Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

21/1, 2016 kl. 11:22, av blåögd

Jenny borrar

Del 2 av 3 i serien Handygirl

Bekännelse: den här berättelsen hade jag inte alls tänk att skriva. Men så hände något fantastiskt! En novell skapar reaktioner. Någon tyckte det behövde borras. Ok då tänker jag! På den vägen är det. Spänn säkerhetsbältena!

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

21 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#21

Hailey

Fantastisk! Pirrar en skorpions halv- och helsnuskiga fantasi. Skulle önska varit fluga på väggen.

17/3, 2021 kl. 22:48

#20

RuterEss

Heter det inte "Som man ropar i skogen får man svar" eller "What goes around comes around". "Gubbarna" får helt enkelt skylla sig själva.

9/3, 2021 kl. 17:15

#19

blåögd

Roligt att höra RuterEss och Hailey! Tack!

Värdelöst vetande: en kommentar i del 1 (som "tyvärr" inte finns kvar då jag anar att användaren är bortflugen från Bubblan) triggade skrivandet av denna del. Minns inte ordagrant hur kommentaren löd men i mitt minne var andemeningen något i stil med :

"Ser fram emot att få se Jenny bli borrad som den lilla slyna hon är, av en redig gubbkuk!"

Det var ju ett tag sedan men jag är helt säker på att kommentaren inte var så smickrande (för den som skrev den alltså) och att Jenny minsann borde borras och veta sin plats. Denna del blev repliken och det är också det som förklaras i inledningen... :) Kanske är jag lite obstinat, vem vet?

9/3, 2021 kl. 17:11

#18

Hailey

Mmm..... UNDERBAR!

8/3, 2021 kl. 22:11

#17

RuterEss

Del två gjorde en då INTE besviken. Bra flyt i berättelsen, spännande, sexig, kinky. :-)

Ang klädsel hemma ... instämmer till 100%, dvs så lite som möjligt, om något alls ... till somligas förtret.

8/3, 2021 kl. 17:16

#16

blåögd

Just precis Hannes, så är det! Vissa grannar har ett explosivt... sexli... humör menar jag. Inbillar jag mig. :)

14/4, 2020 kl. 12:33

#15

Hannes II

Så det är därför man inte skall vara otrevlig mot sina grannar!

13/4, 2020 kl. 21:57

#14

Knacke

Ja, ja ... Så kan det gå.

8/1, 2018 kl. 13:32

#13

Smajlis

Handygirl är verkligen rådlig som få.
En bra hantverkare har specialverktyg för alla eventualiteter och Handygirl verkar kunna sin arsenal.

Bra dramaturgi i berättelsen. Man kunde ju gissa vad gubben var ute efter redan från början men inte hur det skulle sluta för honom. Listigt skrivet.


3/3, 2016 kl. 14:18

#12

wille_500

Gillar ditt sätt att skriva. Bra och
Du får en att bara vilja läsa mer.
Och se fick ju gubben det han förtjänade :)

8/2, 2016 kl. 23:05

Läs in fler