Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

9/2, 2016 kl. 22:31, av Wickedpedia

En husägares vedermödor på vintern

En berättelse om de uppoffringar man kan behöva göra som husägare när snön faller tungt och djupt.

Förr eller senare varje vinter blir det tvunget att skotta snön av taken på hus, garage och uterum så de inte rasar ihop.

Så idag är det takskottarlördag här på gatan då vi hjälper varandra att få bört nederbörden. Jag står just nu i mitt kök och tittar på hur huset mittemot just nu får sitt garage skottat av tre gubbar.

Redan vid 9-tiden började de att skotta taken på huset snett mittemot, hos Lennart och Vivi. Sen drog de med stegar, spadar och snöförare till huset mittemot, där de är nu, som ägs av Bosse och Eva. Därefter är det mitt hus som står på tur och till slut skall de ge sig på huset närmast mitt åt öster där mina grannar Gunnar och Edla bor.

Jag har ett par mysbyxor och en sweatshirt på mig, som ger mig ett oskyldigt och vardagligt utseende, men om jag tar av mig dem så blottas ett par svarta strumpor som i sin tur är fästa i en strumpebandshållare och jag bär en matchande BH men inga trosor. Jag har faktiskt förberett mig för min tur i skottnings-kedjan redan strax efter 7 imorse då jag tog mig ett bad och rakade benen och skötet.

Jag ser plötsligt att männen kastar ner skyfflarna på marken och att de klättrar ner från taket och då vet jag att de är på väg hit till mig, så jag tar och drar ner mjukisbyxorna och smörjer in skötet med lite barnolja så jag är beredd att ta emot dem.

***

 

Det ringer på dörren och jag skyndar mig och öppnar, inte för att jag tror att de går vidare om jag dröjer, för jag misstänker att de har sett fram mot att komma till mitt hus.

"Hej! Nu är vi här! Har det snöat hos dig också?", säger Bosse leende. Lennart och Gunnar flinar strax bakom honom.

Precis ... de som skottar är granngubbarna som gått ihop för att hjälpas åt. Det är så det funkar här i änden på gatan - vi hjälps åt när det behövs. För många år sedan så byggde vi allihopa, ungefär samtidigt, varsin villa här på gatan, barn föddes, växte upp och flyttade ut och med åren kom vi allihopa att bli vänner med varandra. På den tiden var jag också gift men för mer än 6 år sedan så blev det delat boende för min del. Med åren hade min man, Svante, blivit ett offer för spriten och vi var tvungna att skiljas. Han söp ihjäl sig för två år sedan så han är bara ett minne på gott och ont.

 

I början när jag stod ensam med ett hus så var jag orolig att det inte skulle gå att hålla igång det med hänsyn till allt det praktiska men då kom Eva, Edla och Vivi till hjälp och lovade att så länge de kunde tjata på sina gubbar så skulle jag få den hjälp jag behövde i huset. Så blev det också men med tiden har dock de tre gubbarna och jag startat en egen variant på grannsamverkan och jag misstänker att det inte var mina grannfruars mening när de erbjöd mig sina gubbar.

Gubbarna hjälper mig med diverse saker här hemma och då och då avslutas det med sex. Samtidigt som jag får hjälp med huset så tillfredsställs mitt behov av sex och samvaro och gubbarna får sig ett äventyr. En 'Win-Win situation', kan man säga, iallafall är det så som Lennart brukar säga.

Tro nu inte att det är fråga om några perversa gruppsex-orgier där de tillsammans knullar ihjäl mig! Nej, de  har faktiskt aldrig sex med mig samtidigt, och de har någon form av överenskommelse dem emellan så de bestämmer vem av dem som skall ge mig hjälp när jag ber om det. Och om det blir som nu, att de arbetar tillsammans, då turas de om och ligger med mig.

 

Arrangemanget är naturligtvis en hemlighet enbart oss emellan och deras fruar har (förhoppningsvis) ingen aning om vad vi gör. Gubbarna brukar snacka om att detta är deras 'Fight-club'. Första regeln är tydligen "Att man inte snackar om det!". Och andra regeln är "Att man inte snackar om det!"?

De brukar säga det till varandra med både allvar och glädje!

Alltihop har tydligen sitt ursprung i en film och jag provade att se den men den var minst sagt konstig. En mentalt störd kille med multipla personligheter som gav sig själv stryk, och så sprängde han upp staden mot slutet?

Men jag förstår meningen med reglerna, OM alla håller tyst så kommer deras fruar inte på oss. Skulle de komma på oss så skulle det nog bli ett djävla liv minst sagt. Inte bara för mig utan definitivt för dem också så det gäller att vara diskret.

 

Nu stod så gubbarna utanför trappen på mitt hus:

"Jag har väntat på er, går det bra för er?", ropar jag och spanar samtidigt av de andra husen men ingen av fruarna syns till.

"Jajamän, nu är vi här och det är din tur", svarar Bosse och han blinkar med ögat när han säger 'din'.
"Lennart och Gunnar börjar SKOTTA uppe på taket...", fortsätter Bosse, "...Och jag sätter ett SKOTT i dig!" viskar Bosse förnöjt med låg röst när han kommer fram till  mig och stiger in i huset.

 

Om jag skulle gissat före så hade jag gissat på att just Bosse skulle vara först, han är som namnet säger den 'bossigaste', av dem tre.

Bosse arbetar inom "Park och väg" på kommunen och han är ursprungligen stenläggare så han är stor och muskulös. Han är gift med Eva och hon är också lång och numera ganska mullig och rund.

Själv är jag liten och tanig, och jag var nästan rädd att Bosse skulle skada mig första gången vi hade sex ihop.

Men han vet om att han är stor och stark och han är försiktig, i alla fall till en början, och hans penis är inte alls proportionerligt stor, den är normal, med mina mått mätt. Det har de faktiskt alla tre, normalt stor penis, och om sanningen skall fram var min man bättre utrustad än var och en av dem... men han visste å andra sidan inte vad han skulle göra med den utrustning han fått. Så på det viset var det bortkastat.

 

Bosse stannar innanför dörren och tar av sig vinterstället och jag går före honom in i sovrummet. Medan jag väntar på att han skall komma tar jag av mig min sweatshirt och mina mjukisbyxor och nu står jag mitt i rummet endast iförd BH, strumpeband och strumpor. Bosse kommer in och han har nu bara ett kroppsnära blått underställ på sig  och en svart T-shirt ovanpå understället. Svetten avtecknar sig vid varje armhåla och när han kommer upp intill mig och omfamnar mig så fylls näsan av lukten av svett och karl och jag drar girigt in lukten. Jag är minst huvudet kortare än Bosse så jag försvinner in i hans famn och dofterna får det att rusa till i mina sinnen. Jag kan känna att underlivet liksom drar ihop sig och att det börjar flöda, barnoljan var nog helt onödig!

 

Han föser mig sakta bakåt mot sovrumsväggen och när jag står med ryggen mot den så pressar han ned mig och medans jag sätter mig ner så drar jag ner hans underställsbyxor och kalsonger som han trasslar loss sig ur. Jag sätter mig ner på knä hans kuk pekar uppfordrande mot mitt ansikte och jag gör precis det han önskar utan att han behöver be mig.

Jag fattar tag om hans kukskaft, drar tillbaka förhuden och så slickar jag på ollonet!

Bosse suckar och juckar fram kuken ett par centimeter och jag svarar med att suga in ollonet helt i munhålan och under tiden som jag suger in mer och mer av hans kuk så drar Bosse av sig T-shirt och underställströja så han blir helt naken.

 

Jag sitter nu med ryggen mot väggen och han fattar tag om mitt huvud med sina kraftiga händer och sakta börjar han munknulla mig Han tar det väldigt försiktigt när han då och då för ner kuken mot mitt svalg och när kräkreflexen slår till kan jag trycka ifrån med mina händer på hans lår så att han backar lite. Men vi vet båda att hela kuken skall ner och efter en stund har mitt svalg vant sig och då kan han knulla mig i halsen med sakta och långa drag. 

 

Bosse gillar det faktum att jag är så liten - det är antagligen en sexig kontrast jämfört med hans bastanta Eva därhemma - och både han och jag vet att om han önskade kunde han göra precis vad han vill med mig, precis som han gör nu när jag inte kan dra undan huvudet pga väggen och hans händer som håller fast mig.

 

Efter ett tag hör jag att han andas och stönar högt och det betyder att han snart har munknullat mig klart. Plötsligt så drar han sig ut och inom nån sekund så lyfts hela jag upp. Han lyfter upp mig som en docka och greppar mina skinkor och så får jag slå mina ben runt hans kropp medan han styr in sin kuk mot min fitta och när jag känner att den träffar rätt och jag plötsligt får den i mig så kommer det ett stön och tjut på en och samma gång över mina läppar. Han knullar mig nu djupt i fittan samtidigt som jag hänger mellan hans svettiga kropp och väggen. Min klitoris gnids hårt mot hans kukrot och blygdben.

 

Bosse har kommandot helt och hållet och det gäller bara att hänga kvar och följa med och jag som inte haft sex på ca en månad (då var det för övrigt Gunnar som hjälpte mig med att plocka bort julbelysningen mm ) känner snart att orgasmen kommer och jag kippar efter andan och stönar högt i takt med hans stötar.

"Åååhhhhhh!!!" Äntligen sköljer orgasmen över mig där jag hänger spetsad på hans kuk och jag hör hur Bosse skrattar förnöjt tätt intill mitt öra och hans andhämtning ökar när min orgasm kramar hans kuk.

Plötsligt så får han bråttom och drar sig ur och mer eller mindre släpper taget om mig och låter mig rasa ner längs väggen. Min uppgift är nu att avsluta jobbet mha munnen och efter bara ett par stötar så fylls min mun med hans sperma. Jag sväljer och slickar en stund och Bosses  och min andhämtning saktar ner sig.

"Tack!", säger han och drar sig bort och tar sina kläder och går iväg.

 

Jag tror att det blir Gunnar som kommer nu - anledningen till min gissning är att Lennart brukar erbjuda sig att vara sist. Under tiden jag väntar torkar jag av mig kladdet som Bosse lämnat och läskar mig med en flaska mineralvatten.

 

Mycket riktigt - Gunnar tjoar snart att "Här kommer jag - eller SNART kommer jag ... med din hjälp"

Gunnar är roligast av de tre till personligheten. Han arbetar med nåt så tråkigt som försäkringar och är lite bekväm av sig vilket bla syns på den kalaskula han bär omkring på. Hans fru Edla brukar vakta lite på vad han äter för hon verkar hoppas att den inte skall bli så mycket större. Hon har föga framgång med det.

"Kom, hjälp mig av med kläderna", ropar han och jag får gå och möta han i hallen och hjälpa han av med dem. Han är ordentligt svettig  och det ångar runt han.

När ytterkläderna är av så skyndar han före in i sovrummet och när jag väl kommer dit ligger han redan naken på rygg i sängen och vinkar han åt mig att komma. Jag vet vad Gunnar, han vill bli ompysslad en stund samtidigt som han får känna sig fram på egen hand på och i min kropp. Jag lägger mig bredvid honom i sängen i 69-position och  börjar med att slicka hans kukskaft och ollon och till slut så suger jag in ollonet i munnen. Gunnar ligger och njuter och under tiden han suckar och stönar och stöter lätt med höfterna så har han sin vänstra hand mellan mina lår och hans fingrar letar sig in i min döblöta fitta. Han fingerpullar mig och jag suger honom.

Jag är säker på att Gunnar skulle kunna ligga så här en hel kväll men det går inte för sig så efter ett tag så brukar jag sluta suga och så sätter jag mig över honom och rider han. Gunnar ligger still och njuter och stönar och hans händer letar upp mina små bröst vars bröstvårtor han gärna smeker och nyper i.

 

Till skillnad från Bosses genomkörning av mig en stund tidigare så är det nu min uppgift att knulla Gunnar tills det går för han och allra helst skall jag se till att jag får en egen orgasm på vägen. Det är viktigt för Gunnar att jag har det skönt men han vill inte riktigt göra grovgörat.

I värsta fall så får jag fejka en orgasm i samband med att det går för han men idag känner jag redan från start att det kommer inte behövas nåt fejk här, hans händer nyper precis lagom i mina känsliga bröstvårtor och insidan av fittväggarna bearbetas skönt av hans ganska tjocka kuk.

Jag rider han intensivare och intensivare och när jag väl exploderar i min orgasm så känner jag Gunnars sats spruta i mig. Jag känner hur kuken pumpar och pumpar i mig och jag vet att den är riklig. Det är svårt att fånga allt i munnen och lyckas svälja ner det på en gång så det undviker jag gärna.

 

Jag ligger tungt och utmattad över Gunnar och han smeker längs min rygg och klämmer på skinkorna.

Efter en stund har vi båda hämtat andan och när jag reser mig upp och låter hans slaka kuk glida ur så känner jag hur satsen rinner ner längs låret. Jag kupar handen för skötet för att förhindra att det blir jättekladdigt och skyndar iväg till badrummet.

När jag kommer tillbaka efter en lång stund efter att ha  krystat ut satsen i toastolen och tvättat av mig det värsta så visar det sig att Gunnar har legat kvar och vilat och jag får nästan knuffa han ur sängen och han lommar motvilligt iväg.

 

Jag är matt i benen nu efter två orgasmer och den senaste ridturen men jag vet att det rent konditionsmässigt inte kommer att bli så jobbigt att knulla med den sista gubben, Lennart, jag kommer att kunna ligga relativt still.

Lennart har dock lite mer 'exotiska' önskemål och han är inte riktigt bekväm med att erkänna det för Gunnar och Bosse och därför erbjuder han sig vanligtvis att vara sist i kön.

 

Jag vet med mig att Gunnar är lite långsam så jag räknar med att kunna ligga och vila en stund men knappt har Gunnar försvunnit ut i hallen så hör jag hur Lennart kommer in i sovrummet, han har tydligen stått och väntat.

 

Lennart jobbar som arbetsledare och är kroppsligen min motsvarighet bland männen, liten och senig.

Han tittar på mig nästan lite ursäktande "Jag var tvungen att sluta skotta så snön räcker till vi är klara alla tre".

 

Jag rullar över på mage i sängen medan han tar av sig kalsongerna, tröjan behåller han på, och Lennart sätter sig snabbt grensle över mina lår och delar på dem och mina skinkor. Därefter så styr han ner sin redan hårda kuk rakt in i min välsmörjda fitta. Han har alltid en stenhård kuk och jag tror att han fuskar med nån form av piller men så välknullad som jag är nu är det inga problem alls att låta han komma in direkt.

 

Han lägger sig fram över min rygg och trycker ner mig i madrassen och knullar mig djupt medan hans kuk gnider mot min G-punkt. Detta är en fantastiskt skön ställning och han drar efter en stund mitt huvud bakåt så jag ligger och svankar i en båge och mer behövs det inte för att det skall gå för mig igen. Jag skakar och stönar och gnyr.

När orgasmen ebbat ut ligger Lennart kvar på mig med kuken fortfarande i min fitta. Han sätter sig upp och glider ur mig när han sträcker sig efter lådan i mitt sängbord.

En stund senare känner jag att han placerar en klick kallt glidmedel på mitt anus och under de kommande minuterna så bearbetar han min anal med sina fingrar. Jag har slappnat av totalt nu efter mina orgasmer och det dröjer inte länge innan tre fingrar girigt letar sig upp i min tarm.

"Känns det bra?", frågar han och han får ett par nickningar ifrån mig och ett "Mmm" som svar där jag ligger avslappnad på mage.  Han styr ner ollonet mot anuset och samtidigt som han drar ut finger för finger så ersätts de av hans ollon. Han stannar upp ett ögonblick när ollonet är omslutet av ringmuskeln och sedan sakta, sakta så känner jag hur hans 'murbräcka'  glider djupt in i rumpan.

 

Försiktigt börjar han nu att knulla mig i rumpan och jag ligger still till dess den första känslan av obehag försvunnit. Detta med analsex är dubbelbottnat för mig. Kroppen, dvs analen, kan ta emot honom men det är en konstig sugande känsla från alla nerverna i ändtarmen och det fortplantar sig upp i magtrakten. Det är övergående och när jag känner att det inte är obehagligt längre så brukar jag börja småjucka tillbaka och då är det upp till Lennart hur han vill gå vidare.

Idag så stoppar han upp med kuken djupt inkörd i mig och säger "Vänd dig om på rygg!"

Lennart gillar att se mitt ansikte samtidigt som han rövknullar mig och det gör inget om jag grimaserar lite illa, då och då, ty det blir han bara kåt av.

Det är lite svårt att förklara men på nåt sätt så flyttar vi runt oss i sängen så jag till slut kommer att ligga på rygg under honom med benen högt uppdragna, vilande mot hans axlar, och under hela manövern har han aldrig åkt ur mig. Övning ger perfektion!

 

Jag vet, eftersom Lennart sagt det, att han knullar sin fru Vivi i rumpan då och då också. I unga år var det ganska ofta men nu för tiden är det sällan han får komma till. Men vid födelsedagar och andra speciella händelser, då händer det! Och för nåt år sedan när Vivi hade backat in bilen i garageporten, då var det fritt fram ett par veckor!

 

Jag ligger och blundar och koncentrerar mig på att slappna av och jag kan känna hur Lennarts fingrar smeker min klitoris och hur de sedan stoppas in i min fitta. Fingrarna letar sig in samtidigt som hans kuk förs in och ut i analen. Han är förtjust i att  kunna känna sin egna kuk åka fram och tillbaka på andra sidan mellanväggen och jag känner hur hans fingrar trycker mot den.

Tiden flyter iväg och jag blir medveten av att han till slut ökar takten och stöter hårdare och intensivare och så avslutas det med en djup stöt och han stönar högt när han bottnar kuken djupt inne i min rumpa.

 

Lennart drar ut sin kuk och den har knappt slaknat (piller ?)  och jag kniper hårt med ringmuskeln när den farit ut så inte hela satsen rinner ut i min säng.

Sen säger han precis som han brukar "Den dag Vivi lämnar mig då blir du fanimej min nästa fru!"

Och jag svarar som jag brukar: "Den dagen så lovar jag att knipa tätt och så skickar jag dig till någon av grannfruarna istället!"

 

***

 

Gubbarna har blivit klar med 'skottningen' och gått vidare till nästa hus, jag har duschat och vilat en stund och nu står jag i köket  med en kopp te och känner efter hur underkroppen och bena mår. Tre gubbar på samma gång är faktiskt på gränsen för mycket för mig. Hoppas det inte snöar så förtvivlat mycket mer på ett tag!

8 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#7

Huldran

Hej, Wickepedia. Du har ett meddelande i din Gästbok!

14/2, 2016 kl. 11:00

#6

Wickedpedia

@Jaca
Tackar ... Och jag tror jag vet precis vilken annan site du menar. Haha
Tänkte nog den skulle dyka upp där snart.

13/2, 2016 kl. 21:33

#5

Jaca

Tack Wickepedia för en mycket trevlig stunds läsning och idéen är mycket trevlig när jag själv är i den så kallade snö förflyttar branschen, fast att jag inte tycker om att della kvinna med andra så tycker jag att den var trevlig att läsa.
Sedan att jag är lite lik dig i mitt författande och kommer kanske lite för snabbt till (snö)skott är nått som jag personligen känner att jag växer liksom ifrån mer och mer, rätt trevligt att bygga upp en stämning kring själva händelsen.
Vet inte din bakgrund som författare men finns en viss tjusning med att "bygga" upp den känner jag i vart fall, men som du säger så känns det rätt med "pang på" när man skriver den.

Mr_Solen: Förstår hur du tänker och utan att ha en tanke på att hålla Huldran bakom ryggen, vilket då absolut inte behöver göras så vill jag säga att den sakliga kritiken som hon ger i sin kommentar snarare bygger upp inspirationen till att höja sig som författare, om och vilket jag tror tas på rätt sätt.
Har detta varit på en annan sida (nämner ingen speciell) så hade den kanske blivit kapad jäms med fötknölarna och då menar jag även författaren bakom den!!!
Så vi skall låta inspirationen flöda och dela med oss av våra fantasier (sanningar). ;)


Även om jag själv är "rookie" på den här så önskar även jag dig välkommen till denna fina sida och ser framemot att läsa fler alster av dig!!!

Med vänlig hälsning // Jaca

13/2, 2016 kl. 15:14

#4

Wickedpedia

@Mr_Solen
TACK! Du lyckades i din gärning att sprida en solstråle. Jag hoppas att när och om det kommer fler noveller från min sida att de då också gör sig förtjänta av en liten stråle ljus !

TACK ÄN EN GÅNG OCH MÅ ALDRIG DITT SKEN FALNA!

13/2, 2016 kl. 05:13

#3

Wickedpedia

@Huldran. Tack för välkomnandet, du är inte först men det är roligt att ni har den traditionen här att rookisarna välkomnas.TACK!
Synd att mina tillkortakommanden i texthanteringen störde berättarupplevelsen det är inte meningen men kanske ofrånkomligt i mina noveller. Min konstnärliga process innan en novell publiceras är sådan att jag lägger ner mycket tankar mm på att tänka ut skeendet i berättelsen. Det är här i detta tänkande som jag har min erotiska upplevelse och här dör också 90% av alla noveller.
Men ibland så lyckas jag skriva ner den i ett ögonblick av inspiration och då stoppar jag undan den texten, ofta i månader.
Sen en dag tar jag upp texten och då genomgår den i stort sett EN genomläsning och redigering. Jag har verkligen inget intresse att nöta texten och väga orden. Jag har ju redan haft min erotiska upplevelse och jag vill lägga ner en begränsad tid så jag kan fortsätta fundera ut nästa novell istället.

MEN... Jag tror verkligen på att i allt jag gör så skall man alltid försöka göra saker o ting bättre nästa gång. Bigger, better, longer and stronger!
Så jag skulle uppskatta om du kunde peka ut ett eller två avsnitt där du tappade intresset för själva berättelsen och istället började fundera på min dåliga texthanteringen. Jag kommer inte att skriva om denna text men nånstans i framtiden så påverkar det säkert mig, det tror och hoppas jag.

Sen till detta med romantiken! Vad sjutton är egentligen romantik? Så här dagen före Alla hjärtans dag måste jag i högsta grad fundera på det. Haha. ( undrar om jag ligger illa till här gentemot min fru)
Är det inte En persons manifesterade vilja att vara intimt nära en annan person?

Well.... Isåfall så har du uppfattat historien rätt. Det är istället ett praktiskt arrangemang mellan fyra personer där alla upplever att de vinner något på detta arrangemang. Känslor är underordnade.

Pehw... Mycket text vart det...

13/2, 2016 kl. 05:09

#2

Mr_Solen

I detta fall behövs ingen romantik. Hela upplägget är hur upphetsande som helst. och de ev språkliga brister som Huldran upptäckt är inga som påverkar läsningen.

solen

12/2, 2016 kl. 18:19

#1

Huldran

Mja. Jag kan förstå att gubbarna 'dina' har lite bråttom. Mycket till romantik är det ju inte. Men det kanske heller inte var tänkt så. Det går att fila mera på storyn. Men språket är hyfsat, även om upprepningar finns.
Välkommen till Bubblan, om ingen annan sagt det!

12/2, 2016 kl. 12:24