Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

8/8, 2016 kl. 20:21, av TheTenderPoet

Sommarjobb i fotobutiken, moster Lisa

Del 1 av 3 i serien Sommarjobb i fotobutiken

Hade alltid tyckt att moster Lisa verkade sträng. På en släktträff under gymnasietiden såg jag en annan kvinna i henne. Sommarjobbade i samma stad som hon och morbror bodde i. Där lärde vi känna varandra bättre. Riktigt bra.

Sommarjobb i fotobutiken och moster Lisa
 

En sommar på gymnasiet jobbade jag extra i en fotobutik i grannstaden. Jag hade redan både pryat och extraknäckt där så jag fick ta mycket ansvar själv redan. Det var innan digitalkamerans tid. På den tiden man lämnade in sina rullar och fick papperskopior nån eller några veckor senare. Den butiken jag jobbade i hade investerat i en egen framkallningsmaskin som tryckte ur sig papperskopior. Min chef och ägaren till butiken jobbade mycket med fotouppdrag, ibland fick jag assistera. 

Hade flera kompisar i grannstaden. Lite släktingar också, Mammas bror Bertil och hans fru Lisa. Bertil kunde vunnit SM i tråkighet, en totalt osynlig och grå människa. Lisa var egentligen väldigt snygg men som barn såg jag henne mest som en sträng tant. Även om jag de sista åren på den här tiden hade upptäckt andra sidor av henne. Trevligare sidor. Men jag kände mig inte helt bekväm med Lisa och Bertil. Men snygg var hon Lisa, medellång, med långt lockigt mörkbrunt hår. Höga kindknotor, klassiskt vacker på ett lite sydländskt sätt. Nätt men ändå yppiga former. 

På midsommar var en hel del av släkten samlad hemma hos Lisa och Bertil. Mamma talade om för dem att jag sommarjobbade i fotobutiken i staden. Var inte helt nöjd med det. Nu måste jag hälsa på dem tänkte jag. Skit också. Det skulle bli jättestelt och konstigt. Precis som jag trodde. Lisa säger: 

- Då måste du komma och fika hos oss någon gång efter du jobbat och innan din buss går Micke. 

Hon ser verkligen ut som att hon menar det och har en blick som jag inte sett innan. 

Jag mumlar något om att det ska jag absolut göra. Har inte en tanke på att hålla det löftet. Är dels för blyg för Lisa och för obekväm med Bertil. 

Sommarjobbet är hektiskt med en hel del kunder och skötsel av fotomaskinen däremellan. En dag mot slutet av juli när det är varmt hela dagen och har varit det i två veckor kommer ett plötsligt skyfall när jag är på väg till bussen, temperaturen faller kraftigt. Har inga extra kläder med mig. Springer sista biten mot busskuren. Har bara stått nån minut när en kvinna springer mot kuren hukande i regnet. Det är först när hon är framme jag ser att det är moster Lisa. Hon upptäcker mig samtidigt. Vi hälsar på varandra. Och som det kan bli i extremsituationer känner jag mig oväntat oblyg med henne. Som vid tågstopp när främlingar på tåg börja prata med varandra. Det blir ett riktigt trevligt småprat. Vi börjar frysa båda två, frysa så vi skakar. Det är en stund tills bussen ska komma. Lisa säger: 

-Det är ju onödigt att vi står här och fryser. Jag har Bertils regnrock i ryggsäcken. Den är stor nog åt oss båda. Om vi trär i varsin arm i rocken får vi plats att värma varandra. 

Vi gör så och jag och moster står och håller armarna om varandra. Det känns väldigt gott och jag blir långsamt varmare. Jag håller armen om hennes yppiga och kvinnliga höft. Så här kan jag gärna stå länge tänker jag.

- Vad tänker jag på. Du kan ju inte sitta blöt på en buss flera mil. Kom så springer vi hem till oss så kan du låna lite torra kläder. 

Hon tar mig i handen och vi springer hukande tills det börjar smådugga bara. Då tar vi det lite lugnare. Hon håller mig fortfarande i handen. Har absolut inget emot det. Börjar känna mig attraherad av min moster. Ingift moster som tur är. 

Hon lånar mig några av Bertils kläder och gör the under tiden jag byter om. Hon säger att hon kan skjutsa mig hem sen. 

Vi dricker the och äter mackor och har hur trevligt som helst. Hon berättar att hon har varit två veckor på Rhodos med en väninna. 

- Är det du som sköter framkallningsmaskinen ibland på jobbet? Frågar hon. 

Jag svarar instämmande. 

- Bra, då kanske du kan hjälpa mig framkalla några bilder som är lite känsliga. Det får vara vår hemlighet i så fall. Varken Bertil eller någon annan i fotobutiken får se dem. Vill du det? 

- OK, svarar jag. Tror jag kan få något tillfälle till det. Är ofta själv i butiken och självklart kan jag bevara en hemlighet. 

- Blir spännande att se vad du tycker om bilderna säger hon och ser mig djupt och intensivt i ögonen. 

Det suger till i magen av den blicken. 

- Det är väl bäst att jag kör hem dig innan dina föräldrar undrar var du är. 

I bilen fortsätter trevligheterna. Hon kommenterar: 

- Det var väldigt vad du har växt till dig snabbt och blivit en stilig och manlig ung man. 

- Och jag har upptäckt hur charmig och snygg du är alldeles för sent. Slösat tid på att inte se det. 

- Är det därför du inte kan slita blicken från mina ben? Gillar du vad du ser. 

- Hur kan man inte gilla dem. Säger jag och rodnar. 

- Minsann, jag har visst gjort dig generad. 

Då kommer vi precis fram. Hon följer med in och hälsar på mina föräldrar. Jag går upp på mitt rum och byter om. Hon tittar in på mitt rum innan jhon går och räcker mig tre filmrullar. Hon blinkar och lägger fingret mot munnen i en hyschande gest. Sedan tar hon kvickt tag i mitt huvud och kysser mig snabbt på munnen och försvinner. Jag står glatt chockad kvar. Känner fortfarande hennes kyss på mina läppar. 

Det går några dagar innan jag får möjlighet att framkalla Lisas kort. Under tiden går jag med denna underbara spänning som mötet med henne förde med sig. Jag fantiserar om min moster. Återupplever det lilla jag hann vara med om och tänker på mer. 

Ägaren till affären säger tidigt en eftermiddag att han ska åka iväg på ett fotouppdrag som kommer ta resten av dagen. Jag passar på att framkalla mosters kort. Vill gärna träffa henne igen och inser att färdiga kort är en möjlighet. 

När jag ser vad som finns på bilderna blir jag smått chockad. Först lite vanliga turistmotiv med moster och en kvinna till och en man. Kvinnan ser gullig ut, ljusbrunt hår, bred mun och smilgropar. Bilder på vitkalkade hus och uteserveringar. Fina bilder på moster Lisa som ser ut att ha stortrivts på semestern. Packar ner bilderna och tar nästa rulle. Hajar till när jag ser nästa omgång bilder, de har turats om att ta bilder av varandra när de strippar på en strand. Moster är het. Hon har en kropp som skulle kunna användas som modell för statyer. Tunga bröst, men fasta och vackra. Breda kvinnliga höfter, lår man vill greppa och en glödhet sexig bullfitta med en snygg mörk buske. Hennes väninna är nästan lika läcker hon, lite kortare och kompaktare, muskulös med väldigt vältränad kropp, ganska små men välformade bröst. Hon ser ut att vara lite yngre än min moster, kanske strax över 30. Mannen tänker jag inte på, han har tagit korten och som betraktare hamnar jag liksom i hans ställe. Jag blir vansinnigt kåt. Att se min moster så här och att hon medvetet låter mig se det. Jag bläddrar försiktigt så att de inte ska vara tummade när hon får bilderna. 

Tar med spänning itu med den sista rullen. pulsen stiger rejält när jag ser bilderna, blir torr i halsen och stenhård mellan fickorna. Först har moster kameran och fotar de andra när de har sex på stranden, han börjar med att slicka hennes bröst, närbild på tunga och erigerad bröstvårta, honom smekande hennes bröst. Hon böjer sig fram och hennes bakmusade grotta blänker inbjudande. Han närmar sig, närbild halvvägs in. Knullbilder från alla vinklar. De kan fota. Snygga, välkomponerade bilder med bra ljus. Sedan blir det mosters tur att bli påsatt, och det är så tändande att tänka sig in i mannens ställe. Moster suger av honom. Hon skrevar på rygg, närbilder när hans kuk precis börjar sära hennes blygdläppar. Snabba bilder hela vägen in. De byter ställning, ser moster rida honom och hennes bröst guppar. En del bilder har fångat brösten på uppstuds så att säga. Det ångar rå sex och ohämmad passion om korten, strand och varma kroppar. Blir enormt upphetsad vid tanken på att Lisa låtit mig se detta helt medvetet. Undrar precis hur jag ska hantera hennes uppenbara otrohet mot Bertil min morbror, om jag överhuvudtaget har med det att göra, när telefonen skräller till precis intill. Hoppar till. Affären är stängd sedan flera timmar. Jag svarar med ostadig och hes röst. Det är Lisa i andra änden. 

- Är det du Micke?

- Jo visst, det är jag. 

- Det är moster Lisa här. Förlåt om jag stör men jag tyckte att det lyste på baksidan av affären när jag körde förbi och din chefs bil var inte kvar. 

Jag blir oerhört nervös av situationen och får total tunghäfta. Moster låter inte som vanligt hon heller när hon säger: 

- Har du hunnit framkalla mina bilder än? 

- Jo jag passade på när chefen åkte iväg idag. 

- Vad tycker du om dem. 

Har ingen aning vad jag ska säga, vad moster vill egentligen, vad som är lämpligt i detta läge, är rädd för att säga något som skrämmer bort henne. Hon hinner före mig:

- Förlåt om jag skrämde eller chockerade dig. Herregud vad har jag gjort? 

- Nej nej nej, det var fantastiska bilder, jag blev glad att jag fick se dem. 

- Tycker du verkligen det, nu blir moster glad. Hur glad blev du av att se mig naken? 

- Jag har ärligt talat sällan mått så bra. 

- Blev du...kåt? Säger hon med hes röst. 

- Mer än på länge. 

- Mmm tänker på det, att du tittar på mina kort och blir kåt och nu måste jag nog smeka mina bröst lite, jag har bara en morgonrock på mig. Titta på korten samtidigt om du vill. 

- Vänta lite...OK nu har jag korten här. Oj att tänka på att du smeker de brösten just nu gör mig faktiskt tänd. 

-Hade hoppats på det. Du kan ta fram din kuk och runka samtidigt om du vill. Vill du det? 

- Mmm, blir svårt att låta bli. 

- Åh det tänder mig ännu mer att tänka mig det. Nu snurrar jag mina bröstvårtor mellan fingrarna. Ahhh. Tar du fram kort på min fitta för nu ska jag smeka mig själv. Vill du höra ordentligt så lägger jag luren precis intill? 

- Oh ja! 

- Då hörs vi om några minuter. 

Nu hör jag svagt ljud från fitthåret när hon smeker sig, sedan mera blöta ljud, högre tempon, stön, flämtningar, rytmiskt våta ljud, sakta stegrande frekvens, mitt hjärta bultar högt, jag är varm och förmodligen illröd, korta hackande ljud från moster och sedan ett långt skrik. Jag är jättenära men vågar inte komma och skvätta runt i affären. Efter en minut hör jag moster igen: 

-Åh Gud vad jag kom. Det var förfärligt upphetsande. Men tycker du inte att det är väldigt orättvist att du har fått se mig naken men jag inte dig? 

- Kanske det. 

Du tycker nog det är konstigt att jag är otrogen mot Bertil men han förstod tidigt att han inte räckte till för mig. Han har accepterat det bara jag sköter det snyggt. 

-Skönt att höra. 

- Det är väl lika bra att du kommer hit. Jag kan ringa dina föräldrar och säga att du sover över här för att du jobbat så sent. 

- Jag kommer direkt. Tar med mig korten också. 

- Skynda dig, jag längtar. 

Var glad att hon skulle ringa mina föräldrar. De hade hört på mig direkt att jag inte var som vanligt. Fast de hade aldrig kunnat gissa på vilket oväntat sätt det inte var som vanligt. 

Det var med hög puls och förväntan jag skyndade hem till Lisa. Bertil måste vara borta annars hade Lisa aldrig gjort så här. Jag var så nervös att jag gick en liten extra sväng för att få ur mig lite energi men det hjälpte inte. Jag ska träffa min urläckra moster och det kan bli hur hett som helst tänkte jag innan jag ringde på. 

Den synen som mötte mig när hon öppnade kunde startat revolutioner, orsakat tågurspårningar. Hon stod i ett babydoll-nattlinne, vilade på ena benet. Allt som var härligt hos henne syntes eller anades. En lampa brann bakom henne och framhävde hennes konturer. Hon log mot mig och sa: 

- Äntligen är du här Micke. 

Jag måste ha varit ett enda gigantiskt leende. Hon öppnade sin famn och jag försvann i den. Känslan av hennes kropp gjorde mig stum. Jag stängde dörren bakom mig. Hon slet av mig kläderna, hetsigt. 

- Nu är det min tur unge man. Nu ska jag få se dig. 

Redan när hon börjat ta av mig skjortan började hon kyssa mig på axlarna, över bröstet, magen, hon reste sig upp och vi kysstes. Två par läppar som brann, tungor som lekte. Jag hade vana att hångla så den biten var inga problem. Lite nervös för sexet var jag men betydligt mer sugen än nervös. Hon slet av mig långbyxorna och drog högtidligt och sakta av mig kalsongerna. Hon kysste mitt spjut och smekte det. 

-Oj vad hård. 

-Den har blivit sån av att tänka på dig Lisa. 

Hon ler och ser mig djupt i ögonen underifrån, hon släpper mig inte med blicken, hennes gröna ögon lyser och hon öppnar munnen och börjar slicka min kuk. Jag stönar lyckligt. Hon smeker mina skinkor och lår samtidigt som hon slickar och suger mig och det ilar genom hela mig. Det tar bara några minuter så exploderar jag. Försöker dra mig ur innan men hon greppar tag om mig och håller sig kvar. Det är tydligt att hon vill svälja. Hon reser sig upp och tar mig i handen medan hon leder mig in i sovrummet. 

- Nu Micke ska du få göra det skönt för moster. Vill du smeka mig över hela kroppen? 

Jag klär darrande av henne nattlinnet och ser henne helt naken för första gången. Åh vad vacker hon är. Vi lägger oss på sängen. Hon på rygg, jag börjar smeka henne, mycket lätta beröringar, bara nuddkänner. Hon verkar njuta av det om jag ska döma av hennes suckar och knottrande hud. Jag smeker överallt utom de erogena zonerna fem minuter, sedan närmar jag mig andäktigt brösten. Dessa ljuvligt mogna bröst. Hon andas snabbare och flämtar till när jag börjar knåda brösten. Hon ber mig ta lite hårdare, lite till, så precis så perfekt. Hennes bröstvårtor är smala och långa, jag känner mig fram på dem, knådar mellan fingrarna. Börjar slicka ena bröstet medan jag smekerr det andra. Tungan leker med hennes bröstvårta. Hon stönar. Mmm vad hennes kåtstön tänder mig. Byter bröst, jag älskar att känna dem med händer, läppar och tunga. Är så tänd, så tänd. Min hand vandrar ner mot hennes lockande kön, jag känner det fuktiga varma välkomna mina fingrar. Smeker henne över håret, över det vackert välvda venusberget. Hon stönar högt, hon särar på benen ordentligt, jag sticker in två fingrar i henne, det är vått och halt och känns fantastiskt. Hon visar hur hon vill bli fingerjuckad. När det börjar rycka i henne ber hon mig avbryta, känner på min kuk och frågar med kåt blick: 

- Tror du han vill hälsa på där nere? Vill du knulla mig på riktigt? 

- Jag har längtat efter det sen vi sågs sist. Jag blev galen av kåthet när jag såg bilderna. 

- Hade hoppats på det. Det var min tanke att förföra dig med dem. 

Hon greppar min påle och för in den i sig medan hon ligger på rygg. Vi flämtar till båda. Den känslan när mitt hårda stöter in i hennes mjuka, lena, hungriga är magisk. Varma sensationer. Stöter försiktigt och njuter av varje drag. Hon har en vild blick i ögonen. Vi ökar farten. Hon motjuckar vilt och det blir mer och mer hetsigt tills vi flämtande redan efter några minuter exploderar igen. Jag drar mig ur precis innan och sprutar en kaskad över hennes mage. 

- Ingen fara, säger hon, du kan komma i mig. Jag har skydd. 

Vi ligger på rygg bredvid varandra och hinner ikapp med andningen. Sedan vänder hon sig halvt mot mig, stöttar huvudet i handen, ser på mig och smeker bröst och mage. Jag fattar knappt att jag ligger bredvid denna fantastiska kvinna och att vi just har knullat. jag drar henne över mig och kramar henne, känner hennes bröst mot mitt, smeker henne över ryggen lugnt några minuter, sedan mer sensuellt, låter händerna vandra över höfterna och skinkorna, vi kysser varandra, mjukt, mindre mjukt, hetare. Hon känner att jag är hård igen och skrattar till nöjt. Hon tar tag med handen och för in kuken i sig, hon ligger kvar och jag kramar henne samtidigt, det känns nära, värmen från henne. 

Hon fäller upp överkroppen och fortsätter rida. Vilken tavla när hennes bröst guppar över mig. Jag griper efter dem som en hungrig fågelunge. slickar och knådar så som hon verkar gilla det bäst. Jag smeker hennes, rygg, lår, skinkor och höfter. Nu kan vi hålla på ett tag och vi njuter båda. Vi är perfekt synkade i rytmen, två hav som möts, våg mot våg. Hon byter av ibland och glider fram och tillbaka med mig i botten. Det är halt av våra safter och jag känner tydligt hennes blygdläppar. När hon rider igen älskar jag se min kuk omslutas och slukas av hennes fitta, den är så vacker hennes bulliga grotta. Det är ett djupt erotiskt ögonblick, vill att det aldrig ska ta slut. Efter 20 minuter ökas tempot plötsligt snabbt och vi närmar oss exakt samtidigt, vi faller in i en gemensam andning, jag är för ung och oerfaren för att förstå hur ovanligt detta är. En ljuvlig snabb och andfådd stegring upp till krönet, vi är bara lust och hetta, och vi ser varandra i ögonen när det går för oss. När våg efter våg av mina safter skjuter upp i henne och vi kvider och stönar. Hon ligger kvar över mig medan efterdyningarna rullar genom oss. Jag kramar henne länge. Smeker henne lugnt, drar fingrarna genom hennes hår. 

Ett ovanligt lugn kommer över oss och vi somnar så i varandras armar. Jag vaknar till några gånger på natten och blir lycklig av att se och känna henne intill mig. När jag vaknar på morgonen är hennes leende det första jag ser. Det är inte sista gången. 


 

21 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

TheTenderPoet

Uppskattar att du säger det 2jagkommer! Ambitionen är att bygga upp spänningen innan det händer något.

4/5, 2023 kl. 22:08

#2

jagkommer

En trevlig historia, lagom mycket sex,

3/5, 2023 kl. 17:27

#1

Deep

Nog en ganska vanlig "pojkfantasi" men lugnt och trevligt berättad med snällt språk. Klart historien fick en stor tummeupp.

15/9, 2016 kl. 07:50