Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

12/12, 2015 kl. 12:18, av Calle K

Mor och dotter

Detta är berättelsen om hur en ung och oerfaren pojke får uppleva sitt första samlag och till och med får njuta av ett sådant ihop med den unga flickans erotiskt avancerade mamma

Skoldansen var slut. För ovanlighetens skull hade jag varit framgångsrik. Jag hade fått hemskubb med Ylva, en av skolans snyggaste tjejer. Nu stod vi i ett hörn av trädgården vid hennes föräldrahem.

Jag var spänd på hur fortsättningen skulle utveckla sig.

Jag var inte världens bästa konversatör, långt därifrån. Ensam med en tjej brukade jag precis som nu bli belastad med tunghäfta, Helst av allt ville jag få komma med Ylva in i hennes rum och få kyssa och kela med henne. Vi hade dansat de sista danserna med varandra. Hon hade känts ljuvlig i min famn och dansen hade fungerat långt bättre än den brukat göra för mig. Vid några tillfällen hade vi fått rejäl kroppskontakt med varandra och jag hade då blivit upphetsad av hennes mjuka kropp, så pass att kuken börjat resa sig.

​Nu stod jag alltså här i den sköna sommarnatten en halv meter från en attraktiv ung flicka, en av skolans snyggaste och visste inte vad jag skulle säga och inte hur jag skulle bete mig. Jag ville kyssa henne, jag ville krama henne, jag ville - svindlande tanke- knulla henne. Men jag hade inte lämnat ifrån mig min svendom. Jag var helt oerfaren när det gällde sex.

​Jag skulle just till att säga god natt och vända mig om för att gå hem när Ylva flyttade sig tätt intill mig och kysste mig på munnen. Jag var överrumplad och handfallen, gjorde inget bara höll min mun mot hennes. Så kände jag hennes tunga tränga sig in ett stycke mellan mina läppar och jag kunde inte annat än skilja på dem en aning.

Ylva lade en hand bakom mitt huvud och tryckte mitt huvud och mina läppar ännu tätare mot sig. Jag särade mina läppar än mer. Himmelskt. En sådan kyss hade jag aldrig tidigare upplevt. Och den varade länge. Hela tiden tryckte sig Ylva mot mig. Min kuk blev hård.  Jag var kåt.

Kan jag stå så här och låta kuken trycka mot henne? Hon måste känna den. Vad tänker hon? Kan jag verkligen låta henne känna att jag har stånd? 

Så tänkte jag då. I dag, i minnet av vad som hände den här kvällen efter skoldansen, tycker jag att jag var dum och förskräckligt okunnig om vad tjejer vill. Inte hade jag behövt skämmas. Det är ju helt naturligt att få stånd. Det är ju faktiskt också så att tjejer vill att killen ska få stånd. Att en tjej kan vara lika kåt som en kille vet jag mer än väl nu. 

Jag skämdes nog. Tack och lov, tänker jag nu efteråt, så gjorde inte Ylva det.

Hon fortsatte att kyssa mig och att trycka sig mot mig. Min kuk blev hårdare och hårdare och jag var nästan beredd att föra min hand ner mellan hennes ben. Men Ylva förekom mig. Hennes hand klämde till om mina byxors utbuktning. Saliven rann ur våra kyssande munnar och jag var i upplösningstillstånd men kom till sans när jag hörde hennes uppmaning.

– Kom, vi går in till mig.

​Som i trance följde jag med henne in. Hon öppnade och stängde dörren försiktigt. Samtidigt höll hon ett finger över sin mun som tecken på att vi skulle vara tysta. Vi kom in i något som tyckes vara ett slags gästrum med en härligt bred säng, en byrå och några stolar.

​Ylva började på nytt kyssa mig. Hennes ena hand började gnida på den bula som fortfarande var stor och hård i byxgrenen på mina byxor. Retningen och min upphetsning var så stor att jag nu inte längre kunde tveka. Jag måste få Ylva i säng och knulla med henne, Helt klart hade Ylva samma önskan.  Det dröjde inte länge förrän vi båda låg bredvid varandra i sängen, jag med min hand innanför Ylvas trosor och Ylva i färd med att dra ner blixtlåset i mina byxor.

​- Mats, det är bäst vi går upp och tar av oss.

Vi gjorde så. Jag vill minnas att jag var snabbast att få av mig kläderna.

Ylva var nästan lika snabb och blev nu den som först var den som låg helnaken i sängen. Jag hade aldrig sett en kvinna på så nära håll. En kvinnas fitta hade jag bara sett på avstånd på en klippstrand och det var på långt håll och det jag såg då var dolt av en stor hårbuske. Nu såg jag fittan utan något hår runt om sig och det var en eggande syn, en vacker syn med långa, fylliga blygdläppar. De var klart fuktiga.

Ylva särade brett på sina ben.

-  Skynda dig, kom. Å jag är så kåt. Kom med din kuk nu, Mats!

​Jag stod på knä mellan Ylvas vitt utspretade ben. Jag sänkte mig ner, tog stöd med den högra handen mot sängen ovanför Ylvas vänstra skuldra och försökte med min vänstra hand styra min styva kuk rakt ner mot Ylvas fitta. Jag lyckades inte träffa rätt. Försökte igen och igen. Ylva försökte sära på sina ben än mer men jag lyckades inte träffa rätt ändå. Jag var så himla kåt och ville så gärna komma in i det mest lockande jag kunde tänka mig.

Nu tog Ylva ett stadigt grepp om min bultande kuk och förde den sakta men säkert till sin fittöppning. Jag trycke på och kuken gled långsamt in. Jag stannade upp i min rörelse med ollonet strax innanför blygdläpparna. Ylvas mun sökte mina läppar och vi var åter i färd med en djup kyss.

Jag sköt in kuken ett stycke till. Underbart. Jag hade aldrig känt en så härligt pirrande och skönt bultande känsla.

– Kom djupare in. I botten med honom, älskade Mats. Så skönt, så skönt.

​Jag tryckte på och märkte att jag bottnade, min kuk vidrörde lätt ett motstånd. Jag stannade i mina rörelser, möjligen tryckte jag min kropp litet hårdare mot Ylvas. Jag såg in i Ylvas ansikte som lyste emot mig helt rödblommigt. Hennes ögon hade en speciell glans, en hungrig glans, uppfordrande, förväntansfull och kåt.

Så började jag då att knulla på riktigt, jag menar att jag började pumpa in och dra ut, till att börja med ganska sakta men efter en stund i snabbare takt. Ylva stack in sina händer under sina  lår och drog ner dem mot sin kropp. Nu kände jag att jag kom lättare och djupare in, beröringen av hennes innersta djup blev klart markerad.  Ylva började stöna. Hon njöt. Hon var vacker. Det slog mig att det var jag som med mina rörelser gjorde henne vacker.

Jag började känna att jag var nära en utlösning. Känslan fick mig inte att tänka på att jag kunde vara på väg att göra Ylva med barn. De sköna känslorna i kuk och underliv drev på mig så att takten i mina rörelser ökade. Nästan vid randen av en utlösning skrek Ylva.

– Stopp, dra ut! Spruta inte!  Mats dra ut!

Jag var på gränsen att inte kunna dra mig ur men Ylvas ljudliga och bestämda rop styrde mig och jag backade snabbt ut. I det läget med kuken strax utanför Ylvas underbara och våta fitta, den som nästan fört mig till den sköna slutpunkten av min penetrering var jag nära att spruta ut en kaskad av sperma som med allt säkerhet skulle ha gjort Ylva med barn.

I detta ögonblick skallade ett oväntat och mycket ljudstarkt rop genom rummet.

​- Ylva, Ylva!  Sluta genast!  Stopp! Sluta!.

Både Ylva och jag kom snabbt ur sängen. Jag tittade mig omkring och framför mina ögon stod en ståtlig och välklädd och mycket vacker kvinna.

- Gå genast till ditt rum! Vi får talas vid i morgon.

Ylva rafsade ihop sina kläder och var snabbt ute ur rummet.

- Sätt dig på sängen unge man och var inte så rädd.. Att jag tog i så dant var för att jag var rädd att du  skulle    göra henne med barn. Vi kan ta det lugnt nu. Du hann ju inte spruta .

Det kändes obehagligt att ha blivit ertappad och nu sitta naken framför denna främmande kvinna vars dotter jag nyss varit i färd med att knulla.

- Du behöver inte skämmas inför mig. Jag har sett nakna pojkar och karlar före dig. Hur kändes det att ligga med Ylva? Var det så skönt du väntat dig?

Jag hade inget annat att svara med än ett bestämd ja. Ylvas mamma tittade mig stint in i mitt ansikte,

- Har ni pippat någon gång före den här gången?

Jag kunde inte ge henne annat svar än ett bestämt  ​nej.   Jag såg att hon blev lättad av svaret. Det började kännas bättre. Min blick började söka sig runt hennes kropp. Hennes hår var glänsade vackert och snyggt friserat. Hennes läppar var lätt men tydligt målade. Bysten som putade ut hennes blus tycktes vara både fyllig och vacker. Jag kunde ana att den hade en ungdomlig och vackr form.

- Jag heter Eva. Du ska veta att Ylva ännu inte skaffat sig p-piller. Det är det jag ska tala med henne om i morgon. Hon får bums gå till skolsköterskan och ordna med det när skolan börjar igen på måndag.  Så är det med det. Vad heter du förresten?

- Mats

- Jag tycker vi kan ta tillvara den här stunden som du blev tvungen att avbryta så tvärt.

Med de orden kom Eva och satte sig bredvid mig på sängen. Hon log mot mig och så la hon en hand på mitt knä. Hon doftade gott av parfym. Plötsligt var hennes ansikte tätt intill mitt och parfymdoften kändes ännu starkare. Jag kände också att en av hennes händer nu vilade på mitt ena knä och att handen långsamt ströks uppåt mot min höft. Nästan på en gång kände jag samma känsla som gripit tag i mig när Ylva och jag kommit i säng. Jag kände kuken resa sig precis i det ögonblick då Eva böjde sig fram emot mig och fångade min mun med sina läppar.

Den kyss Eva gav mig var gott och väl i klass med Ylvas. En våg av kåthet gick med en gång genom min kropp och utan att hejda mig grep jag tag i Evas ena bröst. Eva gav ifrån sig ett belåtet utrop.

​- Så ung och så förfaren. Ylva och du kommer att få många sköna stunder när hon fått p-piller. Mig får du gärna knulla nu på en gång. Jag missar inte mina piller och kåt som dem har du redan gjort mig.

​Jag  fyllde min andra hand med Eva andra sköna, toppiga bröst. Eva log mot mig och tog tag i min kuk och så helt oväntat gled hon ner på golvet och ordnade med ens in min kuk in i sin mun. Hon lät munnen, lätt hopknipen, glida in och ut efter kuken. Återigen fylldes jag av den härliga känsla som fyllt mig flera gånger denna underbara kväll.

 - Han är då i god form känner jag. En riktig bamse har du. Hjälp mig nu av med kläderna så ska han få smaka på min grotta.

Det gick fort att få av Eva kläderna. Både hon och jag jobbade snabbt och bestämt och strax låg Eva precis som Ylva för en stund sedan med brett särade ben på sängen. Jag såg kåtglansen i hennes ögon och kastade mig över henne.

Den här gången var det lättare för mig att träffa rätt med kuken. Den gled snabbt och lätt in mellan Evas våta och blodfyllda blygdläppar. Det riktigt kändes hur kåt hon var. Kuken möttes av hennes våta, slemmiga sekret. Vi satte igång ett våldsamt knullande och var redan från  början i god takt med våra stötar och motstötar. Jag förstod att Eva var van att knulla och duktig på att göra det skönt för partnern.

- Tycker du om min fitta?

- Ja, ingen tvekan.

- Gillar du den lika bra som Ylvas?

- O, jag, kanske till och med bättre, men båda är dom fina.

- Knulla på nu. Du ska få spruta. Säg till när du känner att du är på väg att komma. Här blir det inga barn.

​Nu var vi ivriga och jättekåta båda två. Eva började smeka klitoris och jag stack in ett finger i Evas fitta bredvid min kuk. Eva drog upp sina knän så de nästan nådde hennes bröst. Ledd av någon impuls förde jag ena handens långfinger till Evas anal som nu var högt upp i vädret. Jag stack in fingret och jag hörde ett gillande utrop från Eva.

- Å du gode gud, så skönt du gör det för mig. Toppen. Din kuk är så härligt stor, mycket större än jag trott och ditt finger gör så gott.

Vi knullade på. Jag kände flera gånger att jag var på väg att komma men stannade då upp, väntade en bra stund innan jag fortsatte. Senare på kvällen sa Eva till mig att hon gillade mina stopp. De gav henne bra tid att riktigt njuta av  samlaget och bli redigt uppladdat före sin orgasm.

Underbart. För mig var det en stor och oväntad njutning. Först Ylva så hennes mamma med sina genomvåta fittor.

Vi kom precis samtidigt, Eva och jag. När jag kände kramperna i hennes fitta förstod jag att hon höll på att få utlösning. Hon slog sina ben om min rygg och i det ögonblick hon fick mig i låst läge exploderade mitt sprut med kraft in i henne heta och våta fitta. 

​Vi vilade ut i tät omfamning. Eva viskade i mitt öra att hon kände sig förälskad i mig. Vi måste träffas igen. Hon var visserligen gift men maken var på ett långt utlandsuppdrag och hon kände behov av sex när han inte fanns till hands. Vi borde kunna träffas igen någon gång i nästa vecka och då kunde vi vara tre som tillsammans förnöjde oss i sängen. Hon skulle skicka bud med Ylva nästa vecka.

Nästa vecka kom och Ylva kom med inbjudan till kommande kväll. Jag hade  tiden efter äventyren med Ylva och Eva tänkt mycket på dem. Och längtat. De var för granna båda två. Och så skönt det varit. Vilken upplevelse det varit att se dem nakna och få se hur de njöt. För min inre syn kom flera gånger synen  av deras vackra härliga fittor upp i minnet . Jag gick i min väntan och kände mig kåt alla dagarna fram till den kommande möteskvällen.

Dagen innan jag skulle träffa mina kåta kvinnor var jag hemma hos Loffe och såg porrfilm och nu fick jag verkligen se hur en trekant kunde gå till. Det var mycket sug på mannens kuk och mycket slickande på det två kvinnornas fittor. Jag blev rejält kåt av att se filmerna och fick därmed stora förhoppningar på en skön kväll med Eva och hennes dotter Ylva.​

Kvällen kom. Eva talade om att hennes man skulle vara på ingång till Arlanda strax före midnatt. Vi har alltså gott om tid till härliga njutningar, sa hon. Jag tror ingen av oss kommer att somna och bli överraskade av honom. Vi kommer att ha tild med både det ena och det andra eller hur, sa hon vänd till dottern.

Jag vet inte vem som var kåtasta av oss tre. Men skönt hade vi. Dett blev som jag fantiserat om. Först sög Eva av min kuk. Jag sprutade rakt in i hennes mun och likadant gjorde jag efter en ganska långt tilltagen stund i Ylvas.

På Evas inrådan lade jag mig på  rygg. Ylva satte sig på mig och började guppande knulla mig medan Eva satte sig ned med sin fitta över min mun. Jag kom ganska bra åt att slicka hennes härligt våta fitta. Både av den stimulans hennes fittdoft gav mig och av Ylvas sköna guppande fick jag innan jag totalt säckade ihop åtminstone två härliga utlösningar. Efter den sista av dem fick Ylva lägga sig på rygg så att hennes mamma kunde slicka av hennes fitta som då hade en del utsipprande sperman i sin mynning.

Vilka härliga kvinnor. Jag, lyckans ost, fick sticka min kuk i de ljuvligaste kvinnofittor jag kunde tänka mig och dessutom  bjöds jag på flera glas champagne före hemgången.

9 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

Nils

Det måste vara härligt med två sköna tjejer i sängen den ena erfaren & dottern som inte är det.

5/1, 2016 kl. 13:17