Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

19/8, 2016 kl. 20:34, av Klara

På en brygga i skärgården

Del 10 av 12 i serien Klaras äventyr

Det var sista veckan på sommarlovet och Klara var med sin lärarkollega Anneli ute på hennes och hennes mans stuga i Stockholms skärgård, upp mot Norrtäljetrakten. Klara är en frånskild kvinna i 45-års åldern och Anneli några år äldre.

Vädret var lika underbart som det varit hela sommaren, solen gassade. Annelis man Mats hade ärvt stugan i skärgården, som tidigare hade varit ett permanent boende och en liten bondgård och det var ett underbart läge på en liten ö dit man måste ta sig med båt. Det fanns en gammal lanthandel som även fungerade som bensinmack på ön och några fastboende, men mestadels var det sommargäster i stugorna. Annelis man Mats hade åkt in på morgonen med båten till fastlandet för lite jobb hemma i Uppsala, då han var egen företagare i byggbranschen och kunde styra lite själv hur han lade ner sin tid. Både Annelis och mina (Klaras) barn var i övre tonåren och hade kompisar och sommarjobb hemma, men vi ville gärna komma ifrån lite innan det blev vardag igen. Mats skulle kolla att de skötte sig och att husen var i okey skick, innan han återvände till kvällen.

Stugan låg längst ut på en udde och Mats som var duktig på att snickra hade gjort, en bastu, ett utekök, ett stort soldäck ner mot havet och en stor brygga som gick ner i östersjön det var rena rama sommarparadiset. På väldigt långt håll kunde man se Ålands och Finlandsfärjorna passera med jämna mellanrum. Anneli och jag låg på soldäcket i varsin solsäng i  nära anslutning till bryggan och njöt av solen som stekte våra redan brunbrända kroppar, vi hade varsin bok med oss och var djupt försjunkna i dessa. Avslappnade och helt utan stress, kändes det inte speciellt uppmuntrande att börja jobba igen nästa vecka, men vet ju av erfarenhet att när man väl börjar är vardagen snabbt på en igen. Jag kände hur svetten rann på min upphettade kropp och reste mig upp och gick ut på bryggan och dök ner i vattnet. Anneli kom strax efter och vi simmade ut en bit. Vi satte oss sedan en stund på bryggan och pratade och tog varsin kopp kaffe ur picknickskorgen som vi hade med oss. På håll hördes en motorbåt. En varm men ändå fläktande bris blåste in från havet och fick vassen att prassla behagligt. Vågorna skvalpade mot bryggan och vidare mot stranden. Uppe i skyn hördes fiskmåsarnas skrin och solen smekte sina otroligt varma strålar över våra kroppar. Svensk sommaren när den är som allra bäst!

Vi tog av oss våra blöta bikinis och lade dem på bryggan för att de skulle få torka och gick några meter till för att lägga oss och sola nakna på solterassen igen, det var ju ingen insyn och ingen som skulle komma förrän Mats kom tillbaka under kvällen. Anneli hade fasta bröst i normal C-kupa som var lika gyllenbruna som övriga kroppen och hennes rosa vårtor syntes tydligt som två knappar mitt på, hon hade en liten triangel av hår kvar över sin skåra. Jag själv hade betydligt större bröst G-kupa, med bruna ganska stora vårtgårdar, men jag hade också en mörkare ton av solbränna på kroppen, trots att brösten lyste vita. Jag var inte lika bekväm att gå topless då det gungade ordentligt när jag rörde mig, trots att brösten var fasta. Jag var helt vaxad i underlivet och älskade att känna mig len som en babystjärt. Solen och nakenheten gjorde definitivt så att det pirrade i underlivet och mina bröstvårtor var hårda och stora som ärtor. Jag försökte koncentrera mig på boken, men mina tankar flög i väg och jag kände att jag var utsvulten på sex, saknade verkligen att ha en man i mitt liv, för närheten, beröringen och sexets skull, det blev lite för sporadiskt som singel, men jag påminde mig om att sexet de sista åren med min man i stort sätt var obefintligt, så försökte trösta mig med den tanken!

Båtmotorljudet hördes i bakgrunden det kom närmare, för att hosta och hacka några gånger och sedan helt dö ut. Några upprörda mansröster hördes och måsarnas skränade och några änder kom ut från den närmaste vassruggen och fortsatte i hög hastighet in under bryggan, som om de försökte att söka skydd och det hördes hur vassen vek sig och hur några åror försökte ta sig fram i den täta vassen och strax efteråt blev en plastbåt med 2 män synlig. Männen stod upp i båten och försökte ta sig mot vår brygga med årorna nerstuckna i vattnet genom den täta vassen, när de kom närmare bryggan, blev det lättare för dem och de lät lite upprörda när den som stod längst fram, ilsket vräste :

- Hur f-n kunde du glömma extradunken med bensin??? Och en lång harang om vilken den mannen var.

Vi reste oss upp, för att se hur detta skulle gå, helt bortglömda av att vi stod där alldeles nakna. Männen började närma sig bryggan när båten kilades fast på en sten och de kom ingen vart alls, de var så inne i deras problem att de inte märkte att vi stod där och vrålstirrade och var helt fascinerade vi över hur de skulle lösa deras dilemma. De måste vara syskon, de var väldigt lika varandra, kanske var den som var argast lite äldre, han var i varje fall lite mer vältränad i kroppen och något längre. Han hade orangefärgade badbyxor som gjorde sig väldigt bra på hans verkligen brunbrända kropp. 

Båda var brunhåriga och i 24-28 års ålder, han som var vid båtmotorn där bak hade ett par blå/lila mönstrade badbyxor och satte sig ner i båten, medan han i orangefärgade badshortsen hivade sig över relingen och ner i vattnet och sköt och skakade båten bakåt över stenen och lyckades under lite bryska ord om – Vassa stenar. – Vad ska vi få bensin ifrån – Hur ska vi ta oss hem mm, få loss båten från stenarna och ge den fart mot bryggan och själv ta sig dels vadande dels simmande mot densamma.

När han kommer tillräckligt nära ser han som är kvar i båten bikinidelarna som ligger och torkar på bryggan och börjar titta sig omkring och får syn på oss, trots solens sken och deras dilemma ser man hur han rodnar ända upp till hårfästet. Vi hinner inte tänka på att skyla oss innan den andra killen hivar sig upp på bryggan, men fastnar med badshortsen i en spik på bryggan och de rivs sönder från sömmen bak i rumpan och ner via grenen och ner längs benet. De var helt förstörda och ut kommer en normalstor lem. Jag tittade som paralyserad, hela situationen var komisk och det var verkligen inte killen med de trasiga badbyxornas dag i dag. Skrattet bubblade ur mig och helt plötsligt kom det ur mig fullständigt och Annika och den andra mannen stämde in. Vi alla tre skrattade högt och hjärtligt. Jag försökte att inte titta men kunde inte låta bli. Killen med de trasiga shortsen tittade snopen på oss men fann sig snart och sa:

- Oj då damer, ursäkta vår entré, det är väl lika bra jag tar av mig de här trasiga och går klädd som er. Vi har kört soppatorsk, reservdunken står väl kvar på bryggan därhemma, för i båten ligger den då inte. Hej föresten, ursäkta att vi stör, Niklas heter jag!

Nu blev jag medveten om att jag stod där alldeles näck men i mitt huvud tänkte jag Niklas med petterniklas, ditt namn kommer jag alltid att komma ihåg och kunde inte hålla tillbaka ännu ett bubblande skratt. Jag kände båda männens brännande blickar syna min kropp. Både jag och Anneli drog åt oss våra handdukar som vi virade runt kropparna och gick ut på bryggan för att hjälpa killarna. Eftersom Mats hade båten fanns inte varken bensin eller någon fylld bensindunk hos oss, men Anneli erbjöd dem att låna den flakmoppe som fanns, som hon brukade ha när hon åker och handlar och ta sig till Lanthandeln. Niklas opponerade sig och menade att han inte kunde åka med de trasiga badbyxorna och det var brodern Mattias som missat att ta med dunken och Mattias övertalade Anneli som hittade vägen att hänga med. Så det slutade med att hon gick in och klädde på sig en klänning och körde iväg med moppen, med Mattias sittandes på flaket med en tom bensindunk som de hittade i förrådet bredvid gräsklipparen.

- Det tar väl en 30-40 minuter skulle jag tro, sa Anneli när de åkte.

När de hade åkt, slet Niklas av sig de trasiga badbyxorna och hoppade i vattnet. Det var spännande att se en läcker yngre kille bada helt näck framför mig, kunde inte låta bli att titta förhäxat på hans unga frächa brunbrända kropp. Jag satte mig på bryggkanten med handduken kvar runt kroppen och med fötterna dinglandes i vattnet. Han simmade utåt och jag gled efter en stund ur handduken och ner i vattnet jag med och i skydd av vattnet simmade jag också ut en bit. Han simmade mot mig och vi fortsatte ut en bit tillsammans. Jag kände mig kåt, vattnet gled över min kropp, pressades in mellan mina ben, smekte lätt mina bröstvårtor. Våra kroppar nuddade varandra och det kändes en stöt rätt ner i underlivet. Efter några minuter i battnet styrde Niklas riktningen mot bryggan och hivade sig upp och satte sig på kanten. Jag blev plötsligt lite blyg och visste inte om jag skulle våga ta mig upp ur vattnet, utan stod nedanför bryggan och pratade en stund, men till slut tog jag mod till mig och satte mig helt naken på bryggkanten bredvid honom.

Jag bara stirrade på hans kropp. Alla dessa muskler. Hans solbrända kropp. Jag kunde inte slita blicken från honom. Jag såg hur han stirrade på mina bröst medan han omedvetet lät en hand greppa tag i hans kuk som hade växt regält och nu stod hård, rätt ut i vädret. Han satt bara där helt stilla och stirrade på mig. Jag rös till och kände hur mina bröstvårtor genast styvnade. Jag var stolt över mina bröst. De var stora och tunga och drog ofta blickarna till sig Jag drog in ett snabbt andetag, innan jag lutade mig framåt med överkroppen så mina bröst snuddade vid Niklas kropp.


Jag såg på hur han, nästan automatiskt lyfte sina båda händer och placerade dem över mina bröst. Först lät han dem bara ligga där stilla som om han var osäker på om han skulle våga vidröra dem. Jag lutade mig då försiktigt framåt så mina bröst kom att pressas hårdare mot hans fingrar, lockade honom att röra mer vid dem. Då började han krama dem försiktigt. Jag kände hans fingrar kittla mot den bara huden, på ovansidan av mina bröst, fram och tillbaka. Jag gillade känslan av hans fingrar men ville känna mer, kände att jag nästan höll andan och bara väntade på en fortsättning att släcka hamrandet i underlivet.

Mina blickar gick automatiskt till hans kuk, mina fingertoppar gled över hans vältränade mage, hårsträngen under hans navel och snuddade lätt vid hans lem, men hade svårt att nå, då jag satt på sidan av honom där på brygg kanten.

- Sug mig, väser Niklas samtidigt som han lägger sig tillrätta på rygg mitt på bryggan. Jag är inte sen att flytta efter och greppar tag i hans kuk med ett bestämt grepp. Mjuk men ändå så underbart hård. Jag blev tvungen att svälja innan jag lät min tunga stäckas ut och försiktigt dra ett vått sträck på toppen av det svullna ollonet. Jag slickade lite hårdare, kände den berusande smaken av honom mot tungan och gapade sedan större så mina läppar kom att omsluta toppen. Handen som jag höll runt skaftet lät jag sakta börja röra på sig, smeka lätt fram och tillbaka.
Jag fick in rytmen, lät min mun suga in mer av honom medan jag lät fingrarna möta mina läppar, om och om igen, allt djupare, allt ivrigare.

Niklas fingrar letade sig över mig kropp, ner till min skåra, fingrarna letade sig fram till min klitoris och började gnugga den taktfast. Jag vände min helt om så vi låg i en 69a och snart borrade Niklas in ansiktet mellan mina ben och särade på mina blygdläppar och jag kände hans tunga löpa i hela sin längd över klitoris. Jag stönade svagt när han började slicka mig sakta men med långa drag. Min andhämtning blir allt häftigare och han eggas nog av det för han ökar takten på sin tunga. Tungspetsen spelar nu i våldsam hastighet över min svullna klitoris och jag blir tvungen att ljudligt dra in luft efter att hållit andan en lång stund innan jag kunde återgå till att suga hans hårda kuk. Jag kände hur safterna rinner ner över honom och så kände jag hur han plötsligt trycker in ett finger i fittan och lät det glida in och ut medan han slickade i sig mina safter runt blygdläpparna. 

Jag förstod att ingen av oss hade långt kvar, så jag drog mig nästan motvilligt därifrån, lät hans kuk glida ur min mun. Vände mig om helt och sakta sänkte jag mig ner och lät hans ollon glida in i min skåra. Niklas stirrade på sitt bultande blålila ollon som trängde fram mellan mina blygdläppar 
- Ååhh.. !

Jag sänkte mig ned så jag kom åt att pussa honom lätt på läpparna. 
Jag kände hur han greppade mig med båda sina händer om min midja medan han viskade 
- Ååååh vad jag vill tränga in i dig!

Jag rätade mig upp så jag kom att sitta med rak rygg och genast kände jag hans ollon följa mina rörelser inne i min skåra. Sakta sänkte jag mig så nedåt, kände hur toppen på hans kuk genast fick mina yttre blygdläppar att sära på sig. När den kom in till min väta stönade Niklas till och greppade min höft även med den andra handen medan han försökte styra mig ner över hans hårda kuk. Jag höll andan när jag sakta, mycket sakta sjönk nedåt.

Känslan att känna kuken sakta glida in i mig var otrolig och jag slogs återigen av att varför gör jag inte det här oftare. Jag kände varje underbar millimeter, den masserade mitt inre på ett vis jag inte trott var möjligt. När jag tagit hela honom så drog jag mig sakta uppåt igen. Precis så att hans kuk låg kvar riktad upp mot mig innan jag sakta sjönk ned igen, denna gång långt ned, tog in allt han hade. 

Jag började sedan röra på mig, först sakta, upp och ned med små rörelser men snabbade sedan på rörelserna när jag kände hur han började möta mig med sina höfter. Triggad av hans stön och minspel började jag lågt stöna fram de ord som plötsligt dök upp i mitt huvud utan en tanke på hur han skulle reagera på dem 
- Känner du hur kåt du gjort mig? Känner du hur min fitta kramar dig? Åhhh.. Jaa.. Knulla mig.

Han tog upp sina händer till mina bröst som nu gungade i takt med våra rörelser, greppade dem och smekte dom hårt medan jag kastade med huvudet
- Ååhh.. Ja! Sååå skönt! Fortsätt....

Jag red honom som besatt. Var i en annan värld, helt njutande av den sköna pirrande känslan i min kropp. En molande värk spreds i hela min kropp, jag njöt av hans kuk i min kropp. Såå skönt...den passade så bra...Lät mina fingrar glida ner över min kropp och välbekant hitta min klitoris. Jag förde fingrarna snabbt och bestämt över den svullna lilla knoppen, små små rörelser som blev allt mer yviga ju närmare min orgasm jag kom. Jag märkte hur han blev mer och mer aktiv, hur han hårt knullade mig nedifrån. Hur han nästan hårdhänt tryckte ner mig på hans kuk och plötsligt hörde jag som i dimma hur Niklas skriker.
- Ååhh gaahh! Nu.. Nuu! Det går!

Jag hade svårt att fokusera på honom, jag var nästan helt borta och sekunderna efter exploderar min kropp, mina muskler kramar hans kuk och jag sjunker ihop över honom, klarade inte av att sitta upprätt längre. Jag låter mina fingrar fortsätta massera klitoris medan jag lutar mig fram mot hans bröstkorg och flämtar och skakade i spasmer. Han smeker förstrött min rygg medan orgasmen kom i vågor, rev i min kropp och sakta ebbade ut. Ligger kvar så någon minut tills andningen återigen blir normal och känner hur både hans och mina safter rinner ur min kropp ner över mina ljumskar, lår och ner på hans kropp. Helt slut, helt nöjd till både kropp och själ......tills jag hör ljudet av en moped som närmar sig och väser:

- De kommer! Jag reser mig från honom, det säger plopp när hans halvhårda kuk glider ut ur mig, safterna rinner efter mina ben när jag snabbt kastar mig ut i vattnet och strax efter kommer Niklas. Vi simmar tysta utåt och när vi hör mopeden stanna vid bryggan vänder vi oss om. Anneli och Mattias kommer gående emot oss med dunken full med bensin. Niklas säger lite tyst.

- Tack, det var inte så dumt att brorsan glömde bensindunken! Det blev ju en väldigt bra dag det här!

11 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#5

Huldran

Underbara sommar! Yngre 'sälar' i vattnet inte att förakta. Önskan och kraft brukar de ha, precis som Du beskriver det i novellen. Tack! //Huldran.

31/8, 2018 kl. 18:41

#4

Klara

Stort tack snälla Fifty, du är alltid så positiv till det jag skriver!????

5/9, 2016 kl. 22:36

#3

Klara

Tack, både Deep och ABL, det inspirerar att få några positiva ord!

22/8, 2016 kl. 19:05

#2

Deep

Gillade det här med, Tack Klara!

22/8, 2016 kl. 08:34

#1

ABL

Mysigt, sexigt och välskrivet. Bra

21/8, 2016 kl. 19:53