Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

25/5, 2016 kl. 12:41, av Jaca

En överraskning...

Del 8 av 9 i serien Åsa

Mia messar mig ett par dagar efter att jag har ”hjälpt” Åsa med lite ström på ridbanan och undrar om vi kan träffas......

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

10 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#4

Jaca

Tack för dina ord roljoh, och hej föresten. Det var ett tag sen vi skrev :-) Trevligt att se dig här! Jag försöker att skriva "djupt" ibland lyckas det och ibland inte och kan bli för tjorvigt!
Speciellt när man skriver om en s.k. threesome!
Mycket lättare att bara hålla reda på en i novellen, men ser det lite som en utveckling av mitt skrivande att bege mig på detta! ;-)
Men försöker även att inte fastna i en och samma typ av novell även om det blir mest ageplay mina noveller handlar om, men det kommer ett par reverse ageplay noveller i sinom tid som jag kanske har i minnet eller bara i ett planeringsstadium!!
Det får man tolka som man vill....

Jag bugar och tackar än en gång för dina värmande ord du ger och hoppas att vi snart hörs.
Jaca

11/6, 2016 kl. 06:26

#3

roljoh

Författare Jaca
Jag har följt dej nu under en tid och mycket av det du skriver.
Du kommer under "skinnet"
Ja, att det du skriver kommer mycket längre in än under skinnet är uppenbart.
Det är väldigt bra noveller och jag blir väldigt avundsjuk på personerna som du skriver om.
Att blanda gammalt och ungt, gammalt och nytt är upphetsande.
Ett intressant liv.

11/6, 2016 kl. 00:35

#2

Jaca

Det är nog många som önskar sig det Snickaren ;-)
Även om denna form av liv INTE är utan förvecklingar och kan ställa till det!!
Går inte in på detaljer om det, men att "låta" en människa planera och styra ens och omgivningens liv har sitt pris!!

För övrigt är detta den sista delen men kan med säkerhet nog lova att "vissa" personer kan kanske dyka upp i framtida noveller! ;-)
Ett stort tack för att du verkar gilla denna det värmer ett amatörförfattarhjärta.
//Jaca

29/5, 2016 kl. 08:26

#1

snickaren

Önskar att jag hade ett så här intressant liv! :-)

28/5, 2016 kl. 12:45