Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

21/12, 2008 kl. 23:04, av Jesper

Vinbärsvägen - Uppdraget

Del 2 av 17 i serien Vinbärsvägen

Klas bjuder hem den 17-åriga Jennifer och den äldre grannen för lekar på tre. Jennifer har fått ett uppdrag.


Fyra dagar senare ringde det på dörren hemma hos mig på Vinbärsvägen. Jag gick och öppnade iklädd ett par jeans och en t-shirt. Utanför stod Jennifer. Vackrare än någonsin med det blonda håret uppsatt i en hästsvans och med lagom mycket smink. Hon hade lediga kläder på sig, ett par grå mjukisbyxor och en vit topp. I handen hade hon ett litet paket. Jag visade in henne och kikade ut på gatan för att se om någon av grannarna betraktade oss. Det såg tomt ut.

"Välkommen!" Jag gav henne en kram när hon kommit innanför dörren. "Hur är det?"
"Bara bra! Lite spänd…"
"Det är bara positivt! Du har inte ångrat dig?"
"Nejdå, inte en chans!"
"Kom ihåg att vi avbryter om du säger nej! Bara säg till!"
"Okej!"
"Har du följt mina instruktioner så långt?"
"Jaadå…"
"Du låter tveksam?"
"Nej, det är bara det att det känns lite pinsamt…"
"Oroa dig inte! Har du bara gjort som jag sagt kommer du att lyckas utmärkt!"

Jag tog hennes paket och ledde sedan in henne i mitt vardagsrum. Där satt Leif i soffan och tittade på en av mina porrfilmer. Tyget i hans shorts buktade ut över hans styva kuk och han log välkomnande mot Jennifer.
"Hej min lilla älskling! Vad kul att se dig!"

Jennifer blev förvånad och stannade tvärt. Det här hade hon inte väntat sig!
"Jag bjöd in Leif till dagens aktiviteter. Ni känner ju varandra, så det är väl inga problem?"
"Neej…". Hon funderade snabbt över situationen och tycktes vänja sig vid tanken.

"Kom och ge mig en puss, min älskling!", sa Leif.

Jennifer gick fram till honom och kysste honom på munnen. Medan deras tungor spelade passade Leif på att smeka de mjuka brösten. Han kunde inte motstå henne! Det kunde inte jag heller, utan ville komma igång snabbt. Inget evighetslångt förspel här inte!

"Nu är det dags att du klär av dig lite för oss Jennifer! Vi är ruskigt sugna på dig och kan inte vänta längre!"
Jag tog plats bredvid Leif i soffan och pekade åt Jennifer att ställa sig på golvet framför oss. Hon började med att dra toppen över huvudet. Den följdes snabbt av bh:n och vi såg uppskattande på hennes nakna vackra bröst. Hon sög i sig våra blickar och kåtglansen började lysa i hennes ögon.
"Nu ska vi se om du följt mina instruktioner! Av med byxorna!"

Jennifer lossade sakta knytningen i de grå mjukisbyxorna och krängde ner dem över höfterna. De föll till golvet, hon klev ur dem och slängde iväg dem till ett hörn i rummet. Nu stod hon i ett par av sina sexigaste stringtrosor. De var rosa med spetsar och på sidorna var de inte mer än ett snöre. Både jag och Leif flämtade.
"Ser det bra ut, mina gubbar?", frågade Jennifer försiktigt och med något retsamt i blicken.
"Perfekt! Underbart!", stönade Leif.

"Kom och visa farbror Leif din sexiga stjärt!", beordrade jag.

Jennifer mötte min blick och nickade förstående. Hon gick fram mot Leif, kysste honom djupt och lät en hand snabbt smeka honom över de buktande byxorna. Sedan vände hon sig om, tog något steg ifrån Leif, vilket gjorde att jag också kunde se, och böjde sig sedan framåt. Stringtrosan löpte perfekt ner genom stjärtskåran, men något buktade ut precis vid stjärthålet.
"Vad är det här?", undrade Leif. Han böjde sig framåt och drog stringen lite åt sidan. "Herregud, har du en buttplug instoppad i röven din lilla kåtunge?"

Leif andades häftigt och man trodde nästan att han skulle bli offer för en hjärtinfarkt. Han samlade sig lite, tog tag i den svarta pluggen, drog ut den till hälften och sköt sedan in den på plats igen. Jennifer flämtade och jämrade sig av njutning.
"Kom du på det här själv?", frågade Leif.
"Nej, Klas gav mig order på telefonen. Med SMS…"

"Tycker du det är upphetsande? Att stå här framför två gubbar med en plugg i stjärten! Tänder det dig, flicka lilla?"
"Mmm, jag älskar att visa upp mig för er gubbar!"
"Är du blöt mellan benen? Känns din lilla tonårsfitta redo att ta emot två hårda kukar?"
"Det är jättevått! Vill du känna…"

Jennifer backade några steg och Leif stack in ett finger bakifrån och tryckte det upp i hennes inre. Det gled in utan motstånd och Leif pullade henne några gånger in och ut. Hans finger blev våtglansigt och ett smackande ljud hördes i rummet. Jag passade på att ta av mig alla kläder och runkade min hårda kuk sakta. Jennifer såg på mig samtidigt som Leif smekte henne allt ivrigare.
"Sätt dig mellan oss Jennifer!!", sa jag.

Hon satte sig lydigt mellan oss och Leif passade på att snabbt klä av sig han med. Vi var nu alla nakna utom Jennifers minimala rosa stringtrosor. Jag tog det lilla paketet jag fått av henne och öppnade det. Ett dv-band låg i det och jag laddade det i den kamera jag kopplat upp mot tv:n. Efter en tangenttryckning på play gick jag tillbaka till soffan och satte mig. Leif tittade nyfiket på tv:n medan Jennifer rodnade kraftigt.

Bilden flimrade till och det dök upp ett rum på tv:n. Uppenbarligen ett flickrum med mycket rosa och vita färger, gosedjur och många kuddar på sängen. Någon justerade kameran lite och så kom en figur fram i bild. Jennifer!! Hon var helt naken och tittade in i kameran innan hon snurrade ett varv. Sedan lade hon sig på sängen, bullade upp kuddarna och började smeka sina bröst. En hand letade sig så småningom ner mellan hennes ben, fingrade över det tunna könshåret och hittade klitoris.

Vi tittade hängivet på filmen där Jennifer precis börjat onanera. Jag flyttade mig närmare henne i soffan och la en hand på hennes smala lår. Hon tittade inte på mig utan rodnade ännu mer. Trots det smög hon sakta handen mot min kuk och strök försiktigt över den. Jag flyttade upp min egen hand mot hennes fitta och stack in handen under tyget i trosorna. Genast kände jag hennes våta varma skåra och jag cirkulerade med fingertopparna runt hennes klitoris. Precis som hon gjorde själv på filmen!

Leif ville också vara med och förde bestämt Jennifers vänsterhand till hans grova kuk. Hon greppade den och hade nu en kuk i varje hand som hon runkade olidligt långsamt. Själv hade hon min hand nere vid sin fitta och Leifs hand som kramade hennes toppiga bröst. Nu var det svårt att skilja den förlägna rodnaden på hennes hud från den stigande upphetsningen.
På filmen hade Jennifer fått upp farten ordentligt och flämtade ljudligt. Hon vände sig om och ställde sig på alla fyra med stjärten mot kameran. Med högerhanden sträckte hon sig efter något och vi kunde snart se att det var den svarta buttpluggen. En droppe glidmedel smörjde hon in den med innan hon satt spetsen mot stjärthålet. Hon pressade försiktigt på och den gled in smidigt. När den satt på plats fortsatte hon att smeka sin plaskvåta fitta.

I soffan såg vi som förhäxade på filmen och smekte varandra samtidigt. Jag kände ner mot Jennifers bak och fingrade på pluggen som satt där. Samma som på filmen! Samma som jag gav henne order om att köpa! I filmen som jag också fick henne att göra! Och nu satt hon bredvid mig med ena handen runt min kuk. Vilket jäkla flyt man hade!!! Jag njöt som en kung!!!
"Jag klarar inte det här längre!!!", stönade Leif och drog bestämt bort Jennifers lilla hand från sin grova kuk. "Ursäkta Klas!!! Jag bara måste…"

Han var uppenbarligen stenkåt och kunde inte dra ut på det längre. Med ett grepp runt Jennifers nacke förde han ner hennes huvud mot sin kuk och hon öppnade villigt sin röda mun. Leif blev återigen avsugen av henne och han stönade högt av njutning. Han hade inte långt kvar till orgasm och efter bara någon minut kom utlösningen.
"Jaaaa!! Jennifeeeer!! Fortsätt sug min kuk!!!"

För mig var det omöjligt att se när Leif tömde sin spermasats i Jennifers mun för hon spillde inte en droppe. Hon svalde allt! Under hela hans utlösning fortsatte hon att suga den stora kuken och runkade den dessutom med handen nedanför munnen. Leif flämtade och stönade sig igenom sin orgasm och njöt maximalt. Till slut avtog njutningen och Jennifer slickade rent de sista resterna av hans sats längs kukens skaft. Hon såg förväntansfullt upp på mig.

Med ett brottarkast vände jag runt henne på rygg i soffan. Hon låg fortfarande med huvudet i Leifs knä, men med ansiktet uppåt. Jag särade på hennes ben och tittade oblygt direkt ner mot hennes fitta. Den doldes fortfarande av den lilla stringtrosan och jag slet desperat sönder och kastade iväg trosorna. Inga hinder kvar! Ivrigt dök jag ner mellan hennes lår och stack direkt in min tunga i henne. Jag smakade på hennes våta safter och sög in blygdläpparna i munnen. Med tungspetsen lekte jag runt hennes klitorispärla, utan att gå direkt på.
"Åhhh!! Klas!!! Sååå skönt!!! Meeeeer!!!"

Hon njöt för fullt och mer skulle hon få.
"Din lilla kåtunge, Jennifer!! Om du får komma nu, orkar du med oss sedan då?"
Hon flämtade när jag började föra in den yttersta leden av två fingrar i henne. De blev såphala direkt och jag tryckte långsamt in dem längre och längre.

"Jaaaaa… jaaaaa…. Jag gör vad som helst… vad som helst…", kved hon.

Med det löftet började jag fingerknulla henne snabbare och snabbare, medan jag slickade hennes klitoris mer och mer direkt. Hon vred sig av njutningen, men Leif såg till att hålla henne på plats. Samtidigt passade han på att smeka hennes bröst med sina stora händer. Själv var jag så kåt att jag tryckte min kuk mot soffan och fick lite stimulans. Snart kunde jag inte bärga mig längre!

Ihop med ett högt skrik kom Jennifers orgasm och hon vibrerade i hela kroppen. Skakningarna spred sig ända ut i minsta ände av hennes kropp och jag fortsatte att slicka henne tills hon helt enkelt inte kunde klara av mer och puttade bort mig från sin fitta. Hon sjönk samman i en avslappnad ställning och lät de sista vågorna av orgasmen ebba ut.

I mitt eget fall var tillståndet det motsatta och jag var kåt till bristningsgränsen. Desperat ställde jag mig upp bredvid Jennifer och tog mitt knallhårda stånd i handen. Jag runkade snabbt och direkt kände jag utlösningen komma. Med en förlösande känsla sprutade jag skvätt efter skvätt av sperma på Jennifers mage. Hon blev alldeles kladdig, flickungen! Så märkte jag att hon log mot mig och sträckte sig mot min pung som hon smekte med en varsam hand.

"Vad hände egentligen i slutet av filmen?", frågade Leif efter att jag sjunkit ner i soffan igen. TV-bilden hade slocknat och visade bara en svart bakgrund. Jag hade inte märkt av slutet och det hade uppenbarligen inte Leif heller. Vi tittade på Jennifer.

"Jag kom ju… missade ni det??"
"Tyvärr, det hade ju varit något att se! Fast verkligheten är ändå bättre!!!"
"Det håller jag med om….", skrattade Jennifer.

"Då får vi väl ta och utnyttja verkligheten då!!!", sa Leif. "Orkar du med en omgång till Jennifer?"
Hon nickade nöjt och tittade frågande på honom. Med ett finger signalerade han ytterligare en avsugning och Jennifer gick ner på knä framför honom. Hon tog hans halvstyva kuk i munnen och började suga och slicka på den.

Snabbt hade Leifs kuk rest sig igen och även jag kände att jag var på väg. Jag kröp ner bakom henne och lyfte upp henne på alla fyra. Fortfarande med Leifs kuk i munnen stod hon så att jag hade samma underbara utsikt över hennes stjärt som jag haft i badhuset. Den inbjudande rosaröda springan som fortfarande var oknullad av en kuk idag.

Med min styva kuk gled jag in i henne och började knulla. Först sakta, men sedan allt snabbare och hårdare. Nu var jag betydligt mer uthållig och även om hon var trång så kände jag att jag hade full kontroll på min egen utlösning. Jennifer flämtade andfått och tog med jämna mellanrum ut Leifs kuk ur sin mun för att stöna högt och andas in mer luft. Till sist vände hon huvudet mot mig.

"Klas, vill du…", hon tystnade.
"Vad…?"
"Vill du… ja du vet… du får gärna om du vill…", hon rodnade kraftigt och tittade ner i golvet.

Hon ville bli tagen i stjärten!!! Jag häpnade, men var inte alls ovillig att tillfredsställa henne. Med ett snabbt språng in i badrummet var jag tillbaka med en tub glidmedel som jag först smörjde in min kuk med och sedan droppade runt buttpluggen som fortfarande satt i. Jag tog tag i den och förde den in och ut några gånger. Jennifer flämtade högt och svankade med ryggen för att ta emot mig.

"Försiktigt!!!", viskade hon när jag satt mitt kukhuvud mot hennes stjärtrosett. Sakta tryckte jag mig in millimeter för millimeter. Glidmedlet och buttpluggens "uppvärmning" gjorde att min kuk snart var inne och jag började röra mig lite fram och tillbaka. Jennifer blev helt vild!!
"Gud! Att det var så skönt!! Trodde aldrig… Ahhh!!"

Hon stötte själv mot min kuk och mötte den villigt när den var på väg in i hennes stjärt. Det verkade som att hon gjort detta hur många gånger som helst, men det var utan tvekan den första. Jag vågade stöta lite hårdare och hon stönade bara högre. Med ett stadigt grepp runt hennes höfter tryckte jag in min kuk djupt in i hennes stjärt gång på gång.
"Uhhh… jag måste vänta lite…!!"

Trots att jag kommit en gång var nästa utlösning redan på väg. Jag ville dock dra ut på det lite till och drog mig ur. Leif var inte sen att ta tillfället i akt och lyfte upp Jennifer i sitt knä. Hon satt gränsle över honom och han styrde in sin grova kuk i hennes fitta. Trots att hon var ordentligt våt tog det ett tag för honom att tränga in ordentligt. Sedan började hon rida honom, först sakta men snart allt fortare och fortare.

Leif frustade och Jennifer stönade allt högre. Hans kukskaft var blankt av hennes safter och det hördes att de var på väg mot orgasm bägge två. Jag hade återhämtat mig och kände att jag ville vara med i leken på nytt. Riktigt kåt var jag nu och tänkte bara på att få knulla den unga tjejen igen. Jag ställde mig bakom Jennifer och höll i hennes axlar. Leif halvlåg redan i soffan och jag tryckte ner henne mot hans bröst så att hennes rumpa blev mer lättillgänglig.
"Jag vet inte…", kved Jennifer när hon insåg vad jag hade tänkt mig.
"Vad som helst…", påminde jag henne. "Du gick med på vad som helst…!!"
"Men…"
"Prova!! Går det inte så säg till!! Jag lovar att jag avbryter!!"

Jag smörjde in mitt stånd med lite nytt glidmedel, ställde mig så nära det gick och böjde mina knän så jag hamnade i läge. Leif knullade henne långsamt nu och hon var nästan helt stilla. Jag nosade på hennes stjärthål med mitt kukhuvud och började trycka mig mot det. Redan i ingången kände jag att det var ännu trängre nu än förut och Leifs kuk spände ut hennes fitta rejält. Trots det lyckades jag glida in längre och längre in i hennes rumpa.
"Ohhhh… lite ont… men skönt….", stönade Jennifer.

Sakta började vi röra oss i en gemensam takt och Jennifer tog emot våra kukar i sina bägge hål. Hon blev mer och mer avslappnad och istället ville hon bara fortsätta.
"Knulla mig… i stjärten och i fittan!! Mer!! Hårdare!!!"

Hon var helt galen av kåthet och vi hade fullt upp att tillfredsställa henne, trots att vi var två. Hennes skrik blev högre och högre och jag förstod att hon var på väg att få orgasm. Min egen utlösning var också på väg, men jag ville inte dra mig ur innan Jennifer kommit. Så jag fortsatte att stöta min kuk djupt in i hennes bakre hål.
"Nuuuu…jag kommer!! Jävlar,… jag kommer!!!"

Precis när jag inte kunde klara av att hålla tillbaka min utlösning skrek Jennifer ut son orgasm. Hon kramade hårt runt Leifs axlar och spände hela kroppen i en dundrande utlösning. Vi fortsatte att knulla henne under tiden som orgasmen pågick och själv släppte jag alla mentala spärrar och bara lät utlösningen komma. Jag kände hur sprut efter sprut sköts in i hennes rumpa och jag stannade kvar tills den sista droppen pumpades ut.

Halvt omtöcknad drog jag mig ur Jennifers stjärt och kraschade utmattad i soffan. I ögonvrån såg jag hur Leif bestämt lade Jennifer på rygg i soffan och snabbt trängde in i henne igen. Efter en minuts intensivt knullande stönade han till och tömde sig i hennes fitta. Även han var nu helt utmattad och vi låg utslagna alla tre i soffan säkert fem minuter innan vi åter började vakna till.
"Faan, är klockan fyra?? Jag måste ju träffa morsan!!", ropade Jennifer.
Hon reste sig upp för att samla ihop sina kläder och samtidigt började vårs spermasatser rinna ner längs hennes lår.

"Shit, vad kladdigt!! Så här kan jag inte gå och träffa mamma!!"
"Du kan ta en snabbdusch om du vill! Handdukar ligger i badrummet!"
Hon rusade in i badrummet, duschade av sig blixtsnabbt och kom sedan ut till oss och klädde på sig. Jag och Leif tittade fascinerat på den underbara söta flickan.
"Min film!!", uppmanade hon mig.
"Får vi inte behålla den?", log jag.
"Aldrig i livet!!"
"Ok!! Du bestämmer!!"

Jag laddade ut den ur kameran och gav den tillbaka till henne. Hon gav oss varsin snabb kyss och vinkade åt oss i dörren ut mot hallen.
"Vi ses väl snart igen? Puss på er mina gubbar!!"

Dörren öppnades och slogs igen. Hon var borta och plötsligt kändes allt det som hänt overkligt. Jag ställde mig upp och började leta rätt på mina egna kläder. Samtidigt såg jag en rörelse i ögonvrån! Det var borta vid fönstret ut mot min trädgård. Leif? Nej, han låg fortfarande kvar i soffan. Jag vred mig om och hann precis uppfatta en figur som försvann från gömstället bakom den stora buske jag hade på tomten och in på grannens tomt. Tyvärr såg jag bara en skugga och kunde inte ens avgöra om det var en man eller kvinna.

"Leif!! Såg du det där? Någon stod där ute och tittade!!"
Leif satte sig upp med ett ryck. Han spanade ut mot min trädgård, men skuggan var borta.
"Helvete!! Tänk om det var någon som anmäler oss, eller som skvallrar för grannarna!!"
"Det finns inget att anmäla oss för. Jennifer är ju inget barn, även om hon är mycket yngre än oss. Värst vore nog någon som skvallrar!!"

Tanken på att bli uthängda som två gubbar som utnyttjat vår unga granne var inte så lockande. Vi klädde oss snabbt och Leif gick över till sig. Jag kunde inte släppa tanken på vem det hade varit som sett oss och gick ut i trädgården. Det var ingen tvekan om att personen där ute verkligen hade haft möjlighet att se allt vi hade haft för oss. Insynen från busken var perfekt! Jag stönade.

Plötsligt såg jag något på gräset. Ett svart tygstycke! Jag tog upp det och till min förvåning var det ett par svarta boxertrosor. De hade inte funnits där igår när jag klippte gräset, så de måste nästan säkert tillhöra vår hemlige "gäst". Alltså var det en kvinna och troligen hade hon blivit så upphetsad av det hon sett att trosorna hade plockats av. Kanske hade hon suttit och smekt sig själv bakom busken?

Jag tog med mig trosorna in och funderade igenom möjligheterna. Trosorna var ganska neutrala, så det gick inte att gissa ålder på ägarinnan. Att hon troligen blivit upphetsad av det hon sett var ett tecken på att hon kanske inte skulle skvallra om vad hon sett. Kanske skulle hon faktiskt komma tillbaka? Hon visste ju inte att jag sett någon därute och hon ville kanske se mer? Skulle jag passa på att gillra en fälla för vår hemlige "gäst"?
 

10 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.