Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

6/5, 2016 kl. 07:49, av Torbjörn

En lyckosam trekant, (Omarbetad version)

Vårt förhållande var i många avseenden gott. Men ändå kände vi att något fattades.
Vi fann till slut en lösning som blev upptakten till ett nytt liv för oss båda.


- Är du kåt?
De var jag som framkastade frågan då jag för ett ögonblick tog bort mun och tunga från Ylvas flödande fitta.

Jag styrse min blick mot Ylvas ansikte. Jag ville uppleva de skiftningar i hennes ansiktsutryck som jag förhoppningsvis lockat fram med mitt slickande. Ingen tvekan. Ylva var kåt. Henne blickar mot mig talade sitt tydliga språk. Kåtglansen i hennes ögon borgade för att hon var beredd att ta emot min kuk.

Jag kröp ett stycke upp mot sängens huvudände och kom ansikte mot ansikte med Ylva. Hon var underbart vacker, rödkindad med öppna och välkomnande läppar. Hela hon signalerade: ta mig, knulla mig
Jag fumlade en aning med min stenhårda kuk. Ylvas hand grep om mitt kukskaft, rättade till riktningen och jag kunde med en enda stöt komma ända in i botten på Ylvas fitta och känna hur kuken slog emot livmoderstappen. Glidet var enormt bra.

- Å Torbjörn, kör hårt nu. Jag är så himla kåt.

Nej, du Ylva tänker jag, vi ska ta det helt lugnt. Jag hade redan innan vi kröp ner i sängen bestämt mig för att ta det långsamt, ge oss chansen att dra ut på njutandet och ge mig möjlighet att i detalj kunna studera Ylvas reaktioner, hennes leenden, hennes rörelser, henne stön, hennes skrik och hennes påhejande ord. Jag ville vara koncentrerad på Ylva, inte på mig själv.

Jag sköt in kuken långsamt, drog ut den ännu långsammare, tittade hela tiden Ylva i ansiktet, såg hur hon njöt men märkte också att hon hela tiden ville öka takten. Hon gjorde snabba motjuck. Jag försökte dämpa dem genom att med mina händer trycka henne tillbaka mot sängen.

- Snabbare Torbjörn! Jag vill ha ditt sprut..
- Vänta en stund, ta det lugnt.
- Knulla mig fortare.

Jag mumlar ett svar som Ylva fick tolka precis som hon ville. Jag stålsätter mig att ta det ytterst långsamt.
Efter ett tag märker jag att min långsamhet kraftigt ökade Ylvas kåthet. Hon blir ivrigare och ivrigare. Det är fullt klart att hon snabbt vill komma till orgasm och jag börjar känna att jag inte kan hålla tillbaka så värst länge till.
Ylva blir mer och mer ivrig, hon börjar stöta kraftfullt upp mot mig, jag får svårt att behålla mitt långsamma tempo. Jag kan nu inte längre hålla tillbaka, Ylva bjuder mig sin härliga fitta och jag känner att det enda rätta är att fullt ut bjuda henne min tjocka hårda kuk.

Vi kommer i takt. Jag stöter in och Ylva stöter upp mot mig. Det har börjat plaska fittsaft runt oss. Det ljudet hetsar mig.

Ylva skriker att hon vill bli knullad hårt. Jag skriker att hon har världens godaste och våtaste fitta.
Jag känner att det börjar dra i kuken. Det pulserar i den. Skönt. Övermåttan skönt. Så känner jag hur Ylvas fitta drar sig samman och slaknar av, drar sig samman och slaknar av. Hon kniper om den kuk hon älskar, vill göra det skönt för honom. Ylvas kniprörelser är starka.

Jag sätter mina händer under Ylvas skinkor och drar henne hårt emot mig samtidigt som hon stöter upp underlivet. Jag är dödskåt och skriker åt Ylva att krama mer.

Ylva är också kåt och skriker åt mig att knulla hårdare.

Orgasmen låter inte vänta på sig. Ylva och jag får den samtidigt. Jag känner att jag ger henne tre kraftiga sprut och därefter ett par mindre. Därmed är jag tömd, åtminstone för stunden. Men Ylva tycks leva kvar i ytterligare ett par orgasmer. Hennes fittsaft sprutar fortfarande ut och det rycker i hennes underliv.

Jag är färdig, faller ihop. Efter någon minut borrar Ylva in sitt huvud under min ena arm. Hon är nu fullständigt avspänd. Vi ligger stilla en lång stund, lyckligt tillfredsställda och för en stund avkåtade. Vi känner oss lyckliga.

Nu börjar tankarna fladdra fritt. Jag erinrar mig många av de knullstunder jag och Ylva haft både hemma hos henne och hos mig och även på andra platser, en del av dem mycket riskfyllt valda, t ex då vi sent en kväll knullade i en gångtunnel eller den gång vi knullade intill en skola under lektionstid. Alla gånger har vi haft gott utbyte av våra samlag.

Ofast har det varit Ylva som tagit kommandot. Det är hon som lärt mig att slicka hennes fitta och att träffa hennes g-punkt med mina fingrar. En gång fick hon mig till och med att knulla henne i stjärten, med pådragen kondom förstås och med en myckenhet glidmedelsolja.

Utan tvekan är det Ylva som är den kåtaste av oss två. Och den som är det oftast. Det har hänt att hon gjort mig totalt utmattad. Hon vill fortsätta och fortsätta.

Mina tankar har mer och mer återkommit till Ylvas stora aptit på samlag. Jag är ledsen att jag inte alltid kan prestera vad hon vill. Jag skulle så gärna vilja kunna ge henne mer än jag kan. Men jag måste då och då säga nej och då blir Ylva sur.

Jag har börjat fundera på om jag skulle skaffa en hjälpare. Men en kille till i sängen med mig och Ylva skulle kunna leda till att jag förlorar Ylva. Hon skulle ju, visst är det möjligt, kunna komma att föredra hjälparen framför mig.

När jag nu ligger med Ylva så lugn vid min sida slår det mig plötsligt var lösningen till problemet kan finnas. Vi skulle givetvis inte ha en extra man. Vi skulle ha en extra kvinna. Hon skulle säkert kunna hänga med i svängarna, slicka Ylva, trä in sina fingrar i Ylvas fitta och pulla henne till orgasm. Ju mer jag tänker på det desto mer blir jag övertygad om att Ylva inte skulle ha något emot ett sådant arrangemang.

-  Du Ylva, hur många väninnor har du?
– Jag har två som är mina allra bästa väninnor och så finns det förstås några till men dom träffar jag
   inte så ofta numera. De är gifta och har barn och det tar nästan all deras tid.
– Om du skulle välja, vem av din två bästisar föredrar du.
- Annette, henne har du ju träffat en gång.
- Aha, tjejen med de stora brösten?
- Det skulle vara trevligt att träffa henne igen.  Kunde du inte ordna en liten träff med oss tre.
– Vad har du i tankarna, Torbjörn?
– Inget speciellt.
– Skulle du vilja ligga med henne?
– Det vore nog inte så dumt. Men du är oslagbar etta hos mig.
– Jag unnar dig gärna att knulla henne. Men då vill jag se på.
– Kanske du till och med ville vara med?
– Kanske.

Det blev en träff mellan oss tre hemma hos Ylva efter ett par dagar. Jag kom först och hann tala med Ylva en stund. Jag upptäckte på en gång att det inte bara var jag som var nervös.

– Torbjörn tror du hon ställer upp?
– Det vore väl fint om hon gjorde.
– För dig ja, men hur blir det för mig,
- Hon och du kunde väl smeka varandra. Ni vet ju var ni har era mest erogena zoner.
– Vi har aldrig rört varandra.
– Då är det dags nu.

Ylva tog min hand.

– Tänk om Annette kommer att ogilla mig.
– Asch, låt henne ta kommandot. Det är känsligare för mig.
 
Annette dök upp, glad leende, ovetande om de krav vi tänkte föra fram.
Det blev en lugn början av vårt samtal. Dösnack skulle jag nog kalla det.
Jag granskade Annette. Hon var otvivelaktigt tilldragande. En bred fyllig mun.
Rak näsa. Runda kinder. Stora bröst. Vackra höfter. En toppenkvinna väl
klass med Ylva. Jag började bli tänd på henne.

Jag våndades, vågade inte komma fram till vårt förslag. Fan, vad skulle hon säga?
Men jag måste säga något. Ylva vågade ju inte. Jag tog några djupa andetag.

– Annette, Ylva och jag vill ta upp ett rätt känsligt ämne med dig. Jag hoppas du inte blir arg.
– Nej, vadå, varför skulle jag bli arg?
– Du har väl förstått, Annette, att Ylva och jag har en hel del kärleksstunder och ...
– Ja?
– Jag är en aning otillräcklig och ...
– Vadå?
– Ihop med Ylva alltså. Jag behöver hjälp.
– Har hon klagat?
– Jag vet inte hur jag ska uttrycka det.
– Var inte blyg nu!

Jag såg ett leende sprida sig över Annetts ansikte. Hon sträckte fram en hand och lade den på mitt knä.

– Har du svårt att få stånd, Torbjörn?
– Nej det är inte det, men jag orkar inte alla varven som Ylva kräver att jag ska klara av. Hon är omättlig.
– Och nu behöver du support? Av mig?
– Ja, ja, ja, jag vill det.

Det sist sagda var Ylvas ord. Hon hade nu rest sig flammande röd i ansiktet och gått fram till Annette och tagit henne i sin famn.  Annette drog henne intill sitt bröst. Jag såg tårar sippra ut ur Ylvas ögon.

– Vi vill ha dig med oss i våra kärleksstunder, snälla, snälla Annette!

Det var dödstyst en lång stund men så gjorde Annette något oväntat. Hon kysste Ylva på mun, föste bort Ylva ur sitt knä och gick bort till mig och kysste mig också. Det blev en lång och djup kyss.

Jag kände att det stramade till i mitt skrev. Kuken började resa sig. Jag hade på kort stund blivit ordentligt kåt.

– Torbjörn, visst vill jag älska och knulla av bara den ihop med dig och Ylva. Dig har jag länge haft ett gott
   öga till. Nu är jag kåt på dig.

Någon knuffade ner mig i sängen. Jag vet inte vem, men där låg jag nu med Ylva och Annette tätt inpå mig.
Någon hade slitit upp blixtlåset på mina byxor och greppat min kuk. Någon av kvinnorna höll på att runka upp
min kuk till om möjligt ännu större storlek. Det var Annette. Jag vred på mig så jag kunde se henne in i ögonen och såg, det gick inte att ta miste på, att hon var kåt. Det var samma kåtglans i hennes ögon som det brukade vara i Ylvas.

Jag försatte inte chansen. Snabbt drog jag av Annette hennes trosor och lät min kuk glida in i hennes ljuvlighet. Ylva låg vid vår sida, Annette hade sträckt ut en hand mot Ylvas underliv och hade fått in några fingrar i Ylvas fitta.

Det tog inte lång stund innan jag fyllt Annettes fitta med min sperma och hon fått en sjuhundrade orgasm.
Detta var ett crescendo både för henne och för mig.

Jag var inne ett utmattat men också vilsamt tillstånd en lång stund. Kanske kan man säga att jag var i himlen. Där fick jag tyvärr inte stanna hela kvällen för nu kände jag åter en hand greppa om min kuk. Jag förstod att det måste vara Ylva som måste ha känt sig vid sidan om medan Annette och jag upplevde våra orgasmer.

- Jag vill ha din kuk, Torbjörn
- En förutsättning, Ylva. Öppna din fitta för mig!

Ylva tog mig direkt på orden. Nu när jag lagt mig på rygg satte hon sina knän vid sidan av mitt huvud och sänkte sig ner. Halvägs nere, före kontakt med mig, öppnade hon sin fitta med båda sina händers fingrar. Jag såg rakt in i hennes vackra frestande vulva. Jag såg att den var beredd. Den var glittrande våt. Annette hade tydligen kunna kåta upp Ylva rejält.

- Gud så vacker.

Fittans laxrosa färg och dess väta, dess veck och former gjorde mig knullkåt på en gång. Ylva hade verkligen något tilldragande och uppkåtande att bjuda på.

Självklart fick jag vänta en stund med att sticka in min kuk i Ylvas vackra och sköna fitta. Hon hade redan bestämt att få bli slickad.  Sakta sänkte hon sig ner tills jag nådde hennes fittöppning med min tunga. Jag styrde den till hennes nu uppsvällda klitoris, där den fick snurra runt, trycka och slicka allt vad jag förmådde.

Fittans dofter och safter gjorde mig överkåt.  Sprutt byggdes upp i mina inre organ. Jag fick svårt att hålla emot.
Nej, nej, sa jag till mig själv. Inget sprut i Ylvas mun. Jag vill in i hennes fitta.

Handlingen följa i snabb följd efter tanken. Jag stötte bort Ylva, fick ner henne på rygg, drog isär hennes ben och lät kuken följa sin invanda väg till Ylvas fitta. Direkt lyckades jag få min kuk i botten och nu kunde jag inte göra annat än pumpa fram och tillbaka så fort jag någonsin kunde.

Ylva underlättade för mig genom att dra upp sina ben högt i luften och jag tryckte ner dem nästan till kontakt med sängen. Ylva var därmed i en ypperlig mottagarställning.

Jag arbetade på i frenesi, stötte in, drog ut, snabbare och snabbare. Jag såg att Ylva njöt och kände hur hon ansträngde sig att bjuda på motjuck. Jag hade svårt att hålla emot de dragningar i kuken som förebådade mitt sprutande. För en liten stund höll jag upp, låg helt stilla. Den lilla stunden förlängde återstoden av samlaget en bra stund och gav Ylva chansen att få sin utlösning samtidigt med mig.

Jag sprutade och Ylva gav till ett njutningsfyllt skrik. Vi famnade om varandra och höll våra öppna munnar tryckta tätt tillsammans.

Efter en stund kände jag Annettes händer smeka min rygg. Hon rörde händerna lätt och smeksamt fram och tillbaka. Jag njöt. Jag kände att valet av Annette var ett lyckokast både för mig och för Ylva.
Annette förde en av sina händer under mig och jag lättade på min kropp. Jag hade trott hon skulle ta tag i min kuk men det gjorde hon inte. Hennes hand sökte sig till Ylvas fitta och i den fick hon in ett par fingrar. Annetts andra hand började cirkulera runt min anus och sedan in mot min pung som hon fick i sitt grepp. Sakta, varsamt men ändå bestämt kramade hon om dem, kramade, släppte greppet en aning, kramade igen.

Det var inte utan att jag började undra om Annette var en skickligare älskarinna än Ylva. Det hon nu gjorde var jätteskönt och jag märkte hur min kuk började bli hård. Jag förstod med glädje att nu skulle jag klara av ytterligare en utlösning  trots att  spermatanken hade åderlåtits två gånger. Kåt var jag så det räckte till. Med glädje skulle jag om en stund belöna Annette med ett nytt samlag och ett nytt sprut.


Medan sköna känslor väcktes i min kuk och i hela mitt underliv märkte jag att Ylva var väg mot en orgasm.

-  Mera, Annette, djupare om du kan, mera, å gud vad skönt.

Mer kunde Ylva inte formulera för nu var det färdigt för henne. Hon gav ifrån sig ett skrik i högan sky, ett vällustskrik som blev startsignalen för Annette och mig. Det blev missionärsställningen än en gång och nu knullade vi länge. Underbara juck och motjuck, kyssar, smekande händer över Annettes härliga bröst.

Jag har alltid tyckt att en kväll som avslutas med tre knullomgångar är en välgörande och lycklig kväll. Tredje knullet kan göras njutningsfullt och långsamt och man får tid att njuta tillsammans med sin kvinna utan att drivas till snabb orgasm. Nu njöt verkligen Annette och jag. Jag insåg att Annette var en mycket god sexpartner, väl i klass med den mer vildsint knullande Ylva.  Knaullandet tog en lång, härlig stund men så kom det förlösande sprutet samtidigt som Annette i sin orgasm skakade i hela sin kropp.

Nu blev min vilostund efter sprutet i Annettes sköna fitta ganska lång. Efter en stunds sängläge satte jag mig på en stol intill sängen och såg på Annette och Ylva när de hetsade upp varandra med djupa slick i varandras fittor.

Vår trekant tilltalade oss alla tre och detta var inte sista gången vi möttes i härlig förening. Efter några sammankomster uppstod en liten fnurra. Ylva ville att vi tre skulle träffas tre gånger i veckan men Annett tyckte vi skulle nöja oss med två gånger. Till slut gjorde vi en kompromiss. Ena veckan träffades vi i härlig gemenskap två gånger  och i den andra veckan tre gånger.  Våra trekanter fortsatte även då och då efter det Annette skaffat sig en sambo. Annettes besök hos Ylva och mig var alltid njutningsfulla glädjestunder.

 

 

 

 

 

 


.

 
 
 
 
 
 
.

 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 

 

 

.
 


 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#6

Huldran

Hej, Torbjörn! Denna variant blev klart bättre. Det på flera sätt.

Ett förslag från mig. Namn på deltagare, speciellt i den första delen samt på diverse ädla delar i texten, kan Du variera med synonymer. Risken är annars att texten blir en aning tjatig. Men med detta gör Du naturligtvis som Du vill.

21/5, 2016 kl. 01:23

#5

blåögd

Nu blev lite bättre nu, helt klart. Farmför allt inte lika rumphugget. Däremot finns, som både Jaca och Huldran skriver, öppning för fortsatta turer - om så önskas. :)

16/5, 2016 kl. 11:58

#4

Jaca

Så där ja!! Jag gillar och ser gärna en fortsättning av denna novell ;-)
En trevlig stunds läsning!

9/5, 2016 kl. 22:40

#3

Huldran

Kommentaren raderad av artikelförfattaren.

7/5, 2016 kl. 03:50

#2

Jaca

Kommentaren raderad av artikelförfattaren.

6/5, 2016 kl. 19:08

#1

blåögd

Kommentaren raderad av artikelförfattaren.

6/5, 2016 kl. 13:07