Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

21/12, 2015 kl. 16:57, av Calle K

Den vackraste kvinna jag haft i en säng

Jag hade haft många härliga kärleksstunder med Ylva. I hennes närhet hade hon en konkurrent som lockade mig, hennes mor.

Å, du härliga sköna kvinna  Oh! så skönt! Din fitta gör mig tokig. Oh, min gud, vilken skön fitta du har, så lagom trång, så djup och så skönt våt. Ylva, min älskade, jag älskar allt hos dig och mest din härliga fitta. Snart, snart.

. Herregud så skönt. Jag kommer snart. Ylva, Ylva!  Strax, nu snart. Kom! Kom älskade. Jag kommer. Ååååååååååååå.

Jag sprutade. Mycket. Flera kraftiga strålar. Ylva skrek i sin orgasm.

Jag föll ner över Ylva och gick någon eller några minuter in i Nirvana
Min kuk var fortfarande, men ganska slak kvar inne i Ylvas fitta. Ylva stötte upp sin kropp mot mig, juckade så till mot mig ytterligare några gånger. Och så gav hon mig en djup kyss med sin tunga långt in i min mun.

Vad härligt. Vi hade kommit samtidigt och nu höll min älskade Ylva att väcka min lust på nytt. Jag kände hur kuken började bli styv och hur kåtheten började brinna i mig.

Jag kunde inte låta bli. Jag började pumpa in och ut i Ylvas totalt genomvåta härliga fitta. Ylvas slidmuskler kramade min kuk som var på väg att återigen göra sig sprutberedd igen. Jag ökade takten. Jag ville på nytt spruta henne full. Ylvas motstötar gjorde mig heltokig. Jag nådde en takt jag aldrig förr kommit upp . Ylvas insats var full av kraft. Hon sköt upp sin kropp i en högt spänd båge varje gång min kuk var på väg in mot djupet av Ylvas fitta.

Orgasmerna kunde inte utebli. De blev sanslöst starka både för mig och Ylva.

Den är gången utfallet en ännu mer befriande avslappning och vila och något efterspel med inriktning på nytt samlag var det ingen av oss som satte igång.

- Du, visst var det skönt.
- Skönare än någonsin förut.
- Det är väl mig du vill ha?
- Klart.
- Du tittar väl inte åt någon annan?
- Nej. Nja.
- Vad menar du?
- Det är klart att det kvinnor frestar och jag har förstås då och då känt mig erotiskt dragen till några jag mött.
- Vilka då?
- Det behöver jag väl inte berätta.
- Men säg, jag blir inte arg.
- Lovar du?
- Ja.
- Håll i dig. Din mamma spanar jag på. Jag kan inte tänka bort hennes dragningskratt.
- Ja, hon är snygg men skulle du vilja ligga med henne.
- Visst skulle jag kunna göra det. Men det tillåter väl inte du.
- Mim, vet inte.
- Jag vågar inte komma med någon invit till henne. Kan du lägga ett gott ord för mig hos henne?
- Toker!
- Gör det!
- Kanske, ska tänka på saken.

Mer blev inte sagt den här gången i den frågan. Ylva trutade på munnen och undvek att ta emot min kyss.
Jag vet inte om Ylva på något sätt ville markera motvilja mot mitt förslag men hon lät mig inte träffa sig på drygt en vecka. Och då, efter veckans slut, då vi återigen sågs, fick jag veta. Hon hade talat med sin mamma och berättat för henne vad jag önskade.

Jag skulle få komma hen till Ylva nästa kväll. Då skulle Ylvas mamma, Anita, var där och Ylva någon annanstans. Anita och jag skulle ha få ha lägenheten för oss själv

- Herregud, Ylva, ställer hon upp.
- Det har jag inte sagt och inte hon heller. Men vad ni två gör struntar jag i. Det är bra att du och jag tar en paus.

- Men kära Ylva, du är väl inte svartsjuk. Du vet väl att du är nummer ett för mig.

- Jag kan tillåta att ni knullar ett par gånger men sen får du hålla dig till mig.

Härligt, tänkte jag. Spännande. Inte helt fritt fram, men ändå. Jag var förväntansfull och kände dragningar i kuken när jag hörde Ylva ge sitt tillstånd. Men henne, Ylva, gick det inte att få i säng den här gången. Jag fick drömma om morgondagen och inrikta mig på den,


Och jag funderade och fantiserade. Väl hemkommen lade jag mig påklädd på sängen. Tankarna strömmade genom mitt huvud. Vad hade Ylva och Anita kommit överens om? Hade det blivit klart för Anita att jag var ute efter att få knulla henne eller hade Ylva fått henne att tro att jag bara ville träffa henne för att vi skulle bli litet bättre bekanta? Vilket alternativ som än gällde så fanns naturligtvis möjligheten för mig att förföra Anita. Det skulle kunna fungera om nu Anita var en kvinna lagd åt erotiska äventyr.

Om Anita från början inte alls var förberedd och inställd på ett äventyr i sängen så skulle det behövas att jag kunde uppvisa mitt bästa och trevligaste jag och så sakta men säkert komma över till försiktiga smekningar.
Inte gå för snabbt fram men ändå till sist få henne att känna lust.

I mina tankar och för min inre syn upplevde jag ett morgondagens händelseförlopp som skulle kunna leda fram till att jag fick mina händer innanför Anitas trosor. Tankarna var så fulla av inlevelse att kuken signalerade till mig att jag blivit rejält kåt. Jag förde en hand till den och var på vippen att börja runka men avstod från att sätta igång denna självhjälp. Inte nu. Det är i morgon jag behöver min sperma. Jo, du kåtgalne man sa jag till mig själv. Lär dig vänta. Den som väntar på något gott väntar inte förgäves.

Så var det kväll och dags för mötet med Anita. Jag ringde på dörren. Anita, denna vackra och frestande kvinna öppnade.

- Välkommen Kurt!
- Tack, det ska bli roligt att bli litet mer bekanta.

Anita yttrade något om vädret. Det hade för en stund sedan börjat regna. Jag hörde inte på vad hon sa. Jag var fullt upptagen att se på hennes välformade kropp och utmanande kläder. Hennes blus var vackert broderad och lätt rosafärgad samtidigt som den var ytterst tunn. Det var ingen svårighet att under den uppfatta formen av hennes toppiga bröst. Hennes kjol hade ett par långa slitsar och det gjorde att man lätt såg insidan av hennes lår ända upp ett stycke ovanför hennes knän. Munnen diskret, ganska ljust rödmålad, faktiskt starkt inbjudande till kyssar. Håret var elegant friserat. Det här var en kvinna med stil men även med stark attraktionskraft. Hon var utan tvekan en dam från den fina världen men med en lätt anstrykning åt det vulgära och utmanande och som hon framhävde med de långa slitsarna i kjolen.

Jag började undra hur jag skulle klara av kvällen. Vad skulle jag prat om och hur skulle jag kunna närma mig henne fysiskt? Jag började känna mig bortkommen och osäker.

Jag skulle inte ha behövt ängslas. Anita var en van konversatör. Hon hade ingen svårighet att hitta intressanta samtalsämnen. Efter en stund hade vi hunnit tala om idrott och då speciellt utförsåkning och ishockey förutom simning och friidrott. Lätt förde Anita över samtalet till ekonom och aktiehandel och barnuppfostran och skolutbildning. Hon frågade mig hela tiden om mina synpunkter och lyssnade uppmärksamt på mina svar. Jag började tycka att det var rolígt att prata med henne.

Jag tittade på klockan. Hon var redan halv nio. Vi hade pratat i drygt en och en halv timme och jag hade inte kommit mig för att göra något närmande.  Hur skulle det här gå?

Kanske anade Anita vad jag ville. Hon började fråga mig om mitt och hennes dotter Ylvas förhållande. Vi kunde inte undgå att komma in på sexuella frågor och nu fick jag höra att hon längtade efter en karl som dög något till i sängen. Hon särade helt överlagt, det var tydligt, på sina ben och nu kunde jag se nederdelen av hennes trosor. Anblicken av dem fick min kuk att vakna till riktigt snabbt. Anita såg genast vad som var fatt med mig.

- Ja, Kurt, du har säkert en god tillfredsställelse för dina lustar i ditt umgänge med Ylva. Egentligen är hon och jag ganska lika, vi tänder lätt och båda gillar vi sex. Hennes förslag, eller var det ditt, att du och jag skulle träffas var jättebra tycker jag. Och nu tycks du vara beredd ser jag.

Å, så sexig hon var där hon satt med sin tunna och urringade blus och sina helt exponerade lår. Nu var jag hjälplöst fångad i min längtan att komma henne när. Men innan jag hunnit ta ett enda steg mot henne hade hon rest sig och gled fram mot mig och in i min famn. Jag kysste henne hungrigt och hon besvarade mina kyssar med en girig mun.

Jag tryckte mig mot henne och hon tryckte tillbaka. Nu var min kuk i fullständigt rest läge. Anita lät en hand vandra ner till min gylf som hon snabbt öppnade. Hon drog fram min kuk, gled ner på knä och lät sin mun glida runt den. Hennes tunga vandrade smeksamt runt kukhuvudet. Det var ytterst nära att få mig att få mig att spruta in i hennes mun. Anita måste ha märkt min reaktion och stannade upp i sitt slickande. I stället började hon sakta föra sin mun fram och tillbaka över kuken. Samtidigt drog hon ner mina byxor och kalsonger och lät dem falla till golvet.

Jag var inte heller overksam trots att jag var ytterst nära till orgasm I ett fullständigt dimmigt tillstånd fick jag av Anita blus och behå och började suga på ett av hennes bröst.

Anita tog munnen från min kuk

- Hur känns det, Kurt?

Jag släppte bröstvårtan och sluddrade

- Bra

Nu passade Anita på att dra av sig kjol och trosor och så stod hon framför mig helt naken. Jag har aldrig sett en så vacker kvinna som Anita var i den stunden. En underbart vacker kropp i väl proportionerade delar och ett ansikte långt vackrare än något annat jag sett.

Jag kom in i ett estetiskt njutningstillstånd av sällsamt slag. Jag togs direkt ur den tidigare så pådrivande kåtheten och njöt av den obeskrivbara skönhet jag hade framför mig utan att förlora mitt stånd och min virilitet.

Jag tog ett par steg åt sidan, först åt ena hållet och så åt andra. Och nu kunde jag också se hur Anita såg i grenen mellan sina ben. En mycket vacker och välkomnande syn. Blygdläpparna var fylliga, långa och en aning uppsvällda. Fullt klart var att de också var rejält fuktiga.

- Så fantastiskt vacker du är, suckade jag! Jag har längtat hela tiden sedan igår efter dig!
- Gott att höra. Jag måste tillstå att jag också längtat till i kväll efter att ha hört allt vad Ylva berättade om dig.
- Vad har hon sagt`?
- Allt ska jag inte avslöja men hon har berömde din kuk. Kom, jag är redo.  Jag är så kåt att du inte behöver förbereda mig mer.

Jag gick fram till henne och stack kuken i hennes fitta. Den var varm, våt och välkomnande. Jag kramade hennes bröst och satt i stället mina händer under hennes skinkor, lyfte henne fortfarande med kuken i henne och bar henne bort till den soffa vi suttit i för en stund sedan. Hon hamnade på rygg med mig över sig. Jag började låta kuken gå in och ut.

- Smek mig där nere, flämtade Anita

Jag förde en hand till hennes klitoris och började sakta glida över den med mina fingrar. Jag märkte snar hur Anita njöt av min behandling. Hon började flämta och skrika ut könsord och hennes motstötar varje gång jag trängde in blev kraftigare och kraftigare. Hon hade kommit i ett obetvingligt kåtrus. Jag förstod han hon var nära orgasm.

- Å din kuk, så skönt!

Så hände det oväntade. Anita kom med en i vårt läge härligt frestande begäran.

- Låt oss byta plats. Jag vill rida dig.

Vi bytte plats

- Spruta mig full, var den order hon gav mig när hon sakta och precist lät sin fitta glida omfamna min kuk och trycka sig mot mig så den kom djupt in i henne.

Hennes ritt blir vild och snabb. Jag känner hur det flödar ur hennes fitta och ser hur hennes ansikte fått en starkt röd ton. Jag förstår att hennes orgasm är nära. Vi släpper båda ifrån oss ett långt stön och förenar oss i en samtidig orgasm med som för henne är en fontänorgasm och för mig är några snabba och hårda sprut av kladdig sperma i botten av hennes genomblöta fitta.

Min kuk glider långsamt ur henne.

- Kurt, låt honom stanna kvar.

Jag gjorde några knullrörelser och fick kuken att hjälpligt stanna kvar strax innanför Anitas fittöppning.
Vi ligger stilla och vilar ut. Efter en stund säger Anita:

- Vi har två saker kvar att göra.
- Jaså, vilka då?
- Jo först vill jag att du slickar min fitta och så vill jag att du tar mig bakifrån.
 
Jag blev en aning häpen över vad hon sa men kände också beundran sätt att så självklart ta kommandot och jag kände ingen tvekan att tillfredsställa hennes önskan. Anita särade brett på sina ben och jag lade mig så till rätta att jag kunde få mitt huvud mellan dem. Innan jag sänkte mig ner slutläget som skulle få mig att nå Anitas fitta med min mun tittade jag upp i hennes ansikte och såg kåtglansen i hennes ögon.

- Börja någon gång då, jag är jättekåt
- OK, kåta raring

Jag kände med en gång att Anitas orgasm hade fyllt hennes fitta med för upphetsande fittsaft. Det var härligt att känna dess doft som gjorde mig toppenkåt. Jag slickade fram och tillbaka. Anita stönade. Jag slickade i mig en hel del av hennes ljuva saft och börjad tränga djupt in med min mun i hennes slida. Jag formligen grävde med både mun, läppar och näsa. Anita började rista i kroppen och så kom hennes befriande sköna utlösning som medförde att hon slog sina ben runt min rygg. Jag var fast i härlighen. Det tog en lång stund innan hon lossade sitt bengrepp.

Jag hade varit nära att få orgasm flera gånger under mitt slickande. Skulle gärna velat ha fått det. Det stramade i kuken och pungen så starkt att det var på gränsen att göra ont. Min könsapparat var explosionsfärdig och beredd ta Anita bakifrån som hon ville. Nu hade hon ställt sig på knä i soffan med ändan i vädret. Hon såg underbar ut. Hennes breda höfter och häck skull ha fått vilken man som helst att kasta sig över henne. För mig var det ingen tvekan. Min drift var så stark och min kuk så styv att jag inte kunde vänta. Jag fick snabbt in kuken.

Anita låg på armbågarna, tog emot mina stötar och stötte tillbaka. Mina händer smekte hennes skinkor. Vi nådde en skön rytm. Jag ska knulla dig sönder och samman, Anita, tänkte jag och började öka takten . Farten var snart i topp. Det var hennes och min kåthet och hennes glidhjälpande fittsafter gjorde det möjligt för oss att nästan svindlande hastighet.  Anita uppmuntrade mig genom att upplysa om hur kåt hon var och om hur gott min kuk gjorde.

Både Anita och jag fick sjuhundrade orgasmer. Hon sa sig aldrig ha varit med om något liknande.  För min del hade jag samma uppfattning. Vi hade nu upplevt all den njutning ett gott knull kan ge två människor
När vi orkat resa oss gick vi ut i köket och tog oss litet mat. Jag för min det har alltid blivit hungrig när jag knullat. Anita känner sig också sugen på mat när hon haft ett par orgasmer.

Ylva dök upp efter ett tag. Natten fick jag ha ihop med Ylva i hennes breda säng. Anita var nöjd och fann det gott att få sova ut ensam i egen säng i ett närliggande rum. Den goda Ylva satte igång att förföra mig och vi fick en skön, mycket skön stund tillsamman. Vårt knullande tog tid. Mitt spermaförråd var i det närmaste slut efter vad jag lämnat ifrån mig inne i Anitas fitta men det lilla som fanns kvar kom till slut i projektilfart längst in till botten i Ylvas hungriga fitta.

Nu när jag några dagar senar sitter och skriver ned vad jag upplevde natten med Anita och Ylva så inser jag att det är Ylva jag vill ha. Hon är mig kärare, står mig närmare och är jämngammal med mig. Vi är ett bra par som förstår varann. Anita, denna utsökt vackra kvinna, kan vara ett spännande äventyr men hon och jag hör inte ihop som jag känner att Ylva och jag gör.

7 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

Nils

Underbart.Men jag tänker på att det är väldigt bra att svärmor tillhands när din käraste är med barn.Att hålla det sköna sexet inom familjen det kan vara problem att vara kåt & hon ville ju gärna ha din kuk & din säd i sej.Och hon är väl så att hon kan bli med barn ännu din svärmor hon vill kanske ha ett sladdbarn med dej för att du finns ju där.

5/1, 2016 kl. 13:51