Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

12/2, 2016 kl. 10:56, av Jaca

Ett möte i ett stall

Del 1 av 9 i serien Åsa

Det är en varm sommardag, jag har inget att göra så jag bestämmer mig för att ta en tur till ett par bekanta och dricka kaffe och snacka bort ett par timmar. Jag stannar till vid ICA och införskaffar lite fikabröd och en kall dricka......

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

17 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#7

Hailey

Underbart, sexig och välskriven. Vem kan motstå en hästtjej en varm sommardag...

14/2, 2022 kl. 13:28

#6

Jaca

Ja det kan vara lätt hänt Tösen74, men tur att du gjorde det och det låter som att du gillar den och det tackar jag dig för!

26/4, 2016 kl. 07:56

#5

Tösen74

Förstår inte hur jag kunnat missa denna...! Tur att jag såg del 2...!

25/4, 2016 kl. 17:43

#4

Jaca

Tack Huldran.
Och tack för dina vänliga ord.
Japp, att alla vägar bär till Rom vette faen men tror att jag är på rätt väg. :)
Jag mig kan du "bocka" av, är inte mycket till en sekreterare som du vet.... ;D hihihi så min lilla My är jag mycket rädd om. :)

13/2, 2016 kl. 09:32

#3

Huldran

Fint, Jaca. Grattis! Man skall ha lite speciella saker i sitt hjärta. Då går det bra. Ytterligare ett steg närmare Rom! Jag kan bara hålla med Blåögd. Bra med sekreterare vid sidan av också. Vill också ha en. En manlig! ;-)

13/2, 2016 kl. 02:16

#2

Jaca

Tack snälla du, det värmer speciellt när denna novell har lite av en speciell plats i mitt hjärta.
Det är den första novellen som jag någonsin skrivit, den är dock omredigerad av mig och sen så har jag fått god hjälp av en underbar tjej vid namn My som har korrektur läst den och förädlat den rent tekniskt till det bättre.
Det är en speciell känsla att lägga upp sin "oskulds" novell och då få höra dessa vänliga ord... :)

12/2, 2016 kl. 17:42

#1

blåögd

Så sexigt! Kort, lättsmält och alldeles utmärkt upphetsande! Kan riktigt *känna* hur det var... :)

12/2, 2016 kl. 17:02