Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

2/9, 2016 kl. 12:46, av Tuxana

En slynas fantasi nr 2

Jag suger så gott jag kan och sedan pressar han ned kuken i halsen på mig och sprutar sin sperma

Jag har låst upp och släckt ned lägenheten, endast några ljus är tända på bordet. Jag har gjort precis som han sagt, duscha rakat mig, satt upp håret
. Jag sitter nu på sängkanten och sätter försiktigt på mig mina nya stay ups och ett par passande trosor. Precis som han vill ha det. Jag sätter mig längre in i sängen på knä, tar min deep throat gag och för försiktigt in den i munnen och spänner fast den. Den trycker obehagligt i gommen och jag kväljs lite. Han skulle komma kl 21.00 och kl var nu 20.45.
Jag börjar bli lite nervös nu men sitter kvar så som du sagt, väntandes.... Kl 21.00 hör jag handtaget tryckas ned och han kommer in i hallen.
-har du gjort som jag sagt åt dig? Frågade han.
-mmmm mumlar jag fram.
-lilla flicka jag har en överraskning till dig, få inte panik nu men jag har med mig två vänner.
Vi hade talat om det förut men inte att de skulle hända nu och utan att vara förberedd.
-MmmMmmm... mumlar jag med panik i rösten. In kliver han och hans två vänner. Jag känner mig så liten... killarna går och sätter sig framför mig på soffan. De ser på mig att jag är ganska obekväm i situationen och de ler retsamt. Han kommer in i rummet och sätter sig framför mig.
-lilla slyna ska få sej en rejäl omgång kuk. Så nu är det bäst att du sköter sig. Säger han med bryskt röst.
Jag nickar sakta och tittar på killarna.. Han ber mig lutar mig fram och ha armarna på ryggen. Han knyter omsorgsfullt ett tunt rep och låser mina armar på ryggen. Han tittar mig i ögonen och lutar sig fram för som jag trodde att ge mig en kyss. Men så fel jag hade jag fick en örfil och han hytte med fingret.
-sköt dig nu! Sa han med mörk röst.
jag nickade försiktigt igen. Killarna hade redan klätt av sig och kom sakta fram till mig.. de tog av mig gagen och slemmet rann ned över brösten på mig. Jag blev lite generad men de verkade gilla det....
-nu ska du bli munknullad som aldrig förr. Sa en av killarna Jag tittade på deras växande kukar och fick lite halvt panik då de var väldigt välrustade.
-gapa slyna! Gapa!!!
Jag förflyttar mig ned till golvet på knä och gapar stort. Ena killen tog ett stadigt tag i mitt hår och utan förvarning började han brutalt munknullar mig. Jag kväljs gånger flera men det berörde honom inte alls. Han trycker ned kuken så djupt att jag trodde halsen skulle spricka. Jag tittar mot den andre mannen som står och runkar bredvid. Men var är Han... min master. Jag kan inte se honom någon stans och paniken börjar komma tillbaka...jag försöker komma ur hans hårda grepp men han trycker upp mig mot väggen så jag inte kan dra huvudet bakåt. Han knullar min hals och stönar häftigt.
-din lilla slyna, är de så gott att suga kuk? Va?!
Jag nickar och fortsätter Gapa. Efter en stund byter de plats men den här killen tog det lite varsammare vilket jag uppskatta. Äntligen kunde jag lokalisera min Han. Han sitter i fåtöljen bakom och ser på.
-sug bättre du slyna, visa dessa killar vilken duktig kuksugare du är. Sa Han med sträng röst.
jag börjar suga och och pressa in den så långt de gick. Jag kväljs mycket. Saliven rann ned över mina bröst. "Smack" jag fick ett rapp med piskan över skinkorna. "Smack Smack smack". Jag börjar gny.
-tyst med dej ! Gör nu det du ska och inget annat! Sa Han med hård ton. Killen har nu tagit ett stadigt tag om min nacke och pressar sakta in cm för cm.. luft jag måste få luft tänket jag..
-nu räcker det säger Han.
jag slutar suga och lutar mig bakåt mot honom som för att söka lite skydd för dessa två främmande män som nyss munknullat mig så brutalt.
-Nej nej.. lutar dig över pallen så vi får se. Säger Han.
Jag lutar mig över fotpallen och förstår vad som skulle hända... *smack* jag gnyr... *Smack Smack smack* jag börjar gny högre.. Han hade tagit fram piskan och lät den nu vina i rummet för att landa på min bak. Smärta fick det att ila i kroppen. Det gjorde fruktansvärt ont men samtidigt pirrande skönt. Jag gnyr ganska högt nu så Han tar ett stadigt tag i mitt hår och drar mig bakåt mot sig...
-vem har sagt att du får föra sådan oväsen?!? Säger han retsamt.
-förlåt mig! Svarar jag med skams Jag känner hur det hettar i skinkorna men jag förblir tyst för varje rapp jag fick bet jag mig bara hårdare i läppen. Killarna står och skrattar åt mig och jag känner mig så liten där ståendes på knä lutandes över fotpallen. Han slutar plötsligt och börjar smeka min onda bak samtidigt som han lutar sig fram och viskar i mitt öra.
-Vad säger man till sin master?
- tack! Viskade jag tillbaka
- vad sa du? Tror ingen hörde dej. Sa han medans han tittade på killarna och skrattade.
-tack master för att du visar alla vilken slyna jag är. Tack master!
-duktig flicka, nu ska du få suga min kuk som belöning! Han sätter dig ned framför mig på fotpallen och knäpper upp byxorna. jag tar mig lite närmare och tittar honom förväntansfullt i ögonen.
-haha jasså lilla slyna du vill verkligen suga min kuk nu? Utbrister han skrattandes.
-Ja master. Jag vill göra det skönt för dig svarade jag med svag röst.
-ställ dig på alla fyra och sug min kuk nu!
jag ställer mig på golvet på alla fyra och svankar ordentligt för det vet jag att han tycker om. Jag tar hans hårda kuk i min mun och börjar suga den djupt. Medans jag står upptagen med min masters kuk i munnen så kommer killarna fram. De smeker min märkta bak och retas lite genom att snärta till mig med handflatan. Jag gnyr lite med kuken i munnen och den ena killen börjar smeka sig nedåt mot mitt nu våta sköte. Jag svankar ännu mer för att han ska komma åt. Han leker med fingrarna mot min klitta Och jag börjar nu stöna.
- hör du din lilla slyna, fokusera på min kuk nu och inte vad killarna gör. Röt han till medans han tog ett stadigt tag om min nacke och pressade ned mig så hela kuken kom i halsen, jag fick panik och försökte dra tillbaka huvudet men han höll så pass hårt att det inte gick. Jag kväljs, dregglet rinner ut och ned över hans punga. Tillslut släpper han och jag får äntligen luft.
-tack master för att du hjälpte mig ta hela din kuk i halsen. Sa jag mellan flämtningarna.
Plötsligt får ja 3 fingrar inkörd i min fitta och jag kan inte låta bli att stöna av välbehag. Han är hårdhänt men det gör mig inget, jag tittar på på min master som ler emot mig och han ser ut att njuta lika mycket som jag. -knulla henne! Nu är det bara att nyttja henne som ni behagar. Sa han till killarna.
jag tittar bestört på honom samtidigt som jag känner en hand på min fitta och något grovt sakta pressas in i mig.
-såja slyna nu ska du få vara min lilla hora en stund jag kommer sen. Sa han och gick iväg.
Jag står där på alla fyra och blir nu knullad hårt bakifrån. Handen på min fitta börjar smeka mig snabbt över klitoris. Jag stönar högt och känner att jag är nära nu.
-får jag komma? Frågar jag stönandes.
Killarna skrattade åt mig och sa
- ditt jävla luder är det redan dax för dig? Okej då kom för oss!
Jag gör mig redo att komma och han som knullar mig börjar jobba snabbare och hårdare. Den andra killen ställer sig framför mig och tar ett stadigt tag i mitt hår och för in sin kuk i munnen på mig.
-så din lilla hora nu får du komma för oss mumlade han.
Jag känner hur min kropp börjar skälva, hjärtat börjar rusa och jag kommer, hårt. Jag stönar högt med kuken i munnen kämpar att få luft. Pirrningarna och hettan sköljer över mig. Killarna skrattar återigen åt mig och jag blir generad.
-tack. Får jag fram.
Killarna reser sig upp och tar mig med sig till ett annat rum där min master sitter. De puttar omkull mig framför hand fötter och berättar vilken duktig hora jag varit och att jag redan kommit.
-jaha.... Säger han argt. - men då är det på tiden att vi glaserad hennes ansikte nu så hon får veta sin plats. Fortsatte han.
Han säger åt mig att ställa mig på knä och gapar medans de samlade sig runt mig och började runka. Jag förstod nu vad som skulle ske och de var inget vi hade pratat om, jag hade uttryckt min önskan att få slippa det för alltid men det tog de ingen hänsyn till idag. Master kör in sin kuk hårt i min mun, han munknullar mig så att tårarna rinner ned för kinderna är, men för honom gör jag vad som hellst! Han pressar kuken in till roten in i min hals, korta hårda stötar..
-åååh ditt lilla luder, din hals är så skön, är du redo att ta emot sattsen nu?
jag försöker nicka. Han drar ut den snabbt och kommer över mitt ansikte, stråle efter stråle kladdar han ned mitt ansikte med. Nu sitter jag där på knä med sperma rinnandes från mitt ansikte och ned över brösten. Jag kan inte se något så min master vänder mig om mot killarna som stått och runkat hela tiden. Han viskar i mitt öra
- visa dem nu vilken duktig spermahora du är och ta emot deras med!
Han puttar mig framåt och jag trevar mig framåt. Jag hör stön och sen känner jag strålar pumpa över mitt ansikte. Jag fortsätter blunda i väntan på nästa men inget händer.
-GAPA HORA! Ryter min master bakom mig.
jag gapar och känner sperma rinna in i munnen på mej, medans får jag en kuk i munnen. Jag suger så gott jag kan och sedan pressar han ned kuken i halsen på mig och sprutar sin sperma där. Jag försöker hosta men det går inte.. Han drar ut kuken och jag faller ihop på golvet helt utmattad.
Jag hör killarna utbyta några ord med min master, de skrattar och går bort mot dörren.
-det här får vi göra om! Sa min master till killarna.
De höll med. jag ligger flämtandes på golvet och min master hjälper mig upp och leder mig till duschen där han sätter mig på golvet och vrider på vattnet. Han tvättar omsorgsfullt av mig från topp till tå. Sedan går vi in i sovrummet och lägger oss tätt ihop.
-nu var du en riktigt duktig liten hora, sov nu du har en lång dag framför dig. Sa han ömt. Undrar vad som händer i morgon hann jag tänka innan jag somnade gott med min masters armar om mig.

1 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.