Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

18/7, 2016 kl. 16:13, av Materially Pawn

Sommar fantasier - Vindens hemlighet

Man skall passa sig, för att snoka omkring på gamla vindar. Om man ändå gör det, skall man absolut inte röra något. Om man nu rör något skall man inte öppna det!

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

9 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#4

Materially Pawn

Researcher: Det blir inga fler delar. Jag skriver enbart ett kapitel och ser därefter den historien som avslutad.
blåögd: Tack och jag hoppas de ofullständiga finner en väg för att hamna här.
Deep: Jag hade en idé och flätade sedan ihop den med nätstaketet. Nu skriver jag mest om lite oförklarliga saker, så det kanske underlättade, men jag gillar idén att en bild får utgöra själva utmaningen. Kanske Fröken H, får finna lättare bilder till nästa utmaning?

24/7, 2016 kl. 20:05

#3

Researcher

Kul berättelse, du har verkligen gett öppningar till spännande fortsättning, kanske i flera delar!
Väntar förväntansfullt på nästa kapitel!

23/7, 2016 kl. 08:22

#2

blåögd

Underbar berättelse och jag tycker du möter utmaningen fantastiskt bra! Bra berättat och sexigt! Förutom det måste jag hålla med Deep: kul att NÅN fick ihop nåt! Själv tyckte jag utmaningen verkade jättekul och har hela tre ofullständiga bidrag i datorn. Men livet kom i mellan, så kan det vara ibland.
Härligt och sexigt bidrag, snyggt jobbat!

21/7, 2016 kl. 13:04

#1

Deep

Kul att någon fick ihop något, som dessutom blev läsbart i utmaningen! Själv tittade jag på bilderna utan att finna minsta spå av vettig historia i min fantasi...

21/7, 2016 kl. 08:35