Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

24/8, 2016 kl. 20:00, av Synkoperad

Oskar och Fanny i fjällen

Oskar har gjort slut med sin flickvän och är ute på en regnig fjälltur. Som tur är träffar han en ny tjej i fjällstugans bastu. Hon är lite motsträvig men Oskar låter inte det hindra honom.

Det regnade. Oskar var ute på en ensamtur i fjällen, och tältet hade inte hållit tätt. Det hade regnat i tre dar nu, och han var trött på att vara blöt och kall. Som tur var hade han sett på kartan att STF hade en fjällstuga i närheten, så i natt skulle han sova där och torka sina saker. Han hade börjat gå tidigt på morgonen eftersom det ändå var för kallt i den blöta sovsäcken för att han skulle kunna sova särskilt mycket. Nu var stugan inom synhåll. Inte nog med att det fanns tak över huvudet, det såg även ut att finnas en bastu. När Oskar kom fram till stugan såg han att det satt en lapp på dörren. "Gick till grannstugan, återkommer imorgon onsdag. //Stugvärden" Grannstugan låg 2 mil bort, idag var det tisdag, och alltså skulle han bli ensam i den lilla fjällstugan. Skönt, tänkte Oskar. Han brukade inte vandra ensam, och egentligen skulle hans flickvän Sigrid ha följt med. Men hon hade gjort slut strax innan han åkte upp, så då fick det bli själv.

 

Han gick in i den tomma stugan och hängde upp lite blöta saker, men eftersom han inte hade några torra kläder kvar tänkte Oskar att han lika gärna kunde ta en bastu och passa på att torka kläderna. Det gick snabbt att få eld, och snart satt han bredvid sina blöta kläder på den korta laven i bastun. Det var skönt att bli varm igen. Tankarna gick osökt till den senaste gången han hade badat bastu. Då hade han inte varit ensam, då hade Sigrid varit med, och då hade hon sugit av honom inne i bastun. Sigrid var 21, ett par år yngre än Oskar, och tyckte om att göra galna saker. Som att ha sex i en bastu. Oskar kände att hans kuk började styvna vid minnet. Han lutade sig tillbaka och blundade, och tänkte på det röda håret på huvudet som guppade upp och ner över hans skrev. Han runkade först sakta men sedan snabbare och snabbare medan han mindes hur han tryckt in sin kuk så långt det gick i Sigrids mun. Hon tyckte ju om galna saker. Henne kunde man göra lite som man ville med.

 

Plötsligt kände Oskar en kall il över kroppen. Han öppnade ögonen, och såg att dörren var öppen och att det stod någon där. En tjej. Hon stirrade vidögt på honom där han satt med sitt stånd i handen och slängde sen igen dörren. Oskar var chockad. Han hade ju varit ensam. Han reste sig upp och gläntade på dörren för att kunna titta ut utan att visa sig naken. Där utanför stod en späd tjej, naken, med ryggen mot honom och drog på sig ett par trosor. Hennes handduk låg på bänken. Hon var lång för en tjej, bara något kortare än Oskar själv, och smal., med blont hår hängandes ner framför axlarna. Inte mycket till röv där, tänkte han när han såg trosorna dras upp för att dölja hennes lilla stjärt. Hon såg sig om över axeln och ryckte till. Snabbt fick hon upp handduken framför brösten men inte innan Oskar fick se att inte heller brösten var särskilt stora.

 

-Ursäktar du mig medan jag klär på mig, snäste hon fram med en ilsken blick.

-Ja, självklart, förlåt svarade Oskar urskuldande. Jag ville bara be om ursäkt för det där. Jag trodde jag var ensam här och, ja. Du vet.

-Nej, det vet jag faktiskt inte! Nu ska jag klä på mig så du får lämna mig i fred, sa hon.

Utan ett ord klev han tillbaka in i bastun och satte sig på den lägsta laven. Skammen fick honom att rodna.

Men vad hade han att skämmas för egentligen, tänkte han. Han hade gjort fel, visst, men det var ju inte helt orimligt att anta att man var ensam på ett sånt här ställe. Han reste sig, drog upp dörren och lutade sig ut i dörröppningen för att dölja sin fortfarande styva kuk. Han såg att hon nu hade fått på sig behån..

-Vad är du så arg för, du kunde ju ha knackat åtminstone sa han surt. Du måste ju förstå att det kan finnas någon som är naken i bastun.

Hon tittade på honom med en konstig blick.

-Ja, jo, det är klart. Men att sitta och hålla på så där, det är väl ändå att gå för långt? sa hon med ett leende, som påminde honom om Sigrids.

-Vad heter du? slängde han ur sig.

-Fanny.

Oskar tittade på hennes behå. Den var rosa, och såg precis ut som en Sigrid brukade använda. Hon är lite som Sigrid, tänkte han. Som man kan göra vad man vill med.

 

Han la handen framför kuken och klev ut i dörröppningen. Hon gapade och tittade på hans skrev.

-Det var inte så att du ville hitta en man i bastun?

-Nej verkligen inte sa Fanny och lyfte blicken. Varför säger du det?

-Själv skulle jag inte ha något mot att plötsligt stöta på en naken tjej sa han och tog ett steg mot henne. Omklädningsrummet var inte stort, och när hon tog 2 steg bakåt klev hon in i ytterdörren.

-Jag tror att du var kåt och ute efter en kille, sa Oskar och klev närmare. Hon snurrade runt och försökte rycka upp dörren, men han tog tag i hennes höfter och drog bort henne, hennes rumpa tätt tryckt mot hans hårda kuk.

-Nej, sluta sa Fanny och försökte slingra sig ur hans grepp. Han tryckte hennes kropp mot sin, med ena handen utanpå hennes trosor och andra handen på hennes bröst.

-Jag vet hur ni tjejer är, ni gillar att man tar det man vill ha, sa han och nöp henne i bröstvårtan genom behån. Hon svarade inte. Han började massera hennes fitta med andra handen. När hon försökte dra sig undan tryckte hon sin rumpa mot hans kuk. Fannys bröstvårta hade blivit styv, och han stack in handen innanför behån och rullade den mellan två fingrar.

-Jag märker ju att det är det här du vill, viskade Oskar i hennes öra och klämde hela bröstet i handen. Den andra handens långfinger drog han upp och ner utanpå trosorna mellan hennes blygdläppar. Hon tryckte rumpan mot honom. Han stack in handen i Fannys trosor och kände i fittmynningen med ett finger.

-Du är våt.

-Det betyder inte att jag går med på det här, sa Fanny med låg röst och vred på huvudet för att se honom i ögonen. Han tryckte in fingret i hennes trånga fitta och hon ryckte till. Oskar pullade henne långsamt.

-Har du haft sex förut Fanny? frågade han.

-Ja, men inte så många gånger.

-Hur gammal är du?

-19, svarade hon.

 

Han drog upp handen ur hennes trosor och tog ett steg tillbaka för att knäppa upp hennes behå. När han släppte henne var han beredd på att hon skulle försöka ta sig därifrån, men hon stod kvar och lät honom dra av behån. Han tog henne om axlarna och vred runt henne så att dom stod öga mot öga, tillräckligt nära för att kuken skulle trycka mot hennes trosor.

-Nu ska du suga av mig, sa Oskar

-Det är så äckligt, sa hon och såg neråt. Ollonet glimmade av försats.

-Sätt dig på knä och ta min kuk i munnen, sa han och tryckte henne nedåt.

-Jag vägrar, sa hon och drog sig bakåt.

 

Oskar tog tag i hennes blonda hår i nacken och drog ner hennes huvud i midjehöjd. Hon försökte streta emot men han hade ett fast tag i håret och det gjorde för ont. Med sin andra hand gned han sin kuk mot hennes mun och ansikte.

-Gapa, sa han och drog henne i håret. Hon gapade litet och han tryckte spetsen av ollonet mot hennes mjuka läppar. Längre in kom han inte, men han kände Fannys sträva tungspets nudda hans kuk.

-Gapa stort tjejen, sa Oskar och ryckte henne i håret. Hon gjorde som han sa och nu kunde han pressa in hela ollonet och lite till. Han höll hennes huvud stilla och rörde höften långsamt fram och tillbaka medan han kände läpparna glida längs kuken. Hennes tunga började röra sig runt ollonet. Han såg ner på henne och deras blickar möttes. Oskar släppte taget om hennes hår och Fanny satte sig ner på knä. Hon sög hans kuk hårdare och tungan virvlade runt runt. Han kände sig varm och det kittlade i magen. Hon tog tag i hans skinkor och klämde åt.

 

-Så illa var det väl inte att suga av mig? Sa han och tryckte in sin kuk så långt han kunde.

-Mmgrtfl, försökte Fanny få fram men Oskar fortsatte stöta in i hennes mun. Hon hostade till och ryckte huvudet bakåt. Med handen torkade hon bort saliven som hängde från hennes läppar.

-Jag klarar inte av när du kommer sådär långt in, sluta med det, sa hon.

Han tittade ner på henne och nickade. Hon slickade på ollonet och tog honom villigt i munnen igen.

-Vill du ha ett tips, sa Oskar. Sug hårdare. Hårt alltså. Och använd tungan mer på ollonet. Och använd mer saliv. Hon gjorde som han sa med ett sörplande ljud, och han kände snart att orgasmen inte var långt borta.

-Fanny, vad bra du är på att suga. Snart kommer jag sa han och stönade.

-Du får inte komma i min mun, det är vidrigt, sa Fanny. Lova att du säger till innan du sprutar.

-Ja, jag säger till.

 

Hon sög ännu intensivare, och lät honom också trycka in kuken lite längre i hennes mun. Nu var orgasmen nära, och han tog i hennes bakhuvud med båda händerna. Oskar tryckte in kuken hårt, och kände hennes svalg mot ollonet. Fanny hostade till och tryckte händerna mot hans lår, förgäves. Oskar drog sig ut en centimeter och stötte in igen samtidigt som han tryckte Fannys huvud mot sitt skrev. Han tittade ner samtidigt som hon hostade till kraftigt och såg att hennes näsa nuddade hans mage. Han kom långt bak i hennes mun, och stötte till ytterligare en gång innan han drog sig ur. Hon kollapsade på alla fyra i en våldsam hostatttack.

Den sista strängen sperma flög ut och landade i hennes hår.

-Är du okej? Kan du inte slicka av det sista från mig?

Fanny tittade på honom med mörk blick och med en blandning av sperma och saliv på hakan och de små brösten. Hon höll upp handen och sträckte upp långfingret.

 

Tjejer, tänkte Oskar. Dom går med på vad som helst om man bara är bestämd.

 

 

 

 

 

 

3 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.