Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

9/4, 2008 kl. 07:59, av Hannes II

Oväntande känslor

Hannes försöker i det längsta att undvika Emilys inviter. Hon är ju inte hans typ av tjej och snälla pojkar utnyttjar ju inte flickor.
Men tjejer som vet vad de vill, är de lika snälla?

Nationen var proppfull av folk som den alltid brukade vara i början av terminen. Det var trångt framme vid bardisken och det var uteslutet att beställa in något i ett glas för trängseln gjorde att man obönhörligen slog ut innehållet innan man hann dricka upp det. Jag tog en klunk ur min flasköl och spejade ut över folkmassan på dansgolvet som rörde sig som en levande matta i takt till musiken. En av mina kursare knackade mig på axeln och tecknade att han skulle gå och lätta lite på trycket och jag nickade som svar.

Plötsligt fick jag syn på Emily i en glipa som plötsligt öppnade sig i folkhavet på dansgolvet. Hon hade en ljus kort modern empireskuren klänning på sig som kontrasterade fint till hennes svartfärgade axellånga hår och brunbrända ben. Jag visste att det bara var en tidsfråga innan hon skulle få syn på mig och därmed så skulle lugnet vara över för min del.

Vi hade träffats på terminens första pubkväll för några veckor sedan och Emily hade inte lämnat mig ifred en sekund på hela kvällen. Det hade upprepat sig veckan därpå och jag suckade tungt när jag förstod att jag inte skulle klara mig undan den här kvällen heller. Emily var huvudet kortare än mig, liten och rund. Hon var inte överviktig men hade några kilo för mycket runt midjan samt en rejält tilltagen byst som hon gärna exponerade. Hennes bruna ögon var pigga och stora och den nätta munnen kompletterades av en liten uppnäsa och hon var jämt glad.

Att hon fattat tycke för mig var ganska uppenbart och hon gjorde inget för att dölja det utan tvärt om flörtade hon hej vilt och signalerade alla medvetna och omedvetna signaler som en attraktion kunde framkalla. Tyvärr så var hon inte riktigt min typ så jag försökte glida undan så gott det gick. Mina kompisar tyckte att jag var dum som inte utnyttjade läget eftersom jag hade "öppet mål" men jag kunde inte förmå mig till att såra henne. Jag hade själv blivit sviken en gång under de övre tonåren och jag var alldeles för snäll för att utsätta någon annan för detsamma.

När hon fick syn på mig så sken hon om möjligt upp ännu mer och började bana sig fram mot mig. Egentligen så såg hon väldigt bra ut och flera kastade uppskattande blickar på henne under hennes väg fram mot mig.
- Hej Hannes, sa hon och slog armarna om min hals.
Med min fria hand besvarade jag hennes kram och hon placerade sig så nära mig att hennes byst pressades emot mig.
- Hej, svarade jag lite besvärat.

Hon började prata direkt och jag sköt in ett "jo", "ja" och "nä" emellanåt utan att egentligen lyssna på henne. Trängseln var mer besvärande än vanligt och vi pressades tätt mot varandra och doften av hennes heta kropp slog emot mig. Jag svepte den sista ölen i min flaska och krånglade mig runt lite för att sätta ner den på bardisken. Emily utnyttjade situationen och la armen om min midja.
- Kom vi dansar, sa hon och drog i mig.

Av erfarenhet visste jag att hon inte skulle ge upp och ikväll verkade hon mer än vanligt angelägen så jag följde lydigt med henne upp på dansgolvet. Det var i princip omöjligt att dansa på grund av alla människor och vi stod i princip bara och vaggade lite mellan alla knuffarna. Plötsligt började introt till en ballad att spela och innan jag hann reagera gled hon tätt intill mig och slog armarna om min hals.

Trängseln på dansgolvet minskade drastiskt och utrymmet ökade men Emily höll sig som klistrad mot min kropp när vi vaggade runt i takt till musiken. Hon nynnade med i låten och sjöng med lite då och då när balladen ebbade ut och gled över i en ny. Emily gjorde ingen ansats till att släppa mig utan pressade sig om möjligt ännu närmare mig. Plötsligt så kände jag hennes läppar mot min hals och jag rös till av beröringen innan jag började slingra på mig.

- Snälla jag vill inte såra dig, sa jag.
Hon lyfte huvudet och jag kunde titta in i hennes nu nästan kolsvarta ögon samtidigt som hon långsamt slickade sig om läpparna.
- Jag vill att du knullar mig, sa hon.
Först trodde jag inte att jag hört rätt! Ingen tjej hade någonsin uttryckt sig så framfusigt och uppenbart men när hon upprepade sina ord så förstod jag att jag hade hört rätt.
- Jag vill att du knullar mig, sa hon igen.

Jag tror att jag stönade till lite förvånat och skakade till som i kåtfrossa när hon pressade sina mjuka läppar mot mina. Aggressivt lirkade hon in sin tunga i min mun och tog för sig samtidigt som hennes mjuka händer smekte mig i nacken. Det var helt uppenbart vad hon ville och att hon inte skulle låta mig komma undan den här gången så min reptilhjärna tog över kommandot i samma sekund som våra tungor möttes.

Hettan och aggressiviteten i hennes kyss förvånade mig och för första gången i mitt liv så tänkte jag "äh va fan" och slängde all hänsyn överbord. Ville hon knulla så skulle hon få knulla! Emily pressade sig hårt mot mitt begynnande stånd och hon kved in i min mun när jag ganska hårt klämde henne på rumpan. När balladen klingade ut och den snabba dansmusiken började fylla lokalen så stod vi kvar och kysste varandra djupt innan hon greppade min hand och drog med mig mot utgången.

Snabbt kom vi ut i den varma sensommarnatten och hon drog med mig bort mot cykelställen innan hon snurrade runt mot mig. Med ena handen om min hals och den andra utanpå mina jeans ovanpå mitt nu kraftiga stånd så kysste hon mig hetsigt samtidigt som jag lekte med hennes stora bröst. Hennes bröstvårtor var redan hårda och styva och brösten var mjuka och svällande och hon kved in i munnen på mig samtidigt som hon sög på min tunga.

Efter en kort promenad var vi framme vid hennes studentboende och vi rumlade in i hennes korridorrum fnittrandes. Jag hann knappt stänga dörren om mig förrän hon dragit klänningen över huvudet och börjat dra i mitt bälte. Hon drog med mig in i rummet samtidigt som hon kysste mig och slet i mina byxor. Framme vid sängen hade hon lyckats lirka upp bältet och alla knapparna och resolut drog hon ner mina byxor och kalsonger i ett svep.

Snabbt satte hon sig ner på knä samtidigt som hon greppade min lem. Jag hann knappt flämta till förrän hon tog mig i munnen och lät tungan virvla runt mitt ollon. Hon sög och runkade mig hårt innan hon lät min lem glida ner i halsen.
- Å fy f…, flämtade jag fram.
Snabbt ställde hon sig upp och drog av mig t-shirten för att därefter låta sin behå falla till golvet. Hon knuffade ner mig i sängen samtidigt som hon drog av sig trosorna och gränslade mig smidigt.
- Du har lurat mig på knulla i tre veckor så nu ligger du still, väste hon.

Hon greppade smidigt min lem och snabbt justerade hon sittställningen lite innan jag kunde känna hennes våta kön mot min lem. Resolut sjönk hon ner över mig och mjukt försvann jag upp i hennes heta mycket våta inre.
- Åh underbart, kved hon till och kastade bakåt med huvudet.

Hennes kön pulserade nästan runt min lem och skickade vågor av njutning genom min kropp. Emily lät mig glida in och ut utstuderat långsamt några gånger innan hon lutade sig framåt över mig. Hon kysste mig hetsigt samtidigt som hon började rida mig aggressivt under högljudda stön. Jag var inte i närheten av utlösningen när Emily stelnade till för att skrika ut sin orgasm och skakandes falla ner över mig. Hennes heta kropp krängde och skakade häftigt i min famn innan orgasmen långsamt ebbade ut i hennes kropp samtidigt som hon som ett mantra viskade:
- Fy fan va skönt, fy fan va skönt…

Hon satt stadigt uppträdd på min lem när hon matt lyfte på huvudet och tittade på mig. Hela hon var svettig och jag kunde se tillfredställelsen lysa i hennes ögon.

- Det var den värsta orgasm jag någonsin haft, sa hon matt.
- Kul att vara till belåtenhet, sa jag samtidigt som jag kände att jag var fruktansvärt kåt.

Jag förstod att hon kunde se min upphetsning och hon flinade lite mot mig.
- Vad skall vi göra med kuken tycker du? Frågade hon.
- Vad som helst bara jag får spruta, kved jag.

Med ett litet leende gled hon av mig för att glida ner längsmed mina ben. Min lem stod rakt upp och glänste av Emilys könssafter när hon tog ett stadigt tag om lemmen vid roten och lät den glida in i munnen.
- Jag tror minsann den smakar fitta, sa hon och flinade mot mig.

Sen började hon att metodiskt slicka och suga min lem och varje gång jag kände att jag blev hårdare och större för att utlösningen var på väg så avbröt hon retsamt.
- Snälla låt mig få komma, kved jag frustrerat efter ett tag.

Hon flinade samtidigt som hon med några snabba runktag tog mig över gränsen och jag skrek ofrivilligt till när utlösningen tog sats ur ett djup som jag inte trodde var möjligt. Under kraftiga konvulsioner pumpade jag all min säd ut över Emilys mun och ansikte.
- Det är bra, väste hon, - spruta ner mig bara.

Med hela ansiktet kladdigt av säd sög hon min slaknande lem ren och allt jag kunde göra var att bara ligga och flämta matt. Med ett finger gjorde hon rent sitt ansikte och hon slickade metodiskt av fingret från all säd innan hon fortsatte. Ingen tjej hade någonsin så uppenbart njutit av att ta min säd i munnen och Emilys ögon glittrade lite svagt när jag matt log mot henne.
- Skall vi duscha? Frågade hon och log tillbaka mot mig.

Hon fick hjälpa mig ur sängen och mina ben var matta då hon drog med mig in i den lilla duschkabinen där hon slog på vattnet. Med det heta vattnet strilandes ner över oss stod vi och kysstes och hela Emily sken som en sol. Jag hade dåligt samvete för att jag gett efter och gett henne det hon ville ha men jag tänkte att det fick lösa sig i framtiden.

Emily fnissade förnöjt när vi tvålade in varandra med duschcreme och noggrant gjorde rent varandra. När mitt långfinger gled ner mellan hennes lena blygdläppar så kunde jag se hur kåtheten åter bröt igenom i hennes ögon. Långsamt lät jag fingret glida längsmed hennes våta skåra och jag kunde känna hur hård och svullen hennes klitoris var. Hon stod med armarna runt min hals och stönade in i mitt öra samtidigt som jag metodiskt smekte henne närmare klimax.
Med en kraftansträngning slet hon sig loss och drog med mig ut ur duschkabinen efter att ha stängt av vattnet. Nöjdaktigt torkade vi av oss innan hon drog med mig in till sängen igen där hon snabbt la sig ner på rygg och särade på benen.
- Slicka min fitta, sa hon.

Jag pussade och slickade henne lite retsamt i ljumskarna och på blygdläpparna när hon tog tag i mitt huvud och styrde mig rätt.
- Slicka fittan tills jag skriker, väste hon.

Jag gjorde henne till viljes och när min tunga penetrerade hennes kön så suckade hon högt. Finlir upptäckte jag var ganska onödigt utan hon stönade som mest när jag hårdhänt sög henne direkt på klitoris. Vätan rann ur henne och jag pullade henne hårt med två fingrar när jag tryckte upp långfingret i analen på henne.
- Ja i stjärten, kved hon.
Jag fortsatte att slicka henne hårt samtidigt som jag smekte henne med ett finger i hennes kön och ett finger i hennes stjärt när hon väste till:
- Två fingrar i stjärten nu!

Jag tryckte upp pekfingret och långfingret så långt upp i analen på henne som jag kunde och omedelbart så skrek hon till och började krampa när orgasmen härjade i hennes kropp. Det dröjde ännu längre än förra gången innan orgasmen ebbade ut i hennes kropp och under tiden hade jag fortfarande fingrarna djupt begravna i henne samtidigt som jag slickade hennes kön.
- Det trodde jag inte om dig, sa hon och log mot mig när hon landat.

- Jasså, svarade jag.
- Du är ju en snäll kille och dom brukar inte pulla flickorna i stjärten.
- Ledsen, sa jag.
- Glöm det, sa hon, - jag gillade det men nu vill jag knulla.

Hon drog upp mig och positionerade mig tillrätta mellan sina ben samtidigt som hon prövande runkade min mer än hårda lem prövande några gånger. Hennes heta ben gled upp om min midja när hon pressade ner och in mig i sig. Hon var lika het och våt som tidigare och jag gled lätt in i hennes heta inre. Långsamt gled jag in och ut ur henne och hon höll blicken stadigt i min samtidigt som hon mötte mig med höga stön.

- Du har väl upptäckt att jag är en screamer, flinade hon mot mig.
- Går knappast att undvika, flinade jag tillbaka.
- Mina korridorsgrannar hatar mig, skrattade hon.

Jag fortsatte att ta henne mjukt och lugnt och jag kände att en ny utlösning låg långt borta tack vare Emilys avsugning. Plötsligt la hon upp händerna på min höft och drog mig intill sig.
- Knulla mig hårdare.

Hon började möta mig häftigare och hon angav tempot med sina händer samtidigt som hennes stönanden hela tiden blev högre.
- Bakifrån, ta mig bakifrån, sa hon plötsligt och började krångla under mig.

Jag drog mig ur med ett slurpande läte och snabbt snodde hon runt under mig och ställde sig på alla fyra och svankade djup. Snabbt ställde jag mig tillrätta bakom henne och med ett stadigt tag om hennes höfter gled jag hårt in i henne igen.
- Nej inte där, protesterade hon högljutt, - knulla mig i stjärten.

Jag stelnade till lite av förvåning eftersom ingen tjej någonsin tidigare uppmanat mig att ta henne i stjärten. Emily vände på huvudet och tittade på mig med fräck blick samtidigt som hon flinade lite.
- Har du aldrig knullat någon i stjärten förut?
Jag skakade lite generat på huvudet.
- Det är som att knulla fitta fast trängre och skönare, flinade hon.

Hon lutade sig framåt så att jag gled ur henne. Därefter så greppade hon mig och smidigt så placerade hon mitt ollon mot sitt anus och började att pressa in mig. Jag kunde känna hur trycket ökade mot min lem innan hennes ringmuskel plötsligt gav efter och under ett förvånat stön så gled jag in i Emilys heta anal. När jag väl penetrerat henne så pressade hon sig bestämt mot mig och med skräckblandad upphetsning så såg jag hur min lem långsamt försvann upp i stjärten på henne.
- Åhh vilken skön kuk, stönade hon.

Hon började gunga långsamt fram och tillbaka och livrädd för att göra henne illa så stod jag blixtstilla och bara såg hur min lem åkte in och ut ur den stönande tjejen framför mig. Det var brutalt upphetsande att se hur jag långsamt försvann längre och längre in i henne.
- Knulla mig då, sa hon efter en stund.

Jag vågade knappt röra mig när jag försiktigt började gunga in och ut ur henne. Emilys stön hetsade mig och hon mötte mig allt hårdare och när jag tog ett stadigt tag om hennes höft så vände hon på huvudet och tittade gillande på mig med feberglansiga ögon.
- Nu fattar du, - sa hon, - knulla mig hårt.

Omedelbart så började jag att ta henne hårdare och min lem åkte in och ut i hennes rumpa samtidigt som min pung slog mot hennes blöta kön med ett slaskande ljud som följd. Ganska snart så kunde jag se hur orgasmen var på väg i hennes kropp igen och när hon åter igen skrek till och pressade sig hårt mot mig så stod jag still och bara njöt av att se hennes skakande kropp.

Matt föll hon framåt och med ett slaskande läte så gled min lem ur hennes stjärt och efterlämnade ett stort hål som långsamt drog ihop sig. Hon låg länge och flämtade framför mig och jag kunde känna frustrationen av min egen kåthet och att än en gång ha blivit lurad på att få komma i henne. Långsamt vände hon över på rygg och tittade på mig med en road min.
- Vill du spruta ner mig? Frågade hon.

Jag makade mig upp över henne så att hon låg mellan mina ben och jag kunde se hur nöjd hon blev ut när hon förstod min avsikt.
- Det är rätt, sa hon, - spruta mig i ansiktet bara.
- Runka mig, sa jag med grötig röst.
Med ett stadigt tag om lemmen med ena handen och om min pung med den andra så började hon att runka mig långsamt men bestämt samtidigt som hon väste åt mig.
- Ge mig satsen nu, spruta ner mitt ansikte, kladda ner mig, kom bara.

Hennes uppenbara längtan efter att bli nedsprutad i kombination med hennes snuskiga språk och hennes underbara behandling gjorde att det inte dröjde lång tid innan jag kände hur jag blev större och hårdare när utlösningen närmade sig.
- Det är bra, väste hon, - stor och fin kuk, spruta ner mig med sperma bara.

Jag skrek till när utlösningen slog till och min säd började pumpade ut över Emilys lyckliga ansikte. Säden landade i långa kladdiga strängar över hennes ansikte och hon runkade noggrant ur mig allt jag hade att ge. Utlösningen hade varit så kraftig att jag inte orkade sitta kvar upprätt utan jag gled ner på sängen bredvid Emily. Mycket matt tittade jag på hur all min säd rann nerför Emilys ansikte och ner på hennes bröst.

Hon krånglade sig upp och lutade sig över mig och gav mig en kyss med spermakladdig tunga och jag kunde tydligt känna smaken av mig själv. Med ansiktet fullt av min egen säd gick vi åter en gång ut till hennes dusch för än en gång låta det varma vattnet strila ner över oss.
Det hade nästan börjat ljusna ute när vi kröp ner i Emilys säng och hon kröp keligt intill mig och pussade mig ömt på kinden. Jag var fruktansvärt trött men konstigt nog var jag inte längre så säker på att jag ångrade det som hänt.
Bakom hennes framfusighet i sängen så fanns en tillgivenhet som jag inte upptäckt tidigare och jag misstänkte att det inte bara handlade om sex för hennes del. Upptäckten av mina egna heta känslor för den varma kvinnan i min famn fick mig att känna mig lycklig och jag drog hennes mjuka kropp närmare intill mig. Emily somnade fort på min arm och hon suckade lite i sömnen när jag kysste henne innan jag själv somnade av hennes tunga andetag.

39 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#4

Huldran

Kommentaren raderad av användaren.

19/2, 2020 kl. 20:13

#3

Huldran

Novell lämplig att läsas på kvällen, samtidigt som jag i mina vakna drömmar byter namn till Emily.

Hård eller hårdare? Texten känns alldeles utmärkt som den är i min sinnevärld. Tack!

//Huldran.

19/2, 2020 kl. 20:12

#2

Hannes II

My-sa, den här novellen är faktiskt lite anorlunda. En läsare tyckte att jag skrev aldeles för snällt och önskade en liten hårdare novell utan att jag för den skull tappade språket./Hannes

21/9, 2011 kl. 15:28

#1

My-sa

inte din bästa,men väldigt bra ändå!
Men vet du vad jag bland annat gillar med alla dina noveller,alla innehåller att tjejen får fittan slickad!Faktiskt rätt ovanligt :S,får mig att tro att du kanske oxå gillar att slicka,vilket gör berättelserna ännu bättre!
Kramar till dig för dina underbara fantasier!

20/9, 2011 kl. 15:42