Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

23/6, 2016 kl. 15:39, av LillaLoppan

Hos svärmor på fika

Del 1 av 1 i serien Svärmor och jag

Mattias sitter hemma hos sin svärmor Margareta för att fika efter att han hjälpt henne med lite grejer där hemma. Han åkte dit själv för hans fru jobbar.

Han försöker fokusera på kaffet och kakorna medan hon sitter mittemot honom och pratar på. Men det enda han kan tänka på är hennes bröst som guppar under blusen medan hon ivrigt gestikulerar. Mattias känner hur det börjar rycka till i kuken medan han tänker på hennes bröst. Han kan inte låta bli att fantisera om hur det skulle vara att få klämma och känna på de mjuka brösten. Det styvnar ännu mer i byxorna.

När de har fikat färdigt ställer sig Margareta vid diskbänken för att sköljer ur de koppar de använde. Mattias reser sig upp och går fram till Margareta, trycker sig mot hennes rumpa så att hon ska känna hans stånd. Hon trycker tillbaka snabbt med rumpan innan hon bryter sig loss från honom.

Margareta vänder sig mot Mattias och tittar ner på hans allt tydligare bula och ler lurigt mot honom. Hon retas med honom.

Mattias för ner sina händer till skärpet i byxorna och börjar knäppa upp det. Han fortsätter med att knäppa upp översta knappen och Margareta bara tittar på hans skrev.

Margaretas unga granne Maria brukar komma på besök - för att hålla Margareta sällskap och för att hjälpa till med småsaker. Ibland stöter hon på Mattias under sina besök. Maria går in genom dörren utan att ringa på - Margareta känner ju henne. Hon trippar in genom hallen och är på väg in till köket. I dörröppningen fryser hon till. Vad är det hon ser? Mattias och Margareta har något fuffens för sig. Hon ser ryggen på Margareta och hon ser att Mattias håller på att knäppa upp byxorna. Ska hon visa att hon är där eller bara låta bli? Hon velar och fastnar där hon står. Samtidigt är hon rätt nyfiken på vad som kommer hända.

Mattias knäpper upp de sista knapparna och byxorna trillar ner medan Margareta tittar förväntansfullt på hans skrev. Han har ett praktfullt stånd nu och det syns tydligt genom hans boxer. Margareta suckar djupt när hon ser det.

Maria spärrar upp ögonen och kan inte slita ögonen från paret framför henne.

Mattias smeker sitt stånd medan Margarets långsamt går fram till honom. Hon tittar honom i ögonen, tar bort hans hand och lägger sin egen hand på hans bula. Mattias lägger sina händer på Margaretas höfter, lutar sig fram och söker efter hennes mun. Deras läppar möts och hon besvarar hans kyss. Hon smeker bulan och den växer ännu mer i hennes hand. Mattias händer glider ner på hennes rumpa, han klämmer på hennes mjuka skinkor. Margareta börjar stöna i hans mun. Maria känner hur det pirrar i henne när de kysser varann framför hennes ögon.

Margareta börjar knåda Mattias stånd mer och mer. Hon ställer sig på knä framför honom och drar ner kalsongerna. Hon ler när hon ser hans hårda stånd. Margareta tar kuken i sin mun och suger långa drag.

- Oh! Du suger så skönt, stönar Mattias fram.

Margareta placerar sin hand under hans pung. Hon masserar pungen och tar hela kuken i munnen, ända ner till roten. Hon kan ta mycket.

Maria tar handen innanför byxorna och börjar smeka sig själv. Hon är så våt efter att tittat på paret framför henne.

Mattias ser något i ögonvrån men kan inte slita sig från det som händer med hans kuk. Hennes mun har all uppmärksamhet - så mycket värme, så mycket saliv.

Maria känner sig helt uppslukad av Margareta och Mattias. Hon smeker sin klitoris med fingrarna. Hon andas tungt.

Margareta suger och smeker Mattias tills han nästan kan spruta. Då drar hon genast ut kuken ur munnen och hytter med fingret. Han lyder direkt. Hon ställer sig upp och börjar klä av sig. Hennes blus faller till golvet och hennes bröst ligger fin i behån. Hon knäpper upp bhn och den faller av. Sakta lyfter hon sina bröst i händerna och smeker dem. Vårtorna är mörka och hårda.

Mattias runkar sin hårda kuk som är helt glansig från Margarets saliv. Går sakta fram till henne och kysser henne.

Margareta ställer sig på knä igen och lägger Mattias hårda blöta kuk mellan sina bröst. Hon låter honom knulla hennes bröst. Hon låter lite saliv glida ner från munnen över ollonet. Smörjer upp det ännu mer. Hon trycker sina bröst om hans kuk. Försatsen smörjer det ännu mer.

Maria har krupit fram lite mer och hon smeker sig snabbare. Stönar lite lätt.

Mattias tar Margaret och reser henne upp på benen. Leder henne till det angränsande sovrummet. Kysser henne och smeker brösten. Suger och slickar på hennes vårtor som smakar underbart. Hans händer glider upp under hennes kjol och smeker skinkorna. Mattias drar ner kjolen och hon kliver ur den. Hans händer kramar och klämmer på rumpan samtidigt som han suger på brösten. Margareta stönar till. Mattias trycker henne mot sig med hans händer om rumpan. Hans tummar lirkar sig in under trosliningen, drar ner trosorna på låren. Han vänder henne om så att han har rumpan framför ansiktet. Han puttar henne framåt så att hon får stödja sig med armarna på sängen. Pussar och klämmer på hennes rumpa. Margareta trycker bort honom med fötterna och kryper upp i sängen.

Maria stönar till när hon inser vad som kommer hända. Hon smeker lite snabbare, vill bara slita av sig kläderna.

Mattias kuk är så hård. Margareta lägger sig på rygg och särar på benen. Han kryper upp och lägger sig tillrätta med ansiktet mellan benen. Smeker hennes mjuka lår och pussar sig fram mot hennes fitta. Margareta ser förvånad ut.

Maria känner att hon inte klarar mer så hon tar av sig tröjan och kliver ur byxorna. Hon står där i dörröppningen och är så kåt. Det rinner om hennes fitta och hon är så avis på Margareta. Hon smeker sig så skönt.

Margareta vet inte om hon vågar men sen tar lusten och nyfikenheten över. Hon särar lite lätt på benen. Mattias dyker ner och börjar försiktigt slicka hennes fitta. Den är hårig men vältrimmad. Mattias tunga glider försiktigt längs med blygdläpparna. 

Maria står där och känner sig kåt och ensam. Hon blir förvånad över sin egen reaktion. Det pirrar, krampar lite och rinner till.

Mattias känner Margaretas safter börjar rinna. Det kåtar upp honom ännu mer. Hon drar upp benen ännu mer så att han kan slicka ordentligt. Hon börjar stöna högt och särar mer och mer på benen. Hon lägger sina händer om Mattias huvud och trycker honom mot sin fitta. Han är så kåt nu. Han måste få knulla henne nu.

Margareta vänder sig om och ställer sig på alla fyra. Mattias smeker hennes rumpa och närmar sig henne. Han runkar kuken lite och frågar henne:

- Är du redo för detta?

- Mmm ja, viskar hon fram.

- Då ska du få min kuk i dig.

Mattias går närmare och smeker Margaretas fitta med ollonet. Lirkar lite och sedan glider kuken sakta in. Bara ollonet först, ut och in. Klämmer på rumpan. Ollonet glänser av hennes safter. Mattias får syn på Maria i dörren. Han ser hur Maria smeker sig medan den andra handen kramar ena bröstet. Mattias kuk rycker till av det han ser.

- Ge mig, stönar Margareta.

Mattias glider in i hennes samtidigt som han får ögonkontakt med Maria. Han börjar knulla Margareta ordentligt.

Maria naglar fast Mattias blick medan hon smeker sig allt snabbare. Hon fantiserar om att det är hennes blöta fitta han knullar istället för Margaretas. Ser hur han njuter av att knulla hennes fitta och Maria älskar att se honom njuta.

Mattias njuter av att se Margaretas rumpa framför sig. Hennes fitta slukar hans kuk när den åker in och ut ur henne. Han tittar Maria i ögonen samtidigt. Margareta stönar högt och berättar hur skönt det är att bli knullad.

Maria sätter upp benet mot dörrkarmen och stoppar in två fingrar i sin fitta. Hon stönar lågt, vill inte störa de andra två.

Margareta putar med rumpan och börjar jucka mot Mattias kuk medan hon stönar oftare. Mattias kuk känns svullen! Han vet inte vart han ska titta - på Margaretas läckra rumpa och fitta eller Maria som är kåtare än någonsin?

Maria smeker sitt ena bröst med sin lediga hand och bröstvårtorna är styvare än de nånsin varit. De är så känsliga och det är så skönt. Maria börjar knulla sig fort med två fingrar. Andas snabbt.

Margareta stönar högt, lägger en hand på sin skinka och försöker sära mer. Mattias smeker med tummen kring hennes anus för att se hur hon reagerar. Margareta lägger sig och kör upp rumpan mot dig. Hon stönar till högt.

- Ah! Åh!

Mattias låter tummen glida in. Det gör att Margareta nästan kommer av tummen i sig. Maria för in sina fingrar långt in i fittan. Ah! Hon masserar sin klitoris snabbt och känner att det börjar närma sig.

Mattias lägger sig över Margareta och knullar henne hårt och snabbt. Hennes fitta krampar om kuken. Mattias tittar upp på Maria och ler när han ser att hon är nära en orgasm. Han drar sig ur Margareta och kuken glänser. Hon stönar och flämtar. 

- Jag är inte klar med dig än, säger Mattias och lägger sig på rygg.

Margareta kliver ivrigt upp på Mattias. Hon sätter sig gränsle över honom och för hans kuk till hennes öppning, den nosar vid fittan. Hon tittar på honom och sen sänker hon sig långsamt ner över hans hårda stånd.

Mattias njuter av henne ovanpå sig. Hennes bröst guppar när hon rider honom. Mattias kan inte bestämma sig ifall han ska hålla på brösten eller rumpan. Hon böjer sig fram så han kan ta hennes bröst i munnen.

Maria kliver fram så han ser henne i dörren.

Margareta blundar och stönar högt när hon känner kuken stöta in och ut och hur hans tunga och mun masserar hennes bröst. Maria står där i dörren alldeles naken, det rinner om fittan.

Mattias händer letar sig över Margaretas rumpa och börja smeka hennes anus. Han tittar på Maria och hon nickar menande. Han för in ett finger i Margaretas anus och hör hur hon suckar när fingret glider in.

- Du, säger hon. Jag har velat detta länge?

Maria sätter sig på huk mitt i rummet. Hon blöter sin hand med sina safter och smeker snabbt sin klitoris. 

Mattias tycker att Margareta är härlig att knulla.

- Jag är nära nu. Jag kommer snart, säger Mattias.

Maria stönar mer och mer, först lågt men sen kan hon inte låta bli att stöna lite högre. Det är så skönt och hon är så kåt. Hon tittar upp på Mattias och Margareta. Ser hur Mattias knullar henne, ser hur hon njuter av honom och hur han njuter helt underbart.

Mattias stönar högt. Margareta börjar jucka mot honom, fortare och fortare. Hon stönar högt och ofta. Det låter som att även Margareta börjar närma sig.

Han känner hur hon kramar runt hans kuk. Han knullar henne hårt underifrån nu.

- Jag sprutar snart Margareta! Du är så härlig att knulla!

Han tittar ner på Maria och deras ögon möts. Han ser hur kåt hon är i ögonen, han ser på henne med grumliga kåta ögon. Margareta juckar mot Mattias, krampar om kuken.

- Jag kommer! ropar hon.

Mattias tar tag om Margaretas huvud och drar det mot sig. Han kysser henne hett medans han stöter hårt i henne underifrån.

- Jag fyller dig med sperma nu!

Mattias sprutar flera satser i hennes krampande fitta.

När Maria ser och hör hur Mattias och Margareta kommer tillsammans går det även för henne. Hon smeker klitoris hårt och snabbt medan hon stönar ut sin orgasm. 

Margareta stönar och andas tungt medan hon njuter av att få sin fitta full. Hon besvarar Mattias hungriga kyssar och smeker hans nacke. Han smeker hennes rumpa och känner hur Margareta sjunker ihop ovanpå honom.

- Du var skön att knulla Margareta. Jag gör gärna om det, säger Mattias.

Han tittar ner på Maria och ser att hon ser lycklig ut.

  • Del 1: Hos svärmor på fika.

16 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.