Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

23/2, 2016 kl. 11:47, av Jaca

Anna, en underbar mogen kvinna

Erik och Anna är ett par som jag brukar umgås med lite av och till, Anna som är från byn känner jag sedan tidigare trots vår åldersskillnad. Hennes man är från inlandet och har ett ende stort intresse vilket är fiske......

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

19 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#7

Jaca

Jo det har du rätt i att det kan bli!! Okej, gör så. Hej.

8/3, 2016 kl. 20:31

#6

Huldran

Aj aj, grannens fru. Det kan bli en smäll på nosen!

En söt liten historia, där maka söker kaka. Emellertid har jag några synpunkter. Jaca, jag skriver det i gästboken. Hej.

8/3, 2016 kl. 17:45

#5

Huldran

Kommentaren raderad av användaren.

8/3, 2016 kl. 17:42

#4

Jaca

Du har så rätt i det du säger Fifty, det var planerat men detta är ingen ovanlig företeelse!
Vad som är rätt eller fel kan bara den som är det svara för och håller med om att det kan göras på ett smidigare sätt!!


4/3, 2016 kl. 08:29

#3

Jaca

Tack Y för att du såg det sampelet, den är vald med omsorg. ;)
Ja tänk om det vore så Smajlis ;) Soffan är en underbar plats, liksom många andra platser är. :)

24/2, 2016 kl. 07:23

#2

y

Fint samspel mellan bild och text.

23/2, 2016 kl. 21:25

#1

Smajlis

Tänk om alla ens snygga bekanta hade män som var fixerade vid fiske!
Sex i soffa är en klar favorit.

23/2, 2016 kl. 20:32