Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

27/3, 2009 kl. 13:01, av Jesper

Vinbärsvägen - Utpressning

Del 5 av 17 i serien Vinbärsvägen

Tre flickor kommer på besök hemma hos Klas. Ett hot vänds emot dem och Evelina får en ny erfarenhet


Jag hade nästan förväntat mig att Evelina skulle dyka upp hos mig igen, men inte på det här sättet! Under de två dagar som gått hade jag haft övervakningskameran på, men bara fångat de förbannade djuren som kutade runt i min trädgård igen. Nu stod hon plötsligt i min dörröppning ihop med två av sina kompisar. En lång blond smal tjej som jag visste hette Vilma. Förutom Jennifer som var min närmaste granne och var något år äldre hade säkert alla normalt funtade män i kvarteret lagt märke till Vilma. Hon var något alldeles speciellt!

Den tredje tjejen som var med bodde också på Vinbärsvägen. Jag kunde inte komma på vad hon hette, men hon var uppseendeväckande rödhårig och söt. Hon hade ett par mörka mjukbyxor på sig och en vit sport t-shirt. Vilma hade ett par liknande grå mjukbyxor på sig och hennes bröst pressades upp under en tight sexig röd topp. Den smala brunbrända magen och ett par vita trosor skymtade i ett decimeterbrett band mellan byxorna och toppen.
Evelina hade en svart kjol på sig en tunn grön stickad tröja med dragkedja på framsidan. Jag kunde inte låta bli att tänka på henne från filmen jag spelat in i förrgår och det pirrade till i min kuk när jag nu såg henne igen. Tre söta tjejer utanför min dörr mitt på eftermiddagen, vad kunde det här vara?

”Hej Klas… kan vi gå in… till dig…?”, stammade Vilma.

Vad hade hänt? Uppenbarligen var de alla tre jättenervösa. Den ena mer rodnande än den andra och ingen ville möta min blick direkt, utan tittade mest rakt ner på stenläggningen.
”Visst… kom in!”

Jag klev åt sidan i dörröppningen och släppte in dem i huset. Sedan bjöd jag in dem att sitta i köket och de tog plats alla tre i den trånga kökssoffan. Tätt sittande, som om de ville stärka sig genom att vara närmare varandra. Solen strålade in genom fönstren och jag funderade på att bjuda dem på något svalt att dricka, men var nyfiken på att höra vad de ville.

”Jaha…”, sa jag efter en kort tystnad. ”Välkommen in till mig! Har ni något särskilt ni vill?”

Det var ju en urbota dum fråga, eftersom de aldrig skulle ha kommit hem till mig om det inte varit något särskilt, men något var jag ju tvungen att säga om jag skulle få ur dem vad de ville. Alla tre rodnade ännu mer nu än tidigare och jag var övertygad om att de när som helst skulle rusa ut ur huset. Evelina puttade till Vilma i sidan.

”Jooooo… vi har några bilder…”, viskade Vilma.
”Va?” Jag fattade ingenting.

”Jaaa… bilder på dig och Jennifer…”, fortsatte Vilma och var alldeles tomatröd i ansiktet.
”…och Leif…”, tillade Evelina försiktigt. Hon sköt fram en mobiltelefon över köksbordet mot mig.
Jag tog upp telefonen och såg den första bilden. Jag och Leif som dubbelknullade Jennifer. Det var ingen jättebra bild, men tillräckligt för att se vad som hände. Nu fattade jag! Skuggan i trädgården… Evelina! Hon hade tagit bilder dessutom. Stum bläddrade jag bilderna framåt och konstaterade att de flesta andra var för suddiga för att se någonting alls på, men det var ändå en katastrof!
”Vi har kopior…”, hotade Evelina.

Jag hade inte ännu tänkt tanken att radera bilderna, men de hade tydligen förutsett möjligheten.
”Vad vill ni ha?”, frågade jag matt.

”Vi vill att du ska göra vissa tjänster åt oss…”, började Evelina som tydligen hade tagit över Vilmas inledning. Den rödhåriga satt fortfarande tyst. ”Om du gör det raderar vi alla bilder. Sofia har en lista…”

Rödtoppen hette tydligen Sofia. Samtidigt som jag fick veta att det fanns en lista blev jag riktigt arg. Här kom de tre snorungarna in och hotade mig! Dessutom hade de med sig en lista med tjänster som de ville att jag skulle göra. Köpa ut sprit eller cigaretter, få pengar till smink, kläder eller vad hade de tänkt sig? Det var riktigt lågt!! Jag kunde inte hejda mig, utan var tvungen att attackera dem tillbaka för att försvara mig.
”Evelina… kan jag få prata med dig i vardagsrummet?”

De tre stelnade plötsligt till och Sofias hand med listan blev kvar i byxfickan.
”Nej, det får du inte…”, pep hon.

”Tro mig!”, sa jag så strängt jag bara kunde. ”Du vill nog att vi tar det här bara du och jag!”
Evelina tittade ängsligt på mig och sedan på Vilma och Sofia.

”Annars vägrar jag att ens titta på listan! De andra tjejerna sitter kvar i köket och du kan ropa på dem om du tycker att det behövs! Jag behöver bara prata några minuter med dig! Nu går jag in till vardagsrummet och om ni går med på det kommer du dit snart! Ensam!”

Jag gick ut ur köket, genom hallen och in i vardagsrummet. Där andades jag ut tillfälligt och försökte tänka igenom nästa steg. Jag måste spela ut min hållhake på Evelina, men hur skulle det sluta? Om bilderna på mig och Leif kom ut till grannarna skulle vi säkert tvingas flytta. Tankarna snurrade. Till slut knackade det försiktigt på dörrkarmen och Evelina stod där.
”Bara några minuter! Det är öppet ut till köket och om jag ropar kommer Vilma och Sofia direkt! Tänk på att vi har bilderna!”

Ännu ett hot! Den lilla satungen! Hon visste inte om vad jag hade på lager åt henne! Jag tecknade åt henne att komma längre in i rummet och gick fram till min TV. Eftersom jag tittat på filmen flera gånger satt den laddad i dvd-spelaren och jag startade upp den från början. Evelina stod som förstenad när hon såg sig själv på filmen. Jag spolade fram lite och stannade upp när hon började krama sina stora bröst. Det var riktigt bra kvalitet på filmen!

”Ser ut som att du har det skönt Evelina!”

Hon rodnade igen och tittade nedslaget ner i golvet. Övertaget hade försvunnit och hon insåg att den här filmen antagligen snart skulle visa något betydligt värre. Att hon smekte sin fitta! När hon stod där blev jag plötsligt otroligt kåt på henne istället för arg. Hon hade visserligen hotat mig, men när jag nu hade vänt på övertaget såg jag den kåta tjejen som smekt sig till orgasm i min trädgård framför mig.

”Du gillar att smygtitta va? Tänder du på den här?” Jag kramade min hårdnande kuk utanpå mina jeans. ”Det var ju den du såg på filmen, eller hur?”

Evelina tittade förvånat upp och sneglade förläget på mitt skrev.
”Vill du se den igen? Den börjar bli hård nu! Hård och kåt! Precis som i förrgår…”

Utan att vänta på svar knäppte jag upp jeansen och lyfte upp kuken och pungen ut ur kalsongerna. Kuken var nu riktigt hård och pekade rätt ut mot Evelina. Hon bara gapade och stirrade nu förhäxat på mitt stånd.
”Den är kåt på dig Evelina! Riktigt kåt och sugen!”

Jag tog kuken i min hand och runkade den lätt några drag. Sedan gick jag mot henne och hon stod kvar som fastvuxen i golvet.
”Vill du se på den närmare?”

Nu stod jag så nära henne att hon hade kunnat ta på den om hon ville. Hon andades häftigt.
”Känn på den! Ta den i handen!”

Förvånad, nästan förvirrat, såg hon upp på mig från min kuk och såg frågande ut.
”Du får ta på den om du vill Evelina! Jag tycker att det vore skönt! Väldigt skönt!”
Hon visste nog inte vad hon gjorde, men gjorde inget motstånd då jag tog hennes hand och förde den till min kuk. Hon tog ett försiktigt grepp runt min kuk.
”Runka den… fram och tillbaka! Bra!”

Vi stod där i vardagsrummet mitt emot varandra och den första kroppskontakt som vi fick någonsin var att hon tog min kuk i sin hand. Jag njöt och stod still ett tag medan hon runkade mig. Till slut måste jag bara röra vid henne. Jag sträckte mig fram och började dra ner dragkedjan i hennes gröna tröja. Hon protesterade inte och snart dök de underbara kullarna upp bakom kläderna. Under tröjan hade hon ett tunt urringat svart linne över bh:n och en riktigt sexig klyfta mellan brösten. Jag krängde av henne tröjan och kupade mina händer runt hennes stora mjuka bröst.

Smekningarna blev allt ivrigare från oss bägge och jag lyckades lyfta hennes bröst ur bh:n och linnet. De trycktes ihop ordentligt av bh- och linnebanden men jag kunde komma åt den nakna huden och hörde hur hon flämtade häftigt när jag rörde vid henne. Bröstvårtorna var stora och alldeles hårda. Medan hon fortsatte att runka mig böjde jag mig fram och tog ena bröstet i munnen. En ännu djupare flämtning kom ifrån Evelina. Jag fortsatte att krama och kyssa hennes bröst.

Hur mycket tid som gått uppfattade jag inte, men i ögonvrån såg jag att Vilma och Sofia smugit fram till dörröppningen ut till hallen. De stod dock kvar där och såg inte ut att vilja avbryta oss. Istället tittade de nyfiket på. Jag sträckte mig efter nederdelen på Evelinas kjol och hissade upp den i midjan. Med en hand kände jag över hennes trosor och in mellan hennes ben. Trots trostyget var värmen och det våta från hennes fitta tydlig. Jag förde fingertopparna fram och tillbaka längs hennes skåra. Kände hur läpparna delade sig och pressade lite hårdare mot stället där jag gissade att hennes klitoris satt. Evelina darrade. När jag flyttade upp händerna till den övre troskanten och skulle dra ner dem viskade hon.
”Jag är oskuld Klas! Vill inte än…”

Mitt samvete fick sig en kraftig moralisk tankeställare. En oskuld… Jag var 40 år och hon var inte ens hälften så gammal! Vad höll jag på med? Det rätta vore att skicka iväg henne och hennes kompisar ut på gatan igen. Samtidigt kände jag hennes hand runt min stenhårda kuk och trots allt var det ingen som tvingade henne. Kåtheten tog överhanden igen.
”Det är ok Evelina! Inga problem!!”

Hon såg lättad ut.
”Vill du fortsätta göra det skönt för mig?”

Evelina nickade.
”Har du sugit en kille någon gång?”

Hon skakade på huvudet.
”Vill du?”

Ett skrapande ljud avbröt och våra huvuden vändes mot hallen. Vilma hade kommit åt ett skoställ som jag hade därute och ljudet avslöjade våra åskådare för Evelina. Jag trodde att hon skulle avbryta allt nu när hon blivit påkommen av sina kompisar, men istället log hon lite triumferande mot dem och vred sig så att de skulle se min kuk i hennes hand ännu tydligare. Hon fortsatte att runka mig inför dem.

Vilma och Sofia stod kvar i hallen och stirrade storögt på oss. Deras kompis med en äldre mans kuk i sin hand! Evelina såg på mig ett ögonblick och gick sedan ner på knä framför mig. Detta var inte sant! Hon tänkte ta min kuk i sin mun! Jag kunde nästan höra hur vi alla drog efter andan när vi insåg vad hon tänkt göra. Vilma och Sofia stod blickstilla.

Evelina drog förhuden på min kuk bakåt och satt sina läppar mot toppen. Det såg ut som att hon pussade på den. Sedan öppnade hon munnen och lät ollonet glida in. Hennes mun var varm och skön och jag kunde känna hur toppen mötte hennes tunga därinne och hur hon prövande slickade runt ollonet för att känna sig för. En bit till tog hon in mitt hårda stånd innan huvudet drogs tillbaka och kuken ploppade ut i det fria igen. Hon tittade på den ett kort tag innan hon omslöt den igen med munnen. Gud, det var verkligen olidligt skönt!

Det var ändå en försiktig avsugning jag fick, men det var så upphetsande att jag säkert sprutat inom 30 sekunder om det varit en rutinerad kuksugerska. Nu kunde jag hålla tillbaka och njöt för fullt. Evelina mötte min blick ibland, som för att kolla att hon gjorde rätt, och fortsatte sedan villigt. Tjejerna i hallen stod kvar och jag såg att Vilma hade stuckit ner en hand innanför byxorna och trosorna och att det rörde sig rytmiskt under kläderna. Hon smekte sig själv! Sofia stod kvar och bara tittade. Hennes kinder blossade, men hon var mer återhållsam än de bägge andra.
Jag mötte Vilmas blick och såg att den var alldeles dimmig av kåthet. Hon verkade inte skämmas alls över att smeka sin fitta inför mig, utan fortsatte att röra handen mellan sina ben. Hennes kåthet gjorde att jag fick gick upp ytterligare en nivå i upphetsningen och nu kände jag hur det ilade till i pungen. Utlösningen var på väg, men jag ville inte oannonserat spruta rakt in i min kuksugerskas mun hennes första gång!

”Evelina! Jag kommer att komma snart…” Jag hade svårt att prata ordentligt och fick hämta andan. ”Får jag spruta på dina bröst?”

Hon nickade, men fortsatte suga. Nu var det riktigt nära och jag drog ut min kuk ur den varma munnen och fortsatte att runka den med min egen hand. Det hårda ollonet nuddade hennes kind och haka och nu var det dags! En kraftig utlösning rusade ur min pung och sperman sprutade ur min hårda kuk som en fors. Den första strålen sköt iväg över Evelinas axel och landade på golvet. Sedan avtog kraften och nästa stråle landade på hennes axel. Resten av satsen hamnade på hennes stora unga bröst. De var sammanpressade och bildade en hylla som samlade upp nästan allt utom en del som rann ner i klyftan mellan dem.

Evelina tittade ner på de spermapölar som jag sprutat ut på hennes bröst. Hon såg fascinerat på dem och jag kunde inte hålla mig från att ta min kuk och stryka med den över hennes mjuka kullar och samtidigt kladda ut min egen säd på henne. Evelina tog ett finger och doppade det försiktigt i en spermapöl. Sedan förde hon det till sin mun och smakade. Hon såg ut som att det varken smakade gott eller illa. Hon log.
”Tack Evelina!! Det var underbart!!!”

Evelina nickade sakta.
”Vill du att jag ska göra det skönt för dig med? Slicka lite… eller med fingrarna?”
Hon skakade på huvudet.
”Jag vill vänta! Du måste läsa listan…”
Listan?? Ja, just det! Deras kravlista!

”Jag ska kolla på den så får vi se vad som går att göra! Ska bara tvätta av mig först. Du kan ta badrummet efter mig Evelina! Du är lite kladdig…”

På väg till badrummet sneglade jag på Vilma och Sofia. Vilma hade antingen redan fått en orgasm eller avbrutit sin onani för bägge händerna var uppe ur trosorna. Sofia var fortfarande alldeles rödflammig om kinderna. Jag gick vidare in i badrummet och fräschade upp mig. När jag var klar och öppnade dörren stod Evelina och väntade. Brösten var fortfarande nakna och rester av min sperma fanns kvar.
”Vi ses i köket igen!”, sa jag när hon gick förbi mig.

Ute i köket satt Vilma och Sofia och väntade på kökssoffan. De var förlägna och själv kände jag mig lite besvärad själv. Vad tyckte de om att jag just blivit avsugen av deras 16-årige kompis? Att jag var en snuskgubbe? Vi satt tysta tills Evelina kom tillbaka.
”Listan… har ni…?”, frågade hon.

Vilma och Sofia skakade på huvudet. Sofia stack ner handen i byxfickan och tog upp en papperslapp. Hon sköt den över köksbordet mot mig. Jag tog upp den och vek upp den. Nu skulle vi se vad de unga damerna tänkt sig. Vad jag läste var chockerande!
”Klas!
Vi har bestämt att vi vill bli av med våra oskulder och vi har valt att fråga dig om du vill göra det för oss. Om du accepterar har vi följande krav:
- det ska ske nästa lördag
- vi håller till hemma hos dig
- du köper snacks och vin, kondomer, glidmedel och en lämplig erotisk film
- tre dildos hämtas av oss på onsdag
- din pung ska vara rakad
- två par handbojor ska finnas
- absolut ingen annan får veta!
/Granntjejerna.”

Jag trodde inte mina ögon och läste listan igen. Det var inga krav på sprit, cigaretter eller pengar! Det var ett erbjudande att ta oskulden på dem alla tre!! Jag flämtade häftigt av överraskningen.

”Det här går väl inte…”, stammade jag. ”Varför?”
”Vi tyckte att det var dags!”, förklarade Evelina kort.
”Men… varför jag?”
”Vi ville inte ha någon in-ut-sprut kille och då passar en äldre man bättre. Sedan såg jag ju dig med Jennifer…”, hon rodnade lätt.
”Och så hade ni ju bilderna med…”, tillade jag.
Det var ironiskt att de trodde att de behövde hota mig med bilder för att få mig att ha sex med dem. Hysteriskt roligt egentligen!
”Jaa… ställer du upp?”, undrade Vilma nervöst.

Jag drog efter andan ett ögonblick. Det var ett osannolikt erbjudande och dessutom ett ansvar att vara först, men om inte jag gjorde det skulle de troligen välja någon annan. De kanske till och med skulle gå till Leif och han var ju ännu äldre än mig. Lika bra att jag tog för mig!
”Okej!”
Jag ögnade igenom listan igen.

”Tre dildos… på onsdag?”
De sneglade på varandra.
”Vi vill ha varsin att träna lite med innan…”, rodnade Evelina.
”Inte för stor!”, lade Vilma till.
”Okej, jag ska se vad jag kan hitta!”
Jag hade inga fler frågor, utan kände att jag måste få smälta den här otroliga eftermiddagen något. Just nu kändes det som att jag befann mig i någon form av fantastisk dröm. Jag hade tillfälligt tappat greppet om verkligheten.
”Bra! Då går vi nu?”, undrade Evelina.
”Jaaa…”
De reste sig upp ur kökssoffan alla tre och gick ut i hallen. Evelina vände sig om innan de lämnade mitt hem ”Glöm inte att vi kommer förbi på onsdag med!”

”Nejdå!”
Dörren stängdes igen och genom köksfönstret såg jag de tre tonåringarna släntra ut från min tomt och vidare nedför gatan. Tre oskulder som jag skulle få knulla med nästa lördag. Helt overkligt! Jag satt kvar i köket en lång stund och bara funderade innan jag reste mig. Bäst att börja uppfylla deras önskningar tänkte jag och surfade ut på nätet i jakt på lämpliga dildos, glidmedel och handbojor.
 

11 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.