliga slutsatsen att han ville det. På skärmen gick bildspelet runt. Michelle poserade, med handbojor fäst vid hans bokhylla. Först med kläder. Sedan naken. Och sedan bilder av hennes fitta. Och sedan kom bilderna av hennes spermatäckta ansikte än en gång. Och det gick runt.

---

En tonårings klädstil kan skifta lika ofta som hennes humör. Michelle hade under de senaste dagarna klätt sig i en av världens mest kända, eleganta klänningar och redan dagen efter varit en sexig lolita i slampig skoluniform. Idag när hon valde sin utstyrsel gick hon på ett annat spår. Hon hade i sitt rum en garderob som var full av massvis av kläder. På sistone hade hon gått i en tämligen rak linje för att visuellt behaga Miller. Det hade inte varit svårt att lyckas med, men hon undrade vad han skulle tycka om stilen hon bestämt sig för nu.

Hon valde ut åt sig sina kläder och tog därefter en taxi till Shawns Barbershop för att klippa håret. Det var en frisersalong för de som klassificerade sig som alternative. Hon klev in genom dörren och höll upp ett par av hundradollarsedlarna som Miller betalat henne för barnvaktande. När hon kom ut från salongen en stund senare såg hon ut som en annan tjej.

---

Det tärde så hårt på Martha. Hennes man var ständigt anklagad för... hon kunde inte ens tänka det. Polisen hade varit inkopplad, men de ansåg inte att fotografier bevisade det minsta lilla, och lade ner undersökningen innan den ens kommit igång. Media, däremot... hon skakade på handen när hon tryckte cigarettfimpen mot läpparna. Hon drog ett djupt bloss, kände röken fylla lungorna, och släppte ut röken i luften. Hon hade ett glas vin i andra handen, som skakade så att vinet nästan flög ur. Och Miller var så lugn, tänkte hon. Det irriterade henne att han var så lugn. Som om inget hade hänt. Hon drog ännu ett djupt bloss från cigaretten, lutade sig tillbaka i fåtöljen och blundade. Hon behövde en jävla paus.

Miller satt på arbetsrummet och log brett. Hon hatade honom för det. Men hon klev in ändå och gick bort till honom. När han kom stängde han laptopens lock och gav henne sin uppmärksamhet. "Jag tänkte", började hon och satt sig på skrivbordskanten. Miller sträckte sig för att ta hennes hand, men hon drog sig undan. Hon fortsatte: "jag behöver komma ifrån allt en stund. Jag tänker åka iväg till spat, bara för i eftermiddag." Miller nickade förstående. "Du förstår mig väl?" sade hon.
"Jadå", svarade han och log ett faderligt leende. Hon besvarade hans leende, drog ett djupt andetag och reste sig.

Han följde efter Martha medan hon gjorde sig i ordning för att åka. Låtsades vara intresserad. I vardagsrummet såg barnen på tv. När hon gick ut genom dörren gav hon honom ett ansträngt leende. Han lutade sig fram och pussade hennes kind. Hon gick ner till taxin utan ett ord.

---

Himlen grånade och fylldes av allt tjockare och mörkare moln. Michelles svarta läderstövlar trampade mot asfalten som började fläckas av regndroppar. Hon gick med självsäkra steg längs den nästan oändligt långa gatan längs vilken de många strandhusen i Malibu stod. Hon mötte ett äldre par som försökte skynda sig hem innan regnet skulle börja på allvar. De gav henne en ogillande blick och hon gav dem ett hånflin. I fjärran hördes ett tyst åskmuller och någon minut senare hördes ett till, lite högre.

Kvällen var nära och himlen mörk. Till sist kom hon fram till huset som hon blivit så bekant med. Det var så vackert beläget. Hon visste inte då att det inte skulle stå där för alltid. Hon traskade längs den bekanta gångstigen och fram till dörren, på vilken hon bankade med knuten näve. Det var Mark som öppnade dörren. Sexåringen kände inte ens igen henne. "Pappaaa!" ropade han och sprang iväg. Michelle stod kvar där hon stod och väntade. Hon hörde hur lille Mark berättade för Miller att det var "någon konstig" i dörren. Hon log och tittade ner i backen.

Det Miller fick se i dörröppningen var något ur hans egna tonårsfantasier. Michelle hade ett par becksvarta jeans, med slitningshål vid låren; hon hade höga läderboots kring vilkas skaft det gick fyra spännen. Överkroppen pryddes av en svart girlie-tee som satt extremt tajt kring hennes slanka figur. Trycket föreställde progressive metalbandet Dystopian Departures första albumomslag; en skräckinspirerad teckning av Jack the Ripper och ett av hans offer, i orangegult lampsken, med ett modernt London runt omkring. Det syntes tydligt att hon inte hade bh under. Ärmarna var illa avklippta så att man såg det fransiga kanterna tydligt vid axlarna. Runt bägge armarna hade hon nitarmband som båda två hade flera rader kromade nitar.

Håret hade klippts i en kort mohawk. Sidorna rakade så att skalpen syntes, och det inte var mer än en snagg kvar. Mohawken var bara ett par tre centimeter hög och hölls uppe med vax. Frisyren gick i Michelles mörkblonda färg. Hon hade en look som i sig var moget omogen, som man om man hade den fick höra att man skulle växa ur. Det enda som saknades var tatueringar; bläck som täckte de nakna armarna och halsen. Miller hade alltid haft en böjelse för den sortens tjejer, som han tryckt undan till och med innan han träffat Martha. En look som var inspirerad av sjuttiotalspunk och modern alternative. Som Michelle med sitt traditionellt vackra utseende tog till en helt ny nivå. Hon var snyggare än någon annan tjej någonsin varit. "Ungar..." sade Miller, "gå och lek..."

---

Regnet smattrade hårt mot taket och fönstren, och ovädret var närmare. Millers ögon var hårt fästa på Michelle medan hon sensuellt gled ur sin avklippta t-shirt. Formen av hennes runda tonårsbröst började avteckna sig. De föll ut i badrumsljuset, välformade till perfektion. Hennes små bröstvårtor avtecknades tydligt rosa mot hennes bleka hud. T-shirten var så tajt att hon fick åla sig ur den. Till sist låg den i en skrynklig hög på golvet. Hon hade verkligen en perfekt formad kropp, som utan tvekan var resultatet av ett sunt leverne.

Hon hade redan tagit av sig skorna, som stod precis innanför badrumsdörren. Med sina nätta fingrar knäppte hon upp skärpet, som egentligen inte tjänade något syfte, för byxorna var tajta och följde hennes slanka ben utmärkt. Skärpet var täckt av nitar, precis som armbanden. Med det uppknäppt drog hon också ner jeansen längs benen, förbi knäna och smalbenen och till sist låg också de på golvet invid hennes fötter. Hon rodnade djupt när hon blottade sina trosor. I stark kontrast till hennes övriga stil var de rosa och hade Hello Kittymotiv.

Själv var han klädd i egna vanliga kläder; blå denimjeans och den för honom typiska svarta skjortan. Medan Michelle förföriskt gick in till duschen samtidigt som hon krängde av sig trosorna, knäppte han av sig byxorna. I upphetsningen glömde han skjortan på och innan han visste ordet av var den liksom resten av honom, genomblöt. Michelle var så liten, att när han omfamnade henne täckte han nästan hela henne. Han hade stånd, och det kramades mellan dem. Likväl var Michelle väldigt kåt, om än hennes upphetsning inte syntes på samma vis. Men hennes andetag var djupa, flämtande. Miller höll henne och hade armarna om ryggen. Ena handen lät han glida ner mot hennes stjärt och mellan skinkorna.

---

Martha hade njutit hela eftermiddagen. Allt var så avkopplande. Hon hade fått glömma bort allt som hänt för några timmar. Det behövdes. Men nu hade hon klätt på sig och var klar. Det regnade ute och hon kunde höra att ett oväder var ingång. Hon fick skynda sig genom regnet till bilen, där hon sedan pustande tog skydd. Hon tryckte nyckeln i tändningen och vred om.

---

Genom duschens ljud hördes knappt hennes flämtning av lust. Hon lät därför att Miller smekte hennes lilla rövhål; han smekte runt det, bara så smått. Fingret gled aldrig in, utan kände bara efter. Så höll han på till dess att Michelle sakta föll ner på knä. Hon tog ivrigt hans blöta kuk i munnen och började omedelbart suga den med skrämmande intensitet. Hon slöt läpparna om ollonets topp och sög till. Vattnet rann in i hennes mun. De hörde åskan gå utanför.

Miller lutade sig framåt och lade handen mot väggen. Han gjorde små motjuck när hon tog mer av kuken i munnen. Hon tog först ollonet och sedan lite mer. Miller mumlade osammanhängande. Den njutningen. Michelles tunga gled längs kukens undersida. Kuken pulserade i hennes blöta mun. Hon släppte ut den för ett ögonblick och hennes saliv sköljdes bort. Sedan sög hon med ett trånande läte in den i munnen igen och började slurpa med ljudliga stön. Miller gjorde allt kraftigare motjuck och hon tog allt mer av kuken i munnen.

Den närmade sig hennes hals, men nu stretade hon inte emot. Tvärtom tog hon villigt emot när han gjorde så kraftiga motjuck att ollonet sjönk ner i halsen. Hon kippade efter luft, men kom inte åt någon. Hon fick hålla andan. Kuken sjönk ännu djupare. Till sist kände hon hårstubben mot näsan och släppte ut kuken. Hon flämtade efter luft och spottade ut vattenblandad saliv. Medan hon återfick andan höll hon kuken med högerhanden och runkade den i ett sakta mak.

---

Tuuut! Tuuut! Martha suckade. Hon kom ingen vart. Regnet hade gjort vägen hal och det gick sakta. Hon hade stått still flera minuter redan. Det blixtrade och åskade högljutt och vindrutetorkarna gick på högvarv. "Hoppas inte ungarna är rädda..." sade hon för sig själv. Sakta började bilen framför att röra sig framåt. Hon tog en lättnadens suck och lade i D, och började köra. Hon var halvvägs hemma. Hon tyckte inte om åskan.

---

För sin del ägnade Miller inte barnen en tanke. Han visste att de inte var åskrädda. Eller åtminstone inte så mycket som de varit förut. Och om de knackade på badrumsdörren så hördes det inte över duschens ljud och ovädret. Dörren var ordentligt låst om dem. I deras värld fanns bara de två. Michelle ställde sig upp och lade armarna om Millers nacke. Hon ställde sig på tå och kysste honom. Hon släppte inte hans kuk utan fortsatte runka den hela tiden.

Miller tog tag om Michelle och vände henne om. Tog kommandot. Hon förstod genast och lutade sig framåt så att rumpan putade mot honom. Duschvattnet sköljde ner över dem. Det var varmt och det ångade. Hon särade på benen och Miller smekte hennes fitta, nerifrån och upp, en enda gång. Sedan lade han ollonet mot hennes rosa sköte och lät det glida in. Han lade vänsterhanden om hennes bröst och nöp i bröstvårtan, samtidigt som kuken gled in i hennes trånga ungdomsfitta. Michelle gav ifrån sig ett längtande läte.

Kuken gled allt djupare in i henne för varje gång som han tryckte in den. Också hans tempo blev snabbare i takt med att han blev mer djuriskt driven. Han knullade henne snabbare och hårdare hela tiden och hennes reaktion lät inte vänta på sig. Han hade inte varit så hårdhänt tidigare, så blev överraskad av hans bryskhet. Hennes gälla röst ekade i det stora badrummet och överröstade duschen, men inte åskan. Miller lade andra handen runt hennes midja och mot fittan, som han genast började smeka och pilla på.

---

Snart framme, tänkte Martha Miller. Hon körde in på gatan de bodde på. Hon skulle hinna bli genomblöt bara från bilen till ytterdörren, det visste hon. Hon skulle ta ett bad i jacuzzin. Och ta ett glas vin. Det hade tagit längre tid än vanligt, men om ett par minuter skulle hon vara hemma.

---

Miller knyckte med huvudet bakåt och ryckte fram det igen. Flera gånger, samtidigt som han bet ihop hårt och morrade bestialiskt. Hans långa hår slängde, nertyngd av varmt vatten. Michelle lutade huvudet mot väggen, mot vilken hon hela tiden kom allt närmare, på grund av kraften som Miller lade i varje stöt. Satan så hennes fitta kramade... han närmade sig, men stålsatte sig och ändrade fotställning. Han sköt kuken djupare in i henne och smekte hennes fitta hårdare. Han höll hennes vänstra bröst ganska hårt.

Det hjälpte inte länge, utan han kunde inom bara några sekunder känna hur orgasmen byggdes upp. Också Michelle var nära. Hon blundade och stönade. Orgasmen kom allt närmare. När hon var precis vid gränsen lade hon handen mot Millers högra, som smekte hennes fitta, och manade honom att smeka klitoris hårdare; manade honom att öka intensiteten. Han var inte sen att göra som hon önskade, och då gick det för henne.

Michelle lät ett dovt "mmmmmm..." undslippa hennes slutna läppar när hon kom i en orgasm som fick hela henne att spänna sig och darra. Hennes blöta mohawk trycktes mot klinkerväggen. När hon kom kunde Miller tydligt känna hur fittan spände sig om kuken och det fick honom att släppa alla hämningar och med ett utdraget stön börja spruta Michelles fitta full med sperma. Han kom så satans hårt att han blev alldeles utmattad och stapplande lutade sig mot henne medan han andades tungt. Kuken gled ur henne och det rann ut sperma, ner i avloppet.

Miller stängde kranen och det blev tyst i rummet. Han tog en stor handduk och torkade sitt hår och virade den sedan om sig själv. Därefter tog han en annan och omfamnade Michelle med den. Han torkade henne där hon stod i duschen, när hon var torr klev hon ut och så virade också hon handduken om sig. De kom inte längre än till badrumsmattan innan de inte längre kunde hålla fingrarna från varandra. Michelles handduk lossnade och ramlade till golvet. Miller lät händerna löpa längs hennes kropp medan de kysstes.

---

Äntligen var hon framme. Skräckresan var över och hon kunde få gå in och byta om från blöta kläder till något torrt. Bilen körde upp på uppfarten och stannade och blev tyst. Lyktorna slocknade. Martha skyndade sig att kliva ur, slå igen dörren och springa till ytterdörren. Hon vred om nyckeln i låset och klev in. Huset var mörkt. Hon tittade först efter barnen och fann dem till sin stora glädje båda två i Jennifers rum, där de målade teckningar. "Stephen?" ropade hon och gick in deras sovrum.

---

Marthas ansikte när hon upptäckte dem var något ingen kunnat föreställa sig. Hon blev alldeles likblek och ögonen vitnade, uppspärrade. Munnen öppnades och hakan föll. Hon fick inte ur sig ett ord. De såg henne inte genast, utan det dröjde innan Miller såg henne i ögonvrån. Hon kunde se honom omfamna och kyssa den nakna flickan i flera sekunder innan han avbröt sig.
"M-martha..." sade han häpet. Martha sade inget.

Halvminuten senare stod Michelle ensam inne i badrummet och hörde Martha skrika utanför, i sovrummet. Hon skrek och grät och mer än en sak krossades mot en vägg. Michelle hoppade till lite när något gick i kras mot badrumsdörren. Hon kunde höra hur fru Miller pratade om henne. Kallade henne "den där horan". Hon hade virat handduken om sig igen och stod nu ensam där hn stod. Darrande, rädd för vad som skulle hända.

"Jag fattar inte hur du kunde göra så!" Martha var högljudd. "Jag ger dig fjorton år av mitt liv, jag ger dig allt! Jag förlåter dig när du har en affär med din slampa till sekreterare och jag står vid din sida genom allt som du gör. Allt! Och du... du ger mig det här! Du har ihop det med den, den där horan! Hon är för helvete sexton år, Stephen! Vet du vad sånt kallas!" Miller fick väja undan när hon kastade saker. Blomvasen från hörnet krossades mot badrumsdörren. Medan hon skrek packade hon en väska. Kläderna hon stoppade i den hamnade huller om buller men det ägnade hon inte en tanke. "Jag sticker nu, Stephen! Och du ska inte vänta dig att jag kommer tillbaka! Det här... det här ska komma ut till pressen, Stephen, det ska jag se till!"

Och sedan stormade hon ut. Han kunde höra henne skrika ända till dess att ytterdörren slog igen. Det skrek om däcken när hon backade ut från uppfarten och körde iväg. Miller hade stått med ett ansiktsuttryck som hugget i sten. Han visste hur kört allt var, och ändå fanns det bara en sak han tänkte på. En enda sak som gick genom hans huvud. Bakom honom öppnades badrumsdörren och den enda saken som gick genom hans huvud klev varligt över vasskärvorna som låg på golvet.

Miller lyfte sin älskarinna och lade ner henne på sängen. "Förlåt att du måste gå igenom det här", sade han och såg henne i ögonen. Hon tog hans hand.
"Jag vill gå igenom det, med dig", sade hon, "om det betyder att jag får vara med dig när det är över." Miller kysste henne. Utanför gick åskan hårt och det dånade kraftigt.
"Jag tror inte att det går", sade han och tittade undan.
"Då måste ikväll räknas." Hon hade alltid rätt inställning. Hon log, lade handen på hans kind och kysste honom. Han besvarade kyssen. Hon hade rätt, tänkte han. Det måste räknas.

---

Satan, tänkte Martha, vad i helvete. Hon var helt rosenrasande. Hon grät så att tårarna rann i stadiga rännilar längs kinderna. Hon skrek, bankade på ratten så att tutan lät. Höll på att köra in i en mötande BMW. "Lär dig köra! Ditt satans as!" vrålade hon åt föraren, som vid det laget redan var borta. "Satan, satan, satan!" Hon tryckte foten hårdare på gaspedalen.

---

Michelle var fortfarande naken och började strax frysa. Miller drog i sängöverkastet så att det täckte henne lite grann. Hon log åt hans illa fungerande fyndighet, och kysste honom igen. Hon strök med handen utmed hans mage. Den var lite hårig, men snart kom hon innanför handdukslinningen och kände stubben som vuxit till sig en aning de senaste dagarna. Miller var redan hård igen och det var bara för honom att lossa på handduken så kom hon åt att sluta handen kring kuken.

Hon drog förhuden tillbaka och sedan lite upp över ollonet igen. Det gick sakta, men hennes lilla hand om Millers stora kuk kändes sval och hennes grepp fjäderlätt. Hennes runkande började småningom gå lite snabbare och hans andning blev allt tyngre. Han såg henne hela tiden i ögonen och höll ena handen om henne. Snart runkade hon honom snabbt och han andades mer hetsat. Han stönade tyst och viskade ord som hon inte kunde höra. Men hon visste ändå vad han sade. Åskan utanför visade inga tecken på att avta, utan slog hårt och mullret dånade. Rummet lystes upp för ett ögonblick, i ett bländande vitt sken.

Hennes grepp om kuken blev lite hårdare. Försatsen gjorde den hal. Hon runkade honom snabbare, tog i lite mer. Han böjde huvudet bakåt och stönade dovt. Också Michelle var kåt och hennes andhämtning häftig och tung. Hennes fitta blev allt våtare. Hon ville ha honom i sig igen. Hon ville känna hans kuk fylla henne. Hon blev allt kåtare men släppte inte kuken, utan fortsatte runka den i allt snabbare tempo.

Snart kände Miller hur orgasmen närmade sig med stormsteg, så han tog tag i hennes hand så att hon slutade. Hon släppte kuken och han väntade, det kändes som om han skulle komma, men han lyckades stålsätta sig. Han satt sig upp på knä i sängen och tog ett hårt och stadigt tag om henne. Han lade henne med huvudet mot en av huvudkuddarna och kröp sedan ner mellan hennes ben. Hon särade lydigt på benen lyfte dem så att de veks vid knäna.

Tungan strök mot den saftiga fittan så fort den kunde. Smaken av tonårsfitta mot tungspetsen var mer än vad Miller förtjänade, men han lät inte vänta på sig när han nu hade möjligheten att slicka den igen. Han tryckte tungan mot hennes blygdläppar och lät den smeka, nerifrån och upp. Så lade han den mot klitoris och svepte, snabbt, fram och tillbaka över den så att Michelle flämtade till. Han särade hennes yttre, blodfyllda blygdläppar med ett par fingrar så att han kom åt att slicka fittan ordentligt.

Han stönade själv ljudligt, för han njöt kraftigt av att slicka hennes ungdomliga sköte. Tungan gled in och ut ur fittan, upp och ner längs blygdläpparna och gjorde virvlar över klitoris. Han hade också ett finger, som han lät glida över klitoris närhelst tungan var någon annan stans. Han stannade upp för ett ögonblick och betraktade fittan. Den glänste av fittsaft och saliv. Den var våtare än någonsin förr. När han sänkte ansiktet igen var det inte med munnen mot fittan. Istället särade han på hennes skinkor och lade tungan mot hennes söta rövhål.

När Miller började slicka hennes stjärt fick Michelle först en liten chock, men hon vande sig snart. Han försökte trycka in tungan lite, men det var svårt i det trånga lilla hålet. Hela tiden smekte han hennes klitoris med ett finger, allt intensivare. Tungan blötgjorde stjärten och han mumsade och slickade livligt. Han sträckte fram sin lediga hand och lade till ett finger som han sakta tryckte in i hennes anal. Hon flämtade till av njutning.

Han fortsatte att slicka hennes stjärt samtidigt som han pullade den och smekte hennes fitta med andra handen. Själv stönade han nästan lika högt som henne och han juckade smått mot sängen. Hon kom strax i ännu en orgasm, som kom att rycka i hennes varenda nerv och gå som en varm låga genom hennes kön. Fittsafterna rann ur henne och hamnade över Millers hand. Han slickade sig om fingrarna och satte sig åter upp på knä i sängen. Framför honom låg Michelle, lycklig och sexig.

---

Hon började lugna ner sig och tänka med klarare huvud. Martha Miller var fortfarande vansinnig, förbannad. När nästa blixt slog över himlen slog det henne. Barnen! Bilen gled kraftigt över den blöta asfalten när hon bromsade och hon var nära att få vattenplaning. Hon vände och började köra hemåt igen. Hon måste ha ungarna med sig, för hon hade inga planer på att någonsin återvända igen. Vattnet spottade om däcken, men till sist kom bilen iväg i full fart.

---

Michelles ben var fortfarande särade och hon andades tungt, omtumlad av orgasmen Miller nyss givit henne. Han stapplade fram på knä och lade sig sedan över henne i missionärsställning. Hon kunde tydligt känna hur han fumlade med kuken mot hennes fitta. Och så kom han in i henne. Hon flämtade och stönade och lade armarna om honom. När han tryckte sig in henne borrade hon in naglarna i ryggen på honom.

Miller började genast knulla henne i ett behagligt tempo, men han kände sig inte helt bekväm. Han ville ha henne överst och innan han ens kommit igång avbröt han, till Michelles förtret. Han hoppade upp på golvet och lyfte upp henne. Han visade en sådan vigör, att unga Michelle blev förvånad, trots att hon inte alls tänkt på att han faktiskt var 40 år gammal. Han var som en tjugoåring när han tog henne. Hon gjorde honom yngre, tänkte hon. Och den tanken gillade hon.

Plötsligt fann hon sig i hans famn och han snurrade runt och lade sig själv på sängen. Hon fnittrade. Allt kändes så överdrivet. Han log själv, men han hade fått vad han ville. Han hade huvudet mot sin huvudkudde och hon satt på knä över hans mage. Hon gav honom ett flin och makade sig bakåt, tills hon kände kuken mot rumpan. Då lyfte hon på stjärten och tog tag i kuken. Hon styrde den precis så att den hamnade mot hennes väntande fitta.

Michelle sjönk ner över kuken och gav ett gapande pust medan den gled in i henne. Hon sjönk ända ner och tog hela kuken i fittan. Och så började hon rida, först sakta, men sedan snabbare i takt med att hennes kåthet ökade. Miller tog tag om hennes rumpa och höll hennes skinkor hårt. Han grymtade till varje gång hon klatschade ner och hela kuken försvann i henne. Fittan spände hårt kring skaftet. Hon gjorde cirklar med underkroppen så att kuken gled inuti henne. Hennes egna stön ökade i volym och de kom med allt kortare mellanrum.

Hela tiden smattrade regnet hårt mot fönsterrutorna. Förutom när blixten slog och fyllde rummet med sitt vita sken, var det alldeles svart. Deras ögon hade vant sig vid mörkret så de såg varandra bra. Michelle guppade upp och ner längs kuken snabbare. Hela tiden snabbare. Hon slängde med huvudet och strök handen genom mohawken. Hennes bröst guppade upp och ner. Miller grep om ett av dem och började smeka och nypa bröstvårtan. Han stönade högre, men det som hördes mest var regnet, åskan och klatschandet som lät när deras kroppar möttes.

Michelle närmade sig sin tredje orgasm. Hon red Miller med ökande tenacitet och större självkänsla. Hans kuk fyllde henne så väl, fick henne att njuta så kraftigt. För Millers del var allting som ett töcken. Han bara njöt. Knullade sin sextonåriga flickvän, och njöt. Hans stön blandades med hennes och han lade sin andra hand mot hennes andra bröst. Också den vårtan smekte han, nöp i och fick det att ila i hennes kropp.

Han gjorde hårda motjuck och kände sig redo att tömma sig i henne. Han svor för sig själv. Han fick inte komma i henne. Faktumet att han redan gjort det bara en stund tidigare föll i total glömska. Hans flämtande andetag blev allt intensivare, liksom Michelles egen. Hon såg på honom att han var nära att komma och manade honom att bara släppa alla hämningar och spruta. Han tvingade sig själv att hålla emot för alla sina krafter. "Helveteeee...."

Michelle njöt av hans plågsamma grymtningar. Hon visste att han var extremt nära, liksom hon själv, men hon visste att han hade rätt. När allt nu skulle gå åt helvete vore det riktigt illa om hon till på köpet blev gravid. Hon höll händerna på hans bringa och klöste. Han svor och hon kände hur kuken inuti henne var sprickfärdig. Då gick det för henne. Ytterligare en gång kom hon i en härlig orgasm som skakade hela hennes kropp. Fittsafterna rann längs kuken och hon skrek ut sin kraftiga orgasm, som lätt var skönare än alla andra hon någonsin fått, tillsammans. Hon fortsatte att rida honom hela tiden, höll sig aktiv, och orgasmen pågick längre än vanligt. Ansiktet tryckte hon neråt, mot honom, så att hennes korta mohawk strök mot hans haka. Till sist ebbade orgasmen ut och hon återfick sinnena.

Hon tittade på sin karl och såg hur hans ansikte var alldeles rött. Han hade hållit orgasmen inne, men kippade nu efter luft. Han var så nära. Michelle andades tungt, hon klev av från kuken och satte sig på knä intill honom. Kuken pulserade kraftigt. Den var så nära att explodera. Hon lutade sig ner över den och tog tag om roten med ena handen. Hon slöt läpparna om kuken och började suga. Den smakade kraftigt av hennes egna fittsafter. Nästan genast gick det för Miller. Han gav ifrån sig ett hemsökande vrål, och samtidigt som blixten slog och åskan gick utanför började han spruta kaskader av sperma i Michelles mun.

Hon svalde duktigt så mycket hon kunde, men tvingades öppna munnen så att en del sperma flög ur kuken och upp mot hennes kind och på hennes näsa. Det tycktes aldrig ta slut. Miller juckade lite och sperman bara fortsatte spruta. Hon svalde allt hon fick i munnen, men det rann också längs hennes kind och längs kuken och över hennes hand. Miller morrade dovt och till sist slutade sperman spruta ur hans ännu stenhårda kuk. Michelle förde allt som hon fått i ansiktet till munnen och svalde. Hon smackade med läpparna och såg till att svälja allt. Sedan slickade hon rent Millers kuk noggrant och svalde också den sperman som en duktig flicka.

Med ren, men ännu väldigt hård, kuk låg Miller i sängen och pustade. Han andades tungt och kände sig extremt tillfredsställd. Michelle låg intill och höll armen om honom. Han höll också om henne och smekte hennes sida. Hennes ögon började få svårt att hålla sig öppna. Ögonlocken ville hela tiden åka ihop. Men hon höll sig vaken ett tag till.

---

Det var så Martha hittade dem. Miller hade fortfarande stånd och där låg de i varandras famn. Hon gav ifrån sig ett ilsket skrik. Allting återvände, allt som hon känt när hon var där nyss. Raseriet i kvinnan kom henne att gripa efter allt som kunde kastas. Hon hittade inget, men rosenrasande stormade hon iväg till arbetsrummet.

Miller var snabbt uppe på fötter och följde efter henne. Han stelnade till och blev blickstilla i arbetsrummets dörröppning. Martha stod bakom skrivbordet och höll hans pistol riktad rakt mot honom. Hon skakade så att pistolen höll på att trilla ur händerna på henne. "Kom inte närmare", skrek hon, "jag skjuter! Jag skjuter dig ditt as!"

Och med de orden tryckte hon på avtryckaren.

Både hon och Miller insåg genast vad som var fel. Vapnet var säkrat. Miller agerade ögonblickligen. Spritt språngande naken for han mot henne och slog till henne så att hon ramlade omkull och tappade pistolen. Det hade han varit tvungen att göra. Annars hade hon utan tvekan skjutit honom. Michelle hade kommit till arbetsrummet nu. Hon hade virat ett täcke om sig och nu betraktade hon vad som skedde med uppspärrade ögon.

Martha satt omtöcknad med huvudet mot väggen. Hon kände efter där huvudet slagit i väggen. Hon hade säkert fått en mindre hjärnskakning. Allting snurrade. När hon tittade upp såg hon Miller stå naken över henne. Bakom honom stod Michelle, invirad i ett täcke.

Miller tittade ner på sin hustru. En gång hade han älskat henne. Nu var det en annan. Han höll pistolen i handen och klickade på säkringsmekanismen så att den nu gick att avfyra. Hans ögon var tomma och ansiktsuttrycket stumt. Han lade armen om Michelle och tryckte henne till sig. Michelle insåg vad som skulle hända och drog upp täcket över huvudet. Hon blundade, slöt ögonen hårt. Och då insåg också Martha vad som skulle hända.

Miller höjde pistolen och siktade rakt mellan Marthas ögon. Han väntade till nästa blixt, och när åskan mullrade tryckte han in avtryckaren.

Lördag - urklipp ur L.A. Times

Billionaire Stephen Miller, 40, is presumed dead after a house fire devours his Malibu home during yesterdays thunderstorm. Also presumed dead are Millers wife and two children who were in the house at the time of the fire. Miller was in the spotlight earlier this week when photos surfaced of him having dinner with 16 year old Michelle Perkins, the couples' babysitter. Ms. Perkins is also believed to have perished in the fire.

The fire department worked on extinguishing the fire throughout the night. Due to extensive fires primarily in the master bedroom and kitchen none could be sent in to look for potential survivors. Partial remains of one human have been found. Says fire marshal Chris Dwyer: "we have secured remains of one victim at this point, but these are badly burnt and most of the house has been destroyed by the fire. Anyone in the house would be almost completely burnt with no traces to leave behind."

The families of those involved have been notified.

We will report further as the story progresses.

Epilog: sex månader senare

På en strand någonstans i Cabo Blanco i Costa Rica satt Miller iklädd endast boardshorts på en solstol med en Cerveza Imperial i handen. Det ångade av den iskalla flaskan. Han hade klippt håret kort och låtit skägget växa för att undvika att kännas igen. Han hade också tatuerat sig. En stor svart och grå drake prydde hela högra armen. Intill honom på en likadan solstol satt Michelle. De hade solglasögon som skyddade deras ögon, för solen stod nästan rakt framför dem och färgade himlen orangeröd. Det skulle snart bli kallt, men just för tillfället hade de inga bekymmer. Från djungeln hördes några mantelvrålapor gapa och föra oväsen.  De hörde också en myriad av olika fåglar, som var så vanliga här.

I strandhuset som de köpt inkognito - och som egentligen var olagligt - låg Jennifer och Mark och sov tungt. Huset de köpt låg i en vik som omgärdades av sandstrand. Barnen frågade efter sin mamma ibland, men åtminstone Jennifer verkade förstå att hon aldrig skulle komma. Den före detta miljardären var mördare och hade en sjuttonårig flickvän. Han saknade inte ens Martha eller livet han en gång haft. Kobayashiaffären som hade verkat så viktig. Allt var så meningslöst i hans nu bekymmerslösa ögon. Vad det gällde resten av världen trodde de att han var död.

Michelle var fullständigt nöjd med sin nya lott i livet. Hon hade alltid älskat ungarna, sedan första gången hon träffat dem och att leva med dem och hennes äldre fästman var som en bisarr, men lycklig dröm. Precis som Miller saknade hon ingenting från livet i Los Angeles. Han hade ryckt henne ifrån det livet och tagit henne med storm. Hon var solbränd och solade nu topless för att få jämn färg. Hennes tidigare mörkblonda hår var hade växt ut till en behaglig längd och var vågigt som förr. Nu var det mörkbrunt, nästan svart. Också hon hade tatuerat sig. Hennes armar var täckta av färggranna motiv. En surrealistisk uggla överst på den högra armen och lövverket och massor av intrikata detaljer under den. Den vänstra armen var mest blå och hade en del undervattensmotiv. Ingen hade kunnat känna igen vare sig henne eller Miller. Hon hade också en Cerveza Imperial, nyligen plockad ur frysen men ändå nästan urdrucken.

Plötsligt satt hon sig upp i solstolen och tittade på Miller. "Vad är det?" sade han. Hon log och reste sig upp. Hon stoppade tummarna i bikinitrosorna och drog ner dem. Hennes nakna uppenbarelse befann sig på stranden och gick mot vattnet. Rumpan vickade när hon gick. Hennes fötter lämnade avtryck i sanden. Hon slängde flaskan någon meter bort och den kvarvarande ölen rann ut i sanden.
"Kom", sade hon, "så går vi och... 'badar'."
Miller drack ur sin öl och reste sig. Medan han gick kastade han en blick mot huset, som stod tyst. Sedan mot djungeln som låg så nära. I skuggorna såg han en Margay röra sig kvickt längs marken. De kom oftast inte så nära vattnet. Miller tog av sig naken och hans kuk växte när han följde efter Michelle ut i det varma vattnet.

Ja, livet lekte för Stephen och Michelle Miller.

6 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

Researcher

Faschinerande berättelse, vilda känslor som tar över. Slutet avrundar historien, visserligen tragiskt men samtidigt med en guldkant.
Välskriven!

27/8, 2015 kl. 20:51

#1

Morgonrodnad

Det ligger både tid och tanke bakom denna novell, och bara det är värt en guldstjärna i kanten. Jag tycker om att få åka med på en resa, att få en saga berättad för mig, att få bli engagerad i det jag läser så att även hjärnan får sitt, vilket den onekligen fick här. Dessutom ett stort plus för ett mycket bra språk!

Det brutala slutet föll inte mig i smaken, men vi är alla olika och man kan inte behaga alla till 100 %. Det behöver man inte heller, som tur är! Kärnan är fortfarande - som jag ser det - en kärlekssaga, och en sådan är ju aldrig fel.

Tack för läsningen!

27/8, 2015 kl. 18:11