Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

29/2, 2016 kl. 07:16, av Wickedpedia

Hustrun spelar ut sitt frikort

Har ni så kallade frikort, du och din partner?
Detta är en historia om vad som kan hända när ett frikort spelas ut och vem som vinner mest på det!

Roger sade "Djävlar då" och bromsade ner hastigheten på bilen inför fartkameran som stod i vägrenen. Som tur vad så blixtrade den inte till så han klarade sig.

DET var ju iallafall en BRA början på helgen.

De hade åkt bil i några timmar nu och han hade lite svårt att koncentrera sig på hastighetsgränserna på landsvägen för målet med resan upptog tankarna.

 

 

Anledningen till resan var att hans fru, Erika, inför sin 40-årsdag som inföll om en dryg vecka hade dragit sitt frikort! Det kom kanske inte som en shock för Roger men efter första förfäran så intalade han sig att han fick vara glad att det iallafall dröjt så länge.

Erika och han var sedan 19 år tillbaka ett par, de var gifta och hade två döttrar, villa och bra med vänner och släkt som de umgicks flitigt med. Och iallafall från Rogers sida var det kärlek han kände när han tänkte och tittade på Erika. Och det måste vara kärlek från hennes sida också tänkte han för annars skulle de aldrig hållit ihop så länge. 19 år hade det tagit innan Erika tröttnade på honom, eller i alla fall ville ha mer.

 

Roger hade ett problem, en defekt, kanske man kunde säga som gjorde att han hade svårt med tjejer när han var yngre. I lotteriet med gener och anlag hade han kommit till korta, kan man bokstavligt säga, när det gällde kukstorleken.

'Allt är normalt' förkunnades återkommande i samlevnadsspalterna i tidningarna men en kuk som en bra dag når 9cm är då inte något att stoltsera med även om allt fungerar precis som det skall. Barnen var bevis på att det fungerade, för dem kunde han inte svära sig fri ifrån, då det fanns klara drag av honom i deras utseende. Tur att de båda blivit tjejer så hans anlag inte gick vidare i en son! Roger kunde inte låta bli att känna en viss stolthet ändå.

 

Det faktum att han var så klent utrustad hade dock påverkat han hela tonåren och en bit in i det vuxna livet när han blev varse det och blev intresserad av tjejer. Det var ett hinder på nåt sätt och sjutton vet vad som hade hänt om Erika inte korsat hans banor i livet.

Han blev störtförälskad i henne och hon var som tur var också intresserad. De började gå ut tillsammans och han kom så långt att han faktiskt hade tillfredsställt henne två gånger via oralsex innan det ens blev snack om att han skulle ta av sig naken. Han skyllde på urinvägsinfektion för att slippa ta av sig och hon accepterade det.

Men det gick inte att hålla uppe den lögnen i evighet och med förälskelsen som gav honom mod, hade han en kväll berättat för henne om sitt problem. Och som tur vad såg hon inte det som det viktigaste i världen. Samma kväll låg de med varandra efter att Roger slickat upp henne i brygga.

 

Erikas och hans liv tillsammans innehöll nog precis lika mycket sex som hos andra par och när det kom på tal så bedyrade Erika alltid att hon antagligen var den mest lyckligt lottade radhusfrun i grannskapet för hennes man tog sig alltid tid att tillfredsställa henne. Men så enkelt var det inte i Rogers värld. Penisstorlek var något han återkom till i tankar och funderingar och när han porrsurfade fastnade han ofta framför siter som visade väldigt massivt utrustade män som knullade kvinnor.

Rogers tankar och dåliga självförtroende när det gällde hans förmåga att tillfredsställa Erika medförde att han gav henne ett frikort, "Jag förstår om du väljer en annan man och kommer att förlåta dig för det."
Om sanningen skall fram hade Erika aldrig begärt något frikort men Roger höll alltså öppet den möjligheten att OM hon önskade få känna en riktigt stor kuk i sig, eller bara en normalbyggd, så skulle han aldrig hindra henne.

Han ville helt enkelt inte riskera att de måste skiljas på grund av att han hade liten kuk och inte kunde tillfredsställa henne, isåfall kunde hon få söka efter tillfredsställelse nån annanstans och komma hem till honom för det lyckliga familjelivet.

 

Erika visste väl om 'frikortet' men hon hade aldrig fört det på tal för egen del innan för cirka en månad sedan när de hade dikuterat hur de skulle fira hennes 40-årsdag.

Hon hade då plötsligt frågat om frikortet gällde och om Roger kunde tänka sig vara med tillsammans med henne när hon utnyttjade det.

För stunden hade han nog blivit lite shockad och känt sig sårad, hon ville alltså att han skulle vara med när en välutrustad kille knullade henne. Under sitt porrsurfande då han letade efter välutrustade män som knullade killar hade han ofta stött på fenomenet "cuckolding" men han hade aldrig sett sig själv i den situationen. Han hade svårt att tänka sig att han skulle bjuda ut Erika till en annan man, det var något helt annat än att låta henne fara på äventyr själv.

Han höll dock minen och försökte tänka rationellt och när Erika motiverade det med att hon ville känna sig säker och trygg så föll han till föga. 

Och han rationaliserade sitt beslut med att han måste ansvara för henens säkerhet!

 

Två dagar senare hade Erika återkommit, men inte med en kille som förslag utan istället ett par som sökte ett par. Roger svarade Ja utan att egentligen bry sig när Erika frågade om det verkade bra. Han ville veta så lite som möjligt och lät Erika göra upp planer och det praktiska, han ville få det överstökat med så lite känslor inblandade som möjligt.

 

...

 

Och nu var de alltså på väg. Han bröts ur sina tankar, "Stanna! Kör in på parkeringen där", Erika pekade.

Han bromsade och höll in lite väl fort och fick stå på bromsen och när de äntligen stod still och han tittade på Erika i passagerarsätet så insåg han att hon var nervös, precis som han.

Han fick ett dåligt samvete för han hade faktiskt inte tänkt så, hon hade snarare verkat vara förväntansfull tidigare i veckan men nu var det på allvar. Hade de inte suttit bältade hade han kramat om henne men nu fattade han istället hennes hand och hon tog med båda händerna om hans.

Roger sneglade av någon anledning på GPSen som visade att det var lite mer än 2km kvar och han funderade på om hon hade fått kalla fötter och ångrade sig.

 

"Du, jag måste berätta något innan vi kommer fram, något som jag medvetet låtit bli att berätta." sade hon och hon tittade han i ögonen och vek inte undan blicken.

Hon var helallvarlig och pratade med en ton från någon som skulle berätta att de hade fått en farlig sjukdom, eller nåt.

"Jag har ju sagt att vi skall träffa ett par, Hans och Kristin, men sanningen är att de är fem par där". Nu vek hon undan blicken för ett ögonblick.

"Fem...", Roger upprepade och han såg antagligen konstig ut för han såg en hel hög med nakna människor framför sig men han fick ingen ordning på det.

"Jo, alltså de är ett gäng som brukar träffas då och då för att 'umgås' med varandra", fortsatte Erika, "Och vi kan få hänga med idag, i helgen menar jag!"

"Men vill du inte så kan vi hoppa över det, vi kan åka till nåt hotell och stanna där i helgen", hon såg nästan ledsen ut.

 

Roger försökte tänka, FEM par, inte ETT par som han tänkt sig. Fem par som skulle få se han naken. Han drog ett djupt andetag och i utandningen frågade han "Vill du? Om du vill så följer jag med dig, hela vägen!"

"Jo, jag vill och jag tror att det blir bra för oss", svarade Erika med ett leende och hon böjde sig fram och kysste honom.

 

 

Huset de kom fram till visade sig vara en jordbruksfastighet med ett gigantiskt trähus som ståtade en bit från själva ladugårdarna. Någon hade byggt sig ett ordentligt hus som sedan byggts på med en vinkel för att bli ändå större.

Roger parkerade bredvid en rad av bilar och på väg fram till dörren kunde han inte låta bli att kommentera "Alltså, inte kul att värma upp detta på vintern". Han dolde nervositeten dåligt.

 

Erika ringde på och de hörde att nån ropade där inifrån och dörren for upp,

"HEJ, och välkomna! Hans!" sade mannen som öppnat och han kramade Erika och tog Roger i hand som om de känt varandra i evighet. "Kul att se er i verkligheten, Hoppas att allt blir till er belåtenhet, annars får ni klaga på söndag"! de skrattade alla tre och Roger kunde inte annat än känna sig välkommen.

En blond kvinna kom trippande i halvhöga skor, en snygg klänning som följde hennes kurvor, brösten tecknade sig i urringningen men var inte gigantiska, kropp och höfter i övrigt var nog päronformade. Roger insåg att han värderade hennes kropp på ett helt annat sätt när han antog att han skulle få se henne naken än han normalt gjorde när han mötte kvinnor och undrade om Hans gjort samma sak med hans Erika!?

 

"Välkommen! Så roligt att ni kom!" hon kramade Erika och Roger och Roger kände hur hon placerade en kyss på hans kind.

"Det skall inte bli fråga om några klagomål, så det så!", sade hon konstaterande och var sedan på väg därifrån igen med orden "Måste tillbaka till köket."

 

"Cateringen var här precis och lämnade så hon och några av de andra har fullt upp", sade Hans.

"Behöver de hjälp", undrade Erika?

"Nej, inte av er iallafall, jag skall visa er till ert rum så får ni i lugn och ro att byta om", Hans visade vägen och de hängde på. De försvann ut i vinkelbyggnaden där de visades in i ett rum med en stor dubbelsäng "Bästa rummet, med toa och dusch"!

 

 

Väl ensamma på rummet så visste de inte riktigt vad de gett sig in på. Erika hade en jättestor väska jämfört med Rogers och hon plockade ut en kostym till honom och kläder till sig själv, mm.

"De har klädkod här som jag heller inte berättade om, men vi skall vara snyggt klädda inför middagen. Kostym och slips på männen och Kjol/klänning på kvinnorna, högklackat och snygga underkläder".

Snart hade Roger fått se Ulrika sminka sig, klä upp sig i nya svarta underkläder: BH, trosa och stayups och en blus med v-formad urringning och en knälång klassiskt skuren kjol.Han hade själv tagit på sig skjorta, slips och kostymen. De satt till slut tysta och färdigklädda på sängen och inväntade att klockan blev 19:00 då middagen skulle serveras.

 

Några minuter innan 19 så drog de djupa andetag och gav ut i korridoren, de stötte fort på ett annat par som kom ner från andra våningen och det kändes lite konstigt när de hälsade glatt på paret som presenterade sig som Börje och Wilma. Återigen scannade Roger av kvinnan, som var slank var slank och rentav smal på gränsen till underviktig och hennes bröst var små, A-kupa tänkte Roger utan att egentligen veta. Hon hade ett långt hår som var färgat lite rött. Mannen var normalbyggd och hade nog en liten mage kunde Roger konstatera nästan lite nöjt. Roger själv höll koll på vikten så han inte blev fet - ett handikapp räckte.

De hälsade mer formellt om än hjärtligt genom att bara ta i hand och Roger kunde inte låta bli att kolla in Börjes byxskrev för att se om något dolde sig där.

"Häng på så visar vi er vägen till matsalen", sade Börje och på vägen berättade de båda för Roger och Erika lite om hur stort huset var och att det var lämpligt för gästabud i alla dess former.

 

Snart hade alla samlats i en matsal som hade stora men fördragna fönster på en sida, ett stort vackert dukat bord i dess mitt och små bord där cateringmaten, vin mm var uppdukat runtom.

De var 12 personer allt som allt och de startade med en välkomstdrink där alla presenterade sig för Erika och Roger och där de presenterade sig för de andra. Presentationerna var också formella, namn, var man kom ifrån, vad man jobbade med och lite intressen dock INTE sexuella intressen eller nåt liknande. Presentationen var som på vilken konferens som helst. Roger var förbryllad - är detta verkligen folk som gillar att knulla runt och byta partners mm?

Sedan satt de sig fort till bords parvis vid ett  bord som var så brett att på varje kortända fanns det plats för två personer. På kortändan närmast dem (Erika satt på Rogers högra sida) så satt då Hans och Kristin såsom värd.  

 

Hans presenterade sålunda middagen de skulle äta, det var inte fråga om förrätt, huvudrätt och efterrätt denna gång utan det skulle bli en smakpalett av olika typer av mat, en 7-8st olika tallrikar, och till det några olika sorters vin som skulle förstärka och komplettera matupplevelsen.

Middagen började och Roger som satt närmast bordets mitt kom snart i samspråk med framförallt kvinnan till vänster om honom, Elisabeth, som var en kvinna av den mulliga sorten med klart störst bröst i samlingen av kvinnor runt bordet. Hennes blus dolde inte detta och det var svårt att inte följa halsbandet med blicken som pekade ut hennes klyfta mellan brösten.

 

Mitt emot Erika och Roger satt det ett par, Hanna och Lasse, som båda två var långa, och Lasse som nog tangerade 2 meter var dessutom bredaxlad, inte så att han var bodybuildad men han jobbade som ställningsbyggare så han fick sin träning i vardagen.

Roger märkte att Erika intresserat förde samtal med just Lasse och som antagligen var den kille som hade störst mellan benen OM man nu skulle gissa blint.

Rogers ganska goda humör sjönk som en sten när han insåg att på något sätt måste han under kvällen kanske visa upp sig naken. Hade han tur var det dock en möjlighet att han bara behövde visa sig för en av kvinnorna och då skulle han ju kunna satsa på att  ge henne det bästa oralsex hon någonsin fått. Sen kunde han kanske be henne om att vara tyst som tack!

Om Roger vetat om kommande händelser hade han antagligen lämnat middagen men han levde fortfarande på hoppet.

 

Stämningen i sällskapet sköt i höjden allteftersom de provade sig fram i smårätterna och framförallt av vinet. Ett och annat sexskämt började komma och när alla hjälpte till att byta tallrikar, hämta vin mm så såg han att det var en del mer eller mindre dolda smekningar mm mellan de andra männen och kvinnorna.

 

De hade nog kommit ungefär halvvägs in i middagen när Hans bad Roger om hjälp att servera mer vin. De var klara med detta och Roger skulle ställa flaskan på serveringsbordet när Hans hejdade honom och undrade varför han verkade vara så dyster till sinnet.

Roger vart lite ställd men bedyrade att det var så, han var bara lite ovan vid sällskapet. Roger hade tänkt att han skulle gå att sätta sig igen men Hans ställde sig liksom i vägen "Jag vet nog vad vi behöver göra för att få bekymren ur världen"!

I nästa ögonblick hade Hans lagt armen om hans axlar och påkallade nu allas uppmärksamhet. Alla tystnade och tittade åt deras håll och Hans sade med hög röst :"Roger här är som synes bekymrad och det verkar som han har ett problem och sådana skall man ta itu med så de inte ligger och gnager". All uppmärkssamhet var nu på de båda och Roger fick ögonkontakt med Erika som synes aldrig ha mått bättre!

 

"Jag tror att du har något att berätta för oss andra", sade Hans och uppmaningen var riktad åt Roger som inte alls ville berätta något för någon. Ögonen uppvisade nog lite av panik nu men Erika kom inte till hans hjälp. Hon smuttade istället på vinet.

När Roger inte sade något så fortsatte Hans helt obrydd: "Kanske lika bra att jag säger det då, Roger här har ett LIIITET problem", han drog på ordet litet så det förstärktes, "Han har nämligen... håll i er... nu kommer det...en liten snopp!"

Ordet snopp gjorde situationen än mer förnedrande för Roger. Smågrabbar har ' snopp', män har 'kuk'.

Roger visste inte vad som hänt. Hela sällskapet var nu muntra på hans bekostnad och efter att de skrattat åt 'snoppandet' så hade de nu börjat begära att han skulle visa upp den, "Av med byxorna!" "Visa oss hur liten du är" etc .

Erika satt där fortfarande som ett ljus och hon rentav gav honom en blinkning och skickade en slängkyss i luften åt hans håll.

 

Roger var förkrossad och mekaniskt öppnade han livremmen och byxorna föll ganska enkelt ner till hans anklar, sedan drog han ner kalsongerna. Det var nästintill karnevalstämning nu och hans neddragning av kalsongerna ackompanjerades av ett samstämmigt "Ooooh!"

Nu stod han där i all sin glans och 11 par ögon granskade hans lilla och dessutom slaka kuk. Pungen var större än kuken så det såg helt sjukt ut. Roger drog djupa andetag och blundade av och till. Det ropades frågor och skrattades och skojades.

Roger skämdes inte ens, detta var så ofattbart att han lät det bara hända, han kunde inte reflektera längre. Å andra sidan behövde han inte smyga längre med sin brist.

 

Plötsligt hörde han hur Hans, den djävla idioten, uppmanad alla männen att de skulle ställa sig upp, och visa hur en riktig karl ser ut.

Snart hade de allihopa lämnat sin plats vid bordet och ställt upp på nästan en rad där alla kvinnorna vid bordet och Roger kunde se ordentligt vad som hände.

De började en nedräkning där alla kvinnorna hängde på 10, 9, 8,… skärp, byxknappar och gylf öppnades medan de räknade ...2, 1 , NOLL!

Byxorna for ner och männen stod stolt där och visade upp sig. Roger tittade trött på dem och han såg den ena kuken efter den andra, han såg... ???

 

Det var plötsligt tyst i rummet, all uppmärksamhet var riktad mot honom och han försökte förstå vad han såg. Han såg för helvete inga stora stolta kukar som pekade ut riktningen till stjärnorna. Var och en av de 5 männen hade precis som han en liten kuk, EN SNOPP!

Antagligen avslöjade hela hans ansikte och kroppspråk när detta gick upp för han och alla utbrast i ett jätteskratt, och mot slutet så stod han också och log lättat.

 

"VÄLKOMMEN I GÄNGET!" bullrade den store Lasse och han kom fram och gav honom en grabbig kram och klappade om honom. "Detta var oslagbart!!! HAHAHA!!"

 

Roger pekade och ropade åt Erika "DU VISSTE DET! DET HÄR SKALL DU FÅ SOTA FÖR! Jag kommer aldrig att lita på dig! Hur kunde du göra detta mot mig?!" Hon försöket se oskyldig ut men det var inte lönt.

 

Det blev nu beslutat att alla killarna kunde lämna byxorna av och så satt alla ner igen och skålade för de småkukade männen här i världen. Roger var nästan hög nu för all spänning och nervositet hade farit ur han och alkoholen gjorde sitt. Hans försökte få ordning på dem alla så de kunde fortsätta middagen men Kristin avbröt honom och pockade på krav om jämnställdhet att om nu männen tänkte sitta byxlösa så skulle hon iallafall ta av sig trosorna under kjolen.

 

Alla kvinnorna lirkade av sig sina trosor och Roger fick snart Erikas svarta i sin hand han viftade med dem segervisst över huvudet. Den smala Wilma som satt på andra sidan bordet längst från Roger och Erika hade fått problem. Hon stod upp i sin tighta blus och kjol men Börje hade inte fått några trosor av henne.

"Jag har ju inga på mig, säger jag ju", försvarade hon sig med ett fnitter.

Då får du slänga av dig BHn!" ropade nån av killarna men hon såg förnärmad ut när hon greppade runt sina egna små bröst.

"Och VARFÖR tror du att jag bär de här i en BH?"

"Nåt skall jag ha", krävde Börje, "Blusen eller Kjolen!" och Wilma fortsatte därmed middagen topless.

Roger lät sig verkligen njuta av den fortsatta middagen och tittade ogenerat ömsom på Wilmas små bröst och klyftan mellan Elisabeths jättetuttar.

 

...

 

När middagen gick mot sitt slut så märktes det att förväntningarna ökade, snart var det dags för alla att bryta upp och när de så var klara gav Kristin ut lite uppgifter åt de andra paren så det viktigaste röjdes bort, sedan skulle de tydligen gå en trappa upp och fortsätta där.

De andra började plocka av och Hans och Kristin tog ut Roger och Erika i trapphallen utanför.

"Har ni funderat hur ni vill göra?", frågade Hans, "Vill ni vara för er själva eller hur känns det bäst för er?".

Roger och Erika visste nog inte riktigt och Kristin förklarade: "När tex Klara och Torbjörn var med första gången (Det var paret som suttit på den andra kortänden från Hans och Kristin räknat) så ville de inte vara med om partnerbyte men de var istället bara med varandra tillsammans med oss andra, i samma rum, hur jag nu skall förklara det".

 

Roger och Erika hade faktiskt inte pratat om detta. Roger visste ju inte ens innan de var framme att det var flera par.

De tittade på varandra och skulle precis börja samtala när matsalsdörren öppnades och de andra kom ut och skyndade sig upp till andra våning.

Alla männen var nu avklädda och kvinnorna var utan kjol, klänning och blus samt troslösa men med BH och antingen stayups eller strumpebandshållare.

 

Erika fnissade högt och nervöst "Vi.. har inte bestämt, tror jag".

Den rationella Roger hade dock hunnit tänka till: "JAG hade ju redan lovat och tänkt mig att du skulle ligga med en annan man, en eller flera kan ju kvitta, eller hur? Så det är faktiskt du Erika som får bestämma."

"Då kör vi hela paketet fullt ut, vi tar smällen sen om det blir nåt!"

 

"BRA! då var det bestämt", sade Kristin och sedan såg de hur hon började ta av sig sina kläder, kjol och blus åkte av. De andra tre var henne hack i häl och snart gick de avklädda uppför trappen tillsammans.

Hans hade tagit armkrok med Erika och efter dem gick Kristin och höll Roger i hand.

De tog sitt värdskap på största allvar.

 

***

 

De kom in i ett större rum på andra våning som antagligen annars var ett vardagsrum. Rummet var sparsamt upplyst och skuggorna fladdrade då det brann en eld i en öppen spis och i bakgrunden spelades det musik. Kort sagt varmt och ombonat! Erika kunde konstatera att möbleringen var konstig på så sätt att där var många soffor men väldigt få bord och det fanns öar av stora golvkuddar/dynor. Stilen var blandad så Hans och Kristin hade nog flyttat in lämpliga möbler i rummet för det hon set var att de höll stil i varje rum.

Utan att Erika och Roger riktigt fattade det så delades de nu på.

Hans förde Erika åt ena hörnet av rummet och Kristin som nu smekte över Rogers rumpa hade snart tryckt ner han i en soffa i andra halvan av rummet.

Erika möttes av Lasse som omfamnade henne med sina stora armar och hon försvann in i honom på nåt sätt. Han hade ett riktigt hårigt bröst och hon lät sin hand kamma igenom det. Så ovanligt allting kändes.

 

Roger hade som sagt hamnat sittande med Kristin i en soffa och hon satt grensle över hans högra lår och de kysstes intensivt. Efter en stund så hade hon rest sig upp på knä och han kunde därmed nafsa, kyssa och suga på hennes bröst. Hon stönade lätt och Roger tog tag i brösten och slickade runt vårtorna och vårtgårdarna.

Samtidigt såg han att det låg ett annat par omslingrade en bit bort på golvet. Kvinnan låg underst och mannen ovanpå och Roger kom på sig själv med att konstatera att mannen antagligen inte var inne i kvinnan ännu ty höfterna var still.

Kristin flyttade på sig så brösten försvann år hans närmaste åsyn och hon gled sakta ner på golvet nedanför soffan och Roger kände hur hon smekte hans kuk som nu var ordentligt hård. Han skämdes inte ett ögonblick för sin lem i detta läge.

Roger tittade inte alls på Kristin utan istället satt han fascinerat och tittade på Klara som nu satt i en fotölj bara några meter bort.

Hon måste medvetet satt sig där medan Roger var upptagen med Kristins bröst och nu satt hon med uppdragna ben som vilade på armstöden och smekte sin egna fitta. Hon höll blicken på Roger och det var tydligt att hon hade denna onanishow för honom personligen. Klara som tydligen varit blyg och försiktig först gången hon var med satt nu och skrevade och visade upp hela sin blöta fitta. Roger blev tvungen att stöna till högt, Kristin hade tagit hans kuk i munnen och nu sög hon honom.

 

Erika hade snart hamnat på rygg vilande på kuddar på golvet och hon blev nu slickad av Lasse. Han hade placerat en handflata under varje skinka på henne och efter ett tag när han värmt upp henne så lyfte han upp hennes bål så hon låg i en liten brygga och så tungknullade han henne. Han kom åt hennes inre riktigt ordentligt.

Hans hade kommit tillbaka (han hade gått ett varv och informerat de andra att Roger och Erika kunde tänka sig att vara med till fullo) och han satt sig nu ner och började smeka hennes bröst.

Erika tänkte på orden som Kristin skrivit till henne då de planerade detta tillsammans : "Målet är att få männen att känna sig som riktiga män, det var meningen med hela detta arrangemang och som kvinnor skulle de tillsammans på alla sätt försöka få ingjuta denna känsla i sina karlar"

Hon lät sin hand leta upp Hans skrev och en stund senare så låg Hans ner bredvid henne och hon kunde suga honom samtidigt som han smekte hennes bröst. Det hade börjat pirra nere i hennes sköte men då slutade plötsligt Lasse att slicka och några ögonblick senare hade männen bytt plats.

 

Roger såg hur Klara satt och sög av sina kladdiga fingrar. Han var osäker men det hade en stund tidigare sett ut som om Klara fått en orgasm och samtidigt som hon då satt och kved så hade Kristin intensifierat avsugningen. Roger kände trycket öka i kukroten men innan han kunde ladda av skottet så slutade Kristin suga honom och hon vilade nu bara brösten mot hans underliv.

Klara reste sig upp och klappade Kristin på axeln precis som när man byter partner i sk 'tjuv-dans' och Kristin gled undan. Klara klev upp så hon stod i soffan skrevande över honom. Hon delade på sina blygdläppar med ena handens fingrar och rörde höfterna fram och tillbaka som i dans. Hon lockade honom och när Roger försökte komma åt att slicka så drog hon sig undan, efter ett par försök från hans sida så sjönk hon hastigt ner på huk och snart hade hon styrt in hans kuk i hennes varma fitta. Hon började rida honom sakta genom att sitta på huk och detta gjorde hennes fitta riktigt trång.

Roger kramade om hennes skinkor och kände sig som gud själv!

 

Erika låg fortfarande på rygg men än en gång hade det blivit ett byte mellan hennes ben. Hans var nu ersatt av Mikael, Elisabeths man, vars flint lyste blank mellan hennes lår. På bara en kort stund hade hon nu upplevt tre helt olika tekniker att bli slickad och alla var unika på sitt sätt och alla hade fått det att pirra i henne. Det var klart o tydligt att dessa killar kompenserade inte sina små 'egenheter' med stora bilar utan se hade istället flinka tungor.

Lasse och Hans hade försvunnit och hon kunde höra hur det stönade och lät runtom i rummet. Mikael slutade slicka henne och kröp leende upp över henne. Han lade sig tillrätta med sina höfter mellan hennes lår och hon drog upp benen än mer så hon på så sätt sköt fram underlivet för att möta upp honom. Hans lem hade inga problem att hitta rätt. Den gled in som den aldrig gjort nåt annat och han började älska med henne sakta och rytmiskt.

De låg så tätt tillsammans och bara njöt av varandras kroppar till dess de båda hörde hur någon nära dem tydligt fick en orgasm. Mikael tittade upp och konstaterade med ett stort leende att "Det är fler som har det skönt".

Erikas nyfikenhet gjorde att ho försökte se vem som var upphov till ljudet och Mikael reste sig upp på raka armar så hon kunde vrida på överkropp och huvud.

Det var Elisabeth, Mikaels fru som stod på alla fyra en bit från dem. Hon blundade och stönade högt och hennes massiva bröst hängde tungt under henne. Bakom henne stod Lasse men han knullade inte henne bakifrån utan han verkade bearbeta hennes underliv med sin hand.

Just doggystyle är nog inte bästa ställningen för en 'kortväxt' man och en fyllig kvinna. En hel del kilon brukar ju sitta på ända och höfter så det är nog svårt att nå in. Själv var hon int särskilt stor-rumpad men hon och Roger körde aldrig doggy för det var svårt att få till det.

Mikael tittade också intresserad på sin fru medan han knullade med Erika. Erika och Mikael log åt varandra.

 

Kristin hade kommit tillbaka och hon satt sig bredvid Roger i soffan och knackade på Kristins axel "Jag tjuvar". Klara lät sina höfter gunga upp och ner ett par gånger till och sedan reste hon sig med ett stön av ansträngning. "Tack, det är jobbigt att sitta så." hon masserade knävecken och såg på när Roger ställde sig på knä vid soffan mellan Kristins ben och lät sin kuk glida upp i henne. Kristin placerade sina ben på hans axlar och han tryckte fram sin överkropp över henne så hon låg dubbelvikt och tillgänglig under honom.

 

Hos Erika hade det också blivit ett byte. Hans hade kommit tillbaka och Mikael hade glatt lämnat över så Hans låg nu där Mikael legat tidigare. Torbjörn kom också och han satt sig bredvid henne och hon visade att om han ville så kunde hon suga honom. När kuken närmade sig hennes mun insåg hon att den var alldeles blank och såg våt ut och den luktade kön, en annan kvinnas kön helt enkelt. Torbjörn hade precis lämnat en annan kvinna nånstans i lokalen och stod nu där och Erika skulle snart smaka denna kvinnas safter. Hon slickade försiktigt på kuken och efter några slick till så tryckte Torbjörn på så hon sög in den. Ännu en ny erfarenhet kunde hon konstatera och funderade på om någon av de andra kvinnorna på samma sätt fått smaka på hennes fitta. Mikael hade ju vandrat vidare.

Killarna bytte snart plats och hon fick smaka på sina egna fittsafter, men det hade hon gjort förr, men det var första gången på många år som hon smakade den serverad på en annan mans kuk än hennes man.

 

Kristin stönade under Roger men det var nog inte alla stön som berodde på att det vara skönt, det var nog ganska obekvämt också. Roger funderade på om han skulle byta ställning men han hade inte bråttom, han klagade inte, han hade det inte obekvämt . Så istället gjorde han tvärtom och tryckte ihop henne ännu mer. Hon spände kroppen och försökte skjuta ifrån så hon fick mer utrymme men då lade Roger ännu mer tyngd över henne och han fattade tag med händerna om hennes nacke. De fortsatte knulla medan de brottades om hur ihopfälld Kristin skulle vara men hon hade ingen chans när Roger nu sakta drog upp hennes nacke. 

"Snälla, snälla" viskade hon till slut. Han släppte direkt och gav henne ordentligt med utrymme. Han drog sig ur och dök istället ner mellan hennes ben och så satt han tungan mitt på hennes klitoris och körde upp två fingrar i henne. När de träffade G-punkten så tog det han nog bara ett par tre minuter så skakade Kristin i sin orgasm. Han kände hur någon greppade hans kuk bakifrån och började runka den.

 

Erika hade fått mycket att göra - alla männen kom förbi vartefter och alla knullade henne. Hon orkade inte hålla upp benen längre så hon låg platt på rygg i en helt normal missionären. Hon hade flera gånger under kvällen varit mycket nära att få en orgasm men den avbröts hela tiden när männen bytte plats. Hon var frusterad nu och ville inte annat än att få ett avslut med en orgasm.

Den till kroppsbyggnaden store Lasse, som hon direkt hade gillat när de sågs, hade kommit tillbaka och han greppade hennes anklar med sina stora händer och höll upp benen för henne så att Börje kunde komma in bättre.

Hon såg rakt upp i hans skrev och blev besviken när hon såg att han var helt ihopskrynklad. Han hade tömt sig hos någon annan och nu hjälpte han sina kompisar att knulla henne. Hon kände sig lurad.

 

Klara sög Roger för fullt och knådade hans pung. Han såg sig om och insåg att några av de andra var mer eller mindre färdiga.

"Rid mig", sade han och när han satt sig på golvet så placerade sig Klara åter hukande över han och snart for hon upp och ner över Rogers mellangärde och tills slut lät han så satsen gå. Han kände hur musklerna och pungen drog ihop sig och det kändes som att kuken pumpade ett par gånger mer än den brukade göra vid en orgasm.

Klara sjönk ihop över honom och så gled hon bakåt så hon kom att sitta mellan hans ben med sina ben delade så att hennes fitta exponerades för honom. Han sats började sakta rinna ur henne och Roger önskade att han haft en kamera.

 

Till Erikas glädje hade Lasse tittat på henne och insett att hon var frustrerad och sagt "Nu är det din tur!" Han avslutade på samma sätt som han började genom att tungknulla henne med en hand som kramade runt vardera av hennes skinkor. Hon behövde nu inte så mycket mer innan hon var i sjunde himmelen.

 

***

 

När alla var färdiga och nöjda så flyttades sofforna runt så de allihopa kunde se varandra och umgås. De hade allihopa satt sig par för par och man tog hand om varandra, kysstes och kramades. Roger kände sig väldigt tillfreds och njöt av ögonblicket. Han kysstes med Erika innan hon lade sig tillrätta med sitt huvud vilande mot hans bröstkorg där han satt i ett soffhörn. Hon lyssnade på hans hjärta och slumrade in.

 

Hon vaknade till efter en stund och kunde inte riktigt först fatta var hon var. Hon och Roger hade fått en fleece filt över sig och hon hörde hur han dämpat sade "Nu vaknar hon". De kysstes och han smakade sprit. Hon såg sig lite sömndrucket omkring och det var fler som hade filtar på sig och många hade en öl eller ett glas i handen.

Jordnötter, godisskålar och chokladkartonger skickades runt. Hon kände hur Rogers hans gled över hennes mage och hur han kupade sin hand runt hennes bröst och började leka med vårtan. Den styvnade snart till och hon tackade Ja när Hanna, som tillsammans med Lasse delade soffan med dem, frågade om hon ville ha ett glas vin.

 

Kvällen flöt vidare och snart så såg Roger och Erika hur leken började om. Paren splittrade på sig och spred sig i rummet. 

Erika sökte Rogers blick "Jag vill ligga med dig, bara du och jag", och Roger såg att hon hade kåtblicken så de kysstes och han kände hur hon började smeka hans lår och skrev. De gled snart ner på golvet och kröp över till ett par dynor på golvet.

 

Hanna och Lasse hade roat tittat på deras aktiviteter och Hanna viskade nu lite med Lasse och de reste sig båda två och lämnade dem ensamma. Erika och Roger var omslingrade och stängde de andra ute ur sin lek.

De märkte inte riktigt vad som försiggick runt dem men de andra paren hade återigen parat ihop sig, par för par, och de hade nu lagt sig runt och i närheten av Erika och Roger. Varthän de än tittade runt sig så låg där ett annat par och älskade.

Ingen hade bråttom och alla killarna hade ju tömt sig tidigare på kvällen så de orkade nu länge.

Allteftersom paren blev klara låg de kvar en stund och tittade på de som fortfarande var igång. Mikael och Elisabeth gick i mål sist och det var startsignalen för att de allihopa reste sig upp.

 

De bröt upp och alla försvann först ner i hall och matsal och letade upp sina kläder, små samtalsgrupper bildades och sista drinken skulle tas. Att de allihopa var mer eller mindre nakna det var det ingen som funderade på. Till slut så var det Kristin som körde iväg alla till sängs och snart låg Roger och Erika sked i sitt rum. Innan de somnade så pratade de om hur crazy och fantastiskt detta var på samma gång.

Roger kunde inte låta bli "Hur många låg du med?".

Erika svarade "Alla, tror jag", och när hon sagt det så fick hon en insikt,  "De turades nog om när jag nu tänker på det. De måste haft nåt form av system för de kom och bytte av varandra"...

De begrundade detta båda två en stund innan Roger fyllde i "Jag hade fullt upp med Kristin och Klara, såg bara de andra på håll."

"Grattis, nu sover vi, det är en dag imorgon också och vem vet vad som händer då."

 

*********

12 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

Huldran

Ja, här är det många som får till det! Frikort eller inte. Kanske detta vore något att överraska sina kvinnor och fruar med som 40årspresent? Grattis på födelsedagen!

En glad fest med 'efterrätt'! Men jag tror inte killarna skulle våga. Det kan ju ge mersmak... Dock är det på slutet alltför många namn att hålla reda på. Och i 'stridens hetta'... spelar namn ingen roll.

24/1, 2018 kl. 01:12