Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

25/2, 2016 kl. 22:49, av Silicon Messiah

Redhead

En historia om hur det går till att bli vuxen, hitta rätt och kanske hångla upp en kusin under tiden.

En av mina allra första noveller, ursprungligen skriven som två skilda historier, här som en enda lång en. I akt två gjorde jag det avsiktligen rörigt för mig. Troligtvis är det ännu rörigare för läsaren.

Redhead, akt 1

Kapitel 1

Där gick hon. Ungefär 1,70 lång, långt rödfärgat hår, och lätt svartsminkade djupa blågröna ögon, även om det mesta av sminket nu var bortsköljt. De solbrända benen var långa och vackra. Brösten var inte så stora, men de var ändock så vackra, så vackra. Bikinin hon hade var helt vit, och gjorde att brösten såg lite större ut än vad de var, och bröstvårtorna syntes ganska tydligt där under, men hon verkade inte bry sig om det. Magen var ganska smal, men väldigt vacker. Hon var nitton, och hade tatuerat in en liten röd ros under naveln redan när hon var sexton. Hur hon fick sin mamma att gå med på det är ett mysterium för mig. Hennes ansikte doldes nästan aldrig av det långa håret, så man kunde se dess fina form, och näsan var varken rak, eller särskilt krokig, den passade precis in i hennes ansikte. Läpparna hade jag många gånger för länge sedan dagdrömt om att kyssa, men det var ju omöjligt. De var ganska fylliga och dolde ofta ett mystiskt leende, som fyllt av synd dolt bakom en mask av sockersöt gullighet. Sandra var väldigt vacker.

Vi talade inte så ofta längre, det var mer förr, men vi brukade ändå konversera en del på msn, och jag hade lärt mig hon inte ännu haft någon kille, även om det varit nära ibland. Och sex hade hon bara haft en gång, i fyllan, så hon mindes det knappt. Det var sommar, och vi var på Åland med familjen, tillsammans med hennes familj. Min mamma, Inger, och hennes mamma, Ingrid, är nämligen systrar. Vi hade hyrt en enorm stuga som vi bodde i allihop. Mina föräldrar sov i ett sovrum, hennes i rummet bredvid. I det största sovrummet med tre våningssängar sov mina två småsystrar och lillebror, och hennes lillasyster och lillebror. Vad blev då kvar för mig och Sandra? Städskrubben? Nej, soffan i vardagsrummet var en bäddsoffa stor nog för två personer, som vi så klart fick dela på, även fast det fanns en säng över i sovrummet. Vi var ju äldst av barnen, så det är ju klart att vi måste ha det värst. Jag tänkte i början på att det skulle kunna bli lite krystad stämning, för hon var ju liksom inte precis ful. Men första natten gick okej, och nu var det vår andra dag där, och vi var på stranden.

Jag solade i bara badbrallor, och hade solglasögon på mig, så att jag kunde spana in alla tjejer på stranden. Där fanns faktiskt en del snygga tjejer, men det var ingen som kom ens nära att vara lika vacker som Sandra, och det skrämde mig. Jag kollade på flera snygga brudar, en till exempel såg ut att vara något år äldre än mig, och hennes bröst var väldigt stora. Och där fanns en tjej med snygg rumpa som var helt synbar tack vare stringen hon hade på sig, hon var också ganska söt. Definitivt nåt som kunde bli runkfantasi om man någon gång blev ensam. Men trots de fina tjejerna vändes mina ögon gång på gång mot Sandra som badade och lekte med sina syskon i vattnet.

Så kom hon snart alltså där gående upp ur vattnet, och satte sig i solstolen bredvid mig. Jag låtsades inte om henne och tittade bara rakt fram, men under solglasögonen hade mina ögon varit fixerade på henne så länge som möjligt. ”Hej”, sa hon. Jag svarade inte, jag låtsades inte höra, varför vet jag inte. Hon reste sig och ruskade av sitt hår över mig så att jag blev alldeles blöt, och då kunde jag inte ignorera henne längre. Utan tog av brillorna och såg på henne. Hon log och sa: ”Där fick du!”

”You sneaky bastard”, svarade jag och lipade. Hon log och satte sig bredvid mig igen. ”Vad varmt det är”, sa hon och såg ut över havet. ”Jaa, är vattnet varmt också?” Hon svarade inte, utan bara doppade handen i en påse som låg mellan våra solstolar. Ur den drog hon fram min kamera och tog ett fotografi av utsikten. ”Vad sa du?” sa hon sedan och såg på mig. ”Är vattnet varmt, eller är det bara du som är het?” Hon skrattade till innan hon svarade. ”Nej, det är vattnet som är varmt”, hon log mot mig, och sedan blundade hon och lutade sig bakåt i stolen. Jag svarade inte, utan blundade och lutade mig bakåt jag också.

På kvällen hade de vuxna lovat småbarnen att ha olika aktiviteter med dem, så därför fick jag, Sandra och min fjortonåriga bror Herman skjuts den korta biten (som vi egentligen kunde ha gått) in till Mariehamn. Där väntade vi oss någon sorts storstad, men det var mest dött överallt.
Vi hittade en pizzeria och bestämde oss för att gå in. Herman var snabb med att beställa sin pizza, och sedan springa på toaletten. Jag beställde mitt val av pizza, och frågade därefter Sandra vad hon ville ha, och när hon svarade upprepade jag det för snubben bakom disken, och tillade:
”Och se till att svänga ihop det bästa huset har, till den söta flickan”, så såg jag sträng ut, och vi gick och satte oss vid ett bord med plats för fyra. Sandra satte sig mitt emot mig, och viskade: ”Tycker du att jag är söt?”

”Jovars”, svarade jag och tittade på henne. Hon blev glad. ”Du är också det”, sa hon och rodnade lite. ”Näääh”, svarade jag bara, helt kort. ”Du vet, när Herman inte är med så kan vi låtsas vara tillsammans”, viskade hon. Nu såg jag på henne, som jag velat göra ända sedan hon sa att jag var söt. ”Vad menar du?” jag viskade också, av någon anledning jag inte kunde komma på. ”Alltså, inget överdrivet, bara typ hålla hand och så, det är ju ingen som vet”, hon tittade ner men såg lite finurlig ut. ”Du är lite rolig du”

Så tittade jag upp mot snubben som just höll på att baka en pizza, och jag såg i ögonvrån att snart gjorde Sandra det också. Så fort hon lade armen på bordet slog jag till. Försiktigt tog jag hennes hand och höll den. Hon tittade på mig, men min blick avvek inte för en sekund mot pizzorna som snubben precis ställde i ugnen. Så hörde vi hur en toalett spolade, lite tyst, och snart kom Herman gående. Som om något aldrig hänt var våra händer skilda åt av ett par decimeter. Efter att ha ätit våra pizzor satt vi en stund och pratade, medan folk började komma in, det var en del ungdomar också. Jag såg att några killar kollade på Sandra med uppspärrade ögon. När jag sedan såg på henne förstod jag varför, det var nära att jag själv började stirra. Herman lät oss tyst veta att han skulle besöka toaletten, vilket vi givetvis godkände. Så fort han var utom syn- och hörhåll tog Sandra min hand i sin. ”Ser du hur alla killar stirrar på dig?” viskade jag så att bara hon skulle höra.

”Ja, jag kanske är söt”, svarade hon och rodnade lite. ”Slår vad om att de är ganska avundsjuka på mig nu…” svarade jag och kände mig ganska viktig. ”Vill du göra dem mer avundsjuka?” Sa hon, och innan jag hunnit svara lutade sig Sandra över bordet och kysste mig. Djupt och passionerat, och jag besvarade kyssen. Det var underbart. När hon sedan satte sig ner sa hon: ”Kolla om någon tittar” Jag tittade bakom henne, och mycket riktigt hade alla medlemmar i ett gäng ungdomar vänt huvudet mot oss och börjat stirra. ”Tittar de?” sa Sandra, och jag nickade till svar, varpå hon fortsatte: ”sätt dig bredvid mig”. Jag reste mig och satte mig på stolen bredvid henne. Hon tog då min hand och förde den mot hennes rumpa. ”Det här känns lite konstigt”, sa jag och kände killarnas brännande blickar i min nacke. ”Det är hett”, svarade Sandra, ”det tänder mig rejält”

”Mig också… på något mysko vänster” svarade jag. ”Kyss mig igen”, bad hon. Försiktigt kysste jag hennes mjuka läppar, och kände hennes tunga mot min. Jag höll om hennes vänstra kind och smekte hennes lena hår. ”Du är vacker”, sa jag när kyssen var över, och så drog jag försiktigt handen genom hennes hår och knuffade undan ett par hårstrån som hängde framför ansiktet. Så kom Herman tillbaka, och vi tvingades sluta med det vi höll på med. ”Jag måste också gå på toa”, sa Sandra när Herman hade satt sig, och så reste hon sig och gick.

”Erik”, sa Herman, ”kan du hjälpa mig med en sak?”

”Mmm… jo, vad är det?” Han reste sig och satte sig på Sandras plats, och så viskade han: ”Är det normalt om man…”

”…om man vadå?”

”om man tänder på någon i sin släkt?”

”Vad menar du?”

”Alltså, Sandra är ju skitsnygg, jag brukar… tänka på henne och… runka…” Herman rodnade, och såg ner i bordet.

”Nej”, svarade jag, ”jag tror det är helt normalt, om man liksom är i puberteten och så, så tänker inte kroppen på att man är släkt, det är mer liksom att man blir kåt så fort man ser något som är i allmänhet sexigt”

”Vad menar du?”

”Jag menar att jag också har gjort det förut”

”Okej, är det inget konstigt alltså?”

”Nej, det tror jag inte, hon är ju fin”

”Vad pratar ni om pojkar?”

Sandra stod bakom oss, och vi bestämde oss för att betala och gå mot tillbaka mot stugan. När vi var ute ur pizzerian tog jag fram mobilen, och såg att klockan var elva, två missade samtal från mamma också. Jag ringde naturligtvis upp och fick veta att de gått och lagt sig, och att ingen tänkte hämta oss. Vi var tvungna att gå. Herman drog fram sin mp3-spelare och satte igång sin kassa musik, och tog täten. Det var perfekt, för då kunde jag och Sandra tala tämligen ostört. ”Tycker du verkligen att jag är vacker?” undrade hon. ”Ja, det är du” Sandra rodnade, och sa: ”Vad kallt det är, jag skulle ha tagit med mig min jacka”

”Men du, ta min tröja, jag har ju t-shirt under” Så stannade vi och jag drog av mig min halvtjocka tröja och räckte den mot henne. Som svar sträckte hon fram armarna, och jag drog tröjan av dem, och så över hennes huvud och över kroppen. När jag drog ner den över brösten kände jag att bröstvårtorna var ganska styva, men det kanske var för att hon frös. När hon hade tröjan på sig helt stack det röda håret fortfarande ner i den, och försiktigt drog jag ut det. Jag tog tag om hennes midja och såg henne i ögonen. Hon rodnade och tittade undan. ”Vi kanske borde gå”, sa hon, och tillade snart: ”Herman är en bit bort nu.” Vi fortsatte att gå, ganska snabbt för att hinna ifatt min bror. När vi kom till stugan gick Herman genast och lade sig, medan jag och Sandra stannade uppe och tog varsin cider som stod i kylen. Vi struntade i om vi fick eller inte. Sedan satt vi oss i det mörka vardagsrummet och slog på TV:n på tyst volym. Den fick bara in ett par kanaler, och TV4 var som tur var en av dem, och de visade någon film som vi tittade på medan vi drack vår cider.

”Vi är ganska galna, eller hur?” sa Sandra och fingrade på flärpen på ciderburken.

”Jo, det måste vi vara”, svarade jag och såg på henne och fortsatte ”vi borde kanske inte umgås så mycket, det är ju liksom inte normalt”

”Mm, vi är ju kusiner”

”Ja, men alltså, vi har ju egentligen inte gått längre än att jävlas med några killar som tittade på dig”

”Mm, men det finns vissa känslor inom mig…”

”De finns i mig också, men jag vill ändå inte sluta umgås med dig, även om det inte är kärlek eller så, så är du en jättebra kompis”

”Jag tycker du är det också, och något inom mig vill bara hoppa på dig och…” Det blev tyst.

Vi såg på filmen länge, i tystnad. Snart hörde jag hur Sandra började snarka tyst, och jag kände mig själv väldigt trött. Jag reste mig tyst och tog den tomma ciderburken ur hennes hand, och gick mot köket där jag lämnade de två burkarna. Sedan gick jag tillbaka till vardagsrummet, och vecklade ut bäddsoffan, det var nämligen inte den Sandra satt i. Så stängde jag av TV:n och väckte försiktigt Sandra, och hjälpte henne till bäddsoffan, jag lade henne ner på hennes sida, och knäppte upp och drog av henne byxorna, under dem fanns ett par vita trosor och hennes långa, vackra benen. Jag smekte henne över ena benet och drog sedan tröjan över huvudet på henne, linnet som hon hade under följde också med en bit och hennes bara bröst blottades. Snabbt drog jag ner linnet igen och så drog jag av mig mina byxor också, och lade mig bredvid henne. ”Är det sant?” viskade hon plötsligt.

”Vad för nåt?” undrade jag, och det var här jag rycktes in i den värld som kommit att forma det mesta av livet. ”Att du har runkat och tänkt på mig?” hon rodnade lite. ”Mm… det är det”, jag svarade sanningsenligt, vad fanns det för anledning att ljuga? ”Det finns nog inte många tjejer som skulle erkänna det, men sånt gör faktiskt en flicka glad” Så tog hon min hand och lade den om henne, och så kröp hon närmare mig, och vi låg sked en stund. Hon hade avsiktligt lagt min hand på hennes bröst, och jag smekte det varsamt. Försiktigt smög jag upp hennes linne och stack in handen och kupade den runt hennes bröst.

”Erik…”
”Mm...”
”Jag har tänkt på det ett tag nu, och jag måste säga det”
”Prata på”
”Jag vill känna dig i mig, jag vill att du tar min oskuld på riktigt”
”Men du har ju…”
”Ja, men det räknas inte, och jag vill känna din kuk i hela mig, i alla hål”

”Va? Men vi… vi kan inte… vi är ju kusiner…” Hon slängde sig över mig och slet av sig linnet. ”Knulla mig som ett djur”, sa hon och bet mig i örat, så drog hon av min t-shirt och började slicka runt mina bröstvårtor. ”Knulla mig nu”, befallde hon. Jag började precis märka av mitt enorma stånd när jag hörde steg från ett av sovrummen, och vips så låg Sandra på sin sida av bäddsoffan igen, med täcket uppdraget till axlarna för att dölja att hon inte hade något på överkroppen. Det var hennes pappa som passerade oss på vägen mot toaletten, en stund senare gick han tillbaka och snart stängdes deras dörr igen. Sandra vände sig mot mig igen. ”Förlåt”, sa hon, ”jag vet inte vad som hände, jag fick nåt ryck, och det är bara det att… jag vet inte hur det känns att knulla, och jag vill verkligen veta, och du är ju liksom bara ett år äldre än mig, och så är du väldigt snygg och så, så jag…” hon andades tungt och man såg att hon skämdes. ”Det gör inget, jag hade nog gjort det själv annars.” Hon såg på mig. ”Du behöver inte göra narr av mig”, sa hon efter en stund. ”Det gör jag inte, jag vill det, du är min kusin, och jag älskar dig som en sådan, men jag vill också knulla dig hårt och vilt, men nu är klockan snart halv fyra, så nu ska vi sova, så får vi se hur det blir imorgon.” Hon glodde på mig. ”God natt”, sa jag. Så kysste hon mig, och somnade snart. Jag låg och betraktade henne ett par minuter och småfnissade åt hur cheesy jag pratade. Sedan somnade även jag.

Kapitel 2

Vi hade åkt bil några timmar, och var på en helt annan ö. Vi åkte dit för att spendera dagen där, bada, äta på fin restaurang, shoppa och sånt. Vi hittade tidigt en bra och ganska dold badstrand och stannade där en stund, det var bara vi där, sedan hittade vi en mindre stad där vi gick omkring och tittade. Där fanns också en perfekt restaurang, vilken vi valde som stopp att äta vid, men först skulle vi bada lite mer, så vi hittade en annan strand, en allmän, där det var massor av folk. Jag spenderade den tiden på att sola, och kolla in tjejer under solglasögonen. Speciellt Sandra, som inte heller badade. Hon var iklädd en fin vit t-shirt, och en svart, ganska kort, kjol som visade mycket av hennes vackra ben.  När solen började gå ner och himlen blev lite orange gick vi mot restaurangen. Vi åt och hade trevligt en bra stund, innan Sandra sa: ”Jag går på toaletten, tillbaka om en sekund.” Jag tittade efter henne när hon gick från bordet. ”Jag måste också gå”, sköt jag in, och följde efter Sandra. Det var Unisextoalett, så vi delade inte på oss särskilt mycket, men snart försvann Sandra in i ett bås och jag blev kvar utanför, utan några som helst intentioner att använda en toalett. När jag efter en kort stund hörde henne spola smög jag försiktigt in i båset, som hon som tur var glömt att låsa. ”Hej du”, sa jag pillemariskt. ”Varför tog det så lång tid?” fick jag till svar, innan Sandra klängde om halsen på mig. ”Är du beredd för att…” började med ett helt tal täckande diverse kinky ämnen förberett. ”Ja, det är jag”, avbröt hon mig, och fortsatte ”lås dörren.” Jag vände mig om och låste dörren till båset. Under tiden vände sig också hon och drog ner kjolen. Hon lutade sig framåt och höll fast om toaletten. Med ena handen tog jag tag i hennes skinka och särade den från den andra. Rövhålet och fittan blev väldigt synliga, och jag smekte med ett finger på andra handen över dem båda. När jag kom till fittan märkte jag där att det var alldeles blött, så jag förde in fingret och pullade henne ett par gånger. Med den andra handen började jag smiska henne på skinkorna, och jag hörde henne kvida, av både lust och smärta. Jag lutade mig över henne och sa: ”Är du beredd?”

”Mm…”
”Jag sa, är du beredd?”
”Mm… det är jag”
”Säg det då, din lilla…”
”Jag är beredd”
”På vad?”
”Jag är beredd på att bli påsatt”

”Helt rätt.” Så smiskade jag henne över skinkorna ett par gånger till, och sedan knäppte jag upp, och drog ner mina jeans, och med dem följde kalsongerna. ”Se här, se vad du har gjort”, sa jag och tog tag om hennes nacke och fick henne att vrida på huvudet, ”se vilket stånd du har gett mig, ska du inte göra något åt det?”

”Jo det ska jag”, sa Sandra och vände på sig, och satte sig på huk framför mig, med kuken ungefär vid ansiktet. Hon tog tag i den och runkade den fram och tillbaka ett par gånger innan hon försiktigt slickade på ollonet. Hon slickade ett par gånger innan hon vågade försöka ta den i munnen. Vid mätning i hårt tillstånd hade jag kommit fram till att den var runt femton och en halv centimeter lång. Hon fick in ollonet i munnen, och lekte med tungan på det. Tungan gjorde cirkulerande rörelser, och det förvånade mig att hon inte hade gjort det förr, för när vi, båda en aning förfriskade, talat om det på msn en gång verkade hon inte ljuga, och varför skulle hon göra det. Hon tog in mer och mer av kuken i munnen, och till slut hade hon slukat den till roten. Hon började suga ut och in, och samtidigt lekte hennes ena hand med min pung, och den andra utforskade min rumpa och rygg. Det var skönare än någon annan behandling jag fått, och jag hade blivit avsugen förr. Jag såg ner och såg hennes huvud röra sig fram och tillbaka, samtidigt som jag kände att jag var inte långt ifrån att spruta. När det kom alltför nära tog jag tag om hennes huvud och signalerade att hon skulle resa sig. Hon gjorde detta och jag sa: ”Vänd dig om, nu ska du få kuk.” Hon vände sig om och ställde sig lutad över toaletten som tidigare, och särade på benen. Jag smiskade henne över skinkorna ett par gånger innan jag särade på skinkorna och hittade hennes fitta med kuken. Försiktigt gled den in, och jag började sakta trycka på, det gick väldigt enkelt för hon var väldigt våt. Till slut hade även hennes rosa tonårsfitta slukat min kuk helt, och jag började dra ut den. Sedan tryckte jag in den igen. Och ut, och in igen. Takten ökade. ”Gillar du det?” sa jag och tog hennes hår med händerna och samlade ihop det till en hästsvans och höll det med ena handen och drog hennes huvud bakåt lite försiktigt. ”Mm… knulla mig hårdare.” Jag gjorde som hon sa, och knullade hårdare. Hon började stöna, och jag knullade ännu hårdare, och snabbare.

Jag knullade min kusin länge och kände hennes unga fitta krama om min kuk på ett underbart sätt som jag aldrig upplevt förr. Pungen smackade mot henne varje gång jag tryckte in kuken. Hon stönade. Jag stönade. Vi stönade högt, och jag knullade Sandra snabbare. Och jag knullade henne hårdare. ”Mmm… knulla mig hårt…” stönade hon. ”Här har du, prima kuk, rakt upp i fittan…” Sandras fitta kramade hårt om min kuk som hela tiden for in och ut ur henne. Det var som om himlen hade kommit ner och satt sig i hennes fitta, och för varje juck kom jag längre in i paradiset. Jag kom snart på mig själv med att stöna högt, och tvingades ta det lite lugnare för att det inte skulle höras. Det kändes som om kuken skulle sprängas, och jag visste att nu klarar jag inte mycket mer, men valde att fortsätta i alla fall. Jag ville vänta och se om jag kunde ge Sandra en orgasm också. Jag frågade henne om hon var nära att komma, och hon sa nej, men att vi måste avbryta snart ändå för annars skulle det bli misstänkt. Då upplyste jag om att jag var nära, men fortsatte ändå en kort stund. Mot slutet omfamnade min kusins tonårsfitta min kuk ordentligt, och jag drog ur kuken. Snabbt som ögat, som en blixt från klar himmel var Sandra nere på knä framför mig. Något som jag inte väntat mig. Jag började runka, men avbröts av Sandra som övertog den uppgiften. Det var underbart att dessutom bli avrunkad av henne, väldigt annorlunda mot att runka själv. Snart började sperman spruta. Stråle efter stråle träffade henne i ansiktet. Hon fick stänk i håret, över ena ögat, som hon lyckligtvis han stänga, och massor i munnen. Hon fortsatte att runka av min kuk, samt slicka och suga på ollonet en kort stund efter att sperman slutat flöda. Därefter tog hon några fingrar till hjälp och fick i den sperma som kommit utanför munnen in i den. När hon hade i stort sett hela min sats i munnen visade hon mig den, och sedan svalde hon den. När allt var över satt jag mig på toaletten för att pusta ut, medan hon klädde sig. När hon var färdig låste hon upp båset och gick ut. Ett par tre sekunder senare kom hon tillbaka, gav mig en kyss, och sa: ”Här har du något till efterrätt.” Med de orden dök hon ner över min nästan helt slaka kuk och sög den till fullt stånd, med båsets dörr öppen. Sedan for hon ut igen, efter att ha givit mig ännu en kyss, och lämnade mig ensam kvar med mitt stånd. ”You sneaky bastard…” sa jag till henne, men det var för sent, hon hade redan lämnat rummet.

Kapitel 3

”Jag heter Erik Henriksson, är tjugo år och svensk, och har igår haft den bästa dagen i hela mitt liv”, så skrev jag på ett papper dagen efter, ”för idag har jag, Erik Henriksson, haft sexuellt umgänge med den vackraste, mest underbara kvinnan på denna jord. Den kvinnan är Sandra Malmström, och hon är besläktad med mig på det viset att hennes moder, är syster till min moder. Hon, Sandra Malmström, är således min kusin. Jag har knullat med min heta kusin, Sandra.”

Det kändes bra att skriva det, det gjorde mig glad. Pappret vek jag sedan ihop och stoppade i fickan. På nästa papper i blocket skrev jag några ord: ”VACKER” stod det högst upp, i versaler. Under skrev jag, fortfarande med versaler, men inte lika stora bokstäver: ”MER I NATT?” Sedan låtsades jag rita på pappret, och var gång någon gick förbi mig lutade jag mig över för att ingen skulle se. Till sist kom Sandra förbi mig, och jag såg mig omkring, ingen var i rummet, men de var alla ute på verandan, och vi, jag och Sandra, var just innanför dörren, som var öppen, så jag kunde inte säga något för då skulle de kanske titta. Som tur var behövde jag inte, för när hon gick förbi smekte hon mig över ryggen och lutade sig över mig. ”Vad ritar du?” viskade hon. Jag svarade inte utan sköt fram pappret så att hon kunde se, sedan tittade jag på henne. Ena armen hade hon runt mina axlar, och hon täckte över mina ögon. Jag hörde henne rita eller skriva något på pappret. Snart slutade hon, gav mig en puss på kinden och skyndade ut på verandan. Jag såg efter henne ända tills hon satte sig i en solstol så att jag inte längre kunde se henne. Då tittade jag på pappret. Under min text hade hon skrivit: ”Ja! Knulla inatt!” Jag vände på bladet för att fortsätta rita där, eftersom pappren i blocket började ta slut. Men det kunde jag inte, för där stod det, med vacker stil: ”Älskar dig, glöm inte det… /Sandra”. Det förundrade mig att hon kunnat vända på bladet utan att jag hörde, men jag tänkte inte på det. Min första tanke var att skriva ett svar, men ändrade mig eftersom att jag inte ville förstöra hennes fina verk, så jag lämnade det orört, lade block och penna i min ryggsäck som jag hade med mig, och gick ut på verandan där jag fick erbjudandet att spela fotboll med Herman och småbarnen. Det gick jag med på, så vi tvingade alla andra att vara med också. Jag flinade mot Sandra som svarade med att se låtsat förstörd ut, och sedan lipade hon och valde att spela i det lag jag inte skulle spela i. Samma lag som Herman.

Som vanligt när vi spelade allihop drog sig både min och Sandras mamma ur, genom att säga att de skulle laga mat. Men det gjorde inget, för utan de strängt vakande ögonen som de båda besatt skulle vi kunna spela mycket hårdare. Något som jag definitivt gjorde. Jag satte 1-0 direkt (småbarnen gjorde mål ibland också, men det räknade inte jag), och det följdes snart av 2-0. Därefter reducerade Herman och, snart kvitterade han dessutom, och snart följde pappas mål som gjorde ställningen till 2-3 till dem. När matchen sedan var igång igen tog jag lite sats, och sprang mot min bror, han såg mig komma och förstod att jag tänkte tackla honom, så han bara klappade till sig mot bröstet, som för att säga ”Kom då!”, vilket var precis vad jag gjorde. Han föll ihop i en hög, och jag låg över honom. Jag reste mig, och hjälpte honom att sätta sig upp, så försäkrade jag mig om att han mådde bra, och så satte jag kvitteringen. När jag gjort målet såg jag Sandra gå fram till Herman, titta på mig och flina, och så hjälpa Herman upp. Hon gav honom en kram, och strök sin kropp mot hans. Efter en stund var spelet över, efter att vi godkänt att småbarnen hade gjort alla målen, och så hade maten serverats. Jag älskade spaghetti med köttfärssås, så det var synd att vi fick snabbmakaroner och köttbullar. ”Erik och Herman”, sa mamma medan vi åt, ”efter maten är det ni som väntar en timme och sedan går ni med era systrar och badar, förstått?” Vi nickade bara. ”Och du tar med Kalle och Lotta, Sandra”, sköt Sandras mamma in. Protester var på väg från tre håll när fyra barn, från åldern sex till åtta år började skrika av lycka. Vi var alltså tvungna att göra som vi blev tillsagda. Vi gick då alltså ner till badstranden en timme efter maten, med alla ungarna och slog upp tre solstolar. Precis då kom Herman på att han ”glömt” att ta med den lågalkoholhaltiga cider som vi tre skulle kalasa på. Jag tvingades hämta den. När jag kom fram till stugan satt de fyra och drack och spelade kort. Det kunde man ju vänta sig. Jag hämtade cidern och sprang till stranden igen. När jag kom fram badade Herman, och jag satt mig i solstolen bredvid Sandra. ”Vad gjorde du med Herman tidigare idag?” sa jag. ”Hämnades för att du tacklade ner min lagkamrat”, svarade hon. ”Du verkar inte särskilt intresserad av mig idag”, sa jag och tittade på henne, ”mer av Herman, liksom både du och han bestämde att jag måste hämta cidern” Hon smekte mig över kinden och genom håret. Hennes lena hand kändes varm mot min hud. ”Tror du att jag och Herman skulle…” sa hon. ”Ja, varför inte, du har ju redan låtit en kusin spänna på dig” Hon log på grund av mitt ordval, och sa: ”Men jag knullar dig inte bara, jag älskar dig, och inte bara som en kusin.” Så tystnade vi, och tittade ut mot de badande barnen. Och Herman. Och så tog jag hennes hand i min, och höll den.

Som vanligt blev jag, Herman och Sandra vakna längst. Det var fredag, så det var film på varje kanal vi fick in. Vi valde fyran och såg American Pie. Sandra lade sig först, så vi fick lova att ha tyst ljud. När filmen var slut gick även jag och Herman till sängs. När jag lade mig hörde jag Sandra viska: ”Det var väl på tiden, jag har väntat hur länge som helst!” Jag ryckte till och svarade. ”På vad?” Hon svarade inte, utan bara drog av sig täcket. Hon var helt naken, och vilken syn! Det var det absolut vackraste jag sett. ”Av med kalsongerna”, beordrade hon, och jag var inte sen att lyda. Hon kröp därefter ner under mitt täcke så att det täckte hela henne, och så började hon suga min kuk. Från att ha varit i slakt tillstånd gick den till hårdare än titan på ett par sekunder. Sandras tunga vandrade från roten, upp till ollonet, där den virvlade runt, och så tog hon hela kuken i munnen och sög den en stund. Sedan började hon runka av den, och slicka och suga på pungen. Jag stönade ganska högt och bad henne sluta, annars skulle alla vakna. Sandra kröp upp och lade sig bredvid mig, gav mig en kyss, och så vad det min tur. Jag dök ner mellan hennes ben, som hon särade. Jag tog hennes ben över mina axlar, och hade armarna om dem, och särade på hennes blygdläppar. Fittan var helt rakad. Otroligt att hon kunnat hålla den så även på semestern. Jag hade slickat en gång förr, och tjejen sa att jag var bra, så jag tänkte att jag gör som då. Jag började med att slicka henne försiktigt på klitoris. Jag gjorde små, små cirklar med tungan, och tryckte försiktigt in ett finger, som jag blött ner med saliv, i fittan. ”Mm… ååh…” hörde jag från Sandra.

Jag slickade över fittan, och pullade henne allt snabbare, och övergick snart till två fingrar. Tungan lekte med klitoris, och jag jobbade neråt med den. Jag var snart framme vid platsen mellan fittan och anus, där jag inte stannade länge, utan fortsatte mot rövhålet. Jag slickade försiktigt och stack in tungan. Inga onormala smaker, bra, då kunde jag fortsätta. Jag slickade hennes rövhål och skinkor, och gick sen tillbaka till att slicka fittan medan jag stack in ett finger i rövhålet. Försiktigt tryckte jag in hela fingret, och drog ut det. Och in, ut. Och så två fingrar. Sandra stönade högt och jag slickade fittan och pullade röven på min kusin snabbare. Så spände sig Sandra och gick upp i en båge. Fittsafter rann ut och hon stönade högt, nästan för högt. När jag upptäckte hennes orgasm slickade jag snabbare och mer intensivt på klitoris, så efter ett par minuter sjönk hon ihop och började pusta. Jag lade mig bredvid henne igen, och kysste henne. Medan hon hämtade andan lutade jag mig över henne och slickade hennes bröst. Från den ena bröstvårtan till den andra. Jag nafsade i de styva bröstvårtorna och slickade runt dem. Jag klämde försiktigt på brösten, och kysste dem. Från brösten arbetade jag mig upp mot munnen, som jag också ivrigt slickade och kysste medan Sandra fnittrade lite. Jag slutade inte, utan sträckte bara ner ena armen och började smeka hennes fitta igen, tills hon avbröt mig. Hon knuffade försiktigt undan mig så att jag hamnade på rygg, och så lade hon sig över mig och kysste mig, och slickade och kysste mig över hela överkroppen och på munnen, precis som jag gjort med henne. Och så satt hon sig med fittan väldigt nära min kuk. Hon tog tag i den, riktigt duktigt gjort, för hon kunde inte se den då den var bakom hennes rygg, hon lutade sig lite framåt och förde den stenhårda kuken till fittan. Enkelt gled den in i henne. Försiktigt började Sandra att rida den stora kuken. Hela kuken gled in i hennes fitta, och fyllde henne. Fittväggarna började anpassa sig till kuken och krama om den. Inom kort var min underbara kusin i full gång med att rida mig till världens ände. Jag kände mig som i paradiset. Jag tog ett fast tag om hennes höfter och började göra motjuck, och då kunde jag varje gång kuken var helt inne känna botten av fittan. Hon stönade till varje gång de kom i kontakt. Jag stönade själv också, och knullade hårdare. Efter en stund kände jag hur Sandra spände sig i kroppen igen, och gav ifrån sig ett långt stönande, och jag kände hur fittan kramade om kuken extra och fittsafterna som rann ner på mig.

Jag drog mig ur och lät henne vila, men hon sa: ”Ta mig i röven, knulla min röv.” Jag hade inga intentioner att säga emot, utan hjälpte henne upp på alla fyra. Och så särade jag på hennes skinkor och slickade runt rövhålet. Det smakade fittsafter. Så lade jag kuken mot rövhålet, och tryckte till. Den gled väldigt lätt in på grund av alla fittsafter och min egen försats. Jag lät kuken glida sakta in i röven på henne. Det var så annorlunda mot att knulla fittan, det var mycket trängre. När min stora kuk var helt inne i hennes trånga rövhål drog jag försiktigt ut den, och så sa jag: ”Känns det bra?”

”Mm… knulla min röv…”
”Säg till om jag ska sluta bara”
”Mm… det är ingen fara, det är skönt”

Med det som klartecken körde jag igång. Först fortsatte jag försiktigt, men när jag kände att kuken lätt gled in och ut ur röven så knullade jag snabbare, och hårdare. Medan jag gjorde det hördes Sandras stönanden tätare och högre. Snart var det som om vi aldrig gjort annat än knullat på det viset, hela världen var blockerad, och hade någon kommit ut dit hade vi inte brytt oss. Varje gång min kuk gled in i min kusins trånga tonårsröv smällde min pung mot hennes fitta med ett klatsch. ”Jag kommer snart…” stönade jag. ”Spruta mig full”, svarade Sandra stönande. Jag tog ett fastare tag om hennes midja och tryckte in kuken hårt, drog ut den lite, och tryckte in den ännu hårdare. Med det så började stråle efter stråle av varm sperma fylla Sandra. Jag sprutade mycket, och länge. Floder av sperma fyllde henne, och jag visste att det var den skönaste orgasm jag någonsin fått. ”Räcker det?” pustade jag där jag sedan låg bredvid Sandra, som pustade lika mycket. ”Nej, jag vill ha mer kuk.” Hon lade sig på mig och jag kände hennes bröst pressas mot mina, och jag tog tag runt henne. ”Nu?” sa jag. ”Nej, vi väntar en stund så att kuken får komma igång”, svarade hon och såg på min kuk, som började minska lite i storlek. ”Det blir nog inte svårt.” Det blev tyst en stund och vi bara såg varandra i ögonen. Så sa hon: ”Älskar dig”, och så kysste hon mig, hennes tunga lekte med min, och jag kände hur kuken hade börjat växa till sig igen. ”Vill du vara min tjej?” sa jag, och rodnade lite. ”Ja, det vill jag”, svarade hon och log, och sedan kysste hon mig igen. ”Men ingen får veta något”, sa jag. ”Nej, men det har ingen betydelse, vi kan hålla oss för oss själva.” Med de orden började hon göra cirkulerande rörelser med underkroppen så att fittan smekte min kuk. ”Nu?” sa jag. ”Nu”, sa hon. Hon reste sig och jag likaså, hon drog mig med sig bort till väggen. ”Knulla mig mot väggen”, sa hon. Utan att svara tog jag tag om hennes rumpa och lyfte försiktigt upp henne, och med hennes hjälp fick jag kuken att glida in i hennes fitta. Hon lutade sig bakåt mot väggen och jag höll tag om hennes underbara skinkor, fick lite sperma sedan innan på händerna, och så juckade jag. Hon började stöna väldigt tidigt. Jag knullade henne hårt och vilt. Som ett djur tog jag henne där mot väggen. Jag grymtade och stönade, och hon stönade. Hon tog tag om mina axlar. ”Mm… du gillar kusinkuk va?”

”Mm… knulla mig nu, med din härliga kuk, fyll min kåta fitta med den… åååh…” Jag tryckte på hårdare, och hon stönade högre. Ett par juck senare så spände hon sig i armarna, naglarna började klösa på min rygg. Jag såg bröstvårtorna styvna ännu mer, och kysste dem. Hon blundade och lutade huvudet bakåt. Rumpan spändes också, och fittan kramade åt runt min kuk riktigt himmelskt när hon fick kvällens tredje orgasm. Fittsafterna nästan sprutade ut över mig. När jag kände allt detta kunde jag inte hålla mig heller, och även fast det var så kort sedan senast kände jag att jag skulle spruta. Men jag höll fast och fortsatte att knulla henne genom orgasmen, och när den sedan var över bar jag henne, fortfarande knullande, till bäddsoffan, där jag lade henne och sa: ”Jag måste spruta…” Så drog jag mig ur och beredde mig på att spruta på hennes mage, men hon vinkade snabbt mig till sig, och jag ställde mig med benen på varsin sida om henne och kröp fram till hennes ansikte. Hon runkade av min kuk någon sekund och sedan stönade jag. Flera, tjocka strålar varm sperma träffade henne rakt i ansiktet, och det blev riktigt kladdigt. Sperman fortsatte att spruta och hon svalde för allt hon var värd, men mycket kom utanför och mycket rann ut ur munnen. När jag var slutpumpad kysste hon min kuk, fortfarande med en massa sperma i ansiktet, och så slappnade hon av. Jag gjorde detsamma, föll ner bredvid henne och andades ut. Kuken började sakta bli mindre igen. Efter ett par sekunder böjde jag mig över min kusin och pillade med ett finger in sperma i hennes mun, som hon villigt svalde. Sedan kysste jag henne. ”Älskar dig”, sa jag till henne när vi sedan låg bredvid varandra och skulle sova. ”Älskar dig också”, sa hon, och tog min hand i sin. Sedan somnade vi.

Redhead, akt 2 - sista december

Kapitel 4

Jag låg utmattad och flåsade i sängen, med ena armen om Sandras axlar. Hon låg med örat tryckt mot mitt bröst och lyssnade på mitt hjärta som slog saktare och saktare, efter att ha varit så högt upp i varv. ”Vill du göra det igen?” viskade hon. ”Igen? Hörru jag orkar inte, vi har just gjort det tre gånge.” Jag pustade och undrade hur hon kunde ha sådan sexaptit. ”Och? Det är härligt”, hon log. ”Inte nu, senare, men inte nu…” Vi somnade.

Ett par timmar senare vaknade jag och Sandra låg på madrassen på golvet som hon låtsades sova i hela natten. Vi låtsades vara jättebra vänner, medan vi i hemlighet var tillsammans, och hade sex i världsklass, även om jag trodde att min bror hade vissa misstankar, och det var jag stolt över, för jag var helt säker på att han var rätt kåt på Sandra också. Anledningen till att vi höll det hemligt var för att Sandra var min kusin, och vi var verkligen förälskade i varandra. Vi hade blivit tillsammans under sommaren, när vi var på semester och först haft sex. Sandra var längre än sist, säkert en halv decimeter längre, men frisyren var den samma, långt rödfärgat hår, som passade henne som handsken, och alltid hade hon lätt svartsminkade djupa blågröna ögon, benen var långa och vackra. Brösten hade blivit större, även om man inte riktigt kunde kalla dem stora, men de var perfekta, hur vackra som helst. Just nu hade hon på sig ett ganska tight vitt linne, som fick brösten att se ännu lite större ut än vad de var, och de rörde sig sakta upp och ner i takt med hennes andning. Magen, som jag inte kunde se eftersom att hon hade linnet på sig, var ganska smal, men väldigt vacker. Rosen som var tatuerad under naveln var förstås fortfarande kvar. Hennes ansikte doldes nästan aldrig av det långa håret, så man kunde se dess fina form, och näsan var varken rak, eller särskilt krokig, den passade precis in i hennes ansikte. Läpparna var ganska fylliga och log ofta, hon var nästan alltid glad nu för tiden, även om det fanns de tider då hon kunde vara riktigt sur. Sandra var väldigt vacker.

Vi gick på samma högskola där vi också låtsades som ingenting, även om vi ibland pratade med varandra där, och vissa blickar utbyttes. Vi hade precis börjat i skolan, som inte låg långt ifrån var vi bodde, så vi bodde kvar hemma och pendlade till och från skolan. I hennes klass gick flera fina tjejer, som jag lätt skulle kunna tänka mig att gilla om inte Sandra fanns. Hon och jag hade kommit överens om att vi då och då måste försöka oss på ”fejkförhållanden” med andra för att det inte skulle verka så konstigt att vi bara var ensamma hela tiden, eftersom att vi haft det båda två innan vi ”fann varandra”, även om Sandra aldrig kommit längre än kyssar då, vilket jag var glad över, hon hade bara haft sex med en kille innan hon och jag hade sex, och det var på första fyllan. En tid var Sandra tillsammans med en kille i sin klass, och hur avundsjuk var jag inte. Han var efterhängsen, och det enda sättet Sandra kunnat bli av med honom var helt enkelt att låta honom spänna på henne på skolans toalett. En speciell tjej brukade jag titta efter, jag visste inte vad hon hette, men hon var inte bara lite snygg. Hon var glamrockare, och hade jeansjacka med flera bandlogotyper på, däribland Mötley Crüe och Quiet Riot. Jag hade bara hört några låtar med Mötley och inget av det andra bandet, och det var inte riktigt i min smak, jag var mer åt det hårdare hållet. Tänk Metallica och Megadeth, mina favoriter var Slayer. Men hennes stil tände mig, hon hade blont hår och lite mörkare vid hårbotten. Ögonen var svartsminkade, mer än Sandra, och de var lilaaktiga. Väldigt vackra. Näsan var rak och fin, hela ansiktet hade fina drag. När hon tog av sig jeansjackan såg man ofta hennes fina former, brösten var inte så jättestora, men större än Sandras, inte så där jättesmå, och de kunde få mig att bara glo åt hennes håll, tills någon, ofta Sandra fick mig på andra tankar med en liten knuff i sidan, när det var någon av mina kompisar flinade han mot mig och manade mig att gå och prata med henne. Under början av höstterminen brukade hon ha avklippta jeans på sig så att man kunde se hennes långa fina ben, men nu var det snart jullov, snö ute och förbannat kallt, så då hade hon alltid byxor på sig, även om hon passade bra i det också. I början av terminen hade hon också ibland på sig en tajt topp under jeansjackan, så att man kunde se hennes mage och navel, och piercingen som hon hade där. Det kunde också få mig att glo rätt rejält.

Julen närmade sig, det var i mitten av december, det var mörkt ute fast klockan bara var halv tre, och snön yrde. Vi satt på tåget på väg hem från skolan, och Sandra hade ovanligt nog satt sig bredvid mig. ”Du”, sa Sandra till mig, ”ska du inte ta och skaffa ett julragg?” Jag stirrade storögt på henne. ”Vadårå?” sa jag. ”Du har ju inte haft nån på länge, vi vill inte att någon ska få veta, bara för säkerhets skull du vet.” sa hon och såg sympatisk ut. ”Mm, jag vet, men nää inte i jul… jag vill spendera julen med dig”, svarade jag och tyckte att hon var löjlig. Det var ju bara henne jag ville vara med. ”Mm, men jag tycker ändå att du borde försöka lite och ta hem henne så att din mamma och pappa får se, och då tror de att ni två har saker för er under julen.” Jag visste precis vad hon menade, men ändå sa jag: ”Vem då?”

”Låtsas inte att du inte vet vem jag menar”
”Vad?”
”Jag vet hur du tittar efter henne”
”Okejdå, jag tittar väl efter henne ibland…” sa jag och flinade. ”Hon sitter ju där borta, gå och prata med henne, hon har ingen kille eller så”
”Nej, det kan jag verkligen inte göra”
”Varför inte då? Är du rädd?” Hon flinade retsamt.
”Ja”
”Men du vet, en gång pratade hon och jag och några andra om vilka killar som var snygga, hon nämnde dig och sa att hon gärna skulle bli ensam med dig en stund”
”Va?”
”Det är sant”
”Verkligen?”
”Verkligen”, Sandra log och nickade för att intyga sanningen i det hon sagt, och jag trodde henne, jag såg i hennes ögon att hon var ärlig.
”Gå nu då”, sa hon och knuffade till mig, ”hon ska snart kliva av ju”
”Okej okej”

Jag reste mig sakta, och hjärtat bultade i bröstet, jag tittade bakom mig och såg på Sandra, hon gjorde tummen upp mot mig, och när jag tittade fram igen var jag precis framme vid henne. Jag frågade: ”Får jag sitta här?” Hon tittade upp och synade mig ett halvt ögonblick. ”Visst”, sa hon och lyfte bort sin väska som hon lagt på stolen bredvid. Hon hade hörlurar i så jag visste inte riktigt hur jag skulle börja prata med henne. Jag satt tyst i en minut och bara såg framåt, tills en röst hördes och hennes station ropades upp, hon tog ur lurarna och lade den och iPoden i väskan och vände sig mot mig.

”Du är Sandras kusin, eller hur?” Jag nickade bara. ”Hon går i min klass”, fortsatte hon. ”Jo, jag vet, det var hon som sa att jag skulle sätta mig här.” Hon blev med ens intresserad och började undra. ”Jaså? Har du något speciellt på hjärtat?” Sa hon och tittade på mig. ”Näe, i- inte riktigt…”, stammade jag. Tåget stannade och hon tvingades resa på sig, jag gjorde också det så att hon kunde komma förbi. ”Vi kan väl prata mer i morgon bitti på tåget, för nu är jag nyfiken” sa hon innan hon gick, och innan jag hunnit svara var hon borta. Jag satt mig ner igen, och när tåget börjat rulla rusade Sandra fram till mig. ”Hur gick det”, sa hon ivrigt, ”vad pratade ni om?” Jag suckade. ”Ingenting…” sa jag och tittade ut genom fönstret. ”Vadårå? Du kan säga till mig, du måste”

”Vi pratade typ inte alls, hon bara frågade om jag var din kusin, och jag svarade”
”Okej… tänker du försöka få henne?”
”Nej, det tänker jag inte, jag vill bara ha dig”
När jag sa det tittade sig Sandra omkring, men ingen hade väl hört något, och ingen brydde sig heller, det var ingen som vi kände som satt i vagnen, ingen från skolan heller.
”Varför inte då?” sa hon. ”Nämen det känns bara inte som det är någon bra idé, och över jul, det är ju så snart”
”Men hon gillar dig”
”Jajaja…”
”Du vet förresten att det var totalt skitsnack det där om att hon och jag ska ha pratat om vilka killar som är snygga va?”

Nu hördes rösten igen och nästa station hördes i högtalarna. ”Tänk på det”, sa Sandra innan hon reste sig. ”Mm, vänta”, sa jag, och hon slog sig ner igen. ”Vad är det? Jag ska ju av.” Så tittade jag mig snabbt omkring, och när jag såg att ingen tittade så kysste jag henne. Våra tungor möttes, och jag kände mig som om jag inte brydde mig ifall någon såg. Så stannade tåget helt, och Sandra reste sig och avbröt kyssen. ”Vi ses imorgon”, sa hon och sprang iväg. Jag hade fått en del att tänka på. Nästa morgon klev jag, som varje dag på tåget, och slog mig ner vid första bästa lediga plats. Vi passerade en station, och vid nästa klev Sandra på, hon såg lika vacker och sexig ut som alltid, fast hon var iklädd en tjock vinterjacka, och diskreta blickar från flera håll skickades mot henne, och så slog hon sig ner bredvid mig. ”Så?” sa hon när tåget börjat rulla. ”Vadå?” undrade jag. ”Tänker du…” Jag svarade inte direkt, men nickade sedan. Efter bara någon minut stannade tåget vid nästa station, och när vi såg henne komma gående i vagnen så reste sig Sandra och gick och satte sig bredvid en annan av sina vänner. Själv satt jag kvar, och kände hur hjärtat bultade hårdare, och snabbare, tänk om hon… ja, hon slog sig ner bredvid mig. ”Är det ledigt här?” sa hon sedan. ”Ja, självklart”, svarade jag, och kände att jag svettades i kylan. ”Vad bra, hur är det med dig?” sa hon. ”Bara bra, hur är det själv?” blev mitt svar, kanske inte helt sanningsenligt, men småprat är småprat. ”Uppåt, känner mig lite glad idag”, svarade hon glatt. ”Vad bra, vad bra…”

”Förresten, jag har ju inte sagt vad jag heter”, sa hon plötsligt, och jag kom på att jag inte visste hennes namn. ”Nää, men det har ju inte jag heller”, sa jag. ”Men du heter Erik”, sa hon och log. Jag sa inget först, men tvingade mig sedan att säga: ”… mm, det gör jag.” Hon såg på mig med sina fina ögon och hon måste ha märkt hur nervös jag var. ”Gammalt svenskt namn, men jag känner faktiskt ingen som heter så”, sa hon. ”Nu gör du”, sa jag och log tillbaka. Hon log. ”Erik”, sa jag och höll fram handen. Hon tog den i sin, skakade lätt, och sa: ”Sandra” Innan jag visste ordet av var det dags att kliva av, och hela vägen till skolan pratade vi, och lärde känna varandra. Hela bussresan, och ända tills vi var tvungna att gå skilda vägar till olika lektioner. Vi bestämde att vi skulle tala mer på resan hem, eftersom att vi slutade samtidigt idag också. Vi träffades naturligtvis redan vid väntan på bussen, och kom snabbt in i en diskussion om vilka band vi gillade båda två. Svaret blev självklart nog Sabaton. Jag sneglade också på min kusin då och då, och såg att hon verkade lite avundsjuk, men höll masken rätt bra. På tåget tog jag mod till mig, och sa: ”Sandra, min kusin alltså, säger att du gillar mig.” Hon rodnade och tittade i golvet. ”Säger hon det?” sa hon. ”Ja det säger hon”, svarade jag och sökte hennes blick, till slut fick jag den. Hon tog min hand.

När hon klivit av kom Sandra, min kusin, fram och satte sig vid mig. ”Du behöver ju inte överdriva”, sa hon. ”Jag lämnar dig”, sa jag och lät allvarlig, men hon förstod att jag skämtade. ”Inte då, jag lämnar dig först”, hon lipade mot mig, och snabbt tog jag tillfället i akt och kysste henne, jag kände smaken av hennes tunga, av hennes läppar. Vi kysstes länge, och struntade i om någon såg oss. Faktum var att jag nästan hoppades att någon gjorde det. Jag älskade min kusin, men den nya Sandra visste jag bara att jag var lite kär i. Inte helt, bara lite grann, men jag hade inte känt så för någon annan, än för min kusin i början. Det var annorlunda. Nästa dag var det lördag… och efter det, bara en skolvecka kvar innan jullov. Skulle något hända med Sandra så var det dags nu. Under helgen talade vi en del över telefon, och över msn, och jag delade med mig av nyheten att jag skulle få spendera julen ensam, om jag ville, familjen skulle nämligen till farbror Gunnar i fjällen. Herman, min bror, skulle också bli hemma, men småsyskonen skulle följa med. ”Jaså, vad tråkigt”, sa den nye Sandra när jag delgett henne nyheten. ”Näe, jag antar att min kusin kanske kommer och hälsar på och så, och så kanske brorsan blir hemma, men jag tror han åker till en kompis”, svarade jag och lutade mig tillbaka i soffan, med telefonen mot örat. ”Jaså, så då kanske du blir ensam hemma…” sa hon och jag försökte analysera hennes röst i jakt på vad hon ville komma fram till. ”Mm, det kan så bli”, svarade jag kort, som om jag egentligen inte brydde mig så mycket. ”Då kanske du inte har något emot att lilla jag dimper in…?” Samtalet fortgick på diverse olika småämnen i närmare en timme, innan vi bestämde att det var dags att ge upp. Telefonen var varm och började utstråla huvudvärk. ”Sandra”, sa jag snabbt innan hon hann lägga på, men hann redan innan hon svarat nästan ångra mig. ”Ja?” svarade hon. ”Jag tycker om dig.” Jag kunde känna hur hon log, hur hennes värme utstrålade genom telefonen till mig, den överröstade huvudvärksstrålarna. ”Jag tycker om dig också”, sa hon och la på.

Kapitel 5

Måndagen kom, och min kusin slog sig ner bredvid mig på tåget igen. Vi hade inte haft sex på någon vecka, och började känna oss rätt pilska, där vi satt fanns tre säten, och jag satt i mitten, och min kusin längst in. Mina händer var vid hennes ben och smekte låren, och upp mot fittan. Ett signalfel gjorde att det tog en stund innan vi stannade vid den nya Sandras station, och jag och min kusin fick varandra riktigt kåta under tiden, men när Sandra satte sig bredvid mig var det slut med sådant. ”Jävla kärring”, sa hon när hon satt sig, och såg sur ut. ”Förlåt mig”, sa jag torrt och skämtsamt, ”jag vet inte vad som tog åt mig, kan du förlåta mig?” Jag tittade på henne med hundvalpsögon. ”Inte du… morsan, hon säger att hon inte litar på att du och jag bara är vänner, så hon låter mig inte vara hos dig i jul.” Jag genomsökte hjärnan efter något bra att säga, det slutade med ”Måste vi vara bara vänner då?” Hon såg på mig. Sa inget. Tåget rullade. Min kusin tittade undrande på mig, men jag svarade med att titta bort och småflina åt henne. Jag visste att hon såg det, och att hon blev sur av det. Försiktigt lade jag min hand på Sandras lår, hon lät den ligga där en stund innan hon lade sin hand på min. På lunchen träffade jag på min kusin, och snabbt viskade hon: ”Var tvungen att gnugga labbarna mot hennes lår också?” Hon verkade smågrinig. ”Nej, men hon var ledsen ju”, svarade jag tyst, ”men jag ska kompensera dig, du slutar tre va?” Hon nickade. ”Ja, vadårå?” Nu var det jag som nickade, och med ett flin sa jag: ”Du får se.” När vi skildes åt kunde jag inte låta bli att diskret klappa henne på rumpan, och sedan kände jag hennes blick i nacken. Vid halv fyratiden stod jag och väntade vid stationen, och precis som tåget stannade kom min kusin halvspringande. ”Jag hatar att sluta prick tre”, sa hon när hon stannade vid mig. Jag flinade bara och vi klev på tåget, vi slog oss ner och väntade med att prata tills kontrollanten kollat på våra biljetter.

”Vill du inte hellre sitta med Sandra”, sa Sandra.

”Nä, inte nu”, svarade jag sanningsenligt, ”och dessutom har hon tenta idag”

”Kul jul”

”Mm… så hur är det”

”Det är väl fint, lite nyfiken”

”Jaså, på vadå?”

”Du sa något om kompensation, så jag blev nyfiken”

”Ja just det… det hade jag glömt, tack för att du påminde mig”

”Vad är det då?”

”Kom in på toa om en minut”

”Va?”, utbrast hon, ”Här? Nu?” Jag svarade inte, utan smet in på toa. En minut senare kom hon in och låste om sig.

”Nej, lås inte” sa jag, ”det är mer spännande om det är olåst”

”Verkligen? Vågar vi det?”

Jag nickade, och hon låste upp, men dörren lät hon förstås vara stängd.

”Sätt dig”, sa jag och pekade på toaletten. Hon gjorde som jag sa, och jag satte mig på knä framför henne, och knäppte upp hennes byxor. Hon ställde sig snabbt upp och drog av sig så att benen blev helt bara. Hon hade tjock jacka på sig så jag drog upp den lite, och tröjan under så att jag kunde se rosen. ”Jag älskar den där”, sa jag och kysste den. Jag kysste runt den, jag kysste under den, och lägre ner. Ner mot den alltid rakade fittan. Jag smekte försiktigt hennes blygdläppar, och kysste hennes fitta. Jag lät ett finger glida längs fittan, och in i henne. Hon var redan rätt blöt, men så var ju jag själv kåt ständigt, så kanske hon var det med, själv runkade jag inte så mycket längre, och hade inte gjort det sedan innan vi haft sex sist. Jag lät fingret glida så långt upp i henne det kunde, sedan drog jag ut det, och in igen… och så fick det sällskap av ett till finger, och jag hörde henne sucka tyst. Min tunga lekte med hennes klitoris, och mitt huvud gneds mot hennes tjocka jacka. Jag slickade henne intensivt och hörde henne stöna tyst. Med fingrarna pullade jag henne hårdare för varje minut. Jag ökade också tempot, och märkte att hennes stön blev högre och högre. Tungan sprang över hennes klitoris, och trycktes då och då in en bit i fittan tillsammans med fingrarna. Jag slickade över blygdläpparna och ner runt hennes anal. Högre stönade hon. Högre. Det smakade gott om fittvätskorna som hon alltjämt skvätte ur sig. De gjorde mig extra kåt. Dock var det inte så mycket fittsafter. Jag pullade snabbare och tryckte på med ett finger till. Med andra handen började jag smeka runt hennes anal, och jag fortsatte att retas med hennes klitoris och låta tungan ränna runt hennes fitta och lapa i sig dess safter. Finalen kom. Hon stönade ganska högt och det fanns utan tvekan folk som hört. Jag slutade inte att slicka när hon spände sig extra hårt, fittan kramade om mina fingrar och fittsafterna flödade ur henne i mitt ansikte så att det blev alldeles blött.  Hon andades ut ett par sekunder innan hennes station ropades upp. ”Shit”, sa hon och reste sig, jag kunde inte låta bli att kyssa och smeka hennes kalla ben när hon drog på sig byxorna. Hon for ut, men öppnade igen en sekund senare och sa: ”Älskar dig.” Hon log mot mig. ”Älskar dig med”, svarade jag. Nästa sekund var hon väck igen. Hennes hår var en enda oreda.

Jag var trött när jag kom hem, jag visste inte riktigt varför, för det brukade jag inte vara, men jag slog mig i alla fall ner på sängkläderna i min säng och satte på en film på min TV. Jag kollade en stund och kände hur ögonlocken blev tyngre för varje minut. Jag försökte hålla dem öppna, men ju mer jag spärrade upp dem, desto snabbare stängdes de igen. Inom kort sov jag. När jag vaknade en stund senare satt Herman på en stol och tittade på mig. Jag fick en chock när jag såg honom, och hoppade till. ”Vad fan vill du?” Han harklade sig. ”Brorsan…” sa han och tittade på mig. ”Ja, vad är det?” Herman reste på sig och gick mot mig, samtidigt som han grävde i sin ficka efter något. Han drog fram ett papper och slog sig ner på sängen bredvid mig. Jag tittade undrande på honom medan han vek upp det slitna pappret, som såg ut att ha sina bästa dagar bakom sig. När pappret var helt uppvecklat tittade han på mig, sedan harklade han sig igen. ”Jag citerar”, sa han, och fortsatte ”’Jag heter Erik Henriksson, är tjugo år och svensk, och har igår haft den bästa dagen i hela mitt liv’”, här tog han en paus och såg på mig, jag hade insett vad det var för en lapp, och såg storögt tillbaka på honom, han fortsatte, ”’för idag har jag, Erik Henriksson, haft sexuellt umgänge med den vackraste, mest underbara kvinnan på denna jord, den kvinnan är Sandra Malmström, och hon är besläktad med mig på det viset att hennes moder, är syster till min moder, hon, Sandra Malmström, är således min kusin, jag har knullat med min heta kusin, Sandra’” Jag kunde inte få ur mig ett ord. Var hade han hittat den lappen? Den skrev ju jag till mig själv och vek ihop i fickan. Jag trodde jag hade slängt den. ”Var har du hittat den där lappen?” sa jag kort efter en stunds tystnad. ”Här inne, på golvet”, svarade Herman utan att bryta vår ögonkontakt. Jag var på väg att öppna munnen när han åter tog till orda. Det är sant, eller hur?” Mitt huvud skrek NEJ, men munnen öppnade sig och ur kom: ”Ja.” Han skakade på huvudet. ”Du har haft sex med våran kusin…” sa han och såg förbannad ut. ”Ja”, mitt huvud bankade, jag ville vråla nej, men det gick inte. Jag kanske ville få ut det, ville att någon skulle få veta. ”Hur många gånger?” undrade han. ”Bara den gången”, äntligen en vettig lögn, även om jag förstod att han inte trodde på den. ”Okej… du…” och nu rodnade han, ”var hon skön?” Jag spärrade upp ögonen. ”Va?” Han upprepade. ”Var Sandra skön att knulla?” Jag skakade på huvudet och öppnade munnen. ”Fan du är ju dum i…” Han avbröt. ”I huvudet? För att jag är kåt på Sandra? Det är ju du som har knullat henne” Jag stirrade på honom. Jag kunde inte hindra mig, jag var tvungen att säga sanningen. ”Jaa, ta alla du har haft sex med och lägg ihop hur bra de var, så var hon tusen gånger bättre än det” Herman rodnade ännu mer, nu klarade han inte av att se på mig, ”det hjälper inte precis, för jag har aldrig haft sex…” sa han. ”Okej… men vänta du bara så träffar du någon som gör dig hundra gånger kåtare än vad Sandra gör.” Konversationen hade gått från att han tvingade sanningen ur mig till att han ville ha sextips, han var min brorsa och ändå tyckte jag inte att det var pinsamt, jag kanske bara var stolt över att det var jag och inte han som vunnit Sandras gunst. ”Men… kan jag inte bara prata med henne? Alltså, om hon vill…?” Jag tog ett djupt andetag och svarade: ”Nääe, jag tror inte att det är någon bra idé, hon har ju kille och hela köret nu så… så det är nog ingen idé, du skulle bara göra dig själv till åtlöje, men om du verkligen vill så kommer hon ju hit över julen så…” Det där sista ångrade jag att jag sa, jag ville verkligen få det osagt så fort jag sagt det. Jag ville inte att han skulle försöka få henne i säng. Hon var redan rätt avundsjuk på den andra Sandra, jag visste inte hur långt hon skulle driva något för att hämnas.

Stämningen mellan mig och Herman var totalkrystad. Vi kunde inte få ur ett ord till varandra under den sista tiden fram till jul. Några dagar innan jul var det julavslutning i skolan, och medan läraren stod och önskade god jul och babblade om hittan och dittan så tänkte jag på min kusin. Jag hade inte pratat med henne sedan i telefon för några dagar sedan, samma dag som Herman konfronterat mig. Jag saknade henne något otroligt. Samtidigt tänkte jag på den andra Sandra. Jag gillade henne också. Jag hade kommit till skolan vid halv tio, eftersom att det bara var en sista föreläsning och sedan avslutning så var det ju inte full dag, tentan skulle vi trevligt nog ha efter jul, och sedan hade läraren kommit vid tio. I en timme satt jag med armarna i kors över bordet och ansiktet djupt begravet i dem och funderade. Det kändes som om tio minuter hade gått när läraren utropade: ”Jaha, och då var klockan elva”, jag undrade hur tiden hade kunnat gå så fort medan läraren harklade sig, ”och det är alltså dags för avslutningslunchen, och rektorns årliga jultal.” Jag hade verkligen hamnat på tidernas tristaste skola. Jag väntade tills alla hade gått ut innan jag reste mig och gick sist – bara läraren gick efter – mot matsalen. Läraren hade så lagom låst dörren och skyndade fram till mig. ”Erik”, sa han och bröt mina tankar. ”Ja?” sa jag. ”Jag ville bara säga att du har gjort ett fint jobb på engelskan i år, jag hoppas att det fortsätter lika väl i vår, så kan jag mycket väl se dig som den ledande eleven i klassen, inom kursen.” Vi läste engelska på kvartsfart, så det var en lång och utdragen kurs. ”Jaha.” Jag registrerade inte ett ord. Läraren skyndade vidare, men vände på huvudet och tittade på mig, log och sa: ”God jul, Erik.” Hans ansikte rynkades när han log sitt sällsynta leende. Den begynnande flinten på huvudet blev veckad, och näsan antog en omänsklig form. Jag ansträngde mig för att le tillbaka, men mina tankar var redan på annat håll. Hela klassen stod i matsalen i en klunga och hälsade varandra god jul när allting var slut. Själv orkade jag inte. Jag fattade inte vad det var som tagit åt mig. Jag tittade bort mot min kusins klass. Jag mötte hennes ögon, och såg henne sedan försvinna iväg med ett par andra tjejer. Men i hennes klass gick också Sandra, och jag mötte hennes ögon också, och hon log mot mig och kom fram till mig. Jag satt på en fönsterbräda och hon slog sig ner bredvid mig. ”Hej”, sa hon och log. ”Hej”, sa jag och såg henne i ögonen. Hon var faktiskt riktigt vacker. Hon hade på sig sin gamla hederliga jeansjacka, och under den en tajt vit topp som gjorde att man kunde se hennes fina kropp – även om jag aldrig sett den mer än som jag såg den just då. Fast det var klart, jag hade sett henne utan jeansjackan. Hennes ögon var vackert sminkade, och håret fint ordnat. På huvudet satt en tomteluva. Vi såg varandra i ögonen, och jag kände hur jag rodnade. Det var som det ser ut i filmer. Vi liksom gled närmare varandra och våra läppar möttes. Jag tog tag om hennes ena kind med handen och vi kysstes en bra stund. Det var hon som bjöd in sin tunga först, jag var alldeles för osäker för att kunna göra det, men när jag kände hennes blev det genast lättare. Vi blundade båda två, och allt stim lät mycket tystare. Jag hörde hur hennes hjärta slog, och hur mitt hjärta slog i takt med det. När kyssen var över och mina ögon åter blickade över havet av människor såg jag att några personer tittade på oss, men fortsatte med det de hållit på med när vi tittade mot dem.

”Wow”, sa jag och såg ut över folkmassan, ”säger hej och får en sån där, vågar man önska en god jul?” Hon skrattade till och jag tittade på henne. ”Ska vi gå?” sa jag och höll fram handen som en äkta gentleman, hon log och nickade till, och tog därefter min hand och vi gick hållandes varandra i händerna ut ur skolan och på väg mot ett par veckors jullov, även om det också var tvunget att bli en del pluggande. ”Mamma har sagt att jag får komma hem till dig över julen”, sa hon och såg på mig, ”men bara om din bror är där, så hon vet att ingenting händer.” Mitt hjärta hoppade till när hon nämnde min bror, för jag mindes brevet som han hade hittat, och samtalet vi hade haft. Jag mindes Sandra – min flickvän. Hon var visserligen min kusin, men icke desto mindre min flickvän, och här gick jag hand i hand med en tjej som jag nyss kysst. ”Jodå, han blir nog kvar hemma tror jag, jag tyckte han sa det”, klämde jag krystat fram. Vi gick i tystnad en stund, utan något särskilt mål att gå till. Vi gick bara. Jag undrade var min kusin var, men tänkte inte mycket mer än så på henne igen. ”Erik”, sa Sandra när vi gått en bra stund och kommit fram till sjön, som var helt frusen nu. Vi vandrade ut på den tjocka isen, och jag kände hur halt det var, men vi gick där ändå. ”Mm…” sa jag och såg ut över landskapet framför oss. Solen var på väg ner och färgade decemberhimlen röd, rosa och orange, och skogen som tornade upp sig bara ett par hundra meter bort speglade sig mot den blanka isen när vi gick över den. En flock fåglar flög över himlen i tystnad och vi såg dem glida över huvudet på oss och bort mot världens ände. ”Jag tycker om dig.” Det tog ett par sekunder för mig att registrera vad hon sagt, när jag sedan förstod tog mitt hjärta ett glädjehopp. Eller var det glädje? ”Jag tycker om dig också.” Och det gjorde jag.

Kapitel 6

På kvällen den tjugotredje for familjen iväg och lämnade mig och Herman ensamma hemma. Krystat var ordet. Vi beställde pizza och åt den under komplett tystnad framför TV:n som stod för de enda ljuden under kvällen. Jag kände mig underlig i magen över stämningen med Herman, och jag längtade efter Sandra. Båda två. Jag visste inte riktigt, men jag trodde att det var min kusin jag längtade efter mest, och jag visste inte vad jag skulle ta mig till. Samtidigt fanns känslan av IMORGON ÄR DET JUL där också, och det var den som höll mig på ett tämligen bra humör. Herman verkade inte heller alltför nedstämd, utan rätt glad. Fast det var tyst ändå. Min mobil ringde vid tiotiden, det var mamma som meddelade att de kommit fram helskinnade och inte plundrats av pirater vid vägkanten eller något sånt. Jag hade varit på systemet och fyndat lite öl för ett par dagar sedan, och jag hade lovat mamma att hålla koll på Herman och allting så att han inte drack alldeles för mycket. Jag gick därefter och hämtade oss varsin öl, för jag visste att han mer än gärna tog en. Jag vaknade på soffan på julaftons förmiddag. Jag var lite yr. Det var min mobil som ringde, och instinktivt kastade jag den till mig och svarade snabbt som ögat.

”’Allå?”

”God jul”, sa min kusin glatt i luren.

”Ah, mm”, sa jag trött, ”det är visst jul, ha en god en”

”Jag tänkte komma över vid tolv, får jag det?”

”Mm, visst.”

”Bra, då ses vi då.”

”Blir perfa.”

”Puss, hej.”

”Hej.”

Jag slängde mobilen på vardagsrumsbordet och blundade igen. Jag låg någon minut innan jag bestämde att det var bäst att åtminstone titta på klockan. Jag slog upp ögonen och fångade min mobil (som nu var på rymmen). Där stod 11:27, så jag satte mig upp. TV:n var på, och jag mindes lite av natten. Klockan tolv hade Herman redan gått och lagt sig, när TV1000 visade porrfilm. Jag mindes en het lesbisk scen, och blev genast lite småpilsk. Vid tolv kom hon som utlovat. Herman hade ännu inte vaknat, och jag mötte henne i dörren. Hon log och kom in. Så fort jag stängt dörren bakom henne vände hon sig mot mig och tryckte sig mot mig. Jag kände hennes kropp mot min medan jag stod med ryggen mot ytterdörren. Hon var så vacker, och jag kysste henne. Jag smekte hennes kinder och hennes axlar och över ryggen. Jag älskade henne så förbannat mycket. Så dök Sandra upp i huvudet och jag avbröt kyssen. Vad skulle jag göra? Jag tittade i golvet medan hon försökte återuppta kyssen. ”Vad är det?” sa hon. Jag tittade upp lite. Hon hade öppnat jackan och jag såg rosen som alltid verkade ha suttit under hennes navel. Jag smekte den med två fingrar. ”Sandra”, sa jag. ”Ja?” Hon tittade undrande på mig, och det tog en stund innan vi förstod varandra. ”Inte du, utan Sandra”, sa jag. ”Gillar du henne?” Jag nickade bara. ”Vill du göra slut?” sa hon, helt allvarligt. Jag skakade på huvudet och såg på henne. Jag såg henne i ögonen, de vackra blågröna ögonen som jag älskade så. ”Vill du vara tillsammans med henne då?” Jag tittade ner igen i en sekund, innan jag såg på henne, ”Jag vet inte…” Jag kramade henne, mina armar omfamnade den tjocka vinterjackan. Hon kramade tillbaka. ”Jag älskar dig”, viskade hon. Jag svarade inte genast, utan kramade henne lite hårdare, ”Jag vet.” ”Älskar inte du mig?” viskade hon efter ytterligare ett par sekunder. ”Jo”, svarade jag, ”jag kommer alltid att älska dig.”

Efter en stund var det som om vi aldrig hade haft samtalet, för vi var på bra humör båda två, och vi skojades med varandra, och skämtade och pratade. Vid ett hade Herman fortfarande inte kommit ner, och jag skickade upp Sandra att väcka honom. Efter ett par minuter kom Sandra ner och satte sig i den stora fina lädersoffan i vardagsrummet. Hon såg på julgranen som stod bredvid TV:n, under julgranen låg mina och Herman julklappar, samt de som Sandra skulle få av mina föräldrar. Jag hade lagt min julklapp till henne där också, vi hade kommit överens om att vi bara skulle ge varandra en julklapp, och den fick kosta högst hundra kronor. På så vis blev det lite av en utmaning. Herman julklapp låg där också, och jag lade en som var till Sandra där också. Vi hade också kommit överens om ett litet julklappsbyte i sista sekunden. Sandra hade också lagt min där under, och för att undvika misstanke köpte hon en till Herman också. Herman kom ner en stund efter Sandra, och gnuggade sömnen ur ögonen. Han slängde en julklapp som var till mig under granen och gick in i köket. Han öppnade kylskåpet och tittade på den överdrivet stora julskinka som mamma lämnat kvar. Var han än kollade i kylen fanns där bara en massa julmat. Jag gick tyst upp bakom honom och lade handen på hans axel. ”God jul”, utbrast jag, och han fick en rejäl chock och lovade och svor därefter att döda mig innan dagen var slut.

Vi åt frukost tillsammans. Sandra fick väl lunch, men annars var det i stort sett frukost. Julknäcke och skinka. Sandra åt inte lika mycket som vi, utan hon slog på datorn som står i ett litet rum som egentligen ska vara garderob. Snart fick Herman och jag julmusik att lyssna på. Det var Sandra som sjöng den till musik som hon hade på otroligt låg volym. Herman och jag fnittrade lite åt henne och åt våra smörgåsar. ”Du vet att Sandra väckte mig va?” sa Herman efter en kort stund. ”Ja, det var jag som skickade upp henne, annars hade du vart uppe lagom tills jultomten kommer”, svarade jag skämtsamt, ett uttalande som sa hur mycket jag brydde mig. ”När jag vaknade hade hon handen på… mig.” Jag satte den sista, väldigt lilla, tuggan knäckebröd i halsen, varpå den gled ner och jag utbrast: ”Va?” Herman flinade lite, men han såg egentligen glad ut. ”Jag tror inte hon märkte att jag märkte”, sa han. ”Vad gjorde hon?” undrade jag, jag ville bara ta tag i honom och ruska hela hans uppenbarelse. ”Hon höll handen på min… utanför kalsongerna och tittade på dem.” Jag trodde honom nästan inte, men han verkade inte ljuga. Jag bara måste byta samtalsämne. ”En kompis kommer hit lite senare.”

”Fränt, vem då?”

”Hon heter Sandra”

”Fränt, är hon snygg?”

”Du anar inte”

”Snygga bröst?”

”Ja de… håll käft.” Herman flinade och gick in till Sandra och sjöng duett på Bjällerklang.

Vid halv femtiden ringde det på dörren, och jag skulle precis till att resa mig och öppna när Sandra tryckte ner mig i soffan igen och rusade iväg mot dörren med ett lustigt skutt. Hon öppnade dörren och utanför stod Sandra. ”Åh, hej”, sa hon - min kusin alltså. ”Hej Sandra”, sa Sandra. ”Eeh… kom in vetja.” Sandra klev in och Sandra stängde dörren bakom henne. Jag stod i dörren till vardagsrummet och betraktade dem. Min kusin drog sig snabbt tillbaka och gick in i vardagsrummet. När hon gick förbi mig gav hon mig en dödlig blick, och jag kunde nästan känna kylan. Sandra hade hängt av sig och kom nu mot mig, med ett litet paket i handen. Hon tittade sig omkring, inte så konstigt för hon hade aldrig varit hemma hos mig förut. När hon kom fram till mig såg hon mig i ögonen och log. ”Jag trodde att du skulle komma vid sju”, sa jag. ”Det skulle jag, men pappa skjutsade mig nu, för han ville supa”, svarade hon med en suck, hon såg ledsen ut. ”Men du hittade hit ordentligt i alla fall.”

”Till sist, jag stormade in hos fyra andra Erik Henriksson innan”, sa hon och försökte kyssa mig, men jag drog mig undan. ”Vad är det?” sa hon undrande och såg på mig. ”Tycker du att vi är… tillsammans?” frågade jag, men tyst så att inte Sandra skulle höra. ”Jag vet inte”, sa hon, ”vill du det?” Jag svarade inte. Hon såg på mig en stund, och räckte mig sedan paketet. ”Här”, sa hon. ”Tack, vi lägger den under granen och öppnar den sedan, eller vill du att jag öppnar nu?” sa jag och tittade in i hennes ögon, de var verkligen vackra. ”Gör som du vill.” Hon verkade ledsen. Sårad. Förnedrad. Jag tog ett steg framåt, och hon tog därmed ett bakåt, så att vi inte skulle synas. Hon var lite kortare än mig och såg ner i golvet. Jag tog försiktigt tag om hennes haka och puttade den uppåt. ”Jag gillar dig verkligen”, sa jag. Hon svarade inte, så jag gav henne en liten kyss. Jag kysste hennes mun en gång, och neråt över halsen. ”Jag måste bara få tänka”, fortsatte jag. ”Okej”, sa hon och såg på mig. Hon försökte kyssa mig igen, och nu hindrade jag henne inte, utan lät henne göra det. Jag besvarade kyssen, som pågick en bra stund. En stund senare satt vi i soffan i vardagsrummet allihop och mumsade på skinka och annan god julmat som jag hade dukat fram som värsta kyparen. Jag hade till och med tänt adventsstaken. Jag satt mitt emellan Sandra och Sandra, och bredvid den av dem som var min kusin satt Herman. Vi hade en hörnsoffa men satt ändå ganska tätt. Sandra satt lutad mot mig, medan min kusin satt ganska rakt i soffan. Stämningen var till en början lite krystad, men den blev bättre allt eftersom kvällen gick. På TV:n hade vi satt på Grinchen med Jim Carrey, för vi kom överens om att mer julkänsla än så kunde det knappast bli. Vi hade suttit en stund och ätit oss mätta när jag märkte att Herman sökte min uppmärksamhet väldigt diskret. Han tecknade med ögonen att jag skulle titta ner, vilket jag gjorde och inte såg någonting. När jag tittade upp igen gjorde han samma tecken, så nu tittade jag diskret dit han tittade. Jag var extremt nära att tappa hakan. Sandra, min kusin och flickvän, smekte varsamt honom över kuken. Byxorna var givetvis på, men till och med jag såg att han hade stånd, vad måste då inte Sandra känna? Vad sysslade hon med? Klockan blev mycket. Då och då kastade jag blickar och såg att Sandra inte slutade smeka Herman kuk. Filmen tog slut, och vi tittade på annat på TV. Bara umgicks och pratade. Herman gjorde en ansträngning och var duktig på att umgås med den nya Sandra, som han ju inte träffat förrän några timmar tidigare. Vi spelade julmusik och hade kul. Eftersom att julklapparna under granen var till mig och Herman, förutom ett par till vår kusin så bestämde vi att vi skulle öppna dem senare. Alla fick öppna en klapp var, troligtvis var det jag som blivit fattigast, eftersom att det var jag som fått anstränga mig för att hitta julklappar till båda Sandrorna och min egen bror.

Det blev ännu senare, och vi drack en del, och hämningar släppte, vi hade rätt kul. Skämtade och skojade. Chips kom fram, en lampa krossades och städades upp. Julmusik spelades ganska högt. Klockan var en bra bit in på juldagen när vi tyckte att det kanske var dags att sova, så då stannade vi uppe en stund till. När det var sovdags fick min kusin med mig i enrum en kort stund. ”Vart ska Sandra sova?” Jag funderade snabbt. ”Jag vet inte, har inte tänkt på det”, svarade jag och började göra planer i huvudet. ”Du fattar väl att du och jag inte kan sova i samma säng nu i alla fall.”

”Mm, det är mest logiskt om hon sover i mitt rum, så får du ta mammas och pappas säng”

”Nej fan, jag tänker inte sova i deras svett”

”Ta det lugnt, du känner ju mamma, hon bäddar fjorton gånger om dagen, inte minst när de ska någonstans”

”Okej, det låter ju vettigt, men…” Det blev tyst en stund.

”Jag älskar dig verkligen”, sa jag tyst.

”Jag älskar dig också.” Jag log.

”Du…” sa hon och rodnade lite, ”om du vill så får du”

”Verkligen?” Hon nickade. Jag log.

”Jag ska försöka att inte vara så avundsjuk, men…”

”Är det säkert att du vill att jag gör det?” frågade jag.

”Vill? Nej”, sa hon, ”men du får.”

”Jag älskar dig”, sa jag och kysste henne. Vi kysstes.

”Jag älskar dig också”, svarade hon.

Herman avvek till sitt sovrum, och Sandra till mina föräldrars. Det var första gången sedan vi blev tillsammans som hon sov här och vi inte kysste varandra god natt. Efter att ha sagt god natt till Herman, och nästan glömt att min tjej hade smekt honom på kuken, gick jag till mitt rum. Där inne satt Sandra på min säng och väntade. Jag stängde dörren bakom mig. Jag klev fram till henne och satte mig bredvid henne. Hon såg på mig, med ett undrande uttryck en stund. ”Var ska jag sova?” sa hon sedan. ”Åh, ja just det, jag kan hämta en madrass, så kan jag bädda i sängen åt dig…” sa jag, med diverse olika möjliga vägar det kunde gå därifrån i huvudet. ”Nej, nej, inte kan jag låta dig sova på en madrass medan jag sover i din säng”, sa hon, vad hon menade var ändå uppenbart. ”Jodå, självklart… om inte du vill dela sängen med mig?” Hon rodnade och tittade undan. Jag flyttade mig närmare henne, så att jag satt intill henne. Jag reste på mig och drog ogenerat av mig byxorna, så att jag blev kvar i kalsonger och t-shirt, sedan kröp jag ner i sängen. Taklampan var släckt redan, och det var lampan på mitt sängbord som lyste upp rummet. Jag lämnade den tänd. Sandra satt kvar på min säng. Efter en minut kände jag hur hon reste på sig, jag vände mig om och såg på henne. Hon stod med ryggen mot mig. Jag satte mig diskret upp i sängen och betraktade hennes baksida. Hon vände sig om och såg mig i ögonen. ”Jag vill ha dig”, sa hon, och drog ner sina byxor. Mitt hjärta tog ett skutt. Byxorna låg vid hennes anklar och jag kunde inte annat än stirra på hennes långa vackra ben. Hon klev ur byxorna och klev fram till mig. Hon tog tag om mig och kysste mig. Vi kysstes en bra stund och föll sakta ner på sängen. Vi hasade oss upp så att jag låg med huvudet mot kudden, och hon låg på mig. Jag såg in i hennes blålila ögon, som glänste som Tanzanit i eldsken.

Jag drog försiktigt av henne toppen. Brösten kom fram där under, fast i en BH. Hon rodnade lite när jag tittade på dem, men jag log och kysste henne igen. Därefter drog jag av mig min t-shirt, snabbt, men galant, utan att vara fumlig. Som om det var förbestämt rullade vi runt och jag hamnade vid sidan om henne. Hon låg på rygg och jag låg på sidan över henne och vi kysstes. Hon förde min hand till hennes bröst, och jag kände försiktigt på det. Jag smög sakta handen bakåt, och hon vred sig lite uppåt så att jag kunde haka upp BH:n, som sedan med ens satt löst om henne. ”Kondom?” viskade jag. ”Jag tar piller, men om du vill…” sa hon medan hon satt sig upp och sakta drog ner BH:n först längs den ena armen, och sedan den andra. Därefter gled den ner på golvet. Jag såg på hennes bröst. De var inte porrfilmsstora, men inte heller i tjocklek med ett par pannkakor. Jag tyckte att de var ganska stora, men det kunde ju bero på att Sandra – alltså den andra Sandra – hade ganska små bröst. Egentligen var de väl inte så stora, precis lagom för att inte bli för stora. Ganska runda, väldigt vackra. Hon rodnade lite när jag såg på dem, och drog därefter av mig mina kalsonger. Hon blottade en kuk som sedan länge nu stod hård och stolt. När kalsongerna var över den så lade den sig mot min mage. Hon drog ner dem ända ner, och skickade dem samma väg som BH:n. Hon tittade på den och förde sin hand närmare. Det gick som en stöt igenom mig när hon tog kuken i sin hand och jag suckade tyst. Sandra lade sig på mig igen, och skapade ett tryck mot kuken, som jag till högsta grad njöt av. Jag kände även hennes bröst mot mig, och återigen såg jag in i hennes ögon. Sakta, sakta, började hon göra cirkulerande rörelser med underkroppen mot mig. Hon juckade lite, och gned sina trosor mot min kuk. Hennes hår var för dagen inte ordnat i en frisyr som spretade åt de flesta håll, utan håret låg längs hennes rygg. Lite hängde ner framför. Vi kysstes och jag juckade emot lite och smekte hennes rygg, svank och över den trosbeklädda rumpan. Jag smekte försiktigt och varsamt en stund innan vi åter rullade över och hon hamnade på rygg. Hon lyfte lite på rumpan när jag började dra av hennes trosor. Jag blev som trollbunden av vad som väntade under dem. Jag anade aldrig att jag skulle det. Jag hade ju sett min kusins fitta så många gånger förr. Fast det var klart, hon höll den alltid helt rakad, fittan jag såg framför mig nu var inte det. Inte helt i alla fall, även om det syntes att hon rakat en del. Sandra skrattade när hon såg mig stirra på hennes fitta samtidigt som jag höll i hennes trosor som var halvvägs av. Jag tittade upp och såg hennes vackra leende, och drog därefter av trosorna och slängde dem i högen som bestod av hennes BH och mina kalsonger. Jag lade mig därefter intill henne och såg på henne. Jag låg på sidan och hon låg på rygg, och än en gång möttes våra ögon. Hon hade fortfarande skrattet kvar i mungiporna. ”Förlåt”, sa jag. ”Det gör inget” sa hon, uppenbarligen ganska road. ”Den är bara så sexig”, sa jag.

Mitt hjärta dunkade när en minut senare Sandra låg ovanpå mig och vi kysstes. Vi gned kropparna mot varandra, och jag kände hur min kuk pressades mot hennes fitta. Efter ett par minuter satte sig Sandra upp lite, och jag tog tag i min stenhårda kuk. Jag tvekade. Var det att vara otrogen? Jag var inte säker, men jag kunde inte fega ur heller. Jag förde den mot Sandra, som väntade. Den gled så lätt in i henne, för hon var våt. Sakta började hon rida. Hon gled upp och ner längs kuken. Jag höll tag om hennes midja, och hon blundade och njöt. Jag juckade mot lätt, och stönade tyst för mig själv. Jag hörde henne stöna högre. Hennes hår hängde ut framför axlarna och svängde fram och tillbaka i takt med att hon red mig. Jag kände på håret, och smekte hennes armar. Jag smekte hennes bröst, och hon lutade sig lite mer ner över mig, medan jag lyfte aningen på överkroppen och kysste och slickade på hennes bröst. Det ganska fylliga bröstet fyllde hela min hand, medan jag kysste det andra. Jag lät tungan retas med den styva bröstvårtan, och jag sög på den, lätt och vänligt, en stund. Sedan bytte jag och gav det andra bröstet samma behandling, alltmedan jag knullade henne hårdare och hårdare, samt snabbare. Det i sin tur fick henne att stöna lite högre för varje minut. Själv kände jag också hur jag närmade mig min gräns, men jag var helt inställd på att ge henne en orgasm innan jag fick en själv. Därför mumlade jag något i stil med ställningsbyte, och hon klev av. Jag flyttade mig och bad henne lägga sig på sängen, och hon gjorde som jag sa. Jag kröp upp över henne, och kände henne sära på benen. Jag kysste henne, och kysstes tillbaka. Jag smekte hennes bröst, och kysste mot dem, över halsen, och mot de styva bröstvårtorna. Min tunga lekte en lång stund med bröstvårtorna, och jag visste att hon njöt, för hon suckade tyst för sig själv, och smekte sig själv över klitoris. När jag upptäckte att hon gjorde det övertog jag det jobbet också, för att låta henne ta emot, och njuta. När jag bestämt att nog fick vara nog vid hennes underbara bröst slickade jag längs hela hennes mage, och mot fittan. Jag kände hur håret ovanför den kom i min mun, och jag kysste över det också. Väl framme vid fittan kysste jag den, och särade på blygdläpparna med ett par fingrar. Jag var snabb med att låta samma fingrar glida in i henne försiktigt. Fittan var alldeles våt, och kramade om mina fingrar. Tungan min hittade hennes klitta och retades med den genom att bara vidröra den och sedan slicka längs blygdläppar och mot slidan. Jag retades en stund och hörde hur hennes andhämtning blev högre. Jag log för mig själv och började smeka klitoris med tungan. Försiktigt och lätt. Sandras ena hand höll hårt tag om lakanet, och den andra var i mitt hår. Hon stönade högre och högre hela tiden, och jag slickade henne snabbare, och pullade henne hårdare hela tiden. Jag fyllde på med ett till finger och fortsatte ännu hårdare. Det flödade fittsafter ur hennes fitta, och jag försökte lapa i mig en del, men det var inte så lätt. Jag fingerknullade henne och slickade intensivt en stund och kände hur hon gjorde små motjuck mot mig. Snart gick hon äntligen upp i brygga, det var så belönande att se hur hon njöt, att se hur jag givit henne en orgasm. Hon stönade ganska högt, och det rådde inget tvivel om att både min bror och min kusin hörde. När orgasmen kom tystnade hon och det rann fittsafter som jag hungrigt slickade i mig. Efter någon minut sjönk hon ner i sängen igen, och utmattat log hon mot mig. Jag kröp upp och lade mig bredvid henne. ”Tack”, sa hon. ”Var väl inget”, svarade jag. Hon var andfådd, och jag kysste henne. Våra tungor möttes, och jag förstod med ens vad jag höll på med.

”Ursäktar du två sekunder?” sa jag, ”jag måste besöka damrummet”, jag reste mig och klev upp ur sängen. ”Inte så sexigt, men det är väl bättre än att det sker en olycka här inne”, hon fnittrade lite, och jag lommade ut. Jag gick på toa, och smög försiktigt in i mina föräldrars sovrum, där ju min kusin låg och sov. Trodde jag. Hon var inte där. Det var mörkt på undervåningen, så där var hon inte. Det fanns bara en plats hon kunde vara på, och dit tänkte jag inte gå klädd endast i ett stånd som allt detta rännande till trots inte lagt sig. Jag insåg detta faktum och gick snabbt tillbaka till mitt eget sovrum, där Sandra väntade. Hon låg fortfarande kvar som jag lämnade henne, och jag kröp ner bredvid henne. ”Jag vill ha mer”, viskade hon efter en stund. Jag trodde att jag skulle vara nära att somna, men jag var inte ett dugg trött. Var inte hon det heller? ”Bra”, viskade jag tillbaka. Vi låg en stund och såg i varandras ögon, innan jag försiktigt kröp upp och styrde min verkande kuk som äntligen skulle få komma in i henne igen, mot porten till himlen. Den gled in, lika lätt som tidigare, och jag stötte in i henne. Djupt, hela kuklängden dök in i henne och jag kände precis hur jag bottnade i henne. Jag började med att knulla henne relativt hårt, och hon började stöna ganska högt redan från början. Efter en stund saktade jag ner tempot och tog det lugnare. Jag stötte sakta i henne, och gled ur, en stund. Våra ögon såg i varandra hela tiden eftersom att vi knullade i missionärsställningen. ”Hårdare”, bad hon, ”ta mig hårdare”. Så hon ville ha hårda tag, va? Jag började sakta knulla henne hårdare. Hårdare och hårdare. Jag tog tag om hennes midja och satte mig upp, på knä. Jag klev på knäna fram lite grann och styrde in kuken i henne igen, och så började jag knulla, i ett ganska rasande tempo. Kuken trängde djupt i henne, och jag kände hur fittan kramade om den, hårdare och hårdare. Jag smekte hennes klitoris och hon stönade riktigt högt. Snart gick hon åter upp i brygga, och jag höll mig den stunden hon njöt av orgasmen. Efter den föll hon nästan utmattad ner på sängen igen. Jag slutade knulla och lade mig intill henne, jag lutade mig över henne och kysste och smekte hennes bröst.

När hon vilat en stund lade jag mig intill henne, jag höll om min kuk och runkade lätt. ”Jag klarar inte mer”, sa hon, ”jag är för trött.” Det var med rätta. Klockan var närapå fem. Jag nickade bara. Jag släppte taget om kuken, för jag ville inte ge mig själv orgasmen. Hon såg det och tog kuken i sin hand. Hon började runka, och log mot mig. Jag log tillbaka. Min kusin hade runkat av mig många gånger, men jag vande mig aldrig vid att känna någon annans hand än min egen omsluta kuken. Förhuden gled upp och ner över det glänsande ollonet, och hon smekte över det och runkade sakta först, och sedan snabbare. Jag stönade inte så högt, men det blev högre ju närmare min högsta gräns jag kom. Slutligen kom ett avslutande stön, och jag började spruta. Det sprutade över oss båda två. Flera strålar sperma flödade ur mig, och över oss. Vi blev kladdiga över magen och jag fick själv ett stänk på hakan. Min kusin var utanför mina tankar, och jag somnade endast med Sandra i huvudet, intill henne, på juldagens morgon.

Kapitel 7

Dagen efter vaknade jag och Sandra samtidigt. Jag kisade och såg på min väckarklocka, som visade tjugo i tre. Vi var uppe snabbt, för det var inte riktigt meningen att vi skulle sova så länge. Sandra skulle hämtas av sin pappa vid tretiden, så det var lite smått bråttom. Jag gav henne en ren och färsk handduk och visade henne till duschen. Därefter klädde jag på mig ordentligt och gick till mina föräldrars sovrum. Tomt. Jag gick ner. Tomt. Jag konstaterade då att Herman och Sandra måste vara i hans rum, så därför styrde mina steg mig ditåt. Jag knackade försiktigt på dörren och klev in. Precis som alltid var Herman rum en soptipp. Ungefär som mitt, fast jag hade börjat städa när jag och Sandra (den första) blev tillsammans. När sedan Sandra (den andra) berättade att hon kunde hälsa på över julafton så blev i mitt rum skinande rent. Mitt hjärta bultade när jag såg mig omkring i rummet, för jag visste inte vad jag skulle vänta mig. Varför hade Sandra gått hit? Herman låg i sin säng och snarkade. Sandra var inte där. Jag gick några steg in i rummet och såg mig omkring. Jag tittade ner i soffan som stod vänd bort från dörren, och mot en TV, och jag blev genast lättad, för där låg hon, försjunken in i drömmen. Jag knuffade lite på henne och hon vaknade till lite. Jag tittade upp och såg mig omkring, Herman sov fortfarande, och jag hörde vattnet i duschen rinna. Jag böjde mig över Sandra och kysste henne. Då vaknade hon, och jag avbröt kyssen. ”Det är dags att vakna”, sa jag tyst. Klockan blev tre, och Sandra for sin väg. Herman och min kusin kom ner fem minuter senare, och efter att jag frågade meddelade de att de gärna ville ha julmatsfrukost, så jag bad om Herman hjälp att plocka fram. ”Vad gjorde ni i natt då?” sa jag och försökte låta som vanligt, även om det var svårt. ”Inget särskilt”, svarade han, ”kollade en film innan vi lade oss.” Jag kunde knappt hålla mig från att slå honom. ”Så ni gjorde inget, du vet…” undrade jag och försökte hålla masken. ”Nej, hon ville det tror jag, och det svårt att stå emot, men det gick.” Jag tappade hakan. ”Okej”, sa jag ett par sekunder senare, när jag insett att jag måste svara, ”det är bra, du tjänar inget på att göra det, vänta tills det blir någon riktigt speciell”, sa jag och tyckte jag lät klok. ”Men du och din tjej hade kul lät det som”, sa han och rodnade så fort han insåg vad han sa. ”Jovars”, sa jag förmätet, ”det var inte så illa.”

Sandra pratade inte mycket på hela dagen, utan var mest tyst för sig själv, tittade på TV, chattade med någon kompis. På kvällen såg vi en film, och sedan var det läggdags. Herman var först upp till sitt rum, det gladde mig för jag ville gärna tala med Sandra i enrum, så jag slog till medan hon borstade tänderna. Jag knackade på toalettdörren och klev in. ”Hej”, sa jag. ”Hej”, sa hon utan att titta. Jag slog mig ner på toaletten (som givetvis hade locket nerfällt, jag ville ju inte ramla i) och såg på henne. ”Var tänkte du sova?” sa jag. ”Vet inte”, sa hon, ”Hermans rum kanske.” Jag nickade och tittade ner i golvet. ”Okej”, sa jag nedstämd, ”du vill inte sova med mig då?” Hon ryckte på axlarna och spottade ut en munfull tandkräm- och salivcocktail. ”Näe”, sa hon, fortfarande utan att titta på mig, ”jag vet inte om jag vill ligga i din och Sandras knullsvett”, hon var riktigt sur. ”Jag har bäddat rent”, sa jag och önskade att hon ville ändra sig. ”Och?” Jag reste mig och gick fram till henne. Jag tog tag i hennes haka och vred på hennes ansikte så att hon såg på mig. ”Har mina tankar blivit till sten, har mitt hjärta fyllts med is…” sa jag och tog ett andetag innan jag blundade och fortsatte; ”…älskar du mig inte mera?” Jag tittade djupt in i hennes ögon, jag älskade henne så mycket. ”Det är okej”, sa hon, ”vi förblir vänner, lita till min tillförsikt, så säger vi att allt är okej.” Jag såg ner i golvet, och hon fortsatte; ”Du kan inte hjälpa att det här är slutet på en historia som inte är rätt…” Jag höjde blicken igen till hennes ögon och mumlade att jag älskade henne, jag tog tag om hennes midja och så kysste jag henne. Just då undrade jag varför jag ens brytt mig om någon annan, just då var det bara henne jag ville ha. Hon besvarade först kyssen, men med darrande läppar tvingade hon sig att sluta. Hon var inte den enda av oss som fällde en tår när jag lämnade rummet.

Veckan innan nyår började gå, och jag var helt deprimerad. Vad som var en pinne i ögat var att det verkade som om Sandra och Herman började umgås mer, och jag lade märke till Herman blickar åt hennes håll. Det var kväll den näst sista december och jag låg på sängen i mitt rum och kollade på TV. Rätt vad det var avbröts mina vemodiga tankar av att Herman stormade in i rummet. ”Vad gör du?” sa han. ”Inget”, sa jag likgiltigt och fortsatte kolla på en dålig western från femtiotalet. Eller var det ett husmorsdrama från filmkamerans barndom. Jag var inte säker. ”Kom igen nu, vad är det med dig, du har ju vart så där hela veckan, ända sedan jul, vi kan väl hitta på något kul?” sa han. Vi var egentligen ganska bra kompisar, bara det att det fanns de små detaljerna som skilde oss åt. ”Upp med hakorna, det är nyår imorgon ju, Sandra kommer hit och hon har lovat att det ska bli jätteskoj”, sa han. ”Mm, ni umgås rätt mycket va?” undrade jag melankoliskt. ”En del”, svarade han och ryckte på axeln. ”Har du spänt på henne än?” sa jag stelt och ville bara skjuta mig själv. Han rodnade och flinade. Jag fattade inte att det var sant. Det surrade till i min ficka och det tog en sekund innan jag fattade att det var mobilen som ringde, när jag så gjorde fattade jag den i handen och svarade.

”Hallå”, svarade jag med tristess i rösten. ”Hej Erik, det är Sandra”, hörde jag en glad stämma säga i luren. Mitt hjärta hoppade till, och jag kände att det var ju inte bara min kusin som tyckte om mig, eller, hon hade gjort det, Sandra gjorde det. ”Hej, hur är det?” sa jag, och log för första gången på hela veckan. ”Bara bra”, fick jag till svar, ”själv då?” Jag funderade på hur jag skulle svara. ”Det går väl framåt”, jag suckade tyst. ”Okej”, sa hon och lät glad, ”du, mamma säger att jag kan få hälsa på dig imorgon och fira nyår med dig.” Jag blev med ens lite gladare. ”Jaså?” sa jag och tittade på min bror som verkade inne i vad det än var för film som visades (bra var den inte i alla fall), ”men är det inte bättre om jag kommer till dig då?” Hon mumlade nånting innan hon svarade: ”Nej alltså farsan har redan fattat att vi kn… hade sex, och han säger att han inte vill se dig i ansiktet förrän han vet att det är något på riktigt mellan dig och mig.” Jag nickade för mig själv. ”Okej, ja jag antar att du kan komma, jag ska bara prata med morsan så ringer jag upp sedan”, sa jag, något upplyft ur min nyårsmelankoli. ”Okej, men gör det, så ses vi då.” Jag lade på luren och slängde löst mobilen på golvet. En smäll den alltid klarade. Sedan återgick jag till filmen igen. ”Vem var det?” sa Herman utan att egentligen bry sig. ”Sandra”, svarade jag. ”Jaha, vad sa hon?” plötsligt verkade han bry sig ganska mycket. ”Inte hon, din nolla, hon som var här på julafton”, han återgick till filmen. ”Aha, vad sa hon då?” Jag suckade åt hans nyfikenhet. ”Hon ville komma imorgon,” var allt jag avslöjade. ”Okej.” Vi satt i tystnad en stund, innan jag åter tog till orda; ”Vet du vad den här filmen handlar om?”

”Gillar du henne?” frågade mamma, när jag ringt. Vi var i köket, och hon lagade för tillfället en stek som kom att visa sig vara förträfflig. ”Jovars”, svarade jag. ”Vad kul”, hon torkade av händerna mot förklädet som hon alltid hade på sig när hon lagade mat, ”att du också hittar någon.” Hon tittade på mig och log. ”Också?” sa jag undrande. ”Ja, Herman nämnde något om en tjej som han…” Jag ansträngde mig för att inte skrika. ”Jaså?” sa jag så behärskat jag kunde, ”vem då?” Mamma återgick till steken. ”Det sa han inte.” I en desperat jakt på att höra henne säga Sandras namn fortsatte jag: ”Kommer hon imorgon också, så vi får träffa henne?” Hon vände sig åter om och lämnade steken i ett par tre sekunder. ”Han har inte sagt någonting, men det vore ju jättetrevligt.” Så han hade verkligen snott min tjej, va? Och vad värre var, hon hade tagit honom istället för mig. Jag reste på mig och gick med bestämda steg mot hans rum, men kom aldrig så långt innan jag tänkte om och gick till mitt rum och lade mig på sängen för att tänka. Vad ville jag?

Nyårsafton kom tidigare än väntat. Jag visste nu vad jag ville, och det gjorde mig gladare än jag hade trott. Fast ändå fanns den där, den gnagande känslan av osäkerhet, inte kunde det vara över. Det hade ju nyss börjat. År. Månader, dagar. Tiden verkade ha sitt grepp om mig för jag kunde inte hjälpa att räkna på hur länge jag hade känt Sandra. Båda Sandra. Och hur många sekunder det var kvar tills det nya året skulle börja, och när de skulle komma. För att fördriva tiden slog jag på en film i mitt rum och tittade på den. Det var min drygt tre timmar långa favoritfilm, och den fick mig alltid att glömma allt annat. Förr liksom den här gången. Tankarna på min kusin och min bror tillsammans flög ut ur mitt huvud och bleknade till ett avtryck, som fanns där men inte gjorde sig påmind. När eftertexterna rullat en bit stängde jag av och gick ner. Sandra hade redan kommit, och satt i vardagsrummet intill Herman i soffan. Där inne satt också min pappa, hennes pappa, samt alla småbarnen. Jag kastade en blick in i köket och såg på de jäktande fruntimren som sprang som lejonhonor efter antilopen på savannen mellan bord, diskbänk, ugn, kylskåp och gud vet vad i hopp om att få åtminstone en maträtt klar i tid till klockan sju, då den sista medlemmen i det inte ännu fulltaliga sällskapet skulle anlända. Jag stannade i dörren till vardagsrummet och lutade mig mot dörrkarmen. De såg på TV:n allihop (förutom barnen, som lekte med bilar och alldeles för stora dockor för flickorna, på golvet). Jag såg på Sandra, men drogs mot Herman, som stirrade på mig. När jag mötte hans blick flinade han, knappt märkbart, och så smekte han diskret Sandras lår och tog hennes hand i sin. Mitt hjärta gick nästan itu när jag såg att hon grep tag i hans också. Om jag sprang fram och dödade honom så hade det inte varit bra för min karma, så jag höll mig, så vände mig om och gick. Jag slog mig ner vid datorn och surfade en stund. Musiken hade jag på låg volym, men jag var tvungen att ha den på för att kunna tänka på annat.

Klockan var tio sju när min mobil ringde. Sandra meddelade att hon snart var framme, och ungefär fem minuter senare kom hon. Det plingade på dörren, och jag väntade för att se om någon reagerade. Inget. Som väntat alltså. Jag gick därmed och öppnade dörren. Sandra såg inte alls ut som på julafton, utan nu såg hon ut som glamtjejen från skolan igen. Den klassiska jeansjackan var på. Så förbannat snygg hon var, jag hade kunnat börja göka mot hennes ben som en Chihuahua, men det var inte direkt läge, så jag lät bli. ”Hej”, sa jag och släppte in henne. Det snöade ute. ”Hej”, sa hon och lät sig bli insläppt. ”Du kommer precis lägligt, det bör bli mat när som helst nu”, sa jag och pekade mot köket där maten borde vara färdig snart. ”SATTE DU INTE PÅ POTATISVATTNET!” hördes det därifrån. ”DET GJORDE JU DU!” kom ett rytande svar. ”DET GJORDE JAG VÄL INTE! JAG SA JU TILL DIG!” Jag nickade åt självklarheten. ”Eller så får vi vänta på potatisen”, sa jag lugnt och behärskat med ett suspekt leende som skulle passa en maitre d’ i vilken fin restaurang som helst. Sandra flinade och tittade ner i golvet. ”Ska vi”, sa jag och höll fram handen, som jag gjort innan vår promenad på den första lediga dagen. Hon tog handen och jag ledde henne till mitt rum. ”Hur är det?” sa jag när vi väl var inne och jag stängt dörren om oss. ”Aldrig mått bättre”, sa hon. ”Bra, bra”, sa jag och slog mig ner bredvid henne i sängen. Hon satt lutad mot kudden upp mot väggen. ”Ska vi… se en film eller något, medan vi väntar på mat?” sa jag. ”Ja!” hon brast upp i ett jätteleende. Det gillade jag med henne, hon blev uppspelt och glad över det mesta. Till och med sådana småsaker.

Kapitel 8

Efter en timme, när halva filmen gått, gick vi ner för att se om maten var klar. Jag ledde Sandra in i köket, och talade om för henne att den långa, smala kvinnan, med det bistra utseendet var min moster, medan den andra, lite rundare, men med så mycket större hjärta, var min egen goa gamla morsa. Mamma fick syn på oss och fick ett lustigt flin på läpparna. Medan jag kvävde ett skratt kom hon fram till oss och sträckte fram handen till Sandra, medan hon såg på henne. ”Inger”, sa hon, utan att kunna torka bort sitt smil från ansiktet. ”Sandra”, sa Sandra och tog mammas hand. När mamma bara stod och betraktade Sandra verkade den andra parten av de två inte förstå riktigt vad kvinnan ville, eller vem hon var för den delen. ”Eeh… gulligt förkläde”, sa Sandra. Först då upptäckte jag att på förklädet simmade små illustrationer av blommiga falukorvar, precis som i sången, runt på den vita bakgrunden. Ett andra skratt kvävdes. ”Tack”, sa mamma, ”INGRID! ÄR POTATISEN FÄRDIG NÅGON GÅNG!” Ingrid, min moster, vandrade förbi bakom mamma med en stor kastrull. ”Den är färdig nu, ta det lugnt”, hördes den stela kvinnan bakom mamma yttra. Middagen var utsökt. ”Man vill ju börja 2010 ordentligt”, förklarade mamma stolt och kunde inte låta bli att hålla ett av sina kameleontögon på Sandra. ”2011”, stack pappa in mellan två tuggor. Mamma tycktes försöka komma på något bra att säga. ”Avbryt mig inte”, kom det, nästan förnärmat, till sist, ”som sagt, man vill ju börja 2011 ordentligt, jag vet att det blev lite sent, men Ingrid glömde sätta på potatisvattnet.” Mamma skrattade till, som om hon försökte få andra att göra det. Det lyckades inte. Ett par sekunder efter mammas försök till konversation kom hennes svåger med ett samtalsämne som intresserade alla. Alla utom mamma, som fick in sin syster i en diskussion om hur hennes arbetskamrat kommit till jobbet – osminkad! Jag tror det var så det var i alla fall, det var svårt att höra mellan gubbarnas högljudda skratt. Vi satt länge vid bordet, medan ett par smällar hördes då och då där utifrån.

Men vid halv tiotiden tyckte Sandra att hon ville vara ensam med mig en stund, så vi tackade för oss och gick iväg. Ingen av oss hade något bättre förslag, så vi såg färdigt på filmen. När filmen var slut ville hon gå på toa, och jag var inte rätt man att hindra henne. Jag blev alltså ensam i rummet. I ungefär en och en halv sekund. Då kom Sandra in. Min kusin. ”Hej”, sa jag. Hon sa inget utan kom fram och satte sig i sängen bredvid mig. ”Är du och Herman…” började jag, och längre hann jag inte innan hon avbröt mig. ”Nej”, sa hon bara. ”Han sa det”, svarade jag och nickade. Ville ha sanningen. ”Jag vet, men det är bara på skoj, och det vet både han och jag, jag har aldrig velat vara med honom.” Sanningen? Jag litade på henne. ”Har du det då?” Jag ville ha hela sanningen. ”Nej.” En tung sten som satt på mitt hjärta tycktes ha druckit för mycket red bull, för den fick vingar och flög iväg. ”Du är ledsen”, sa jag, för det var hon, det såg jag, ”vad är det som är fel?” Hon satte sig ordentligt bredvid mig. ”Jag har känslor som inte försvinner, rädslor inom mig som drar mig ner på knä”, hon såg på mig. ”Berätta Sandra”, sa jag, ”du kan berätta för mig, det vet du.” Det visste hon. ”Jag skulle göra det, men du är ju med Sandra nu, jag har sabbat det, jag har sabbat allt vi hade.” Trodde hon verkligen det? ”Vad, nej,” svarade jag bryskt. ”Jag ångrar mig, Erik, jag ångrar att jag gjorde slut.” Hon började nästan gråta och drog nästan med mig också. ”Sandra”, sa jag tyst, ”jag älskar dig, henne har jag för böveln just träffat”

”Vad menar du?”

”Jag skulle aldrig välja bort dig.”

”Men, Sandra då?”

”Jag vet inte riktigt, men jag har valt enligt mitt hjärta och jag kan bara välja dig, och jag känner mig skyldig att berätta för henne om oss, speciellt om du nu inte är med Herman”

”Berätta? Du kan inte, det går inte”

”Häng med här nu, när jag snackar, nu säger jag bara det här, det är inget som jag har tänkt djupare på, bara att du har ju sagt att du vill ha trekant någon gång…”

”Åh herregud, nej”

”…och hon är bisexuell, det har hon sagt”

”Nej, Erik, det går inte, livet är ingen porrfilm”

”Jag vet, det är så mycket bättre, när man bara får det rätt, men alltså, tänk om vi kan få henne att gå med på det, jag vet att det är mycket begärt och att det förmodligen inte kommer att hända, eftersom att hon förmodligen flyr så fort hon förstår att det faktiskt är något mellan oss två, men bara tänk, jag vet att du vill, det är inte bara jag som har tittat på henne.” Sandra rodnade. Och jag som bara chansade. Svintur. ”O-okej…” sa hon och nickade. ”Men bara om du vill det”, fortsatte jag. ”Jag tror att jag vill det”, Sandra nickade. ”Men du kan också välja alternativ nummer tre, du kan be mig göra slut med henne”, sa jag. Jag ville att hon skulle veta att jag prioriterade henne. ”Okej”, Sandra log och vi såg varandra i ögonen. Kyssen som följde var underbar. Jag fick tårar i ögonen och började nästan gråta när jag fick kyssa min Sandra igen. ”Men när?” sa hon. ”Jag vet inte”, svarade jag. ”Ikväll”, sa hon nästan bestämt. ”Ikväll?” Sandra nickade. I fjärran hördes en toalett spola, och ett par sekunder senare kom Sandra nummer två.

”Hej Sandra”, sa min kusin glatt när hon kom in. ”Jag tänkte bara höra om ni ville följa med på en promenad, det är så skönt att gå i kylan och se på de småfjuttiga fyrverkerierna.” Två minuter senare var vi så påpälsade vi ville bli – nästan inte alls – och ute på årets sista promenad. Den vita ångan böljade i otakt ur våra munnar varje gång vi andades ut, och vi gick ganska tätt, för det var jämrans kallt. Min kusin och jag ytterst, och Sandra mellan oss. En lång stund gick vi, och såg på den vackert stjärnklara himlen och fyrverkerierna som nu kom allt tätare allteftersom klockan närmade sig nytt år. Vi gick ner till sjön som låg stelfrusen, och vandrade över isen bort till bryggan och slog oss ner längst ut och såg ut över skog, och ovan den, himmel och de blå, röda, gröna och gud vet alla färger som fyrverkerierna antog när de briserade, så högt över våra huvuden och blev till ingenting, till glömska, på några sekunder. Mitt hjärta dunkade ganska hårt, för jag tänkte på att vi kommit överens om att berätta om oss. Jag visste inte om jag klarade det. Nervositeten var nästan olidlig. Jag kastade en blick på min kusin, som mötte mina ögon, och i det ögonblicket visste jag att det nu var oundvikligt. ”Sandra”, började jag, och kände hur jag darrade. Jag var inte beredd. ”Mm”, sa Sandra, och då menar jag inte min kusin, för hon var med på noterna, och darrade antagligen lika mycket som jag, om jag kände henne rätt. ”Jag behöver prata med dig, och det är inte enkelt”, sa jag och tog ett djupt andetag. ”Vi behöver prata med dig”, stack min kusin in, med betoning på vi. ”Om vadå?” frågade Sandra, med ett allvarligt uttryck i ansiktet. ”Åh jösses”, sa jag tyst för mig själv, ”jag kommer att förstå att du inte tror mig, men det är hundra procent sant.” Hon såg oroad ut, men sa till sist: ”Berätta.” Jag tog ett djupt andetag till, och såg på min kusin som svarade med att se ner i isen. ”Jag har en flickvän”, det var inte som jag tänkt det, långt ifrån, men det var sagt. Sandra spärrade upp ögonen och såg på mig. ”Det är Sandra”, fortsatte jag, och förstod att det kom ut helt fel, och oföränderligt. Ingen sa något. ”Vad är det du menar?” sa hon efter en stund. ”Rakt ut, Sandra och jag är tillsammans, har varit ett tag.” Jag försökte läsa hennes tankar men det gick inget vidare. ”Det menar du inte, du ljuger”, hon reste på sig och tog ett par steg framåt. Jag såg på min kusin, som tecknade åt mig att gå till henne.

Jag skyndade mig upp och gick fram till Sandra, medan min kusin satt kvar på bryggan. ”Du kan inte mena allvar”, sa hon tyst när jag stod bakom henne. ”Jag förstår att du tänker så, men jag lovar dig att det är helt sant”, sa jag tyst. ”Varför berättar du det då för mig?” Hon vände sig om och såg på mig, ville att jag skulle säga att jag bara skämtade. ”För att sedan vi träffades har jag blivit typ kär i dig också” Sandra brast ut i ett smått cyniskt skratt. Hånfullt. ”Det är sant”, sa jag, ”det låter totalt galet, och jag fattar att du inte tror mig, men det är sant.” Jag tog tag i hennes hand, men hon ryckte tillbaka den. ”Jag tror dig”, sa hon, ”angående den första delen, i alla fall.” Jag tog hennes hand igen och den rycktes tillbaka lika snabbt. ”Berättar du för någon?” det var bortom mig att den frågan fanns i mitt huvud. ”Nej”, sa hon stelt, ”men jag vill åka hem.” Jag nickade och tog hennes hand igen, hon lät mig hålla den. ”Jag hoppas att vi kan vara vänner åtminstone”. Hon tittade mig i ögonen och sa: ”Det hoppas jag också.” Jag böjde mig fram och kysste henne. ”Var med oss”, viskade jag. Hon kysste mig tillbaka. ”Med er?”, viskade hon tyst tillbaka. ”Med oss, snälla”, jag såg i hennes ögon hur hennes tankar förrådde vad hon kände. ”Det… jag kan inte, du förstår väl att det inte går, det är inte… normalt.” Jag gav henne en sista kyss och retirerade baklänges mot bryggan och min kusin.

Klockan var tio i tolv när vi kom hem. Pappa och Sandras pappa hade skrockande plockat fram en hel hög med fyrverkerier som skulle smälla av om ungefär åtta minuter. Hem kom vi, jag, Sandra och Sandra. Det tycktes mig omöjligt, men Sandra hade anslutit sig till oss vid bryggan och gått med på mitt erbjudande, på villkoret att vi genast slutade om hon sa nej. Jag såg på min kusin, och identifierade genast hennes känslor, hon var upprymd, exalterad och förväntansfull. Ivrig och jag gissade att hon kåtade upp sig själv i tankarna. Men när jag såg på hennes namnlike såg jag en viss ängslan, men ändå en glädje. Själv var jag någonstans mitt emellan de två tjejerna på den fronten. När vi kom hem ville Herman genast vara med vår kusin, men hon sa nej, hon ville spendera den första sekunden av det nya året med sin bästa vän, som Sandra fick uppträda som. Fast jag hoppades att hon inte länge skulle behöva uppträda som det, om det som komma skulle gick vägen och allt blev bra.

Kapitel 9

”Barnen sover i soffan, du kan väl stanna inne medan det smäller och se till dem”, sa mamma till mig och krossade allt jag hoppades på att få se 2008 braka in. Sandra och Sandra stannade inne med mig, så det var ju faktiskt inte alltför illa. De två var mycket viktigare för mig än vilka nyårsfester som helst. Tio. Nio. Åtta. Sju. Sex. Fem. Fyra. Tre. Två. Ett. 2008. Jag kysste min kusin den första sekunden av året, och hon kysste mig tillbaka. Sandra såg ut genom fönstret. Jag visste inte om hon märkte, eller fattade att vi kysstes, men hon tittade inte på oss. Ungefär tio minuter senare kom alla in och vi sa god natt och drog oss upp alla tre. Vi satt i mitt rum och såg på nyårsfirande på TV en stund. Spänning byggdes upp mellan oss. Luften kändes elektrisk och det skulle hända. Jag satt lutad mot väggen i min breda säng, och Sandrorna satt på varsin sida om mig. Försiktigt lät jag mina händer smekande glida längs deras jeansbeklädda lår. Jag kände min kusins hand om min arm och kände hur den smekte armen, och ner mot mitt ben, och mot kuken. Jag andades lite tyngre ju närmare hon kom, och snart kände jag även den andra Sandras hand närma sig samma betydelsefulla plats. Eftersom att de båda tagit steget blev jag modigare och smekte uppåt längs deras lår och upp mot deras väntande kön. Alla var vi fokuserade på TV:n och när det började någon heltrist debatt eller vad det nu var, så var vi ense om att byta kanal. Jag började zappa, och stannade vid en filmkanal. En av dem som inte visade porr. Utan att stämningen brutits fortsatte vi där vi var, fast nu var inte jag så fokuserad på TV:n. Den Sandra som satt vid min högra sida var inte min kusin, men det spelade ingen roll. Jag var van att knäppa upp min kusins byxor med en hand, och eftersom att jag var högerhänt var det lättare på den sidan. Byxorna knäpptes upp så enkelt, och därefter använde jag bägge mina händer till att knäppa upp min kusins byxor, medan Sandra gjorde detsamma med mina. Som på kommando drog vi sedan av oss byxorna, och slet av oss strumporna. Allt skedde som i trans, kändes det som, ändå var det så naturligt. Som om de tvåtusentio åren av historia som gått pekade på den här punkten, åtminstone för oss tre. Jag och min kusin hade på oss tjocka tröjor som gled av, liksom Sandras jeansjacka. Min kusin hade på sig ett linne, och jag hade en t-shirt med ett välkänt märke på. Sandra hade på sig en tajt t-shirt som det stod Quiet Riot på, ovanför bilden av en snubbe i tvångströja och metallmask. När vi var så avklädda gled vi in under det enorma täcket. Väl där under gled de två tjejerna närmare mig, och jag smekte dem över ryggarna. Det tog inte lång stund innan vi kysstes alla tre. De delade aldrig samma kyss, utan lät mig kyssa dem en i taget. Det var den ena tungan om min, och sedan den andra. Efter en stund tog dock Sandra mod till sig att hoppa in medan min kusins tunga var begravd i min mun. Det var underbart när de tre tungorna stormade kring varandra och smekte varandra, även om det inte var så länge. Min kuk hade i kalsongerna växt sig stor, och var ivrig att få komma ut. Tjejerna insåg detta när deras smekande händer nådde just bulan. Min kusin som var van vid det gled ner till den och drog av mig kalsongerna medan jag och Sandra fortsatte att kyssas. Min kusin drog av kalsongerna och slängde ut dem ner på golvet, och så tog hon tag om min kuk. När jag kände den varma handen omsluta kuken kunde jag inte låta bli att stöna till. Och så kände jag hur hon började runka den, och jag kände hur hennes tunga började slicka på ollonets topp. Som jag hade saknat det. Min kusin runkade den stora kuken en stund medan hon bara retades med ollonet, innan den andra Sandra också dök ner där. Aldrig hade jag kunnat föreställa mig att det var så skönt när två tjejer behandlade ens kuk på det underbaraste av sätt. Jag kunde inte längre avgöra vem av dem som var vem, jag var fullt uppe i att njuta. En av dem tog hela kuken långt ner i halsen, och hostade till innan hon släppte ut den. Hon började suga i jämn takt medan hon smekte den andra av dem, som var upptagen med att slicka mig runt kukroten och på pungen. De bytte och jag kände hur vad jag anade var min kusin tog mig så långt ner i halsen och höll den en stund, för det visste jag att hon kunde. Hon tog den djupt ett par gånger innan hon började suga, och jag kände hur tungan gled längs kuken och hur den virvlade till varje gång den kom till ollonet. Jag började känna välbekanta ryckningar i pungen, och visste att jag inte skulle hålla ut länge till.  ”Måste sluta…” mumlade jag, i hopp om att kvällen inte skulle sluta här. Inget hände, de fortsatte.”Måste sluta”, mumlade jag igen, nu lite högre. Det fick effekt. Sandra gled upp och såg på mig. ”Vad sa du?” undrade hon. ”Måste sluta, jag kommer snart”, var allt min mumlande röst fick fram. Sandra kom också upp.

”Jag vet vad du vill nu”, sa min kusin, och det var med all rätta, för det brukade ju vara så. Hon satte sig på knä i sängen och jag och Sandra såg på henne, när hon knäppte upp bh:n, och lät brösten bli fria. De små, toppiga brösten, vars skönhet endast överträffades av henne själv, och hennes namne. Hon gled upp en bit med rumpan och drog sakta av sig trosorna, och blottade sitt vackra kön. Varpå hon tog ett par steg framåt mot oss på knä. Hon fattade tag i Sandra och lutade sig framåt, och när Sandra också kommit upp på knä kysste hon henne. Det tog inte länge innan Sandra kysste tillbaka, och min kusin knäppte upp hennes bh, och hon själv gled ur sina trosor. Vi var alla nakna och de gled ner på sängen. Min kusin låg ovanpå Sandra, och de kysstes och deras vackra bröst gneds mot varandra och gjorde min kuk - om möjligt - ännu hårdare. De juckade lite med fittorna mot varandra och stönade tyst. Jag kunde inte fatta vad jag skulle få bevittna.

Sandra höll om min kusins rumpa och smekte den med mjuka händer. Min kusin kysste henne längs halsen och ner mot brösten. Sandra bara log för sig själv. Jag såg min kusins extra kinky sida komma fram när hon började kyssa Sandras kinder och låta tungan slicka dem, kinderna och halsen. Hon måste ha bedömt att hon var tillräckligt ren för hon satte sig upp på knä så att Sandra låg mellan hennes ben. Jag såg glöden i deras ögon när Sandra satte sig upp också och började slicka min kusins bröstvårtor. De var styva sedan länge. ”Mmm…” lät det om dem båda två i omgångar. Min kusin höll armarna om Sandras rygg och små rivmärken började framträda så smått. Plötsligt tog min kusins djuriska lustar över igen och hon tryckte, nästan hårdhänt, ner Sandra på sängen och klev av. Hon skyndade sig att dyka ner mot hennes fitta och fick fram sitt vapen; tungan. Sandras rosa fitta droppade redan av safter när Sandra började slicka den. Hon sög in Sandras klitoris i munnen lite lätt och lät tungan smeka silkeslätt. Sandra småstönade och vickade upp och ner med underkroppen. För att komma åt bättre rättade min kusin till kroppsställningen och kröp upp ordentligt mellan Sandras ben, hon begrov ansiktet i hennes fitta och fortsatte att slicka. Med fingrarna särade hon på Sandras blygdläppar och så borrade hon in tungan i henne. Sandras stön blev högre. Min kusin tog tag om hennes ben och tryckte lätt på dem för att få Sandra att sätta upp dem så att hennes skinkor särades. När hon var nöjd sänkte min kusin tungan och började slicka kring Sandras andra hål. Hon fortsatte att hålla händerna under hennes knän och slickade hennes rövhål med stor entusiasm innan hon satte sig upp. ”Ligg kvar”, sa hon och lade sig själv ungefär på samma vis, med fittan mot Sandras. Hon rättade till sin ställning och började jucka med fittan. Sandra lutade huvudet bakåt och stönade åt min kusins saxande behandling. De gned fittorna mot varandra och började båda två att stöna högre och högre, jag hyschade och fick dem att tystna lite grann. Min kusin började jucka fortare mot Sandras fitta och snart såg jag Sandra börja göra kraftiga motjuck. Hon höll motvilligt ute stönandet när hon fick sin orgasm. Hennes kropp var alldeles stel när hon spände hela kroppen och lät ”mmmm…”

Min kusin fortsatte att gnida fittan mot hennes hela tiden och jag såg på henne hur hon också närmade sig orgasm. Sandras orgasm dalade iväg och lämnade henne med djupa andetag och en skakig kropp. ”Min tur”, mumlade hon strax och min kusin slutade. Hon var inte långt ifrån orgasm nu, hon sjönk ner och började smeka sig själv, men Sandra kröp fram och gav henne sina händer istället. Sandra började smeka min kusins helrakade fitta, som nu dröp av fittsafter. Hon slickade på ett finger och lade det vid Sandras fitta, förde in det och började pulla lätt. Snart började hon pulla med allt fler fingrar. Min kusin stönade ganska högt och jag hyschade en gång till, trots att musiken från undervåningen var mycket högre. Sandra fingerknullade Sandra med tre fingrar och gjorde precis ett försök till att lägga till även ett fjärde. Det var trångt, men det gick. ”Hela…” mumlade min kusin, ”mer…” Sandra började pulla fortare men hörde snart hur önskan upprepades; ”hela…” Försiktigt lade hon till även tummen och förde sakta in fingrarna en bit, hon började pulla igen med alla fem fingrarna. Sandra stönade högt åt behandlingen, och Sandra fick mod, hon tryckte till lite. Pullade hårdare. Snart fick hon in hela handen i min kusin. Jag såg på med beundran hur hon började knulla min kusin med handen. Nu stönade hon riktigt högt och bad Sandra att minska. Sandra lydde och fick ut handen. ”Slicka istället…” uppmanade min kusin, varpå Sandra sjönk ner med ansiktet mellan hennes ben. Hon började slicka fittan med sin mjuka tunga. Min kusin juckade mot Sandras ansikte, och Sandra tog tag om hennes höfter. När orgasmen kom bet Sandra ihop tänderna och hennes kropp gick upp i en båge. Hon slöt ögonen och jag såg i hennes ansikte hur mycket hon njöt. Sandra tittade upp och betraktade min kusin, men fortsatte att smeka fittan med fingrarna hela tiden. När orgasmen darrade bort darrade också min kusin, som ett asplöv ner på sängen igen. Hon pustade ut ett tag medan Sandra kysste henne, hon kysste tatueringen under naveln och hon kysste uppåt mot naveln, längre upp, hon kysste brösten. Hon kysste bröstvårtorna, hon sög in dem i munnen och smakade på Sandras bröst. De underbara brösten. Hon kröp upp och lade sig grensle över min kusin och de började kyssas. De rullade runt så att min kusin hamnade över och min kusin började än en gång att kyssa och slicka Sandras kinder och hals.

Jag såg min chans och gled ner bakom dem och började slicka min kusins fitta. Min tunga spelade allan med hennes fitta och slickade den girigt och hungrigt medan hennes stön ökade i både volym och frekvens. Min tunga gnuggade och smekte hennes klitoris och gled in i fittan, och upp mot rövhålet. Precis när jag visste att hon skulle nå sin topp, som jag så många gånger tagit henne till, slutade jag, och vandrade ner en våning med tungan, till den andra Sandras vackra fitta. Där lät jag också tungan leka med klitoris, och retas med den genom att bara snudda vid den för att sedan låta bli att slicka en stund, medan jag istället förde in ett finger i hennes våta fitta. Jag slickade runt hennes anal också, och lät tungan försiktigt glida in. Jag ökade antalet fingrar i hennes fitta med ett, och började pulla henne hårdare och snabbare. Det var svårare att avgöra när hon skulle komma, eftersom att jag hade slickat henne långt ifrån lika många gånger som jag hade slickat min kusin. Men hon verkade rätt uppeggad när jag slutade och de kvickt vände sig, så att min kusin hamnade underst, och Sandra lade sig åt andra hållet, så att de kom i 69:an-ställning. De började därpå slicka varandras fittor medan jag såg på. Jag gick på knä fram till min kusins huvud och lade mig intill henne. Jag smekte Sandras rumpa och lät händerna vila på skinkorna. Jag reste mig upp på knä igen och gick bort till Sandras huvud. Jag lade mig på mage och började slicka min kusins fitta jag också. Vi kysstes och vi slickade hennes fitta, en lång stund, och jag kände hur hon njöt mer och mer. Hon stönade ganska högt och spände sig snart i hela kroppen, medan det rann fittvätskor ur henne, och hon stönade utmattat. Sandra klev av den tillfredsställda Sandra när orgasmen ebbat ut, och började kyssa henne, juckandes med fittan mot hennes mage.

Sandra låg på min kusin och juckade och kysste henne, och min kusin låg, fortfarande utmattad, och smekte Sandra över rumpan. Jag gled upp bakom dem och började också smeka Sandras rumpa. Min kuk var hårdare än jag någonsin sett den förut, och jag styrde den mot Sandras fitta. Hon vände på ansiktet och såg mig, och särade därefter på benen för att jag lättare skulle komma åt. Jag pillade med kuken mot fittan lite innan jag förde in den. Jag tryckte hårt in den och kände hur den gled in, längs hennes underbara fittväggar. När jag kommit in till roten drog jag ut den, och började sakta att knulla henne. Kuken trängdes med den trånga fittan och jag var som i trans, för det var så underbart skönt. Jag hörde henne stöna dovt, och gjorde själv detsamma. Jag tog stöd med armarna mot sängen, för jag ville inte lägga mig över henne, eftersom att det skulle bli tungt för min kusin, som förresten fortfarande hånglade för fullt med sin namne. Fittan skvalpade när jag stötte in kuken i den allt hårdare, och snabbare. Sandra stönade någorlunda högt, och jag oroade mig lite för att någon skulle komma in. Hon hade slutat hångla med min kusin, som nu smekte Sandra över fittan, och på klitoris. ”Ni måste kliva av…” mumlade min kusin, ”det är för tungt.” Uppenbarligen var det för tungt, så jag drog ur kuken och lade mig ner på rygg, medan jag hjälpte Sandra att kliva av min kusin och sätta sig grensle över mig. När hon sakta sänkte sig ner styrde hon fittan mot min väntande, glänsande kuk. Hon lutade sig lite framåt och började rida kuken. Hennes tidigare så spretande hår hade börjat släppa och hängde alltmer ner över axlarna. Inom kort red hon mig snabbt medan min kusin låg bredvid och smekte sig själv. Jag låg och njöt, och smekte också Sandras fitta. Sandra stönade högt och satte sig snart på knä och började jucka med fittan och göra cirkulerande rörelser med underkroppen medan hon red mig. Hon red mig snabbt och hårt, och jag stönade själv ganska högt. Jag märkte på hennes stönande att hon snabbare och snabbare kom närmare orgasmen. Så jag började göra starkare motjuck och smeka henne intensivare över klitoris. Hon stönade till högt och darrade på rösten när hennes fitta kramade hårt om min kuk och hon spände sig och höll stenhårt tag om mina handleder. Jag slutade inte att jucka, och när hennes orgasm tonat ut hjälpte jag henne att kliva av innan jag själv tog tag i kuken och sprutade för allt jag var värd. Kuken exploderade i min orgasm, och det hördes nog hur skönt det var när de varma strålarna av sperma forsade ur min kuk och flög högt upp i luften och sedan landade på min egen mage. Vi låg alla tre och vilade en stund, och min kuk slaknade till sitt normala tillstånd. Vi låg en stund och såg på TV:n i tystnad. Efter ungefär en kvart hörde jag steg i trappan, så vi skyndade oss att ta på oss underkläder och t-shirts. Tur var det att mamma hade gjort i ordning en madrass på golvet i mitt rum, så min kusin hoppade ner där, medan Sandra stannade i min säng. ”Sover vi eller kollar vi på TV?” frågade jag snabbt. ”Vi kollar på TV”, sa Sandra, ”jag vill se hur det här slutar.” Vi hann så lagom sätta oss till rätta innan mamma öppnade dörren och kärleksfullt sa: ”God natt.” Och lika fort som hon kommit in var hon ute. Efter en stund hörde vi henne gå ner igen, och pustade ut. Vi satt därefter kvar en stund och såg på TV. När programmet var slut klamrade sig Sandra 1 upp i sängen igen och lade sig mellan mig och Sandra 2. Hon tog oss bägge i händerna och gav först Sandra en lång kyss, och därefter mig en likadan. Jag hade, utan att kunna hindra mig, fört min lediga hand innanför hennes nypådragna trosor och smekte hennes fitta lite lätt. Efter ett tag av pendlande mellan min och Sandras mun drog min kusin av sig trosorna och blottade sin fitta än en gång. Sandra gjorde samma sak, och själv drog jag av mig kalsongerna. Kuken hade rest sig igen såklart, för det var inte lätt att hålla den nere med de här två tjejerna i samma säng. Min kusin låg kvar och jag reste mig på knä och drog av henne sitt linne, medan Sandra tog av sig sin t-shirt, och därefter lade sig min kusin på henne, och de började kyssas och smeka varandra. Det var härligt att de verkade gilla det här, inte det minsta krystad stämning, som jag oroat mig för tidigare. ”Ge mig kuk”, stönade min kusin tyst och jag lydde genom att ställa mig bakom dem och trycka in min stenhårda balle i min kusins glänsande rosa ungdomsfitta. Jag stönade tyst av glädje när jag åter fick dyka in i min kusin.

Kuken gled sakta, sakta längre in i henne, ända till roten, och precis som alltid snuddade jag precis vid botten av fittan. Jag började sakta att knulla henne, medan jag höll tag om hennes midja. ”Mmm…” stönade min kusin och blundade. Hon bet sig i läppen, och jag såg hur Sandra slickade henne över munnen och i ansiktet, medan hon smekte henne på brösten. Min kuk knullade henne till en början ganska sakta, men när hennes fitta anpassat sig började jag knulla snabbare för varje minut. Jag var snart uppe i ett högt tempo och hon stönade högt. Efter en stund märktes det att jag närmade mig min topp, men jag ville först ge henne en orgasm till, så jag drog ut kuken och hjälpte henne att kliva av från Sandra. Jag lade henne på sängen, men huvudet vänt mot dörren och lutade mig över henne och började kyssa. Min kuk klämdes mot hennes mage, och jag kysste hennes bröst medan jag lät henne njuta. När kuken lugnat sig en bit, men fortfarande var hård satt jag mig på knä mellan hennes ben och lyfte upp hennes rumpa en bit, och tryckte därefter in kuken en bit igen, och började knulla. Sandra reste sig också och satte sig på knä ovanför min kusins ansikte, och genast tog min kusin tag om hennes midja och började slicka hennes fitta. Jag och Sandra lutade oss båda två fram, och kysste varandra, medan jag knullade min kusin hårdare. Min kuk plöjde genom hennes fitta och jag stönade högt i takt med min kusin. Jag såg en skugga röra sig på väggen framför mig och tittade dit. Det var en skugga från dörren, någon såg, men gjorde inget. Jag slutade inte knulla, även om mina stönanden tystnade. Jag såg inte vem som stod där, men jag visste ändå, och jag flinade åt hans håll medan jag knullade hårdare. Jag visste att han såg, och att han såg att det var just vår kusin jag knullade. Och nickade lite åt hans håll. På ett sätt ett hej, på ett sätt ett stick iväg, och på ett sätt kom hit och var med. Fast som tur var kom han inte. Istället gled dörren ljudlöst igen, och jag återupptog mitt stönande.

Sandra lade sig i 69:an-ställning över Sandra igen och började slicka hennes fitta, och min kuk. Jag drog ur kuken och stack ganska hårdhänt in den i Sandras mun, och hon sög den villigt en kort stund innan jag stoppade den i fittan igen och knullade, nu hårdare. Jag gjorde om samma procedur, utan att ge någon av dem en särskilt lång stund med kuken. ”Mmm… åååh… knulla… hårdare…” hördes min kusin stöna när hon väl fick den djupt i sig, och jag lydde henne. När Sandra sedan fick kuken i munnen kippade hon lite efter andan när jag munknullade kuken djupt ner i hennes hals. Hon hostade till då och då, vilket fick mig att släppa efter lite, men mest hörde jag henne stöna och kände hennes tunga över antingen kukroten när resten av kuken var i min kusins fitta, eller över hela kuken, när den var i hennes mun. Efter en stund började jag knulla min kusin hårdare, och hårdare, och snabbare, alltmedan jag smekte hennes fitta, som Sandra också slickade. Hon stönade intensivare hela tiden, och kom snart i en kraftig orgasm. Hennes fitta spände kring kuken, och jag fortsatte att knulla henne ett tag till, innan jag drog ut kuken och ”tvingade” omkull Sandra på sängen, bredvid min kusin. Jag ställde mig på knä snett framför Sandras huvud och började runka. Hon övertog runkandet och sög på min pung. Jag stönade och släppte snart ifrån mig en massa strålar sperma, som flög ända bort till min kusins mage och bröst. Jag föll sedan utmattad ner på sängen igen, och lät kuken slakna. En stund senare kröp vi upp i sängen, och lade oss för att sova. Min kusin kröp ner på madrassen, för att det inte skulle vara misstänkt om någon kom.

Jag låg en timme utan att kunna somna, jag hörde Sandra börja snarka, men inte min kusin. Jag kände igen min kusins snark, och jag hörde det inte. ”Du sover inte va?” viskade jag tyst. ”Nej”, blev det tysta svaret. ”Får jag komma ner?” frågade jag och kröp ur sängen och gick runt den och lade mig intill min kusin och omfamnade henne. ”Varför kan du inte sova?” frågade jag, nästan utan att det hördes. ”Vet inte”, svarade hon lika tyst. Vi var fortfarande nakna på underkroppen, och hennes beröring fick min kuk att börja växa igen, och tryckas mot hennes rumpa. ”Jag är kåt”, viskade hon, ”knulla mig.” Jag dog på insidan. Dog av lycka. Jag började göra små cirkulerande rörelser med underkroppen för att stimulera min kuk, och den blev snart extremt hård. Jag kysste henne i nacken och tog tag om hennes lår och lyfte det lite. Därefter styrde hon min kuk mot hennes fitta och jag tryckte in den. Hon suckade lätt när den gled in, och jag började jucka sakta. Efter en stund blev ställningen ohållbar eftersom att det var dåligt med plats, så hon ställde sig upp och hjälpte sedan mig upp. ”Vill du knulla mot väggen?” frågade hon och såg kinky ut med ett leende, fast jag såg att hon rodnade lite. ”Precis som vi gjorde när vi blev tillsammans”, svarade jag och log tillbaka. Jag lyfte upp henne, och tur var det att jag hade börjat träna lite mer på sistone eftersom att jag hade känt mig lite svag sist vi gjorde det här. Jag bar henne mot väggen och lät henne luta sig mot den, så hjälpte hon mig att styra in kuken i fittan igen, och jag började knulla henne än en gång.

Det tog inte lång stund innan hennes varma, sköna fittläppar anpassade sig ordentligt efter min kuk och jag började knulla hårdare, och kände hur det kramade skönt. Jag smekte henne på brösten under linnet, och kysste henne medan jag knullade henne i ett allt snabbare tempo. Hon hade benen saxade kring min rygg och gjorde motjuck och stönade. Kuken trängde in i hennes fitta hårt, och underbart, och jag kände hur mycket jag älskade min kusin när hon kysste mig, med sina armar om min nacke. Jag kastade en blick bakom mig för att se om Sandra sov. Hjärtat hoppade till när jag såg att hon låg och betraktade oss, och smekte sig själv över fittan. Synen fick det att gå för mig, och utan förvarning började jag spruta. Sandra slutade inte att göra motjuck och stöna, utan kom också i en kort, mindre orgasm och spände sig i hela kroppen. När jag drog ut kuken var den verkligen inte slak, utan stod fortfarande hård. Jag var inte färdig. ”Förlåt”, sa jag tyst till min kusin. ”Det gör inget, vi går och fixar dagen efterpiller imorgon.” Jag log mot henne och hon log tillbaka, och jag släppte ner henne på golvet igen. ”Får jag…” började jag, men Sandra avbröt mig. ”Ja, det får du”, hon log igen. Bredvid oss stod min byrå, och hon ställde sig lutad mot den och putade med rumpan och särade på benen. Min kuk var kletig av sperma och fittsafter, och dessa hade även runnit till Sandras rövhål. Jag stack försiktigt in ett finger, och därefter ett till, för att töja ut. När jag bestämde att det var tillräckligt tog jag tag om min kuk och tryckte försiktigt in ollonet i min kusins väntande, varma röv. Sakta gled kuken in en bit, och därefter drog jag ut den igen, så att bara ollonet var inne. Jag började sakta pumpa kuken upp och ner i Sandras röv. Röven spände hårt om kuken, och det var så tajt. Jag hade rövknullat henne många gånger, men det var alltid så annorlunda. Röven som klämde och kramade kring min omfångsrika kuk när jag till en början sakta, och sedan snabbare plöjde i den. Det var så underbart. Jag knullade hårt, och smekte hennes fitta medan jag knullade. Hon stönade underbart. Jag tog tag om hennes midja och drog henne från byrån och vände på oss så att vi stod lutade mot min säng. Hon lutade sig över den och höll tag medan jag knullade hennes röv hårdare. Jag fortsatte att smeka hennes fitta och snart kände jag hur hon kom i ännu en orgasm. Hennes röv kramade hårdare om kuken och jag knullade bara hårdare och snabbare, utan att sluta smeka henne. Hon nästan skrek ut sin orgasm och det var i stort sett säkert att hela huset hörde. Bara att hoppas att de trodde att det var en annan Sandra. När hennes orgasm tagit slut lät jag kuken glida ur hennes röv, och hjälpte henne att sätta sig på knä på golvet. Hon tog genast tag i min kuk och började suga den. Sandra nummer två hade krupit fram i sängen för att se, och jag smekte henne över kinden och över håret, och hon log mot mig. Min kusin runkade och sög min kuk, och snart kunde jag inte hålla emot längre utan varnade henne kort om det nalkande sprutet, och hon släppte ut kuken ur munnen och bara runkade. Den andra Sandra sträckte också fram handen och började runka, och så kom det. En, två, tre, fyra strålar varm sperma flög över min kusins ansikte och landade i det och i hennes hår, och på linnet. Hon fick lite i munnen och svalde villigt. Jag stönade och flåsade lite, och hjälpte henne att resa sig. Jag kysste henne.

Vi lade oss sedan i sängen alla tre, och kunde inte hålla fingrarna ifrån varandra. Hela natten spenderade vi med att slicka och smeka de båda Sandrorna. De var alldeles utmattade efter ett tag, och klarade inte av flera orgasmer, men det betydde inte att vi slutade. Vi sov inget mer den natten, och nästa dag var vi väldigt trötta. Mamma nämnde något om att jag skulle ta det försiktigt med min flickvän, och att hon hoppades att min kusin sov inne i Herman rum när vi hade sex. Jag lovade på hedersord att det var så, och hon trodde mig. I alla fall nästan. Jag brydde mig egentligen inte riktigt. Herman nämnde aldrig någonting om vad han hade sett. Ytterligare en vecka gick, och vi tre hann ha ännu en sexfest hemma hos Sandra, vars föräldrar jag äntligen fick träffa. Efter veckans gång började skolan igen, och det blev flera roliga stunder för mig, Sandra och Sandra under vårterminen. Både på hemmaplan och i skolan. Min vackra kusin med det röda håret, och den snygga hårdrockstjejen i plugget. Hela sanningen är att vi var tre i ett och ett halvt år, innan Sandra valde att gå skilda vägar utan mig och min kusin. Vi umgås fortfarande ibland och det finns flera spännande historier om oss tre, men mina fortsatta memoarer kommer vid ett senare tillfälle. Kanske vill du en gång höra om den där gången i fysiksalen? Eller när jag och Sandra kom ut inför släkten? Men om sanningen ska fram så finns det andra grejer jag mycket hellre gör än att sitta här och skriva.

13 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.