Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

29/1, 2016 kl. 12:39, av blåögd

Bus(s)igt

Jag tror minsann att jag måste erkänna en sak. Idag hade jag sex med inte en, inte två - nej - utan fem främlingar på bussen. Just det. Fem stycken. På bussen. Bara så där...

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

11 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#7

Smajlis

Aha, nu vet jag äntligen vad som passerar genom huvudet på kvinnorna vars blickar sveper över mig på bussen eller tunnelbanan. I smyg granskandes och utvärderande. Dom är smygkåta helt enkelt. Nåväl, mannen i deras blickfång lider av samma åkomma så det är med andra ord helt i sin ordning! ;-)

Blåögd, det var en väldigt fint beskriven vardagsfantasi, en som kan slå till i snart sagt vilken situation som helst där mycket människor är i rörelse och det finns tid och möjlighet för en intresserad observatör att ägna sig åt en stunds syndig eskapism helt i sitt egen huvud.

Tummen upp!

3/3, 2016 kl. 12:08

#6

dxxxx

Jodå, jag inser det, blåögd. Sexnovellen råkade påminna mig om något som jag hade glömt, bara. Förlåt om det verkar vimsigt.

7/2, 2016 kl. 22:19

#5

Huldran

Söta Blåögd. Har Du sådana tankar när Du färdas i trafiken? Sitter i en buss och tänker på dina medresenärer som kärlekstörstande objekt? Alltså ingen fantasi, utan helt levande. För dig!

Vad tror Du dessa tänker om dig, Jenny? Ung, smal om midjan och med en figur som få. Med en doft av något, som drar männen till sig. Kanske känner Du snart en främmande hand på din höft? Ett par läppar nudda vid din nacke? En närgången sådan precis som jag själv nyss har haft. Av någon, som ville få mig närmare sig än tillåtet. Av någon som gav mig ett förslag och fick mig att kliva av bussen i hans sällskap.

Jag säger endast: Lycka till, Jenny. Du har lyckats bra med dina rader. Lev livet medan Du kan och ta för dig. Men glöm inte hälsa även från mig och tacka för senast. //Huldran, i vimlet.

30/1, 2016 kl. 05:39

#4

blåögd

Ärligt talat förstår jag inte din kommentar dx. Det finns ingen poäng. Det är en sexnovell, sov vidare du! :)
Tack Jaca och Horny!

29/1, 2016 kl. 21:30

#3

dxxxx

Själv är jag mest trött och sitter och slumrar på väg till jobbet, men jo, jag förstår poängen. Jag kan fortfarande minnas henne som igår, hon som såg mig i ögonen och vinkade när vi möttes vid ett uppehåll mellan två stationer. Hon på ena sidan och jag tre meter därifrån, men i ett annat tåg.

Nej, vi hade aldrig sex, men jag var kär.

Det är snart trettiofem år sedan. Märkligt!

29/1, 2016 kl. 20:47

#2

Jaca

En helt underbar fantasi!
Håller med Mr. H H Horny att dessa tankar känner man igen och haft ett par gången!!

29/1, 2016 kl. 13:20

#1

Mr. H H Horny

Fantasi är bra!
Känner delvis igen dessa tankar, härligt!

29/1, 2016 kl. 12:56