Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

10/2, 2016 kl. 18:02, av Smajlis

I säkerhetskontrollen

Elsa flyger utrikes och råkar ut för en mystisk man vid incheckningen och sedan en väldigt noggrann säkerhetskontroll. Av en slump?

'Step aside please ma'm'

Elsa tog ett hastigt steg åt sidan. Säkerhetsvakten såg inte ut att vara att leka med. Hennes bistra uppsyn tålde inte något nonsens och hennes skarpa blick brände som en laserstråle på Elsas tunnklädda kropp.
Metalldetektorn hade pipit, som förväntat, och hon hade fått passera igenom detektorbågen igen med samma tydliga resultat.
Vaktens svepande detektorpinne indikerade med emfas att något av metall fanns i höjd med hennes gren. Ett ganska kraftigt utslag som inte kunde bero på ett mynt i en ficka eller något så trivialt.
Hon visste vad det var, snart skulle vakten också veta. Pulsen som redan varit hög rusade nu iväg som en galopperande häst och hon kände svettpärlor bryta ut i pannan. Hon visste att hon såg skyldig ut, säkert röd i ansiktet och med flackande blick.
Dom skulle ta henne åt sidan. Vakten skulle inte släppa igenom henne utan att undersöka orsaken till utslaget. Hon visste det. Det var säkert som amen i kyrkan.

Det spände i underlivet. Metallen, som visserligen var kroppsvarm nu, tänjde henne och invaderade henne och lät henne inte glömma ens för en sekund att den satt där.
'Follow me madam, right this way. Step through here. Agent Smith will also be present during the examination. It is for your own safety madam', kvinnan pekade med hela armen och tog sedan ledningen medan agent Smith föll in bakom så att hon nu hade en vakt framför och en bakom. Elsa trippade med så stora steg hon kunde. Metallsaken gjorde att stegen med nödvändighet var tvungna att vara relativt små. Som tur var hade hon höga klackar och dom var en god ursäkt för att ta små steg. Det raspade från metallklacken när hon hastade över stengolvet de få stegen fram till det avskilda visitationsbåset.

Hon önskade att hon kunde trolla bort sig, bort till innanför säkerhetskontrollen, eller tillbaka i tiden 20 minuter till incheckningskön så hon kunde valt en annan kö. Inte den där kön där Han varit. Det var hans fel alltihop. Han hade stått bakom henne och hon hade känt hans hur hans granskande blick svept över henne från topp till tå. Hon hade vänt sig om och sett hur hans blick tog in hennes bakdel och letade längs fållen på den korta kjolen. Han hade hel lugnt höjt blicken och mött hennes, utan att skämmas det minsta över sitt stirrande, och sagt med bestämd röst, som ett konstaterande 'Ma'm, your bum is the prettiest I've seen in a long while, but the skirt is way too short for those stockings. They don't go all the way up'.


Hon hade bara stirrat på honom, inte vetat vad hon skulle säga. En sån' fräckhet! Och så sexigt! Hon hade blivit förvirrad över sin egen reaktion man inte hunnit inte tänka så länge, för han hade fortsatt nästan genast.
'You're gonna need help putting things right' en menande blick under ett höjt ögonbryn. 'Come with me' löd nästa direktiv och han tog helt sonika tag i hennes armbåge och förde iväg henne.
Hon hade inte kunnat motstå. Den här mannen visste vad han ville! Han hade tagit henne in i en korridor bredvid incheckningsdiskarna och föst in henne i ett litet prång fyllt med bagagevagnar.

Med henne uppträngd mot väggen hade hans händer snabbt landat i ett fast grepp på hennes höfter.
'I am here to help you' hade han sagt. Hjälpa? hur då?
'Airport security is tight and we need to put you in a presentable state so you're not drawing attention to your pretty little self. ok?' Hon hade nickat sakta.
'Ok, first things first! Those stockings need to come up a bit.' Hans händer gled ner mot kjolfållen, hissade upp den lite. Händerna kände på strumporna, stayups. Dom satt tajt, hon gillade att ha tajta saker på sig som kramade åt runt kroppen och stramade upp lite. Hans fingrar letade sig in under strumpkanten och trixade dom uppåt ett par centimeter.


Det var då det hade hänt. Hans hand hade råkat komma för långt upp och snuddade vid hennes kön. Han hade genast känt hennes väta. Hela situationen hade fått henne våt och sugen. Hon hade aldrig anat att någon skulle få veta att hon gick utan trosor. Det var hennes hemlighet. Han hade stannat till, ögonen djupt i hennes, handen flyttade sig uppåt en bit till, sjönk in mellan hennes svullna och våta läppar, gned lite fram och tillbaka. Hon hade börjat svaja på sina höga klackar och han stödde henne med sin fria hand. Han hade dragit ut sin hand under kjolen, hållt upp den och inspekterat, sniffat.
'Miss, you are leaking. Dripping in fact. This won't do. You're gonna leave a wet trail across the floor. Good thing I cought you in time. I have just the thing to help you from dripping on the floor. Turn around.'
Han hade vänt henne, händerna mot väggen.
'Feet apart, come away from the wall. I need proper access to fix this' Hon hade följd instruktionen. breddat fötterna, svankat ordentligt så kjolen åkt upp och blottlagt henne för honom.

Han hade rotat lite i sin kabinväska, tagit upp något som lät som metalldelar. Det slamrade lite som om det var någon mekanisk sak.
Sedan hade hans hand varit där, fullt anfall, handflatan smekt henne bakifrån och smort in henne med hennes egen väta. Därefter hade han särat på hennes blygdläppar och fört in något kallt i henne.
'There, there, you will be fine miss. Just relax and receive'
Han trixade med saken, skruvade på den och den började expandera i henne. För varje tag med handen mellan hennes ben expanderade saken en bit till. Hon hade blivit mer och mer fylld. Mer än fylld.
Han hade fipplat lite till. Saken hade klickat till, stannat i rörelsen. Hans hand kom ut. Drog ner hennes kjol och daskade henne lätt på rumpan.
'You are all set now miss' En nyckel dinglande framför henne.
'I will unlock you once you get through security'.
Därefter hade han tagit ett steg bakåt och snabbt lämnat henne.

Hon hade känt efter vad som satt där. Trevat runt med handen och lyft kjolen för att se efter med egna ögon. Tur att hon var så vig. Han hade satt in någon sorts expanderande metallsak i henne. Ett handtag stack ut och i det satt ett litet hänglås. 

Hon hade försökt vrida den. Det fungerade inte. Den satt som berget. Gick varken vrida eller dra ut. Shit! Hon hade känt paniken komma farande. Hon var helt fylld av något som en främmande man satt i henne och den gick inte att få loss!

Med stor ansträngning hade hon trängt undan panikkänslan och försökt få tillbaka den analytiska förmågan. Hon hade ganska snabbt landat i slutsatsen att hon helt enkelt skulle chansa på ta sig igenom kontrollen och möta honom på andra sidan. Den här typen av man skulle inte lämna henne i sticket, han ville se hur det gick och skulle njuta av att inspektera henne efteråt. Hon hade rättat till kläderna och gått tillbaka till incheckningen. Det var svårt att gå, metallgrejen hindrade hennes steg och fyllde henne dessutom med stimulans på insidan som var svår att stå emot.

Och nu stod hon här. I säkerhetskontrollen. Med saken i sig som inte kunde tas loss utan nyckel. Hon var fucked! Big time!

Hon var nu inne i båset med de två kvinnorna. Agent Smith var i färd med att sätta på sig undersökningshandskar.
'Miss, I am going to examine you. Before I do that, is there anything you wish to tell me?'
Elsa svalde hårt. Vad skulle hon göra.
Plötsligt drar någon upp förhänget och kliver in bakom henne i båset.
'I'll take it from here agent Smith' Hon kände genast igen rösten, det var Han! Hon vände sig om för att se efter.
'I need you to stay right there miss! Do not move!' Hans kommando var kraftfullt och tveklöst. Det var han som bestämde här.
'Bend forward miss!' han tryckte hennes överkropp framåt och hon stödde sig på ett litet bord. Kjolen åkte upp och det fanns inte chans att inte både agent Smith och den andra kvinnan kunde se exakt vad det var som orsakat utslaget i metalldetektorn.

'Well, well, what do we have here?' utbrast han och tog tag i handtaget och kände på det. Hon kände genast hur vätskan rann till. Hennes hela underliv låg exponerat till dessa tre säkerhetsvakter som stod och granskade hennes situation.
'She is very wet' kommenterade agent Smith.
'Extremely wet' kommenterade den andra agenten efter att ha sträckt fram handen och känt efter.
'Miss, are you not aware that it is prohibited to bring this amount of fluids through security check?'
'Sir, this is unacceptable and completely against regulations. We need to set an example right here, right now'
'Hmmm' han såg fundersam ut.
'What do you have in mind agent Smith? The 70-26 protocol?'
'Exactly sir! This lady needs a good and proper fuck, right here, right now!'
'Yes, your are right, that's the way to handle this. As the senior officer present It is my duty to execute the 70-26 protocol with your assistance. Cuff her and gag her'

Kvinnorna låste genast fast Elsas händer bakom ryggen och satt en gagboll i munnen. Höll henne fast mot det lilla bordet. Mannen öppnade skärpet, släppte ner byxorna.
'Agent Smith, suck my dick and make it ready for penetration while I unlock her pussy to allow for full access. For the record, I will go for the vaginal version of 70-26.'
Agent Smith föll genast ner på knä och skred till verket. Hon hade gjort det här förut det var helt klart. Med långa djupa drag fick hon snabbt upp honom till full erektion. Han var redo. Hon var redo.
'Hold her steady!'
Han ställde sig i läge bakom henne, tog tag i höfterna och rammade in kuken i henne så det skvätte.
'Ok miss, stand still, you have been found guilt of being too wet while passing the security line. Your sentence is to be fucked hard and good by me until I decide to come. Got that? Nod your head if you understand this miss!'

Hans penetration hade försatt henne i ett läge där hon knappt kunde ta in vad som hände omkring henne, hon var förlorad i kåthetsdimma och ville bara att han skulle sluta prata och komma igång. Hon nickade.
Han satt igång.

Någonstans i bakgrunden hörde hon ett utrop i högtalarsystemet 'Passenger Elsa please go immediately to gate 23 for departure' Hon registrerade det, men brydde sig inte om det. Hon var upptagen av långt viktigare saker, det skulle gå ett nytt flyg om ett par timmar och hon tänkte njuta av det här så länge det bara gick.

8 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

Mrs_Robinson

Välkommen till Bubblan!
Nice work ;)

Jag är dock med Huldran i detta, hade gärna dröjt kvar i båset och vad som hände där.
Kul vinkling... hur ska man nu kunna gå genom säkerhetskontroller i framtiden utan att tänka på detta?

1/4, 2017 kl. 07:17

#2

Jaca

Måste hålla med om att den är lätt läst och fast att du då har blandat in ett annat språk!
När till och med jag finner den lättläst och rycks med i historian så kan man lugnt säga att du fick ihop den. :)

22/2, 2016 kl. 10:45

#1

Huldran

Pretty nice. Yes! Något ovanligt tema men lättläst och medryckande.

Jag hade gärna sett slutet i kontrollbåset lite längre och detaljerat. Måste vara en läskig sak att ha i sig. Något annat, en markering för främmande språk bör nog finnas med högst upp, då det är ganska många meningar på engelska.

Förresten, Välkommen till Bubblan, Du är ny här, vad jag förstår. Jag skriver några ytterligare rader i din gästbok! Bye!

11/2, 2016 kl. 22:23