Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

4/9, 2016 kl. 08:39, av Tuxana

En slynas fantasi nr 3 rape play

Plötsligt svänger en stor svart van in framför mig och jag måste tvärstanna. Ut hoppar 3 maskerade män ur bilen, jag hinner inte ens tänka förän de tagit ett stadigt tag om min kropp och nu för de in mig i bilen.

En fredag kväll är jag ute och går på stan. Jag har spenderat några tusenlappar på nya kläder. Jag går längs med bussgatan helt ovetande om vad som kommer hända mig om ett par minuter.
Jag har en topp på mig och en knä lång penn kjol och ett par svarta pumps på mig.

Tankarna vandrar bort mot festen jag ska på senare med mina tjejkompisar.
Bakom mig hör jag ett brummande ljud från en bilmotor, men har lägger inte så mycket energi på det..
En buss kanske. Plötsligt svänger en stor svart van in framför mig och jag måste tvärstanna. Ut hoppar tre maskerade män ur bilen, jag hinner inte ens tänka förän de tagit ett stadigt tag om min kropp och nu för de in mig i bilen.
Jag börjar skrika i hopp om att någon kanske såg vad som höll på att hända.
Vad ville de mig? Skulle de råna mig? Vad är det som händer? Jag bilr inknuffad längst bak i bilen. Jag faller men lyckas ta emot mig med knäna och händerna. Bilen startar och rullar iväg.
De tre männen som också är i bak i bilen börjar nu skratta åt mig och mina patetiska försök på rop efter hjälp. jag tittar på dem men kan inte se vilka de är då de har rånarluvor på sig. Jag försöker att resa mig upp men då tar en av männen mina armar, lägger ikull mig på rygg på golvet i bilen och börjar låsa fast dem. Jag kämpar emot allt jag kan men jag har inte mycket att sätta emot denna stora man som nu satt på mitt bröst och tvingade upp händerna ovanför mitt huvud.
-nu du din jävla hora ska du få veta din plats! Morrade han till mig.
- snälla snälla gör mig inte illa, ta allt jag äger men gör mig inte illa! Får ja fram.
Killarna skrattar rått åt mig. Killen som satt på mitt bröst hade nu klivit av och började sätta fast mina ben, jag kämpade emot men jag hade inte mycket att komma med. Han särade på benen och låste fast dem. Nu började de gå upp för mig vad dessa män skulle göra, där låg jag, fastspänd i golvet i en van med benen särade och armarna fastlåsta ovanför huvudet. De tänkte väl inte...? Eller tänker de?! jag får panik, skriker och försöker kämpa mig loss helt förgäves. Killarna bara sitter och skrattar åt mig.
Bilen bromsar in och parkerar. Killarna kommer närmre mig och paniken stegrar inom mig.
-din jävla hora, nu ska vi våldta dig tills du inte kan skrika mer hahahaha!!! Väser en kille argt.
De delar upp sig så jag har en karl mellan benen en vid brösten och en vid huvudet. Alla tre tar fram varsin knivå och jag befarar de värsta!
-Av med kläderna någon gång! Hör jag en fjärde röst lite längre bort säga.
Det måste vara chauffören tänker jag. Killen mellan benen börjar sprätta upp min kjol med kniven. Jag är livrädd för att han ska skära mig och jag ligger helt stilla men gråter nu hejdlöst.
-håll käften din jävla slyna. Säger killen vid mitt huvud som nu lägger kniven mot min strupe.
jag blir tyst och ligger nu helt stilla.
-haha vilken duktig liten fitta du är! Skrattar han fram.
Tredje killen vid mitt bröst sliter sönder blusen och skär av bhn så mina bröst blottas. Nu ligger jag där i bara trosor gråtandes på ett smutsigt bil golv.
-mmmm.. titta på henne.. vilken knull vänlig kropp hon har, den ska vi ha mycket kul med och LÄNGE!
Med kniven mot strupen och min nakna fastlåst kropp låg jag där och kunde inte göra ett dugg åt saken. Killen mellan mina ben börjar nu smeka mitt lår, jag försöker sparka men det är helt omöjligt. Han för sin hand mot mitt sköte och smeker mig lätt utanpå trosorna..
-åh vilken härlig fitta hon har, alldeles nyrakad. Jag förbannar mig själv för att vara nyrakad medans jag ligger där helt stilla. Han smeker mig nu mer intensivt utanpå trosorna från klitta Och ned.
- mmmm... jag tror minsann hon tycker om det för nu börjar hon bli fuktig killar.
De andra två stod på knä vid mitt huvud. Jag tittade på dem uppifrån och ned i hopp om att se något jag kände igen eller iaf memorera något speciellt drag. Men de hade döljt sig bra och det ända ja kunde se nu var deras hårda bulor i byxorna. Han som stod vid mitt huvud tog bort kniven från min hals och tittade mig rakt i ögonen. -jävlar om du skriker eller försöker ta dig loss! Sa han.
De öppnade byxorna och började nu runka sina kukar vid mitt ansikte. Jag var livrädd, jag insåg att de här var inget jag kunde ta mig ifrån på något sätt, vad skulle jag göra? Kroppen blev lelös och jag bara låg och tittade i taket. Killen mellan mina ben hade skurit av mig trosorna så hela min fitta var nu blottas för honom. Han drog av sig byxorna och förde in kuken hårt i mig. Jag stönade till, inte av välbehag utan av smärta. Han knullade mig hårt och brutalt medans han hade en hand mot min hals. Hans grepp hårdnade för varje stöt och jag började få svårt att andas. En annan av killarna slet av sig byxorna och satte sig på mitt bröst, nöp mig lite i brösten och lät sin kuk ligga på mitt ansikte.
-öppna nu munnen din hora och sug min kuk som du aldrig gjort förr så kanske vi låter dig komma undan sen. Jag vägrade. Han med kniven tittade på mig och harklade sig för att poängtera att jag borde göra som de säger. Jag öppnade munnen sakta, tårarna vällde ned för mina kinder och han förde in kuken djupt ned i halsen på mig. Jag kväljdes, men livrädd att göra något som gjorde dem arga så lät jag honom munknullar mig fast jag nästan kräktes. Han som hade knullat min fitta hade slutat och stod nu och fingrade mig och väntade på sin tur att få munknullar mig. Han med kniven drog mitt huvud bakåt och körde in kuken hårt i halsen på mig. Min kropp spändes och jag kväljdes igen och igen. De skrattade åt mig medans de bytte plats.
Han med kniven började knulla mig hårt nu medans den andra fingrade mig och den tredje våldtog min mun. -jag tror hon minsann tycker om det här, sa ena medans de andra skrattade rått åt mig.
Jag blev lite generad. Plötsligt öppnades sidodörren och en man till steg in i bilen, det måste vara chauffören tänker jag. Han var helt tyst och satte sig lite på sidan och bara tittade på. Alla tre turades om att knulla min fitta och min mun. Tillslut stod alla tre vid mitt ansikte och runkade.
-nu ska du få din belöning din hora!
Jag försökte vrida bort mitt ansikte utan framgång. Alla tre sprutade mig i ansiktet, de blev så mycket så jag kunde inte se något. Helt utblottad och alldeles kladdig låg jag där fastspänd med särade ben med tre killar som nöjt skrattade åt mig. Jag hörde att killarna drog på sig byxorna och gick ur bilen. Jag hörde lugna andetag från ena sidan av där jag låg. Vad ville chauffören mig? Varför satt han bara där? Skulle han döda mig nu? Jag började kämpa för att komma loss. Jag sparka och viftade med händerna.
- shhhhh lugna dej nu! Hörde jag rösten säga.
Dörrarna stängdes och bilen började nu rulla igen. Jag låg där ny helt oförmögen att röra mig eller säga något. Väntade bara på vad som nu skulle hända. Bilen stannade nu och jag blev fri med händer och fötter. Ett par starka armar la en filt om mig och tog mig i sin famn och bar in mig i en lägenhet. Jag var alldels paralyserad av händelsen och hade alldels för mycket sperma i ögonen för att kunna se något. Jag grät tyst.
-shhhhh min lilla docka nu är allt bra igen sa mannen.
Den där rösten kände jag igen! Det var ju min master. Han tvättade av mig och la mig på sängen, jag log. Nu förstod jag allt! De var min master som hade iscensatt en våldtäckt. Rape play. Som jag så länge fantiserat om! Vi låg i sängen och pratade om händelsen ända tills jag somnade av utmattning.

4 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

JL1972

Wow annorlunda och rå men härligt att läsa en kvinnas snuskigaste fantasier.

13/4 kl. 18:20