Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

17/5, 2016 kl. 21:15, av Fjölner

En solig ö i Stilla havet

När det ser som mörkast ut kan ljuset vara nära. Viagra är faktiskt inte den enda hjälpen mot impotens. Polynesiska kärleksgudinnors amorösa konster är något jag i stället varmt rekommenderar!

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

16 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#4

Huldran

Trevligt och härligt, Fjölner! Just så, det är den lokala befolkningen som ger det bästa utbytet.

Hela novellen andas positivitet. Språket flyter fint och olika synonymer ersätter varandra. Det här gillar jag. Det är lätt att se miljön på ön, havet och de tre glada damerna. (Kanske är det dit jag skall åka för att öppna eget??). Du får full poäng. Kul att Du är tillbaka! //Huldran.

18/5, 2016 kl. 21:41

#3

snickaren

Du får gärna skriva en fortsättning på denna sköna historia.

18/5, 2016 kl. 18:24

#2

blåögd

Härlig gladporr och feelgood på varmare breddgrader! Tycker berättelsen har en underbar värme och då syftar jag inte bara på den av solen eller friktionen mellan kroppsdelar! På något vis kunde jag lätt leva mig in och njuta av det härliga, fast jag hade inte misstyckt om rollerna varit omvända. ;) Hur som helst, härlig novell som jag blev glad och kåt av, precis vad jag behövde!

18/5, 2016 kl. 07:22

#1

Sweperv

Vill helt klart höra om även dessa 5 systrar

18/5, 2016 kl. 02:34