Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

16/2, 2016 kl. 12:41, av Smajlis

I liften

Erik och Vera är på skidsemester i Alperna. Eller är det mest andra saker de gör kanske? Den här dagen provar de på att åka lift på ett nytt sätt till stor glädje för de andra skidåkarna.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

6 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

Huldran

Nä men vad bra! Visst var det en fin uppbyggnad och beskrivning, så läsaren verkligen får en bild av platsen runt omkring.
Även ett lätt och tydligt språk. Det höjer värdet. I övrigt, Blåögd har redan presenterat även mina åsikter.
Men... Jag skriver några rader till dig i gästboken!

20/2, 2016 kl. 10:36

#2

Jaca

Ja verkligen en trevlig läsning, att förena nöje med nöje på ett fängslande sätt.
Och att minimera risken för oönskade benbrott är inte heller helt fel ;)
Toppen skriven och fängslande läsning tackar jag dig för :)

16/2, 2016 kl. 14:59

#1

blåögd

Oh la la! Nu vill jag åka (skidor? Nähhh!) Härlig, skön novell som slog an en lättsam, sexig ton från start och höll tempot hela vägen. Sexig, med bra uppbyggnad trots att tempot var högt från start. Kompakt format, men ack så sexigt! Gillar utmanande ställen, den där var ny för mig. Tumme upp för denna vinterkaramell!

16/2, 2016 kl. 13:22