Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

1/9, 2016 kl. 14:12, av Tuxana

En slynas fantasi 1

Jag sätter mig på knä framför honom.. förväntan stiger medans han sakta tar fram den.

Jag kommer in i sovrummet han sitter där och tittar på mig... jag blir lite generad då jag endast har trosor på mig.
-ned på knä framför mig Säger han och jag lyder.
Jag sätter mig på knä framför honom och tittar upp i hans ögon med skräckblandad förtjusning. Jag väntar på att han ska säga något annat. Men han tittar bara på mig, jag blir generad och lite obekväm. Han flinar åt mig lutar sig tillbaka och fortsätter en stund med vad han höll på med.
-får jag stiga upp nu ? Frågar jag försiktigt.
-Nej sitt där. Säger han med sträng röst medans han reser på sig och går iväg.
Han kommer tillbaka med en piska och jag känner hur det hettar till mellan benen. Han sätter sig lugnt i fåtöljen och knäpper upp byxorna sakta. Han lägger piskan och två Gags framför sig.
-nu slyna får du valet, ha deep throat gagen och bli piskade samtidigt eller ha ring gagen och bli halsknullad.
- jag vill att du nyttjar min hals. Svarar jag.
Han drar fram sin kuk, sätter fast ring gagen i min mun och kör ner två fingrar i halsen på mig... jag hulkar lite lätt medans tårarna kommer fram...
-vi måste ju vänja halsen din först. Säger han med ett leende.
jag nickar medans jag kämpar efter luft. Nu står han framför mig med sin kuk nära mitt ansikte.
-ta den nu och gör det bra så kanske du slipper piskan. Sa han med hård röst.
jag med öppen mun tar hans kuk och han trycker på och den glider lätt ned i halsen. Jag kväljs... om och om igen.. han håller kvar den så pass länge att jag nästan får panik pga syrebrist. Saliv rinner ut ur munnen och ned på mina bröst.
-du är duktig mig lilla slyna. Säger han med mjukare röst.
Han munknullar mig en stund jag hör hur han njuter och det får mig att njuta ännu mer. Helt plötsligt slutar han och drar sig undan. Han hämtar handbojorna och med stadigt tag i mitt hår för han mig till sängen. Jag står på knä i sängen och blir fastlåst med händerna i sängen. han sätter en ögonbindel på mig och jag börjar känna paniken i kroppen komma
. Vad ska han göra nu? Det blir tyst i rummet. Jag hör bara hans lugna andetag, jag försöker prata men ring gagen gör det omöjligt.
-och du ska vara helt tyst ! Säger han och går och hämtar deapthroat gagen och byter gag på mig.
Saliven rinner nängs med brösten och nedåt.. jag gnyr till lite och då får jag ett rapp av piskan.
-tyst sa jag! Röt han Jag nickar och väntar på ytterligare några rapp med piskan men inget händer.
Jag hör att han hämtar något, han särart på mina läppar lite och lägger men magic wand mot klitoris.
-du ska vara helt tyst hur skönt de än är. Du får inte komma!
Han startar wand en och jag känner de välbekanta vibrationerna mot min klitta Och jag börjar gnida mig mot den störande. Piskan swichar till och de smärtar på skinkan... jag gnyr till och ännu ett rapp över skinkan kommer som följd.. Jag kväver ett stön.
-du skulle vara tyst sa jag!!
Jag nickar och börjar fokusera på wanden som jag vet snart kommer få mig att se stjärnor.. Jag gnider mig mot wanden och stönar tyst, hoppas han inte hör mig. Han tar av mig ögonbindel och smeker min kind. Det är så nära nu.. jag ser bedjande på honom och gnyr till lite lätt i hopp om att han skulle förstå att jag bad att få komma. Han flinar elakt och kommer närmre mig, tar ett stadigt tag i håret och drar mitt huvud bakåt och mot sig, han kysser mig ömt och ser mig i ögonen. Plötsligt ger han mig en örfil. Jag blir så paff att jag gnyr till högt varpå jag fick en till örfil.
-har jag sagt åt dig att du fick låta? Säger han med arg röst.
- dessutom har du inte gjort dig förtjänt att komma än.
Jag ser honom i ögonen, en tår rinner sakta ned pga hettan i kinderna, jag känner att snart kan jag inte hålla emot orgasmen längre och jag börjar få panik. Han tittar retsamt på mig och vet så väl hur nära jag är. Han ger mig två rapp över skinkorna med spöt innan han tar bort wanden.
-Vill min lilla slyna få lite kuk nu? Säger han medans han tar fram ett rep.
jag nickar försiktigt och darrar lite rätt. Han tar repet och binder ihop mina armar på ryggen och för sedan repet mellan benen och runt halsen så att jag ligger på mina armar på rygg och måste ha fram nacken så att jag tvingas titta på min egen fitta. Han ställer sig framför mig på knä lutar sig lätt fram och retar fittan med ollonet, jag kan inte låta bli att stöna. Varpå jag får två örfil ar efter varandra.
-skulle inte du vara tyst, min knull docka? Säger han med arg röst.
jag nickar så gott jag kan och ser honom i ögonen.
- se mig i ögonen din slampa medans jag jag knullar dig!
Jag tittar honom förväntansfullt i ögonen och bara väntar på att få känna mig fylld av honom..
-väntar du på att min kuk ska tränga in i dig nu ? Frågar han med lurig röst.
jag nickar försiktigt då repet runt halsen dras åt om jag rör mig för mycket. Han tittar på mig och ler kärleksfullt, han vänder på mig så mitt huvud hamnar utanför sängkanten, repet stramar åt runt halsen och jag börjar känna lite panik och försöker hålla upp huvudet så gott jag kan.
-Nej du lilla fröken, du är alldeles för nära att komma Igenfört med mig och jag vill knulla dig i halsen först.
Jag tittar på honom och känner mig lite rädd, såhär har vi aldrig gjort förr. Han tar av mig gagen och den är riktigt slemmig nu.
-våga inte svälja nu! Säger han strängt.
jag låter saliven rinna ut ur munnen. Han retar mig med ollonet och trycker sakta in kuken till roten, jag kväljs men det bryr han sig inte om. Han börjar stöta in sin kuk hårdare och hårdare, ibland stannar han upp för att låta mig andas. Jag känner varenda cm som kommer ned i halsen på mig, han stönar högt.
-åh slyna du är så jävla skön! Stönar han fram.
Jag ligger där och tar emot hans hårda kuk medans jag kväljs och slemmet bara rinner ut i hela ansiktet på mig. Jag börjar få svårt att se. Han drar ut kuken ur munnen på mig, jag tar korta snabba andetag.
- duktig du var nu slyna.. har du gjort dig förtjänt av att bli knullad nu?
- ja, om du tycker jag är värd det viskar jag fram.
Han kastar upp mig så jag ligger i sängen igen, knyter loss mina armar från min hals samtidigt som han kysser mig i nacken och viskar i mitt öra
- du ska få komma nu också min docka, vi ska komma tillsammans!
jag ler försiktigt alldeles kladdig i ansiktet med sminket rinnandes. Han vänder mig på alla fyra och för hårt in kuken i mig och jag stönar till högt. Han harklar sigen bestämt bakom mig och ger mig fyra flat smällar på skinkorna. Jag gnyr till och han fortsätter knulla mig hårt. Jag känner att jag snart kommer att komma.
-snälla, får jag komma nu?
-ja kom med mig! KOM! kommenderar han mig.
Hela kroppen börjar att skaka och jag känner den pirrande varma känslan inom mig medans hans kuk fyller mej med hans varma sperma så kommer jag tillsammans med honom. Han sjunker ned bredvid mig flåsande, jag lägger mig tätt intill honom med hans sperma som rinner ut lite mellan skinkorna. Han kysser mig ömt och länge och viskar i mitt öra
-jag älskar dig så mycket min lilla slyna! -
och jag dig! Svarar jag med ett leende på läpparna.
Vi somnar tätt ihop och nattens timmar faller över oss....

6 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.