Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

1/3, 2016 kl. 20:54, av Mollegubben

Bindel, bojor och lyx

Bidrag #2 i Bubblans novellutmaning

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

11 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#6

Hailey

Underbar, erotisk. Välskriven med känsla.

12/5, 2021 kl. 21:25

#5

RuterEss

Njutning ... och lust. Lusten att äga, dominera, lusten att ta, lusten att ge och lusten att ta emot.

Njutbart. Tack!

12/5, 2021 kl. 15:49

#4

Smajlis

Lysande! Vilket intressant vågspel av mannen, att ta med en annan man utan att han egentligen visst hur hon skulle ta det.
Ett passande novellbidrag på temat "Äga".
Gillade att spänningen byggdes upp successivt. Man anade redan från början ett det skulle bli något speciellt för henne men det tog en stunds läsande innan man fick veta vad det var.
Jag håller med föregående talare: me like!

25/3, 2016 kl. 15:02

#3

Huldran

Tack! Jag suger i mig varje ord, varje mening. Känner händernas beröring; känner vad de skulle kunna göra med mig.

Detta är en kvinnas njutning. En karamell att långsamt få suga i sig. Tills den egna lusten, inte längre kan hållas under kontroll. Två stycken? Helt okej. Flera? Minst lika bra det också. Detta gillar jag! //Huldran.

21/3, 2016 kl. 21:24

#2

blåögd

Tycker om hur du bygger upp stämningen. Hett, härligt sex som kronan på verket med en antydan om det fortsatta. Me like!

3/3, 2016 kl. 16:46

#1

Jaca

Mycket bra, fast att jag har mycket svårt för att läsa om två män och en kvinna av personliga själ så måste jag erkänna att jag gillade denna!! Vilket förvånar mig själv och bara det är värt ett högt betyg anser jag!!

2/3, 2016 kl. 08:14