Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

1/10, 2016 kl. 10:50, av Alexa

Vad hände igår?

Del 2 av 2 i serien Sommarlägret

Som barn skickades vi ofta iväg på olika former av sommarläger. Jag och min kompis bestämde oss för att testa något liknande nu i vuxen ålder.. Här kommer fortsättningen.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

14 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#7

RuterEss

Skön läsning, kittlande scenario och hett sex ... som faktiskt kändes. Och sedan en avslutning som öppnar för mer.

Skall genast läsa vidare på nästa serie.

// RuterEss

2/8, 2021 kl. 06:58

#6

RuterEss

Kommentaren raderad av användaren.

2/8, 2021 kl. 06:35

#5

Alexa

Ellie! Så glad jag blir. Så roligt att kunna inspirera ;)

29/3, 2017 kl. 16:05

#4

Ellie

Jag vill gärna läsa mer av dig! Gillar hur du skriver, ditt språk och själva händelserna. Ett sommarläger för vuxna vore inte helt fel om man fick vara med i nån av dina historier.

Jag har aldrig förstått mig på spanking, men måste nog be min man daska till min rumpa inom kort ;-)

7/3, 2017 kl. 09:04

#3

Jaca

Novellen var i mina ögon bra, bra skriven och om en situation som mycken väl kan/kunde hända!
Varför ingen har kommenterat beror mer på läsaren att dom inte "vågar" göra det även under ett alias, tycker det är synd för kommentarer är det som driver oss att skriva, dela med oss av våra fantasier och upplevelser!
Uppmanar alla att OM man tycker en novell ÄR bra, visa det genom att ge en kommentar, det betyder mer än vad Du tror och ingen vet ju vem Du är eftersom Du finns här under ett alias! Tycker man inte om den så kan man lämna det och söka upp en novell som faller en i smaken, svårare är det inte, inte så som jag ser det i alla fall! :)

29/11, 2016 kl. 23:07

#2

Alexa

Tack snälla Jaca! Jag trodde inte den här novellen var något särskilt eftersom ingen tidigare kommenterat. Dina ord gör mig glad :)

29/11, 2016 kl. 19:14

#1

Jaca

En underbar vändning på denna novell, den föll mig i smaken och kan starkt rekommendera denna! Helt klart kan Du spinna vidare på denna om andan infinner sig!
Ger dig samma betyg på denna del!

29/11, 2016 kl. 14:54