Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

10/1, 2016 kl. 10:03, av Wickedpedia

En mors vilja

Viktor stod och smög precis nedanför trappen till andra våning och höll koll på sina föräldrar som satt och hade fredagsmys i tv-soffan i vardagsrummet. Det var många år sedan han hade smugit på sina föräldrar på detta vis, frågan var om han nånsin gjort det, isåfall på lek när han var ett litet barn. Nu var han snart 20år och var både nyfiken och fundersam på vad hans föräldrar egentligen ägnade sig åt för 'lekar'. Något underligt var det nämligen...

 

Viktor var normalt inte hemma på helgerna, sedan förra året pluggade han på Universitet i en annan stad och han åkte ofta inte hem på helgerna. Det var roligare att stanna och gå på nån fest, hänga med klasskompisar och när/om man hade flyt, med nån tjej som han träffat.

Men ibland måste man hem av olika anledningar och då brukade han och föräldrarna äta middag ihop på fredagskvällen och därefter så satt föräldrarna sig allt som oftast i vardagsrummet och kollades in fredagsunderhållningen på TV och han satt sig i sitt rum på andra våning i villan och spelade dataspel halva natten. Ungefär som en massa andra föräldrar och barn över hela Sverige antagligen gjorde.

 

Men så för en 6-7 veckor sedan, sent på kvällen, när Viktor skyndade sig ut ur rummet för att göra ett depå-stopp på toan så hade han mött sin far och mor i korridoren utanför. Hans föräldrars sovrum låg längst in korridoren så de behövde passera han s dörr så det blev nästan en kollision mellan dem i hallen.

Han uppmärksammade då att hans pappa mer eller mindre bar hans mor, hon gick halvdant själv men hans far stöttade henne ordentligt och om han hade släppt henne hade hon fallit omkull i en hög på plats o ställe.

Hans pappa hade nog inte räknat med att träffa han så abrupt, Viktor som hade bråttom på toa hade ju slitit upp sin pojkrumsdörr och rusat rakt in i dem, så hans pappa ursäktade sig och hans mamma med nånting som lät som att "Hans mor fått för mycket vin..."

 

Viktor lät det passera men sedan när han satt själv på toaletten så kom tankarna till han. Han hade mött sin mors blick där i korridoren men den var verkligen inte närvarande, de hade sett varandra rakt i ögonen men hon gjorde inget som helst tecken på att känna igen honom. Och var hon verkligen så full? Hon verkade inte redlös egentligen på det berusade sättet som tjejer kunde bli, hon var mer som frånvarande och viljelös.

 

När han kom ut från toan kunde han konstatera att dörren till föräldrarnas rum var ordentligt stängd, så han tog och gick ner till nedervåningen. Allt var släckt och det var bara några lampor tända i fönstren som gav ledbelysning. I köket på diskbänken fann han vad han sökte ty där stod det två tomma glas och en urdrucken flaska vin. EN flaska vin, delad på TVÅ personer, OCH de började dricka ur den redan till middagen 5 timmar innan!  Antingen var hans mamma väldigt lättpåverkad eller så var det nåt annat 'fuffens' på gång.

 

Morgonen efter vid frukost var hans mor pigg och fräsch som vanligt och inte minsta tecken på bakfylla kunde noteras.

Viktors undran och nyfikenhet var väckt!

 

***

 

Några veckor senare så hade han återigen varit hemma en fredagskväll och då hade han funderat på hur och om han skulle kunna ta reda på vad som egentligen hände med hans mor. En av TV-kanalerna körde SciFi fredag och han visste att hans föräldrar följde en av de serierna som gick sent. Han antog att OM nånting annat hände än att hans mamma drack för mycket vin, borde det ske efter att den seriens avsnitt slutat.

 

Viktor hade bestämt att han skulle spela dataspel hos en kompis så han stack dit direkt efter middagen och precis som han sagt så spelade de och hade kul tillsammans. Vid 10.30 tiden så avslutade dock Viktor spelandet och skyllde på att han måste hem tidigt för han skulle plugga dagen efter. Cirka en kvart i 11 så stod han hemma i sin egna trädgård och tjuvkikade in genom vardagsrumsfönstret.

 

Hans mamma och pappa halvlåg bredvid varandra i den väl tilltagna soffan som hade som en divan ut på ena sidan. Hans far höll om hans mor med ena armen och hans hand försvann upp under hans mors topp och det var ingen tvekan om att han höll om hennes ena bröst.

Viktor rättade till kuken som hade börjat göra sig påmind.

 

Avsnittet på TVn tog slut och hans mor ställde sig upp och sträckte på sig, hans fars hand som tidigare varit under hennes topp smekte nu hennes jeansklädda rumpa och den föll tungt ner i hans fars knä när hans mor gick ut i köket.

Hans far började zappa mellan kanalerna och stannade vid en som visade nåt kriminalfall som dokumentär.

Viktor såg att hans mor kom tillbaka och hon hade denna kväll inga problem med att stå och gå, han kände nästan en besvikelse inombords när det plötsligt hände något oväntat.

 

Hans mor hade alltså kommit tillbaka till soffan med ett glas vatten i handen och hon gjorde nu den riktigt karaktäristiska rörelsen då man stoppar in en tablett i munnen, lyfter glaset och tar en klunk och med en 'knyck' så sväljer man ner pillret. Hon svalde till en extra gång och sedan så drack hon upp det som var kvar i glaset.

Hon ställde ner glaset på soffbordet och med ett stort leende vänt mot hans far så satt hon sig gränsle över honom.

Från några meters avstånd på andra sidan fönstret och med en persienn som var nedsläppt men inte omvriden så såg nu Viktor hur hans föräldrar började hångla med varandra. De kysste och kramade varandra och hans fars händer var åter under hans mors topp. Snart var toppen uppskjuten ovanför hennes bröst och hans fars händer kupade och klämde om brösten utanpå en cremefärgad BH.

Viktor stod där med halvöppen mun och kände hur kåtheten steg i kroppen.

 

Tydligen gjorde det det för hans föräldrar också för utan att Viktor riktigt såg hur det gick till så hade hans mors BH blivit öppnad och två stora bröst hängde nu fritt! Hans fars mun närmade sig nu ett av brösten och Viktors högerhand öppnade hans gylf och samtidigt som hans far sög in hans mors bröstvårtan i munnen så började Viktor runka.

 

Hans mors ansikte visade att hon tyckte om behandlingen och hon blundade och lät sin ena hand glida ner mellan dem och hon gnuggade nu hans fars kuk utanpå hans byxor.

Under tiden hade hans far bytt bröst med munnen och Viktor såg hur den lediga bröstvårtan och gården blänkte fuktigt av saliven han lämnat. Viktors kuk stod nu som ett spett riktat rakt mot hans föräldrar.

Hans far drog hans mor närmare sig så han kom att kunna köra in sitt ansikte mellan hennes bröst och riktigt frottera sig i dem.

Hans fars ena hand letade sig fram längs hennes nakna rygg och när den fann byxlinningen så petade han in fingrarna under den och pressade in handen över hennes skinka. Han stoppade upp ett ögonblick och Viktor såg hur hans fingrar lekte och rörde sig under det tighta jeanstyget. Troskanten! Det var troskanten han skulle in under insåg Viktor samtidigt som hans fars hand sköt in vidare ner över hans mors stjärthalva till dess den greppade dess nedre del.

Viktor såg hur hans fars hand klämde ordentligt om stjärten, samtidigt som hans far började röra på sitt underliv så att han gnuggade sin kuk mot henne.

 

Hans mor och far låg på detta vis några minuter och Viktor fick tid att avsluta det han höll på med. Han ruskade förhuden fram och tillbaka medans han såg sin mors ena bröst svälla fram på sidan som var vänd mot honom och han sköt ett fantastiskt sperma-skott rakt ut i natten hållande med högerhanden runt kuken och vänsterhanden i väggen så han inte skulle tappa balansen i orgasmögonblicket.

 

När han dragit andan och pressat ut det sista ur kuken och stoppat tillbaka den i byxorna kunde han konstatera att aktiviteten på insidan av fönstret var också tämligen stilla. Hans far hade slutat att klämma på hans mors skinka och hon lågt tungt över honom. Han vred sig ett varv och hon följde med honom utan att verka bjuda något motstånd.

Hans far lirkade sig loss ifrån henne och stod sedan på golvet vid soffan och betraktade henne ett ögonblick. Hon låg som utslagen med ben och armar lite onaturligt utspridda, blottade bröst och BH och topp som en halskrage.

Hans far lämnade henne på det sättet för ögonblicket och röjde av soffbordet. Ett vattenglas, två glas vin och en flaska samt en skål där det legat naturgodis i.

När han lämnat dem i köket kom han tillbaka och stängde av TVn och släckte lamporna. Viktor höll på att dö när hans far helt oväntat tog ett kliv fram till fönstret och tittade ut i nattmörkret. Viktor kastade sig mot husväggen och satt ihopkrupen utan att röra sig en lång stund.

När han åter vågade sig upp kunde han konstatera att vardagsrummet var tomt.

 

Han gick runt huset så han såg sina föräldrars sovrumsfönster på andra våning och därinne bakom persiennerna så var det nu tänt.

Viktor gick till ytterdörren men han såg i springan mellan dörr och karm, redan när han närmade sig, att dörren var låst. Den dörren var lite bullrig att låsa upp och att öppna så han gick istället till garagets sidodörr och så smög han in den vägen via köket.

Han gled ur jacka och skor i hallen och en stund senare så stod han utanför sina föräldrars dörr. Han lyssnade intensivt... Jo! Ingen tvekan, dem knullade, iallafall knullade en av dem!

 

Viktor stod kvar utanför dörren och lyssnade tills det blev tyst där inifrån. Han hade egentligen inte hört så mycket men med fantasins hjälp så var allt möjligt.

 

***

 

Under de kommande veckorna funderade Viktor på vad han sett sina föräldrar göra. Det var svårt att förstå att hans mor 'drogade' ju sig helt frivilligt, men det verkade så. Var det nån perversitet eller fetisch som de levde ut, han visste inte riktigt men han tänkte gräva vidare och han återkom i minnet till det han sett genom vardagsrumsfönstret och det var nu hans främsta runkobjekt.

 

Viktor hade skaffat sig en liten nätverkskamera som skickade bild via wi-fi till en molnbaserad tjänst som man kunde komma åt via både dator och mobil och med ett tilläggsprogram i datorn kunde man spela in det kameran visade. Kameran var inte en direkt spionkamera men den var kompakt och kunde automatiskt slå över till infrarött mörkerseende om ljuset blev för dåligt i rummet. Den var egentligen alldeles för dyr för Viktor men han hade tagit en sväng förbi Universitets bokhandel och plockat ihop två kursböcker som tillsammans kostade 1200kr. Han hade fotat dem och skickat en bild till sin far där han undrade om han kunde få ett bidrag så han hade råd med kurslitteraturen.

Han hade redan dessa böcker som nedladdade pdf-filer men det visste inte hans far och precis som Viktor hoppades så plingade det till i swishen bara 10 minuter senare.

Hans far hade alltså ovetande betalat för utrustningen Viktor skulle använda för att ta reda på vad som hände i föräldrarnas sovrum. Viktor myste inombords åt tanken.

 

Så var det äntligen fredag och Viktor hoppade över sista föreläsningen och drog hemåt med buss redan vid 13-tiden. Det skulle ta ca 2 timmar att komma hem och han hoppades innerligt att han skulle vara hemma före båda sina föräldrar och av den anledningen hade han inte varnat dem att han kom hem tidigare.

 

 

JA! Ytterdörren var låst när han kom hem. Han slängde av sig ytterkläderna och ropade högt att han var hemma, för säkerhets skull, men ingen svarade så han sprang snabbt upp med väskorna på sitt rum där han slet upp datorväskan. Han greppade kameran och fortsatte in i föräldrarnas sovrum. Han hade redan funderat ut ett ställe att gömma den på som förhoppningsvis skulle skydda den från upptäckt. Hans föräldrar gillade som tur var att spara på saker så det stod prydnadssaker mm lite varstans. Om de hade varit inne på sparsam och klinisk inredning hade det varit mycket svarvare att hitta ett gömställe men nu var det som tur inte så.

På en skänk mellan en hög med motormagasin och väggen ställde han kameran och så lät han tidningshögen flyta ut lite över kameran så den doldes. Han petade ner strömkabeln bakom skänken och stoppade den i ett eluttag som så lämpligt återfanns där. Han kollade från olika vinklar och slog igång appen i sin mobil. Tiden gick låååångsamt när han nu nervöst väntade på att bilden skulle dyka upp men snart fanns den där. Han justerade kameran och tidningshögen några gånger  och testade hur sängen och delar av rummet syntes. När han var nöjd skyndade han sig tillbaka till sig till sitt rum och så pillade han igång allt på datorn också.

Så länge ingen kommit hem testade och justerade han utrustningen.

 

***

 

Middagen var för länge sedan avklarad och fredagskvällen hade runnit iväg och nu stod han alltså där nedanför trappen och smög på sina föräldrar. Tv-serie avsnittet led mot sitt slut och hans mamma hade redan varit och hämtat ett glas vatten i köket. När det var några minuter kvar innan programmet var slut såg han föräldrarna snacka med varandra och sekunden senare så svalde hans mor ett piller och drack ur glaset.

 

Minuterna gick sakta och när programmet tog slut så bröt de upp istället för att börja hångla. Hans mor kom genast gående rakt  mot trappen och Viktor visste inte vad han skulle göra men som tur var hade pillret redan gjort lite verkan på hans mor så hon blev stående och stöttade sig mot vardagsrummets dörrpost och väntade in hans far.

 

Viktor hann upp på sitt rum där han lämnade dörren öppen, och när hans mor kom förbi, stöttad av hans far, så såg det ut som Viktor, iförd hörlurar, satt och spelade för fullt på den fasta datorn. Bredvid han på en stol med halvstängt lock stod dock den bärbara datorn som kameran var länkad till.

Hans mor var inte helt redlös ännu denna kväll och han hörde henne önska honom en "God natt!" Han grymtade till svar och höll andan när han väntade på att de passerat. Sekunden senare så stirrade han in i mobilen och tryckte på 'Rec'.

 

Han såg sina föräldrar komma in i bild och hans far drog bort överkastet och drog undan täcket i hans mors säng och hon lade sig tungt i den, fortfarande med kläderna på.  Hon lade sig tillrätta och låg på sidan så hon hade blicken rakt mot kameran. Helv_te tänkte han, hon upptäcker den nu! Men hon slöt ögonen och istället hoppade Viktor till när hans far åter passerade förbi hans rum ute i korridoren. Oj, Oj, Oj... Det var nervpåfrestande detta.

 

10 minuter senare var hans far tillbaka vid dörren. Han sade att han släckt och låst nedervåningen och så önskade han också Viktor "God natt". Viktor krängde av sig hörlurarna (som satt i den bärbara datorn) och svarade "Sov gott!" Hans far drog igen och stängde dörren till Viktors rum efter sig! Lika bra det tänkte Viktor och när ljuset tändes ordentligt i sovrummet bredvid och hans far åter syntes i mobilskärmen kunde han andas ut och äntligen slå upp den bärbara datorns större skärm! "Nu skall vi se", viskade Viktor till sig själv.

 

Hans far kom rakt fram till skänken och Viktor nästan flög av stolen där han satt beredd att fly nånstans men kameran var fortfarande oupptäckt när hans far gick tillbaka till sängen och lade lite saker på sin sänghalva och så satt han fast två rep i sängens huvudända. När han var klar med det så började han klä av sig och snart stod han naken och betraktade hans mor, kuken stod halvhård rakt ut från han.

 

Viktor steg upp från stolen och drog också av sig sina jeans och kalsonger men han drog istället på sig ett par mjuka träningsbyxor. Hans kuk stod också halvhård och när han åter satt sig ner så runkade han den lätt med handen i byxorna.

 

Vid det laget hade hans far börjat att strippa av kläderna på sin fru, och hon var som en trasdocka i hans händer. Han var på en och samma gång både brysk och försiktig med henne och snart var hon helt naken och han hade till slut 'rättat' till henne så hon nu låg på rygg. Hon var nästan som en docka när det gällde hur armar och ben hamnade. Lite rörelse kanske i nån lem men i princip låg hon still där hon placerades.

Viktors far hade satt sig mellan sin frus utsträckta och delade ben och Viktor såg att han hällde upp en vätska i sin hand ur en flaska.

Olja, tänkte Viktor samtidigt som hans far lutade sig framåt och smörjde in hans mors bröst. Han fortsatte sedan ned längs magen och fyllde på med olja allteftersom det behövdes. Insidan av låren fick sin del av oljan och sedan fokuserades det på henne fitta.

 

Efter en stunds smörjande där förstod Viktor på sin fars rörelser att hans fingrar nu var inne i hennes fitta. Oljeflaskan lades bort och en dildo plockades upp. Hans far lekte med den upp och ner längs fittskåran och sedan positionerade han den och med en stöt tryckte han upp den i henne.

 

Viktor kunde se i kameran att hans mor rörde på sig när dildon hastigt kördes upp i henne. Huvudet vreds fram och tillbaka och en arm viftade avvärjande men han hörde hur hans far lugnande sade "Såja, såja, ingen fara", sedan drog fadern ut och pumpade in dildon igen ett par gånger och rörelserna hos hans mor avtog.

Hörlurarna fylldes av ett brummande när plötsligt dildons vibratorfunktion startade och han såg hur hans far med stadiga och ganska långsamma tag förde armen fram och tillbaka. Med tiden ökade han hastigheten och Viktor kunde se att hans mors bröstkorg sjönk och lyftes allt häftigare.

Plötsligt drog hans far ut dildon och kastade den i sin säng och ersatte den med sin högra hand samtidigt som han placerade sin vänstra hand på venusberget och verkade trycka hårt. Han lade en ordentlig kraft bakom sina händer och det såg ut som att han mera eller mindre grävde rakt in i fittan

För ett ögonblick trodde Viktor att han skulle få se sin far fista hans mor men så blev det inte. Istället så var det som att hans mor vaknade till ur dvalan och hon exploderade i en i stort sett tyst orgasm där hela kroppen riste okontrollerat och armarna fladdrade slött.

Det såg nästan ut som hon fick ström genom kroppen.

 

Orgasmen var slut, hans mor låg helt livlös på rygg och hans far sträckte på sig på golvet bredvid. Hans fars kuk stod nu som ett spett rakt upp mot magen och det gjorde Viktors också i rummet bredvid där han nu hasat ner träningsbyxorna.

 

Viktors far hade åter börjat ägna sig åt sin hustru. Han böjde upp hennes ben ovanför hennes huvud och fäste vardera benet mha repen han satt dit tidigare. När det var klart låg hon i princip dubbelvikt och uppfläkt och han steg upp i sängen och placerade sig så han kunde köra in sin kuk i henne. Han knullade förnöjt på och hon låg helt stilla och bara gungade fram och tillbaka i takt med hans stötar.

Viktor kom på sig med att fundera på VARFÖR hans far (och mor) gjorde på detta sätt... Var det egentligen så upphetsande att ligga med någon som inte reagerade alls? Visst var just samspelet mellan två personer som knullade det som gjorde sexet härligt? Lite konstigt var det.

 

På skärmen kopplades nu hans mors ben loss och inom kort hade hon blivit avtorkad på bröst, mage och lår, vänts över på mage samt fått två kuddar intryckta under bålen så hon nu låg med rumpan rakt upp. Viktor kunde svära på att hans far log och slickade sig om munnen innan han besteg henne.

Detta var hans fars stund och han såg nu att han fattade ett stadigt tag om hennes höfter och sedan pumpade han med kraftiga och djupa tag. Efter en stund ökade han takten lite för att till sist med ett ganska högt stön dra sig ur och spruta över sin hustrus skinkor och rygg. Han sköt ett par tre gånger över henne och sedan mjölkade han ut det som var kvar i hennes stjärtskåra och stoppade så till sist in och ur kuken i henne en sista gång.

Han var färdig!

 

Viktor stängde av inspelningen!

 

***

 

Viktor fortsatte kolla in kameraskärmen så han var beredd när det knackades på dörren och hans far diskret kollade in!

Han sade att han inte kunde sova och undrade om Viktor ville kolla in nån film med honom. När Viktor svarade att han var mitt inne i ett spel så dröp han av ner till undervåningen utan någon mer kommentar.

 

 

20 minuter senare gjorde sig Viktor ett ärende ner till köket, och han fann sin far uppkrupen i soffan med nypoppade popcorn i en skål och en startad stream-film igång. En sci-fi film naturligtvis och Viktor snodde en näve popcorn och gick tillbaka upp till sovrummen. I korridoren stannade han och slog igång mobilen igen. Ljuset var dämpat så allt syntes i en grågrön färgskala när nu den infraröda funktionen var igång. Hans mor låg fortfarande på magen därinne i sängen fast kuddarna under hennes bål var bortplockade.

Försiktigt öppnade han dörren till sina föräldrars sovrum och smög in. Han stod still en stund och tittade på den nakna kvinnan i sängen, hans mor, och följde hennes kroppslinjer och de rännilar av sperma som fanns på hennes rumpa och rygg. De hade sakta runnit nedför hennes kropps sidor. Repen, oljan och dildon var bortstädade.

Han stod där och gjorde ett livsval... Men innan han helt bestämt sig så provade han att väcka sin mor genom att skaka lite i hennes fot samtidigt som han med förställd och dov röst ropade hennes namn. Ingen reaktion mer än att hon fortsatte 'sova'.

 

Han tog och tittade åt det håll kameran satt och tryckte sedan på 'Rec' på mobilen. Han gled ur träningsbyxorna och tog ett djupt andetag och så steg han upp i sängen.

Han smekte upp för låren och delade på hennes skinkor så han såg rakt upp i hennes sköte. OM han tvekat tidigare så var det nu som bortblåst för samtidigt som han såg en blöt och väntande fitta så fylldes hans näsa av hennes sex-dofter. Det var smått berusande och han kände hur blodet pumpade in i hans kuk.

Han lade sig tillrätta lätt lutande över henne, stöttande på en arm och så styrde han in kuken mot hennes fitta.

Ibland hände det att det var svårt att hitta rätt men i detta fall hittade den vägen själv. Kuken omslöts av en ny sorts moderlig värme och han stönade lite oväntat för sig själv. Han knullade försiktigt och aktade sig för att stöta hårt eftersom han var rädd att hon kanske kunde vakna.

 

PLÖTSLIGT for en berusande tanke genom hans huvud. Just nu, HÄR OCH NU, så knullade han en helt unik fitta. Det fanns bara en sån i hela världen, EN ENDA!

 

Det var nämligen den fitta han själv skapades i för ca 20 år sedan! Ingen annan hade skapats i just den fittan! Det var en svindlande tanke att han nu knullade samma fitta som hans fars spermie en gång i tiden vann loppet upp i livmodern och skapade honom.

Han stötte lite hårdare och djupare med kuken i hopp om att stöta i livmodertappen på sin mor, om han lyckades eller inte hade han ingen aning om men det kändes rätt.

 

Han drog sig ur sin mor för han var bara tvungen att få ta sig en ordentlig titt på denna unika fitta. Fittan slöt sig inte när han väl dragit sig ur utan den stod liksom inbjudande öppen framför han och han lät fingrarna känna på blygdläpparna och nöp i dem och klitorisen.

Stunden var smått magisk för han men PLÖTSLIGT ersattes den av en panikkänsla när hans mor verkade vakna till. Hon pratade och viftade med en hand och började liksom vrida på huvud och överkropp som för att få ögonkontakt med honom.

"Nej, fortsätt, älskling, knulla mig", kom det sluddrande och sömndrucket ur henne. Och Viktor kastade sig framåt och greppade hennes page-klippta hår och tryckte ner hennes ansikte i kudden. Kuken hade precis som förut funnit sin väg och i och med att han vräkte tyngden över henne nådde han rakt in i hennes botten!

Hon stönade i kudden och Viktor fortsatte stöta hårt upp i henne eftersom han INTE vågade sluta.  Hon besvarade pumpningarna med små egna rörelser och till Viktors förvåning övergick det snart i små skakningar när hon fick en orgasm!

 

Viktor vågade inte sluta eller låta det gå för han själv, för han visste inte riktigt hur han skulle komma undan om hon vaknade till sans, vilket hon nu verkade göra.

Som tur var löste naturen och pillret det för när väl orgasmen ebbat ut då sjönk hon åter ner i dvala och var som bortblåst igen.

 

Han hade slutat att stöta in i henne och sakta släppte han nu taget om hennes hår. Hans mor låg helt stilla och hjälplös och i det ögonblicket förstod han vad det sexiga i situationen var. Det var inte fråga om att partnern var med i sexakten eller inte utan det var istället en fråga om 'tillit' mellan hans föräldrar. Hans mor valde att försätta sig i ett hjälplöst tillstånd för att hon litade på sin make och han förvaltade detta förtroende dem emellan. Det fanns inga säkerhetsord i världen som kunde hjälpa eller rädda hans mor om hans far ville henne illa.

Det var helt enkelt ett fullständigt utelämnande från den ena partnerns sida som syftade på att bekräfta deras ömsesidiga tillhörighet och kärlek. Udda men tilltalande!

 

Viktor lade sig framåt över henne igen och tryckte in sina händer under hennes bröstkorg.

Han log för sig själv när han tänkte på vilket dåligt jobb hans far utförde just nu gentemot hans mor då hon just nu knullades av sin son! Hans far borde varit där och skyddat henne. Men VEM kunde misstänkt att det var sonen som var ormen i paradiset. 'Enemy within' heter det kanske. Det var han, Viktor, som likt Loke i vikingarnas mytologi hittade på rackartygen!

 

Hans händer hade nu funnit sin plats under sin mors kropp och i vardera handen höll han ett av hennes bröst och mellan pekfinger och tumme klämde han nu på hennes bröstvårtor. Det var hög tid att avsluta detta nu!

När han nu bestämt sig tog det bara lite över en minut av ihärdigt knullande innan han kände hur musklerna ända från ryggslutet, genom kukroten och pungen krampade ihop sig och han bet ihop tänderna och dolde att kraftigt stön genom att köra ner ansiktet i sin mors nacke.

Hon reagerade inte alls på hans ganska hårdhänta behandling vilket gjorde upplevelsen för honom än mer intensiv.

 

Genom huvudet for nu tanken att han hade levererat sin sats rakt upp i den fitta han själv var skapad i men han slog bort tanken och skyndade sig upp ur sängen.

Varje sekund nu kändes som en sekund han kunde avslöjas på. Han drog snabbt på sig träningsbyxorna och övervägde att riva med sig kameran men valde att istället snabbt lämna rummet.

 

***

 

Hans far satt ensam framför TVn med en tom popcorn-skål och när Viktor visade sig och han hade ingen aning om vad som just hänt en våning upp.

 

JAG GJORDE DET, tänkte Viktor triumferande för sig själv !

18 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#10

Huldran

Jag hittade din novell på nytt, Wickedpedia. Lika bra, upphetsande och eggande som första gången jag läste den. Faktiskt, kanske lite mer...

//Huldran.

16/10, 2019 kl. 07:16

#9

Huldran

Kommentaren raderad av användaren.

16/10, 2019 kl. 07:16

#8

Saramilf1

Kommentaren raderad av admin.

6/1, 2019 kl. 10:37

#7

Saramilf1

Jag gillade verkligen din novell :) Spännande och välskriven.

6/1, 2019 kl. 10:37

#6

Wickedpedia

Tack Huldran! Det gjorde mig glad att du gillade den! Tack!

21/2, 2016 kl. 11:50

#5

Huldran

Ja, fräckt! Den där killen är en riktig fuling! Förbjuden kamera. Men att jag gillar temat är väl bekant. Dock inte att mamman tar piller.

20/2, 2016 kl. 12:26

#4

Nils

Nu visste han att han inte behövde runka när han var hemma.Hans mamma tog ju villigt emot allt han spruta i henne.Och det var ju mycket skönare än att runka för mammans fitta kramade ju så skönt när hon fick orgasm.

29/1, 2016 kl. 17:21

#3

Wickedpedia

Tackar för välkomnandet och att du/ni gillar't!
:)

11/1, 2016 kl. 08:36

#2

blåögd

Ojojoj. Här går det vilt till. Vilket... tema. Styggt. :) Tror jag gillar't, fanimej!

10/1, 2016 kl. 18:45

#1

Deep

Kul med lite nytt. Välkommen hit!

10/1, 2016 kl. 18:07