Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

20/4, 2016 kl. 08:22, av sobro

Den andra gången 5

Del 5 av 7 i serien Den andra gången

Kommer Pia att klara av att slappna av och ta emot beröring? En berättelse om två människor som hittar tillbaka, långsamt men med stor ömhet. Du bör ha läst "Den enda gången" innan du läser den här serien.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

12 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#5

sobro

Tack för alla fina ord! Hoppas att ni hänger i på de två delarna som är kvar, skulle gärna vilja veta vad ni tycker när det är klart.
Och Yaz, även om novellserien är färdigskriven sen flera månader (fast jag putsar fortfarande på den) så känner även jag vemod när serien går mot sitt slut. Både för att det är en speciell känsla att få publicera novellen och få era reaktioner, och för att jag har starka känslor för seriens personer.

24/4, 2016 kl. 10:26

#4

Yrsa

Wow!!! Vilken novell!!

23/4, 2016 kl. 23:41

#3

Huldran

Jag läser och funderar. Människan är ibland en bräcklig varelse. Mentalt! Väntar på nästa del.

23/4, 2016 kl. 10:15

#2

lp521813

Väldigt övertygande berättelse! Oavsett om det är självupplevt, eller inte, är det verkligen bra skrivet! Spot on! :)

21/4, 2016 kl. 18:38

#1

Jaca

Du fortsätter att leverera!!
Måste säga att du imponerar i uppbyggnaden och får serien mycket fängslande!!

20/4, 2016 kl. 09:48