Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

24/7, 2016 kl. 18:25, av WAMPyrellagirls

Dagens Dubbel

Del 1 av 2 i serien Orörd och oskuld

Kan man vara för snygg för att få ligga med någon? En del tror det och försöker desperat att åtgärda det.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

15 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#7

Mrs_Robinson

Mums! Så kul att det ordnade sig för den vackra huvudrollsinnehavaren och att det till och med är ordnat så fiffigt att hon får påtår så att säga, veckovis.
Uppiggande och eggande. Heja Wampisarna.

PS: Jag får också alltid skrivklåda när det är semester. Hjärnan tar väl semester också från vardagslunket.

1/8, 2016 kl. 09:13

#6

WAMPyrellagirls

Tack Huldran!
Nu undrar jag vad du gör i blåbärsskogen så tidigt på morgonen?

29/7, 2016 kl. 13:09

#5

Huldran

Ha Ha!! Att det skall vara så svårt för en del. Denna gillar jag, var / är rolig.
Tag vara på ledigheten. // Huldran i myggiga blåbärsskogen.

26/7, 2016 kl. 05:23

#4

WAMPyrellagirls

Gulliga ni är som ger tummar och ännu gulligare att ge en kommentar.
Jodå, Blyerts, vi är igång och det som kom till under en veckas ledighet på en strand, då Lotta och jag återigen kunde spåna fram ett och annat, kommer redovisas här en tid framöver. Det fungerar bäst så för oss. Någon kommer på en sak och sen är vi igång. Nåja, allt blir inte bra, men det slipper ni läsare att se.
Kram
Tina W

25/7, 2016 kl. 18:04

#3

Blyerts

Roligt att se att damerna är igång igen!
Ni har varit saknade!

25/7, 2016 kl. 17:33

#2

~K~

Puh!!!!
Wampyrella i gammal god stil... :-)

25/7, 2016 kl. 14:47

#1

Alexa

Haha! :D Det går inte att låta bli att le. Roligt och välskrivet.

25/7, 2016 kl. 13:15