Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

13/6, 2016 kl. 15:40, av mauritz

Ett minne för livet

Vill dela med mej av ett av mina bästa minnen

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

7 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#5

amandaloop

Den här är så fin, minnen ska man bevara, vad som än händer sen.

20/6, 2016 kl. 22:40

#4

Huldran

Hej, Mauritz. Trevligt att Du delade med dig av ditt minne i denna berättelse. Jag förstår vad som hände, både på dansgolvet och senare.

Tror även det är många killar, men även tjejer, som kan känna igen sig i denna berättelse. Dina problem, vilka uppstod på hotellrummet, var nog inte bara alkoholen. Nervositeten inför det nya och okända, kan även få ståndet att krokna.
Förresten, känn dig välkommen till Bubblan. //Huldran.



18/6, 2016 kl. 11:23

#3

blåögd

Vet precis känslan. Fint.

16/6, 2016 kl. 09:34

#2

Adamsson

Jag kommer också ihåg första gången utan kondom och det är exakt som du skriver, sensationen var ett faktum och skönare orgasm har jag nog aldrig haft.

16/6, 2016 kl. 07:04

#1

mauritz

Jag har nu redigerat min novell,hoppas den blev bättre.

Detta är absolut sant och självupplevt och jag kommer aldrig nånsin att glömma.
Inte bara för att det var första gången utan kondom utan också för att hon var så underbar.

15/6, 2016 kl. 14:43